შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

არ დაგთმობ(8)


22-09-2015, 21:30
ავტორი ubralod me
ნანახია 2 734

ძნელი მისახვედრი არ არის ვინ იყო სმსის ავტორი, რათქმაუნდა გოგა.
"მაპატიე ანი ზედმეტი მომივიდა თავი ვერ შევიკავე. შენ კარგი ხარ, ძალიან კარგი, აი მე კი მივქარე და წარმოდგენა დაგაკარგვინე ჩემზე. ყველაფერს გამოვასწორებ… …
აჰა დაელაპარაკა ირაკლი ალბათ და აეწვა ბიჭს.. აბა თითონ ვერ მიხვდებოდა ამას.. ცოტა ხნის შემდგ გადავწყვიტე მიმეწერა..
"აგ შენით მიხვდუვთუ ვინმე დაგეხმარა მოფიქრებაში"
"ჩემით მივხვდი ანი, ხომ იცი სწრაფად ვაზროვნებ.. :D.. სმსი მისულიბარ მეგონა უკვე პასუხი მომწერა.. პასუხი აღარ მიმიწერია ან ამ სისულელეზე რა უნდა მიმეწერა... ველოდებოდი ნინი როდის შემოვიდოდა ოთახში.. შემოსვლის თანავე კითხვები დავაყარე
_ნი დაგირეკა ირაკლიმ? გოგაზე ხომ არ უთქვამს რამე? დაელაპარაკა?
_ირაკლის ველაპარაკე მაგრამ გოგას არ დალაპარაკებია , სოფელში წასულა ნათესავების სანახავად და რომ ჩამოვა დაელაპარაკება..
_აჰა, ე.ი თავისით მიხვდა ვაჟბატონი..
_ვინ რას მიხვდა გოო??
_ვინ და გოგა, ნახე რა მომწერა.. ვუთხარი და ტელეფონი ვანახე..
_ოჰოო... ყოჩაღ გოგას, აშკარად მოუხდა სოფლის ჰაერი...სიცილით თქვა ნინიმ... თუ ასე გააგრძელება იცოდე ხელიდან არ გაუშვა ეგ ბიჭი..
_ოო ნინიი გეყოს რაა...ვუთხარი გაბრაზებულმა და ტელეფონის წართმევა დავაპირე როცა კიდე სმსი მოვიდა ისევ გოგა იყო "ძილინებისა ციცქნა" ხმამაღლა წაიკითხა ნინიმ...
_აჰაა ციცქნა ხოო? ღადავი დამიწყო ნინიმ...
_ესღა მაკლდა... სხვისის სმსების კითხვა რა წესია ქალბატონო? ნაწყენმა ვუთხარი... უფრო სწორედ გოგას სმსზე მომეშალა ნერვები...
_ მერედა შენ სხვა ხარ? კიდე იცინოდა ნინი.. თან შენ თითონ არ მომეცი ყელეფონი სმსები წაიკითხეოო??
_ შენ ხო ყველაფერზე გაქვს პასუხი მზააად..
მეც სიცილით ვუთხარიი... აუ დავიძინებ მეე... ლამაზი კოშმარებიიი მივაძახე ნინის და დავწექი.. მაგრამ არ ჩამეძინა..დილით მომხდარი გამახსენდა, გოგას ჩახუტება, როგორი სითბო ვიგრძენი, თან საღამოს ბოდიშიც მომიხადა ბიჭმა.ღმერთო როგორ უცებ მომილბა გული... ჩემს თავზე მომეშალა ნერვები.. არა, ასე იოლად არ ვაპატიებ...ბოდიში პირადად უნდა მომიხადოს და არა სმსით.. ან ეს ციცქნა საიდან მოიტანა კიდე... ნუ მართალიცაა მასთან შედარებით მართლა ციცქნა ვარ, მე 18ის ვარ, გოგა 24ის... მთელი 6 წლით უფროსია ჩემზე.. თან ისეთია ათლეტური,მაღალი, ულამაზესი ნაცრისფერი თვალებითა და დახვეწილი ნაკვთებით... მე კიდე ერთი უბრალო გოგო ქაჯი და როგორც ირალი იტყოდა ენამწარე გოგო ვარ. ჩემს თავზე გავბრაზდი...მასზე სსაშინლად გაბრაზებული ვიყავი და მაინც რამდენი კარგი რამე ვიფიქრე მასზე, ჩემს მეორე მესთან კამათში ჩამეძინა... დილით მაღვიძარამ გამაღვიძა, ჩვეულებრივი დილა იყო ყოველდღიყრობისგან არაფრით გამორჩეული, ისევ ნინიმ შემასწრო აბაზანაში, ისევ მან მოამზადა საუზმედა სასწავლებელშიც მან წამიყვანა მმანქანით.. ლანას და ელენეს გადამკიდე გოგა საერთოდ არ გამხსენებია.. ასე გავიდა კიდევ 2 დღე და ნანატრი შაბათიც მიგვიახლივდა, პარადკევ საღამოს მე და ნინი ქუთაისში ჩამოვედით, გზაში ბევრი ვიჩორავეთ, ხატიასაც დაბურეკეთ..
_ კიდე ხომ არ შეგხმიანებია გოგა? მოულიდნელად მკითხა ნინიმ..
_არაა... ხო მართლა ირაკლი ელაპარაკა?
_ჯერ არაა... ამ დილით ჩამოსულა ბიჭი ქუთაისში და არ უნახავს ირაკლის, შენ არ იდარდო დაელაპარაკება...
_ არ ვდარდოობ... :))
_ ხო მართლა არ დაგავიწყდეს ხვალ საღამოს ვბრუნდებით თბილისში...
_ხვალ რატოო?
_დაგავიწყდაა?? ორშაბათს გამოფენა მაქვს და შენი დახმარება დამჭირდება..
_არის უფროსო....
დედას ძალიან გაუხარდა ჩემი ნახავა.. კარგა ხანს ვილაპარაკეთ, უკვე გვიანი იყო და დავძინეთ...
_ დილით(ნუ რაღა დილით 12საატი იყო უკვე)ტელეფონის ზარმა გამაღციძა.. უცხო ნომერი იყო..
_ალოო..
,_ციცქნა როგორ ხარ? ხომ არ გაგაღვიძე?(გოგა)
_ხოო მეძინა... დილით პირველადშენს ხმას რომ გავიგებ კარგად როგორ უნდა ვიყო?
_ კარგი რაა ანი კიდე მიბრაზდები? პატიება ხომ გთხოვე, ბოდიში ხომ მოგიხადე. მართლა არ ავარ ისეთ როგორიც გგონივარ...
_ხოო ვიცი გოგა იმაზე უარესი ხარ ვიდრე მე მგომია...
_კარგი მოვრჩეთ მაგაზე ლაპარაკს, ჩემი დანაშაულის გამოსააყიდად მინდა სადღაც დაგოატიჟო..
_ და რატომ გგონია რომ შენნაირ ველურთან ერთად სადმე წავალ? უხეშად ვუთხარი..
_ასე უხეშად ნუ მელაპარაკები... უცებ ხმა გაუმკაცრდა გოგას.. და შემდეგ მშვიდად გააგრძელა_ 2 საათისთვის გამოგივლი და მზად იყავი... პასუხს აღარდალოდებია და ტელეგონი გამითიშა.. ავდექი აბაზანაში შევედი და შხაპი მივიღე, თან ვფიქრობ, არ ვიცი რა ვქნა.. ნეტა სად მეპატიჟება? რა უნდა ჩემგან? ვეკითევოდი საკუთარ თავს.. რა სულელი ხარ ანი წადი და გაარკვიე ჩაერთო მეორე მე... უკვე საათზე ნაკლები დარჩა მე კიდე ვერ გადამიწყეტია წავიდე თუ არა... ბოლოს მაინც წასვლა გადავწყვიტე. არ ვიცოდი სად მივდიოდი და არც ის ვიცოდი რა ჩამეცვა.. არჩევანი კლასიკურ სტილზე შევაჩერე.. შავი ქვედაბოლო და ხორცისფერი "საროჩკა" ჩავიცვი, ფეხზე ოდნავ მაღალ ქუსლზე ღია ყავისგერი ფეხსაცმელუ ავარჩიე... ზუსტად 2ზე გიგას სმსი მოვიდა "გარეთ გელოდებიი..."
გარეთ გამოვედი და გოგას ნაცვლად ნინი დამხვდა..
გაოცება დასიბრაზე ვერ დავმალე.. ვერ ვხვდები რა ხდება



№1 სტუმარი viperona

ეგ პოეზია ინზე იდო ))) თვითონს საიტის ავტორს ედო <3 მაგარია ძაან

 


№2  offline წევრი ubralod me

viperona
ეგ პოეზია ინზე იდო ))) თვითონს საიტის ავტორს ედო <3 მაგარია ძაან

ხო ეგ ჩემი ისტორიაა.. მე დავწერე....

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent