შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სამუდამოდ ჩემში დარჩები(5თავი)


8-10-2015, 08:27
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 2 252

-ინა რა უთხარი ნიკას? მიყვარხარო? ვიცოდი ვიცოდი.
-აუ ლიკა საიდან მოიტანე რომ მიყვარს? უბრალოდ უცებ წამომცდა და გადამაყოლე ეხლა ერთი სიტყვა რა.
-უბრალოდ წამოგცდა თუ ბრალიანად ეგ არ ვიცი მე მარა ის ვიცი რომ ნიკას უთხარი მიყვარხარო.
-ლიკა წამომცდა უბრალოდ. მართლა გეუბნები. იცი რაზე დამირეკა? ზეგ მეგობრები ჩემთან ვიკრიბებით დაწამოდიო.
-აუ რა მაგარია, ესიგი ზეგ გავერთობი. აუ ინა რაღაც უნდა გკითხო და გულახდილად მიპასუხე, მართლა არაფერს გრძნობ ნიკას მიმართ?
-იცი ლიკა, აქამდე ნიაკ ჩემთვის არაფერს წარმოადგენდა, მაგრამ დავრწმუნდი რომ მართლა ვყვარებივარ, თან მისი ცრემლიანი თვალები რომ დავინახე გული დამეწვა. შენთან რაარის დასამალი და მგონი მართლა მომწონს ნიკა.
-აუ რა მაგარია. ვიცოდი. ხომ გეუბნებოდი მე შენ? აუ იცოდე მაგას ზეგ თუარ ეტყვი მე ვეტყვი.
-რაა? აუფ შანსი არაა. როგრო ვუთხრა ბიჭს მიყვარხართქო? ოუუ. არა რა.
-აუ. შენ გადამრევ რა. შენ კი არ უხსნი სიყვარულს, შენ აგიხსნეს და ეხლა შენგან პასუხს ელიან. შენთუ არ ეტყვი მე ვეტყვი.
-აუ არ გაბედო ლიკა თორე მაგრად მეწყინება.
-კარგი მაშინ შენ გაბედე და მე ხმას არ ამოვიღებ.
-აუ ლიკა, არ შემიძლია რომ ვუთხრა რა.
-ინა მომისინე, ნიკას ძალიან უყვარხარ და მასაც რცხვენოდა თქმა, მაგრამ შეძლო. მართლა ძალიან უყვარხარ და ნუ ტანჯავ. ცოდვაა. იცოდე მართლა უთხარი თორე მე ვეტყვი.
-შენ რომ უთხრა გადარევ ისე ეტყვი. ხო კარგი ჯანდავას ჩემს თავს. მე ვეტყვი.
-ინა დამიჯერე ეგ შენი ერთ-ერთი საუკეთესო გადაწყვეტილება იქნება. ნიკას მართლა კარგი ბიჭია. მარტლა უყვარხარ და ზრუნავს შენზე. მასთან კარგად იქნები. აუ მიდი ყავა მოადუღე რა.
-ხო კარგი ვეტყვი ზეგ, ოღონდ მანამდე სიტყვა არ დაგცდეს. რად გინდა ამ შუაღამეზე ყავა? არ დაგაძინებს გოგო.
-მეც ეგ მინდა, დავჯდეთ კინოებს ვუყუროთ და ვიჭOრავოთ.
გოგონებმა კინოებს უყურეს და ერთმანეთშ აჩუმებდნენ იმხელა ხმაზე იცინოდნენ. 3 საათზე დაიძინეს. და რაც მარტალია მაღტალია, გვიან ადგომაც მოუწიათ. ლიკამ ინა საყიდლებზე წაიყვანა. სახლში გვიან დაბრუნდნენ და ტკბილად დაეძინათ.
მეორე დღეს ორივემ დილაადრიან დაიწყეს მზადება. ლიკა ერთ სულზე იყო როდის ნახავდა გიგას, ინა კი მთელი დღE დაძაბული იყო, რადგან იცოდსა რომ ნიკასთვის ყველაფერი უნდა ეთქვა. ყველაფერს დაძაბულილ აკეთებდა. ხელები უკანკალებდა. ნერვიულობამ კიდევ უფრო იმატა, როდესაც ნიკასთან მივიდნენ. ნიკა სიმპატიურად გამოიყურებოდა, ამიტომ ინა თვალს ვერ აშორებდა. ნიკას კი არ სურდა ინა კიდევ უფრო გაეღიზიანებინა, ამიტომ არ უყურება, რის გამოც ინამ მოიწყინა. ცოტა ხნით გაიარ გამოიარა, სუფთა ჰაერი ჩაისუნთქა და მალევე დაბრუნდა. დაბრუნებისთანავე ნიკა მოძებნა. ბეჭზე ხელი დაადო და მოატრიალა.
-პრივეტ ნიკა როგორ ხარ?
-კარგად ინა შენ როგორ ხარ?
-რავი მეც არამიშAვს. შენთან საქმე მაქვს და შეგიძლია ერთი წუთით წამოხვიდე?
-კარგი ინა რა პრობლემაა.

მადლობა ყველას ვინც კითხულობს ჩემს ისტორიას. ძალიან მიხარია, მაგრამ თუ მოგწონთ გთხოვთ გამოხატოთ კომენტარებში. მიყვარხართ ყველა.



№1 სტუმარი nata_chrg

მაგარი სისულელეა,ცოტა რეალურს დაამგვანეე რა,პრიმიტიული ცასაკიტხია,ამან უტხრა,იმან უთხრა,სჰეცვალე რამე[u][/u][i][/i]

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent