შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

არ დაგთმობ(10)


26-09-2015, 09:54
ავტორი ubralod me
ნანახია 2 556

სახლში შესვლისთანავე დედამ კითხვები დამაყარა
_ აბა როგორ ჩაიარა შეხვედრამ? კარგი ბიჭია? ან საერთოდ რატომ მიმალავ შეყვარებული თუ გყავს?
_რას ამბობ დეე.. არავინ არ მყავს.. ოთახში შევალ ბარგს ჩავალაგებ.. თავის დაძვრენა მინდიდა მაგრამ არ გამომივიდა.
_ანიი, შენი ბარგი ჩავალაგე უკვე. შენ მოდი და მეჭორავე. ხო მანამდე ნინის დაურეკე დგეს ადრე გამოგიაროს, თქვენი საყვარელი ტორტი გამოვაცხვეთ..
რა ვუთხრა ეხლა? მე თითონ არაფერი ვიცი.. მაგრამ სხვა რა გზა მაქვს, ნინის დავურეკე ნახევარ საათში მოვა, მანამდე დაკითხვა არ ამცება.ოთახში შევედი და დედას გვერდით მივუჯექი, არ ვიციდი რავმეთქვა და ხმას არ ვიღებდი.. ისევ დედამ დაიწყო..
_ ჰე ნუ დამტანჯეე.. მითხარი ეხლაა..
_ რა გითხრა დეე, გოგა ქვია ირაკლის ძმაკაცია, საქართველოში ეხლახან ჩამოვიდა, უნდა ბიზნესში ჩაერთოს.. ხოო და რაც ყველაზე ძალიან გაინტერესებს ჩემი შეყვარებული არ არის... რაც შემეძლო დამაჯერებლად ვუთხარი..
_ თუ შეყვარებული არ არის შეხვედრაზე რატომ დათანხმდი?
_ თუ შევხვდი ეს იმას არ ნიშნავს რომ ჩემი შეყვარებულია. საკმაოდ გაღიზიანებულმა ვუთხარი... უბრალიდ აქ ახალი ჩამოსულია და ბევრი ნაცნობი არყავს, დღეს მეც თავუსუფალი ვიყავუ და უბრალოდ ერთად ვისადილეთ... ნერვები მომეშალა დამნაშავესავით თავის მართლება მომიწია... კარებზე ზარის ხმა გავიგე და შვებით ამოვისუნთქე, დამთავრდა ჩემი დაკითხვა..
_ნინიი.. კიდევ კარგი მოხვედიი...
_ აბა სად წავიდოდი გოო? მითხრა მხიარულად..
_ ნინი შვილო, როგორ ხარ? ასე უნდა მომანატრი თავი?
_ კარგად ვარ მარინა დეიდა, თქვენ როგორ ხართ? უთხრა დედაჩემს და გადაეხვია... მიდით ბავშვებო მდივანზე დაჯექით და მე ტორტს მოგიტანთ თქვა დედაჩემმა და სამზარეულოში გავიდა.. ამოთ ნინიმ ისარგებლა და ეგრევე მომაყარა
_აბა როგორი იყოო? მოგეწონა გოგა?
_ ნუ ისეთი ცუდიც არ ყოფილა მე რომ მეგინა. ვუთხარი სიცილით.. ამ დროს დედაჩემი შემოვიდა თავისი საფირმო ტორტით ხელდამშვენებული.. გემრიელად მივირთვით და ბევრი ვიჭორავეთ, ძველი ამბები გავიხსენეთ და ახალიც ბევრი ვთქვით კიდევ დიდხანს გავაგრძელებდით რომ არა ირაკლუს ზარი, ნინის დაურეკა, ნინის დაურეკა უკვე ჩემს სახლთან იყვნენ და გველიდებოდნენ. დედაჩემმა კი თავის ტრადიციულ იმერულ სტუმართმოყვარეობას არ უღალატა და არ დაისვენა სანამ ირაკლი და გოგა შინ არ შემოიყვანა. მათაც ტორტით გაუმასპინძლდა, გოგას გაცნობა კი ისე გაუხარდა მეტი აღარ შეიძლება.. დედაჩემი ისე აქტიურად არის ჩართული ჩემი გათხოვების საკითხში რომ ძალიან მაღიზიანებს. გოგას კი შესანიშნავად გაუგო, თან პირიბაც ჩამოართვა რომ კიდევ მივიდოდა სტუმრად. კარგა ხანის შემდეგ დედას დავემშვიდიბეთ და გამოვედით. ირაკლი საჭეს მიუჯდა ნინი კი ირაკლის. მე და გოგა უკან სავარძელში მოვკალათდით და წამოვედით..
_ ისე დღეს მაგრად იყოჩაღე ძმაო, დილით პაემანზე იყავი, საგამოს კიდე მომავალი სიდედრიც გაიცანი. თუ ამ სისწრაფით გააგრძელე არ გამიკვირდება 2 დღეში ცოლსაც თუ მოიყვან. ხარხარებდა ირაკლი..
_შენ იუმირში ჭედავ რაა.. ირაკლი კარგ ხასითზე ვარ და შენთვის ჯობია ნერვები არ მომიშალო.. (მართლა არ მომეწონა მისი ეს ხუმრობა)
_ჯერ შენი ქორწილი ძმაო და ჩემი მერე იყოს. სიცილით უთხრა გოგამ. ჩემსკენ გამოაპარა მზერა და ჩემს გაბრაზებულ თვალებს რომ გადააწყდა მაშინვე დასერუიზულდა.
_ მოკეტეთ ორივემ თორე მართლა მაგრად მეწყინება. ვთქვი წყენით..
_ კაუ ანუ ნუ ბრაზდები, გეხუმრეე.. (ირაკლი)
_შენი იუმორი შენთვის შეინახე და გზას უყურე...[მე]
ნერვები მომეშალა, არ მინდოდა მათი მოსმენა. ყურსასმენები გავიკეთე და მუსიკებს ვუსმენდი..
ფიქრებს გავყევი, ფაქტია რომ გოგათი მოვიხიბლე, მაგრამ ამას არავითარ შემთხვევაში არ ვაგრძნობინებ.. მეშინია არ შემიყვარდეს, უფრო სწორად იმის მეშინია რომ მას არ შევუყვარდები, ჩემთან უბრალოდ გაერთობა და როცა მოვბეზრდები წავა.. მას ჩემნაირი უბრალო გოგო არასოდეს შეუყვარდება. რა უცნაურია გუშინ დილით მისი დანახვა არ მინდოდა ეხლა კი მისი დაკარგვის მეშინია... ამ ფიქრებში გართულს მანქანაში ჩამეძინა დილით კი ჩემს საწოლში გამეღვიძა.. თვალების გახელის თანავე გიჟივით წამოვვარდი, თვალებს ვერ ვუჯერებ ეს იდიოტი აქ რა ჯანდაბას აკეთებს




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent