შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

არ დაგთმობ(9)


23-09-2015, 09:44
ავტორი ubralod me
ნანახია 2 474

ნინი მანქანიდან გადმოვიდა და ჩქარი ნაბიჯით წამოვიდა ჩემსკენ.. სულ დავიბენი,გოგას ველოდი და ნინი მოვიდა. ვერ გავიგე რა ხდება
_ პრივეტ ანიი... მხიარულად მითხრა..
_პრივეტ ნიი.. აქ არ გელოდი.. ვუთხარი დაბნეულმა
_აბა ვის ელოდიი? მკითხა გამომცდელად, პასუხს არ დაელოდა ისე გააგრელა _ვისაც ელოდი მანქანაშია.. ირაკლიმ წაიყვამა მისი მანქამა და ჩემი ვათხოვე..
_რაა? გოგა მანქანაშიაა?? გაკვირვებულმა ვკითხე..
_ ხოო მანქანაშია.. შენი მისამართი არ იცოდა და მე წამოვყევი..
_შენც მის მხარეს ხარ ხოო? ვკითხე და საწყალი თვალებით გაბხედე..
მანქანას მივუახლივდით და როგორც იქნა იკადრა ბიჭმა გადმოსვლა..
_ ვაა ანიი... ეს შენ ხაარ??
_ რაიყო სხვა ვინმეს ელოდი? მამდვილად გავღიზიანდი ასეთ მისალმებას არ ველოდი...
_ შენ გელოდებოდი... მითხრა და ლოყაზე მაკოცა.. აი ამას კი ნამდვილად არ ველოდი.. მთელს ტანში ჟრუანტელმა დამიატა... და გავშეშდი... გინს ნინის ხმამ მომიყვანა..
_ არ მოდიხაართ?
_ხო ეხლავეე.... გოგას გავხედე რომელსაც მთელს სახეზე ღიმილი მიეკრო.. აშკარად შეამჩნია ჩემი დაბნეულობა.. მე და ნინი უკან დავჯექით გოგა საჭეს მიუჯდა.. ნინი სახლში მივიყვანეთ და მარტო მე და გოგა დავრჩით.. მთელუ გზა ხმას არ იღებდა..
_სად მივდივართ? ბოლოს მაინც მე დავარღვიე სიჩუმე
_რაიყო არ მენდობი?(გოგა)
_ თუ გავითვალისწინებ შენს 2 დღის წინანდელ საქციელს შეიძლენა ითქვას არ გენდობი... საკმაოდ დამაჯერებლად გამომივიდა...
_აბა შეხვედრაზე რატომ დამთანხმდი?
_ბოდიშის მოხდის საშუალება მოგეცი, იმედია კიდე რაიმე სისულელეს არ გააკეთებ.. საკმაოდ ირონიულად გამომივიდა...
_ მოვედით უკვეეე...
მანქანიდან გადმოვედით ხელკავი გამომდო და შევედით რესტორან "სანაპირო"ში.. მშვიდი გარემო, წყნარი მუსიკა, პატარა მაგრამ ულამაზესი შადრევანი იდეალურად ერწყმოდა ერთმანეთს.... ძალიან მომეწონა... მაგიდასთა დავსხედით..
_აბა რა შევუკვეთოთ?(გოგა)
_ ვაა ამ გასეირნებაში ესეც შედის?(მე)
_ რათქმაუნდა…… (გოგა)
_მმმ… მაშინ ცხელი შოკოლადი და ყავის ტორტი თუ შეიძლება...
_სულ ეს არიის?
_ხოო...
_კარგი... მეც იგივე... შეუკვეთა და მე მომიბრუნდა.
_ანი, ძალიან ლამაზი ხაარ... მითხრა და მომაშტერდა.
_ რა იყო შებმას მიპირეებ? მეგონა ბოდიში უნდა მოგეხადა...
_ბოდიში ხომ მოგიხადე... ეხლა მინდა ისეთი გამიცნო როგორიც სინამდვილეში ვარ.
_იქნებ ეხლა თამაშობ და სულაც არ ხარ ასეთი..
_ დამიცნობ და ნახავ როგორიც ვარ...
_ და თუ არ მომინდება შენი გაცნობა? ვკითხე და გამომცდელად გავხედე..
_მოგიწეევს.. მითხრა და გამიღიმა... თბილიაში საღამოს მიდიხართ ხოო??
_ ხოო... ნინის გამოფენის ამბები აქვს მოსაგვარებელი დააა..
_მე და ირაკლიც ვიქნებით გამოფენაზე. უფრო მეტიც, ამ საღამოს მოვდივართბდა სამშაბათამდე ჩემი ატანა მოგიწევს..
_მოიცა იქნებ აზრი ჩემთვისაც გეკითხათ.. ბრაზი ვერ დავმალე..
_ გაბუტულიც ძალიან საყვარელი ხაარ.. მოდი ეხლა ჩვენი შერიგებს ცეკვით ავღნიშნოთ..
_ვერ ვცეკვავ, არ მეხერხება...
_მაგას ეხლავე შევამოწმებ.. მითხრა და საცეკვაიდ გამიყვანა.. წყნარი მუსიკა, ისეთი როგორიც მე მიყვარს და უსიმპატიურესი პარტნიორი, რა ვინატრო უკეთესი, გავიდიქრებდა გამეღიმა რაც შეუმჩნეველი არ დარჩენია გოგას რომელსაც ხელები მჭისროდ ქონდა შემოხვეული ჩემს წელზე...
_ ღიმილიც ძალიან გიხდება... ვერ გავიგე რიმელი უფროგიხდება გაბრაზება თუ ღიმილი... მაგრამ მე მაინც ღიმილი მირჩევნია... ყურში ჩამჩურჩულა...
_ხო გითხარი ჩემი შებმა არ გამიგივათქო...
_ ნუ მიწვევ იციდე... მითხრა სიცილით... საუბარი არ გამიგრძელებია.. მასთან ახლოს ყოფნა მომწონდა, მმსიამოვნებდა მისი სურნელუ და ყელზე მისი სუნთქვა რომ მხვდრბოდა... მაგრამ ვინ შემარგო ბედნიერება.. მუსიკა დამთავრდა და რათქმაუნდა ცეკვაც...
_ კარგად ცეკვავ ანი...
_აი ეხლა ვიცი რომ მატყუებ...
_არ გატყუებ... მიდი ეხლა შენზე მომიყევი რამე... მითხრა და ინტერესით შემომხედა..
_რა მოგიყვე? კონკრეტულად მკითხევრაც გაინტერესებს დს გეტყვი..
_მიდი მე დავიწყებ და შენც მსგავსად მომიყევი შენზე..
_OK
_ე.ი. თქვენს წინაშეა გოგა ჯაფარეძე... 24წლის. შეყვარებული არ მყავს, 4 წელი ლონდონში ვსწავლობდი.. რაღაც გეგმები მაქვს, ნინდა ბიზნესი წამოვიწყო, თბილისში გადმოსვკას ვაპირებ და იმედია გნახავ ხოლმე.. ეს მოკლედ და თუ რამე გაინტერესებს მკითხე..
_თბილისში რომ გადმოხვალ კიდე ჩემთან და ნინისთან უნდა დარჩეე? თითონაც არ ვიცი ეს სისულელე რატომ ვკითხე...
_აი თურმე რამ დაგაინტერესა... რამოდენიმე დღით შეგაწუხებთ, ბინას ვიყიდი და გადავალ... ხოო სხვა შეკითხვა თუ არ გაქვს ეხლა შენზე მომიყევი...
_…კარგიი.. ანი ჭელიძე, 18 წლის, თბილისში რომ ვსწავლობ იურიდიულზე ეს შენც იცი, ადვოკატი მინდა ვიყო...ბავშვობიდან მიზიდავს ეს პროფესია... სულ ეა არის...
_ნუ კარგი ადვოკატი რომ იქნები ფაქტია, შენი ენის პატრონს ეგ არ გაგიჭურდება... მითხრა და გაიცინა...
_რას ეტაკე ეხლა ჩემს ენას? ვუთხარი ნაწყენმა
_კარგიი... გეხუმრე...ბდა შეყვარებულზე რას იტყვი? მე გითხარი რომ არ მყავს და შენ რატომღაც გამოტოვე ეგ ადგილი...
_შეყვარებულუ არ მყავს და არც მინდა მყავდეს... მირჩა ეგ თემა დახურულია... მკაცრად უვთხარი... შევატყვე რომ გაუკვირდა ჩემი ასეთი პასუხი...
_კარგი ანი... შევეშვათ ამ თემას.. თუ არ გინდა და არაფერს არ გკითხავ...
_მადლიბა.. გოგა ხომ არ წავიდეთ? დედასთან ნირმალურად არ მილაპარაკია თან საგამოს თბილისშუ ვბრუნდებით დაა უნდა მოვემზადო...
გზაშიც ბევრი ვუსაუბრეთ, ვიხუმრეთ. მალე სახლშიც მივედი...
_მადლობა გოგა. მგონი ისეთი ბოროტიც არ უნდა იყო როგორც მე მეგონე..
_ანუ გამოდის რომ მაპატიე ხოო?
_ხო.. მიპატიებია.. ვუთხარი სიცილით.. კარგი წავედი მეე... კარგაად...
_ ხომ არ დაგავიწყდა რომ საღამოს ერთად მივდივართ თბილისში, ასე რომ კარგად კი არა დროებიით... მითხრა და თვალი ჩამიკრა..
_ა... ხო.. კარგი მაშინ დროებით..... მანქანიდან გადმოვედი და სახლისკენ გავემაეთე...
სახლში შესვლუსღანავე დედაჩემმა კითხვები დამაყარა... უიმეე ეხლა რაღა ვქნაა...




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent