შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სამუდამოდ ჩემში დარჩები(7თავი)


10-10-2015, 09:43
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 2 624

-ვის ვუყურებ და ინას, რამე პრობლემაა ჩემი ძმა? თუ ეჭვიანობ?
-ეე ბიჭო შენ რამდენს ტლიკინებ, ხო ხედავ არ სიამოვნებს რომ უყურებ და უნდა მოტვინო და დაანებო თავი. გაიგე?
-აუ შენ ვინ გეკითხებ ამე ვის შევხედავ და როდის? თუ შენ უნდა ჩაგაბარო ანგარიში? რომ არ სიამოვნებდეს ჩემი ყურება თავადაც მეტყოდა.
-ბიჭო არ გიყურება სახეში. ნევები ეშლება რომ გიყურებს. გაბრაზებული სახე აქვს და დაანებე თავი რა.
-აუ ამას მოვკლავ ეხლა იმენა.
-ვაიმე ნიკა გაჩერდით. გეყოთ. რა გაჩხუბებთ?
აუ ინა მაცადე რა და გაიწიე გთხოვ.
-ვაიმე ნიკა რა გავიწიო. გააზოვეთ ბიჭებმა ტყუილად ომ დგეხართ მოტვინეთ რამე. თორე დახოცეს ერთმანეთი ვერ ხედავთ?
იმ ღამე ნიკამ მართლა მაგრად ეჩხუბა ირაკლის ინას გამო და კარგადაც დაშავდა. სტუმრების წასვლი შემდეგ ინა მთელი ღმე ნიკაზე ზრუნავდა და თან ნიკას ეჩხუბებოდა ეგ არ უნდა გაგეკეთებინაო. ნიკა კი სულ თავისას გაიძახდა: ეგ საჭირო იყოო. იმ ღამეს ინა ნიკასთან დარჩა. გვიანობამდე არ დაუძინიათ. კინოებს უყურებდნენ, ამიტომ ორივეს დივანხე ჩაეძინათ. ინას დილით ადრე გაეღვიძა, ნიკას გახედა ტკბილად ეძინა და იფიქრა არ გავაღვიძებო. ფრთხილად ადგა და სამზარეულოში გავიდა სადილის მოსამზადებლად. ნიკასაც მალევე გაეღვიძა და საჭმლის სუნზე პირდაპირ სამზარეულოსკენ გასწია.
-ოხ, ადექი მძინარე მზეთუნახავო?
-კი ჩემო პრინცესა, ავდექი აპა რა ვქენი. უფრო სწორად რომ ვთქვა სამარეულოსდან გამოსულმა გემრიელმა სუნმა გამაღვიძა.
-ხოხ. კაი ერთი რა გემრიელი სუნი კია აქ?
-დიახადაც არის. წავალ მე მოვწესრიგდები და მოვალ.
ერთად ისადილეს და საღამოდ პარკში სასეირნოდ წასვლა გადაწყვიტეს. ინა სახლში წავიდა, შხაპი მიიღო და ლიკას დაურეკა გამოდი გეჭორავებიო. საღამომდე ერთად იყვნენ. მერე ინა და ნიკა სასეირნოდ წავიდნენ. მთელი პარკი მოიარეს. სახლში რომ დაბრუნდნენ ინას მობილური აწკრიალდა.
-დიახ გისმენთ, რომელი ხარ?
-გამარჯობა ინა როგორ ხარ?
-ირაკლი? კარგად შენ? ხომ მშვიდობაა ასე გვიან რომ რეკავ.
-კი მშვიდობაა, უბრალოდ ბოდიშის მოსახდელად დაგირეკე.
-ბოდიშის მოსახდელად? რისთვის მიხდი ბოდიშს?
-იმისთვის რაც გუშინწინ მოხდა, უბრალოდ ხომ იცი რამდენი ხანია მიყვარხარ? ძლიან ლამაზად გამოიყურებოდი და თვალი ვერ მოგწყვიტე. არ ვაპირებ შენსა და ნიკას შორის ჩადგომას, მაგრამ ნიკამ ჩემი გამოხედვა სხვანაირად გაიგო. მეც მთვრალი ვიყავი, ვერ მოვუთმინე და შემდეგ რა მოხდა შენც კარგად იცი. შეგიძლია მაპატიო?
-ნუ, ირაკლი შენ მართლა ძალიან ცუდად მოიქეცი და გული ძალიან მატკინე, მაგრამ უშეცდომო დღეს არავინაა. ყველა ცოდვილები ვართ და შეცდომებს ვუშვებთ, მაგრამ მნიშვნელოვანია პატიება შეგვეძლოს. რათქმაუნდა გაპატიებ.
-მართლა ინა? მართლა მაპატიებ? ღმერთო ჩემო რა მაგარია. მადლობა და გპირდები ეგეთი რამ აღარ განმეორდება. მიყვარხარ.
-კარგი ირაკლი რის მადლობა? აპა დროებით
-დროებით ინა და ტკბილი ძილი.
ნიკა ერტი კვირა იანს ზარებს არ პასუხობდა. ინას ეგონა ალბათ ბიზნესის საქმეებს აგვარებსო, მაგრამ როცა ნიკა დაინახავდა ის ყურადღებას არ აქცევდა, რის გამოც ინამ ნერვიულობა დაიწყო. ვერ გაეგო რა ჭირდა. ყველაფერი ლიკას მოუყვა და ისიც განცვიფრებული იყო. ინა ერთი პერიოდი ეჭვიანობდა სხვა ხომ არ შეუყვარდაო, მაგრამ ეს დროებითი ეჭვი იყო, რადგან ნიკას ინა მართლა ძალიან უყვარდა.
ინა ნერვიულობისგან ამ ქვეყნად აღარ იყო. რას აღარ ფიქრობდა. ღამეები არ ეძინა, საჭმელს ნორმალურად არც კი ჭამდა. ერთ საღამოს ინას გაახსენდა გიგ, ლიკას შეყვარებული, რომელიც ნიკას საუკეთესო ძმაკაცი იყო და მასთან დარეკვა გადაწყვიტა ამბის გასაგებად.
-გამარჯობა გიგა როგორ ხარ?
-ვა ინა? მე კარგდ, შენ როგორ ხარ?
-რავი არამიშავს. საქმე მაქვს შენთან და გცალია რომ ვისაუბროთ?
-კი ინა. საქმე გაქვს? ხომ მშვიდობაა?
-ნუ რავიცი ნიკაზე მინდა დაგელაპარაკო.
-საქმე უკვე ძალიან ცუდადაა.



№1  offline წევრი Eka Eka

დღეს წავიკითხე მთლიანად და ძალიან მომეწონა მოუთმენლად ველი შემდეგ თავებს :*

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent