შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შეზღუდული შესაძლებლობები (9)


8-09-2015, 15:51
ავტორი moxetiale
ნანახია 1 918

-არაჩვეულებრივი გოგოა -ახტაცებას ვერ მალავდა ნატალი.
-მეც ძალიან მომწონს შვილო-ალექსანდრემ მხარზე დაარტყა ხელი იანეს და გაუღიმა
-მადლობთ. ხომ იცით თქვენი აზრი ჩემთვის ბევრს ნიშნავს.
-ჩემი საყვარელი შვილიკო-ნატალი ივანეს მოეხვია და მაგრად აკოცა.
-ხო ოღონდ ჩვენ ვილაპარაკეთ და არ გვინდა ქორწილი.
-რაა ? შვილო კარგი რაეს ხო ცხოვრებაში ერთხელ ხდება-ნატალსი არ მოეწონა ეს გადაწყვეტილება.
-არა დედა.ეს ორივეს სურვილია. არ გვინდა ქორწილი.
-კარგი როგორც შენ იტყვი.
ივანემ მობიური აიღო და ლუკას დაურეკა
-ძმაო ცოლი მომყავს
-რა ?-ახალგამოღვიძებულ ლუკას ყურებისტვის არ დაეჯერებიბნა
-ნინი ჩემი ცოლი გახდება. ხელს მოვაწერთ და შენ ჩემი მეჯვარე იქნები.
-აამ.. არ ვიცი რა გითხრა... გილოცავ ძმაო ! ძალიან გამახარე.
-კარგი შენ და სანდრო ამოდით ჩემთან აღვნიშნოთ.
-ფრენით ამოვალ
იმ დღეს კარგად გაერთნენ. საღამოს ნინის გაუარეს და ყველანი კარაოკეში წავიდნენ. ნინიმ ეკასაცდაურეკა და ისიც წამოიყვანა. მთელი ღამე მღეროდნენ. შემდეგ ნინი და ეკა სახლებში დატოვეს თვითონ კი მთაწმინდაზე ავიდნენ.
-ვვერ ვიჯერებ ძმაო. ძალიან მაგარიაა. ის შენიი ცოლი გახდება-სანდროს ძალაინ უხაროდა.
-მეც ძალიან მიხარია. ხომ იცი შენიბედნიერბება ყველაზე მეტად ჩვენ გვიხარია.
-ვიცი ვიცი.... ახლა თქვენი ჯერია ბიჭებო.
-ეკას ხომ არ თხოხვო ცოლობა-სიცილით თქვა სანდრომ, თუმცა ეს სერიოზზულად არცერთს არ მიუღია.
მთაწმინდიდან უყურებდნენ თბილისს და ვერ იჯერებდნენ რომ ნინი და თანხმდა. ვერ იჯერებდნენ რომ ივანე როგორც იქნა ბედნიერი იქნებოდა, ივანესაც უხაროდა. მისგვერდით ხომ იქნებოდა გოგო რომელიც ყველას და ყველაფერზე მეტად უყვარდა. ეს ნამდვილი სასწაული იყო. ხო! კიდევ ერთი სასწაული მის ცხოვრებაში. მისი გული სიხარულისგან ისე სწრაფად ცემდა რომ ლამიის მკერდიდან ამოვარდნილიყო. უნდოდა ეყვირა ბოლო ხმაზე დ აყველას გაეგო მისი ბედნიერება. უნდოდა ნინის ჩახუტებოდა და აღარასოდეს გაეშვა. სიცოცხლის ბოლომდე ჩახუტებული ყოლოდა.
მეორე დღეს ივანე და ლუკა ბეჭდის ასარცევად წავიდნენ. აარციეს თეთრი ოქროს ბეჭედი. იდეალურად მრგვლი ზედ ჩასმული 3 ბრილიანტის თვლით. ძალიანლამაზი იყო.შემდეგ ნინის გაუარეს. ნინი სიხარულით ლამის გაგიჟდა. სასწრაფოთ მოემადა ეკას დაურეკა და მთაწმინდის ქორწინების სახლში წავიდნენ. ხელი მაწერეს . ხო აი ასე. ისინი დაქორწინდნენ. ულამაზესი გოგო გაყვა არაჩვეულებრივ ბიჭს. რომელიც ძალიან უყვარდა. სხვა რა უნდა ყოფილიყო ესს თუ არა სიყვარული...
შედეგ ისინი ნინის მშობლებთან წავიდნენ. ნინის უკკვე გაეფრთხილებინა ისინი და ივანე თბილად მიიღეს.
-მთავაია თქვენ გიყვარდეთ ერთმანეთი ჩემოსაყვალებო და ჩვენც ბედნიერები ვიქნებით ამით. -უთხრა ნინის დედამ მათ
რამდენიმე კვირაში ისინი ცალკე გადავიდნენ. ივნისსში აკი ნინიმ ისეთი ამბავი გამოაცხადა მათი ახლობლების სიხარულ საზღვარი არ ქონდა. ისინი მშობლები გახდებოდენ. კიდევ ერთი სასწაყული. კიდევ ერთი ღმერთის საჩუქარი ივანეს ცხოვრებაში. კიდევ ერთი უსაზღვრო ბედნიერება. მას არ შეეძლო სიარული მაგრამ იყო მაინც უბედნიერესი ადმიანი რადგან გვერდით ყავდა საყვარელი გოგო რომელიც მისან შვილს ელოდებოდა. ამაზე მეტი რაღა უნდა ინატროს ადამიანმა. ამაზე დიდი ბედნიერება რა შეიზლება იყოს.აგვისტოში ნინის დაბადენისდრე აღნიშნავდნენ. ამ დაბადების დღის მინი წვეულებაზე შემთხვევით აღმოჩნდა პატარა გოგო რომელმაც გაიგო მათი სიყვარულის ამბავი. ბევრი რამ გადააკეთ ბევრიც არ იცოდა და თავად მოიფიქრა მაგრამ აზრი იგივე დატოვა! სიყვარულს ყველაზედიდი ძალა აქვს და მისთვის არ არრსებობს შეზღუდული შესაძლებლობები და ამ გოგომ ეს ამბავი აქცია მოთხრობათ როგორც ნამდვილი სიყვარულის მტკიცებულება. ახლა ნინი 4 თვის ირსულია. ჯერ არ იციან გოგო გაჩნდება თუ ბიჭი. სამწუხაროდ უვანე ვერ გამოჯანმრთელდა მაგრამ იმედია რომ ყველაფერი კარგად იქნება. აი ეს არის ბედნიერი დასასრული. როდესაც სიყვარული ამარცხებს ყველაფერს და რ განსაზღვრავს ფიზიკურობით.
----------------------------------------

დიდ მადლობას გიხდით ყველას ვისაც მოგეწონათ, ვისაც არ მოგეწონათ იმათაც. ამ ამბავში ბევრი რამ შეცვლილია თუმცა ფაქტი რომ ივანე სასწაულებრივად გადარჩა და შემდე საყვარელ გოგოზე დაქორწინდა რომელიც მალე შვილს გაუჩენს სიინამდვილეა. შევლილია სახელები! ! !



№1 წევრი nini :)

მაგარი იყო ეხლა მთლიანად და ძალიან მომეწონა და და საინტერესო იყო სიყვარული ყველა ნაკს ფარავს და ყველაფერს უძლებს

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent