შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ამ თვალით უწვდენელ ჰორიზონტამდე... {23}{24}{25}


5-09-2015, 01:00
ავტორი Anonymous^^
ნანახია 1 842

{23}
-Luke,სად ხარ?ახლა გამოვედი ოფისიდან.--დანაპირები შეასრულა ელიმ.
-მეც მოვედი-უთხრა მან და ელიზაბეტის გვერდით მანქანა გააჩერა.
-აბა მოგეწონა სახლი?-ჰკითხა ელიზამ.
-კი კარგი სახლია,ადგილიც არაჩვეულებრივია,უბრალოდ მე ინტერიერის შეცვლა მაინც გადავწყვიტე-თავისი აზრები გაანდო Lukeმ.
-კაი იდეაა,დაგეხმარები ყველაფერში.ისე ჯერ სახლი მაჩვენე და უფრო ავარჩევთ ნივთებს.-მოეწონა Lukeს აზრები მას.
-რა პრობლემაა,შენი მანქანით წავიდეთ თუ გინდა-შეთავაზა Lukeმ.
სახლი მოინახულეს,ელის მართლაც ძალიან მოეწონა.საყიდლებზე ბევრი იხალისეს და ყველა საჭირო ნივთი იყიდეს.Lukeს მძღოლმა მოაკითხა.
-მეც შემეძლო შენი გაყვანა-უთხრა ელიმ.
-კი,მაგრამ ისედაც დაგღალე,მთელი დღეა საყიდლებზე დამყვები,კიდევ გზას აღარ დაგიგრძელებ-გაუღიმა Lukeმ.-ხვალ მადლობის ნიშნად ვახშამზე მინდა დაგპატიჟო,თუ თანახმა ხარ,რა თქმა უნდა.
-არ არის საჭირო,რისი მადლობა,როგორ არ წამოვალ.-დათანხმდა ელიზა.
-ირაკლის ბოდიში მოუხადე რა.დავპირდი და ოფისში ვეღარ მივედი.იმდენი საქმე მქონდა.-თხოვა ელის.-ხვალ აუცილებლად მოვალ.
-კი რა პრობლემაა.გელოდებით.აბა ხვალამდე.-დაემშვიდობა ელიზაბეტი.
-ნახვამდის,ელა-ლოყაზე აკოცა Lukeმ.
ელის დაღლილობა ძალიან მოერია.თავისი ახალი მანქანით გზა მალე გალია.არც კი უვახშმია ისე შეძვრა საწოლში და ღრმა ძილს მიეცა.

{24}
-კატ,როგორ ხარ?-მხიარულად ჰკითხა ელიმ.
-ვა,ელლ,კარგად.შენ?-დაქალის ზარს უპასუხა კატომ.-სად დაიკარგე?
-აუ,გოგო,რავიცი.იმდენი რამე მოხდა თქვენთან შესახვედრად დრო ვერაფრით გამოვნახე.-დაიწყო თავის მართლება ელიზამ.-აუცილებლად გამოვასწორებ.ჰო,რისთვის დაგირეკე,საყიდლებზე წამყვები?თან ყველაფერს დაწვრილებით მოგიყვები.
-10 წუთში მზად ვიქნები,გამომივლი ხო?-ეგრევე დათანხმდა ის.
-ხო აბა,მოემზადე,5 წუთში მანდ ვარ-და ყურმილი დაკიდა.
კიბეები სწრაფად ჩაირბინა და თავისი Aston Martinით კატოსთან წავიდა.იქ მისვლისას მანქანა სახლის წინ გააჩერა და დაქალს დაუსიგნალა.
კატო კივილით გამოვარდა,მანქანას თვალი მოჰკრა თუ არა ადგილზე გაშეშდა.
-wow-ემოციებს ვერ მალავდა ის.-საიდან გაჩითე?
-Luke ჩამოვიდა.ნიუ-იორკში მიყიდა,მაგრამ არ მივიღ და აქ ჩამომიყვანა.-აუხსნა დაქალს ელიზამ.-არ ჩაჯდები?
-სად შეგვიძლია-ადგილიდან დაიძრა კატო.
-სადმე მიდიხარ?-კვლავ ჰკითხა მან.-წინა კვირაში არ იყავი საყიდლებზე?
-Lukeმ ვახშამზე დამპატიჟა-დაქალის ცნობისმოყვარეობა დააკმაყოფილა ელიზამ.-ნიკუშა სადაა?როგორ მომენატრა.
-აგარაკზეა ბიჭებთან ერთად.აუ ერთხელ ჩვენც წავიდეთ სადმე რა-უსაყვედურა კატომ.-სულ ოფისი და სახლი,ახლა კიდე Lukeც.
-აუცილებლად.Lukeსთან რა გინდა?-გაბრაზდა ელი.-ისეთი მაგარი ტიპია.გაგაცნობთ უეჭველი.
-დანელია როგორ ბრძანდება?-თემა შეცვალა კატომ.
-ყვავილებს რო აღარ მიგზავნის იცი?-გაეცინა ელიზაბეტს.
-ვაა,რატო?-დაინტერესდა ის.
-მე ვუთხარი ყელში ამოვიდა შენი ყვავილებითქო-დასერიოზულდა ელი.-Lukeზე რო იეჭვიანა იცი?
-ღადაობ?-პირი დააღო კატომ.-რა უფლებით?მომინდომა ბიჭმა.
-ლამის სიყვარულიც ამიხსნა და თავისი შეცდომის გამოსწორებას დამპირდა.-ყველაფერი უამბო დაქალს.
-ვაიმეე,ამას დამიხედეთ-სიცილი აუვარდა კატოს.-შემთხვევით ტვინი ხო არ შეერყა?
-მერე..-ჩუმად განაგრძო ელიმ.-ოთახში დამხვდა ისევ,როცა Luke ჩამოვიდა.ძაან დაღლილი ვიყავი,უბრალოდ გულზე მიმიხუტა,ხელში ამიტაცა და საწოლზე დამაწვინა,იჯდა და თმებზე მეთამაშებოდა.როგორ წავიდა არ მახსოვს.
-ეეე,ელიზაბეტ-მკაცრი ტონი მიიღო კატომ.-იგივე შეცდომას უშვებ.
-არაა-იუარა მან.-ვაფშე არაფერი მიგრძვნია,უბრალოდ მოგიყევი.
იცრუა...მაგრამ ძალიან არა...შეიძლება პულსაცია აუჩქარდა,მგრამ გონება ისევ ბრაზობდა იმ მომენტში...
ყველა სავაჭრო ცენტრი რომ მოიარეს,ელიმ კატო სახლამდე მიიყვანა და თვითონაც სახლში წავიდა.



№1  offline წევრი Marry.Marry

25?, kaia ✌✌✌❤❤❤

 


№2  offline წევრი Anonymous^^

Marry.Marry
25?, kaia ✌✌✌❤❤❤

მადლობ <3 25 სხვა დროს :) :*

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent