შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სლიზერინის პრინცის ისტორია,თავი 29


4-10-2015, 18:31
ავტორი ana_aneta
ნანახია 1 965

გარეთ აშკარად დათბა.თეთრმა საბურვლემაც ნელ-ნელ დაიწყო დნობა. ეს ყველაფერი გაზაფხულის მოსვლის მომასწავებელი იყო. მალე მდელოები მწვანე ბალახითა და ფერად-ფერადი ყვავილებით აივსება.ერთი სული მაქვს როდის შევძლებ გაზაფხულის სურნელის შეგრძნებას.ამ მოსალოდნელმა ბედნიერებამ იმდენად გამახარა რომ ყველა თავივიტკივილი დამავიწყა,მაგრამ სამწუხაროდ მალფოის მოღრუბლული სიფათის დანახვამ,რომელიც კართან აზუტულიყო და უემოციო სახით მიმზერდა, ისევ თავში ამომიტივტივა ყველაფერი და ამ ყველაფერს ჯერ კიდევ მიუღებელი გადაწყვეტილება დაემატა.ნეტავ რა ჯანდაბა უნდა.ბიჭი ნელა მომიახლოვდა და საწოლზე ჩამოჯდა.რატომღაც ძალინ ავღევლვდი.ასეთ ორ ცეცხლს შუა არასოდეს ვყოფილვარ.
-მინდა რომ ყველაფერი გამოვასწოროთ.დაძაბულად წარმოთქვა ქერამ.მე გაკვირვებული ვაშტერდებოდი.
-გინდა რომ შევრიგდეთ? თანხმობის ნიშნად თავი დამიქნია მალფოიმ.ნერვიული სიცილი წამსკდა. არც კი იფიქრო რომ ამას ვიზამ.შენ მე ყველას თვალწინ დამამცირე.ამას კი არასოდეს გაპატიებ თან მე და ჩიკოს ყველაფერი კარგად გვაქვს. მალფოიმ თავისთვის დამახასიათებელი სასტიკი მზერა მიიღო,თვალები ბოროტად უელავდა,მაგრამ დიდად არ შემშინებია.თითქმის ყველაფერი გამიკეთა და ახლა რას იზამდა ისეთს რომ შემშინებოდა.ბიჭმა ხელი მაჯაში წამავლო და მთელი ძალით წამავლო,იცოდე კარგად დაფიქრდი.კბილებში გამოსცრა ბიჭმა.მე კი მისი სიფათის დანახვაზე ისევ სიცილი ამიტყდა.მალფოი საბოლოოდ გამოვიდა წყობილებიდა, საწოლში შემნჯღრია და ოთახიდან გავარდა.
საღამოს უკვე მეგობრებთან ერთად ვიჯექი ბუხართან და ამ დღეების განმავლობაში მომხდარ მნიშვნელოვან ამბებს ყურადღებით ვუსმენდი.მალფოიზე არც ჯინისთან და არც ფრანცისკოსთან სიტყვა არ დამცდენია.არ მინდოდა ამ უაზრო დიალოგს რამე ახალი პრობლემა წარმოექმნა.მე ის უფრო მაინტერესებდა ორი დღით ლონდონში რა უნდა მეკეთებინა. საეღოდაც არ წავალ.ამ შუა სემესტრიში რა დროს აქეთ_იქით ბოდიალია.ამ საკითხს აუცილებლად განვიხილავ ჯინისთან.ჩიკო ჩვეულად მხიარული იყო და უამრავ სისულელეს ყვებოდა.არც რონი და ჰარი ჩამორჩებოდნენ.მეკი დიდად ვერ ვმხიარულობდი კიდევ ერთხელ დავრწმუნდი რომ საშინლად უჯმური ვარ და მალფოის მეტს მართლა არ ვიმსახურებდი,თან ის ფაქტი რომ ხვალ დილით საწოლში გორაობის მაგივრად გაკვეთილზე უნდა ვყოფილიყავი კიდევ უფრო მიშლიდა ნერვებს ,ამიტომ უსიტყვოდ წამოვხტი და ოთახისკენ გავექანე ყველა პირდაღებული მომაშტერდა.გაუკვირდათ ჩემი საქციელი.
-უბრალოდ დავიღალე.ვცადე მხიარულად მიმეძახა მეგობრებისთვის მაგრამ მგონი საშინლად გამომივიდა.ღმერთო რ იდიოტი ვარ.ჯინიმ არ დააყოვნა და სწრაფად გაჩნდა ოთახში.
-შენ რა კუდში დამდევ?გამეცინა მე.
-სულაც არა.გამომცდელად შევხედე გოგოს ასკარად რაღაც აინტერესებდა წინააღმდეგ შემთხვევაში აქ არ იქნებოდა.
დიდი ხნის სიჩუმის შემგედ როგორც იქნა ამოღერღა სათქმელი.
-ლონდონში მართლა მიდიხარ?
-არ ვიცი.არამგონია.არც კი ვიცი რისთვის მივდივართ.
-სამაგიეროდ მე ვიცი.
-საიდან?
-შემთხვევით გავიგონე თავი ძმას ეუბნებოდა.ანა მშობლებს უნდა გავაცნოო და როგორც ჩანს პირველი გოგო ხარ ვისაც სახლში ეპატიჟება.
-მერე რა ამაში ცუდი არაფერია,მეც გვაცნობ ჩემებს,მაგრამ ამ ეტაპზე ძალიან ადრეა.
-აუ ისე არ გაინტერესებს მისი მშობლების რეაქცია.
-საერთოდაც არა დავიჯღანე მე.
-აუუ რა ტიპი ხარ რა.გაყევი და თან გაიგებ როგორი ხალხია.
-არ მინდა.მგონია რომ სუფთა სნობები იქნებიან და საშინლად შემარცხვენენ როგორც მაგლურ ფილმებშია ხოლმე.ჯინის გაეცინა.
-კარგი რა შენ ლუციუსი და ნარცისა არ გინახავს.პირველ კითხვას სისხლის სიწმინდეზე დაგისვავდნენ აუცილებლად.გამეცინა.
-მგონი აზვიადებ.
-სულაც არა.შეგიძლია ნებისმიერს კითხო.
მედა ჯინის დიდი ხანია არ გვისაუბრია, ამიტომ გათენებამდე “ ვჭორავდით“ მთელ სკოლას.სულ რამდენიმე საათი ვიძინეთ და დილით ორივემ საკლასო ოთახებისაკენ მოვუსვით.დერეფანში სლიზერინელების „ბანდა“ შეგვეჩხა,.“კომპლიმენტები“ ნამდვილად არ დაუკლიათ.მალფოისაც მოვკაი თვალი მათშორის მაგრამ მშვიდად იყო და ნაღვლიანი თვალებით მიყურებდა.
მე ჩიკოს გვერდით დავიკავე ადგილი,ვცდილობდი მთელი ყურადღება გადამეტანა გაკვეთილზე მაგრამ ძლიან მიჭირდა. არ ვიცოდი ჩიკოსწავყოლოდი ლონდონში თუ მალფოის შევრიგებოდი.მეორე ვერსია დიდად არ მხიბლავდა ამიტომ ისევ პირველზე შევჩერდი.ორივე ხომ არ დავიკიდო გავიფიქრე გულში.საბოლოო სიტყვა ჯინერვასია.წერილი გადავუგდე.
-წაყევი.უბრალო ინტერესის გამო.
მორჩა გადავწყვიტე ფრანცისკოს მშობლებთან მივდივარ!


ვიცი ძალიან დიიდ ხანია არ დამიდია და არც ესაა დიდი თავი ,მაგრამ საშინელი უმუზობა მქონდა ვერც წერას ვახერხებდი და ვერც ხატვას.ასე რომ მაპატიეთ აუცილებლად გამოვასწორებ.აუცილებლად მითხარით ტქვენი აზრი :* :*



№1 სტუმარი LoNdA DM

gaagrdzele ra da didi tavebi dade.

 


№2  offline წევრი ana_aneta

S o f i a
კარგია საპატიებელი არაფერი გაქვს : მითუმეტეს გიგებ ცუდი მომენტია :// :დ ისე მალე დადე რა და მალფისთან დატოვე ❤️

კარგია რომ მიგებ :* <3

 


№3  offline წევრი Khaleesi

თურმე უმუზობა ქონდა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent