შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შემიყვარე თუ გაბედავ (22)


5-09-2015, 00:50
ავტორი luna
ნანახია 3 698

ჩავფრინდი.ძალიან ხანგრძლივი მგაზვრობა მქონდა რამაც ძალიან დამღალა.ერთი სული მქონდა როდის ვნახავდი მამას,და აი ისიც გამოჩნდა.გახარებული სახით იდგა და მელოდა.გავიქეცი და შევახტი.მთელი სიძლიერით ჩავეხუტე. -მაა როგორ მომენატრეეე. -მეც მა,ძაან ძაან.რამხელა გაზრდილხარ ნუკა-მითხრა სიცილით. -კაი რა მა,აბა ხო არ დავპატარავდებოდი-ვუთხარი და მეც გავიცინე. -ოჰ,როგორ მომენატრა შენი ტიკტიკი. -ხოდა აწი ფრთხილად იყავი არ მოგბეზრდეს. -არა,როგორ უნდა მომბეზრდეს-მითხრა და თავზე მაკოცა. -კარგად იმგზავრე? -მშვენივრად მაგრამ ცოტა დავიღალე. -დაღლას არაუშავს,გაგივლის.აბა ის მითხარი როგორ გამოგაცილეს? -ოო,სასწაულად ძლივს მოვცილდი. -ხო მომიყევი მერე ამბები.ახლა კი წამობრძანდით ქალბატონო ტაქსი გველოდება. ბარგი ავიღეთ და ტაქსში გადავდეთ.მალე აეროპორტსაც მოვცილდით.ალბათ ყველამ კარგად იცის მაგრამ მე მაინც ვიტყვი რომ საოცარია ეს ქალაქი.ნამდვილად სხვა სამყაროში ვიყავი.თვალს ვერ ვწყვეტდი,სულ ფანჯარაში ვიხედებოდი.დიდი გზის შემდეგ ერთ ბინას მივადექით რომელიც კარგად გამოიყურებოდა.ერთი სიტყვით მალევე დავლაგდი.გავეცანი ახალ გარემოს,სახლს და ასე შემდეგ.მამას მოვუყევი ამბები მაგრამ ცოტნეზე არაფერი მითქვამს.ოო,როგორ მენატრებოდა,მეგონა სადღაც უსასრულობაში იყო და მე კი აქეთ უსასრულობაში.ოთახი ჩემ გემოზე მოვაწყვე,მამას ყველაფერი მოუმზადებია.ჯერ უნდა დამესვენა და შემდეგ მომატებული ძალებით შევუდგებოდი სეირნობას.ეჭვიც არ შეგეპაროთ რომ ყველაფერს ფეხით შემოვივლიდი,ისე მიყვარს სეირნობა მაგრამ სასწრაფოდ თანამეგზური მჭირდებოდა და იმედია ბავშვებს მალე გავიცნობდი,ნუ როგორც ჩემი ინგლისურმცოდნეობა მომცემდა ამის საშვალებას.ეს ხუმრობით მაგრამ საკმაოდ კარგად და გასაგებად ვლაპარაკობდი ინგლისურად.უკვე გვიანი იყო,ჩემს ოთახში ვიყავი.ლიკუნას დავპირდი რომ "სკაიპში" დაველაპარაკებოდი და ამიტომ შუა ღამისთვის გავწირე თავი.როგორც კი ჩავრთე ლიკუნა აღფრთოვანებული ემოციებით დამხვდა. -ვაიმე ნუუკ,როგორ ხარ? დაიშოკე ხო ნიუ-იორკით,უკვე მომენატრე ძაან ძაან. -ნელა ლიკა,ამოისუნთქე-ვუთხარი სიცილით. -ვაიმე ხო,მემგონი შენ მაგივრად მე მიხარია მანდ რო ხარ-მითხრა და დამეჭყანა. -ოჰ ოჰ მოიცა გოგონი,მოვიდე ენერგიაზე რა ფოტოებს ავაგრიალებ კი არ იცი. -ჰმ,ეჭვიც არ მეპარება.ნუკა ეხლა რაღაცას გეტყვი ოღონდ ტირილი არ დაიწყო,შენ რო იცი ხოლმე. -ვაიმე ასეთი რა უნდა მითხრა? -რადაა...-ლიკუნამ გაწელა რაც შეეძლო. -გოგო დროზე თქვი გამისკდა გული და ეგაა. -ცოტნე იყო აეროპორტში მოსული,აი ზუსტად მაშინ შემოვიდა შენ რო ადი. -რააააა?-ძაან გამიხარდა,ეს მართლა მოულოდნელი იყო.მერე ჩემს თავს ვლანძღავდი,სად მივრბოდი ერთი რო მივრბოდი,მომეცადა და ვნახავდი მაგრამ ალბათ ვეღარც გავფრინდებოდი. -აუ აბაა,აი პროსტა ბედი არ გინდა,ძაან ცოტაზე აცდით. -აუუ,მოვკვდები ეხლა მაგაზე დარდით-ვუთხარი მოღუშული სახით. -გოგო მოსაკლავად კი არ მითქვია,პირიქით გასახარებლად. -ვიცი,ვიცი მართლა ძალიან გამიხარდა რომ მოვიდა,არ მოველოდი მაგრამ ალბათ უნდოდა ჩემი ნახვა გაფრენამდე?არ ვიცი. -რათქმაუნდა უნდოდა ბოთე,იმიტორო უყვარხარ. -აუუ ლიკუუ,რავქნა მეც რო მიყვარს,მაგრამ ხო ხედავ გაგვწირა ბედმა. -მოიცა მოიცა,ყველაფერი ხო არ დამთავრებულა. -კაი არაფრის თქმა არ მინდა წინასწარ.კაი გავედი ისე მეძინება ისე,როგორც კი თავს დავდებ იმწამსვე დამეძინება,ძაან დაღლილი ვარ.აბა ჰე,გკოცნი. -კაი მიდი,მეც.გავთიშე,მართლაც ბალიშზე თავის დადება და დაძინება ერთი იყო. ხოდაა ასეე,გათენდა მეორე დღეც.ისეთი ენერგიით გავიღვიძე ვეღარ ვჩერდებოდი.ამ დღეს მართლა არ დავმჯდარვარ და თავიც მეტკინა ზემოთ ზემოთ ყურებით ისეთი სილამაზეები ვიხილე.რათქმაუნდა ჩემებს ყოველდღე ვეხმიანებოდი.კიდევ გათენდა შემდეგი დღე,კიდევვ,კიდევ და დაიწყო სწავლის პერიოდიც.მე ერთ ამერიკულ "კოლეჯში" დავიწყე სიარული.ძალიან მომწონდა,მაინც კოლეჯები სულ მომწონდა და ოცნებაც ავიხდინე.ბავშვებიც გავიცანი,ნუ მოკლედ ჩვეულებრივ ცხოვრების რიტმს შევუდექი.მამაჩემიც მაცნობდა ახალ-ახალ რაღაცეებს,ხშირად დავყავდი მის ოფისში,სადაც მუშაობდა.მიუხედავად ამ ყველაფრისა ერთი წამითაც არ დამვიწყებია ჩემი დადიანი და რათქმაუნდა ისევ ისე მიყვარდა ოღონდ ეხლა გაძლიერებული მონატრების გრძნობით.ძალიან მწყინდა რომ ერთხელაც კი არ დაურეკია,ან მოუწერია საერთოდ არაფერი.ერთი წელი გავიდა და მეორე წელი დაიწყო.ძალიან მენატრებოდა ყველაფერი ქართული,საქართველო და რაც მთვარია ჩემი საყვარელი ადამიანები.უკვე ცოტაც და არდადეგები დაიწყებოდა,ყველა მოუთმენლად ველოდით.ძალიან ბევრი რამე შევისწავლე ამ ხნის განმავლობაში,შევეჩვიე კიდეც.ერთ დღესაც,დილაუთენია გაისმა მობილურის წკრიალი.მეძინა და ამ ხმამ გამაღვიძა.უცხო ნომერი იყო.რაღაც აღების მეშინოდა.შიშით ავიღე და უფრო ავნერვიულდი როდესაც გავიგონე ბიჭის აღელვებული ხმა. -ნუკა საბა ვარ-საბაა? ყურებს არ დავუჯერე, შემეშინდა ისეთი ხმა ქონდა,ვიცოდი რომ რაღაც მნიშვნელოვანს მეტყოდა.მოკითხვისთვის ასეთი ხმით ნამდვილად არ დამელაპარაკებოდა. -ვა სააბ,როგორ ხარ?-ვუთხარი დამშვიდებულმა. -მე კარგად მაგრამ ცოტნეა ცუდად-ეს რომ მითხრა,ტანში ერთიანად დამიარა,ყველაფერი ცუდი ვიფიქრე რაც შეიძლებოდა და ტელეფონი ხელიდან გამივარდა.



№1 სტუმარი ))))

Dzaan momwons es istoria <3 dzaan magaria <3 male dade tore gavgijdebii :D

 


№2  offline წევრი mariko_2001

აუუ როგორ შემეცოდა ორივეე არ დააგვიანო რა ახალი თავი და ცოტათი გაზარდეე

 


№3  offline წევრი cancara

ვაიმე მალე დადე კარგია

 


№4 სტუმარი წრიპა

აუ მალე დადე რაა <3

 


№5  offline წევრი Marry.Marry

Dzaan magaria , shemdegi tavi male dade

 


№6  offline წევრი nini namicheishvili

დიდი თავები დადეეე smile რა კარგიააააა ინტრგა რომ არ ჩააგდო ისე ვერ ძლებ wink მაგრამ ძან მაგარიააა love

 


№7  offline წევრი nini :)

ძაან მაგარი თAვი იყო მალე დადე შემდეგი ველოდები თან მაგარ ადგილას გაწყვიტე

 


№8 სტუმარი წრიპა

გარ შემიძლია ვააა :დ დადე რა

 


№9  offline წევრი nini namicheishvili

აუუუუუუუუუუ სად ხარ დადეეე რაააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააა belay

 


№10 სტუმარი წრიპა

დავიტანჯეე ვახ :დ დადე მალე რა

 


№11 სტუმარი განსხვავებული

აუუუ მაგარია თავიდანვე ვკითხულობდი და ძალიან მომწონდა და მომწონს გთხოვ მოიყვანე ეგ დებილი გოგო აზრზე და დააბრუნე საქართველოში აი ცოტნეზე თავიდანვე ვგიჟდებოდი... მაგარი ხარ და მალე დადე ნუ გვალოდინებ ბევრს.♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

 


№12 სტუმარი mtvaro svani

vaime mag shter gogos ise gavputavdi ert tmasac ar davutovebdi chemi neba rom iyos.da kide iqit ro adanashaulebs mimatovao.matrakveca.gartobac unda da bichic.cotne mecodeba tore eg debili namdvilad ara.cotnes adgilas davikidebdi saertod mara brma siyvaruls ra vutxari

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent