შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სამუდამოდ ჩემში დარჩები(9თავი)


15-10-2015, 15:14
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 2 427

-ნიკა ისე წესით მე უნდა გისმენდე შენ, მაგრამ კარგი მე დავიწყებ, მაგრამ შენ უკვე იცი რა საკითხზეც უნდა ვისაუბროთ და იქნებ მითხრა, რა გჭირს? ჩემს ზარებს რატომ არ პასუხობ? ან რატომ ეჭვიანობ? ან საიდან მოიტანე რომ ირაკლი მიყვარს?
-იცი ინა? მოდი პირველი შეკიტხვით დავიწყებ. შენს ზარებს იმიტომ არ ვპასუხობ რომ შენზე გაბრაზებული ვარ, იმიტომ რომ მგონი აღარც გიყვარვარ, მგონი კიარა ასეა. რატომ ვეჭვიანობ ან საიდან მოვიტანე რომ ირაკლი გიყვარს? იმიტომ ვეჭვიანობ რომ თქვენ ერთად ხართ და ეს ყველაფერი იქიდან მოვიტანე რომ ირაკლიმ მითხრა.
-რაა? ირაკლიმ? მოვკლავ მაგ დეგენერატს.
-მოიცა რას ერჩი? იმას რომ სიმართლე მითხრა?
-არა, იმას რომ მოგატყუა. ნიკა მე და ირაკლი ერთად არ ვართ. უჯერებ ბიჭს რომელმაც ცხვი გაგიტეხა და გეჩხუბა გოგოს გამო? თუ უჯერებ გოგოს რომელსაც მტელი გულით და სულით უყვარხარ?
-მგონი პირველისთვის დაჯერება სჯობს.
-არა ნიკა არ სჯობს, იმიტომ რომ მოგატყუა. არვიცი ეს რატომ გააკეთა, მაგრამ იმას ვხედავ რომ მას ჩვენი ერთად ყოფნა არ სურს და იმასაც ვხედავ რომ ამისთვის ყოვე ღონეს იხმარს, მაგრამ ნიკა დამიჯერე, სიცოცხლეზე მეტად მიყვარხარ და არ მინდა ვიღაც სულელის საუბრის გამო დაგკარგო
-ინა ვიცი რომ ირაკლიმ დაგირეკა და პატიება გთხოვა, შენც აპატიე. მერე გითხრა მიყვარხარო და შენც დადებითად უპასუხე.
-არა ნიკა. ეგრე არ ყოფილა. ირაკლიმ დამირეკა, მტხოვა საქმე მაქვს და უნდა გელაპარკოო. მაპატიე ის რაც მოხდა, არ ვიყავი მართლაიო, ტან ეს იმმის ბრალი იყო ნასვამი რომ ვიყავიო. კარგი გაპატიებთქო. აპა გულქვა პიროვნებასავით ხომ არ მოვექცეოდი? მერე სიყვარული ამიხსნა, დიდი ხანია მიყვარხარო, ესაო ისაო, მაგრამ არ ვაპირებ შენსა და ნიკას შორის ჩადგომასო. გთხოვ ნიკა დამიჯერე მართლა ეგრე მოხდა, არ ვიცი მას რაში აწყობდა ესეთი ტყუილი, მაგრამ ფაქტია, რომ უნდა დაგვაშოროს.
-მართლა. ანუ ირაკლიმ ყველაფერი უკუღმა მომიყვა დავიჯერო?
-გთხოვ ნიკა დამიჯერე. ეს სიმართლეა რასაც გეუბნები.
-კი მაგრამ ინა რამდენჯერმე დაგინახეთ ქუჩაში რომ საუბრობდით და აპა ეს რაღა იყო?
-ნიკა, უბრალოდ ქალაქში შემხვდა, რომ დამინახა მომიკითხა როგორ ხარო და მეც მოვიკითხე. აპა უზრდელივით მოვქცეულიყავი და მისი სიტყვებისთვის ზურგი მექცია? ჩვენს შორის მეტი არაფერი ხდება. დამიჯერე ნიკა. მე შენ ძალიან მიყვარხარ და არ მინდა დაგკარგო.
-არ დამკარგავ. მეც ძალიან მიყვარხარ და არ მინდა დაგკარგო. მჯერა ინა შენი, უკვე საკუთარ თავზე მეტად მჯერა შენი. უბრალოდ ირაკლი ისე დამაჯერებლად საუბრობდა... მაპატიე რომ ეს ერთი კვირა უერთმანეთოდ გავატარეთ. მაპატიე რომ ტყუილად ვეჭვიანობდი. ღმერთო ჩემო როგორ შემეპარა შენში ეჭვი?
-ვიცი, ვიცი. ძნელია როცა დამაჯერებლად საუბრობენ. ეგ კიდე ირაკლის კარგად ეხერხება, მაგრამ ეხლა მაგას არ ვჩივი, მთავრია რომ ეხლა ჩემი გჯერა. მე არასოდეს მოგატყუებ ნიკა. დამიჯერე და რათქმაუნდა გაპატიე უკვე რომ ეჭვიანობდი, რადგან შენ არ ხარ დამნაშავე. ყველაფერი ირაკლის ბრალია.
-ვიცი სიხარულო ვიცი, რომ ყველაფერი ირაკლის ბრალია, მაგრამ აწი შენს გარდა არავის ნათქვამს არ დავუჯერებ, მაგარმ ირაკლი პასუხს აგებს იმაზე რაც გააკეთა. მიყვარხარ ინა.
-მეც მიყვარხარ ნიკა. ერთი ირაკლის ვკითხავ რატომ მოიქცა ასე და ერთს კარგადაც გავლანძღავ, ეგ დამპალი.
-არა ინა. შენ არაფერს არ ეტყვი ირაკლის. მე დავურეკავ და ხვალ შევხვდები პირისპირ. ვკითხავ ერთი რა ჯანდაბა უნდა. ეხლა კი დაიძინე ჩემო პრინცესა. გკოცნი ბევრს. მიყვარხარ ინა.
-მეც მიყვარხარ ნიკა და გკოცნი ბევრს. აპა დროებით.
როგორც კი ნიკამ და ინამ საუბარი დაასრულეს ინამ ლიკას დაურეკა გამოდი ჩემთან და მოგიყვები ყველაფერს ამწუთას ნიკას ვესაუბრეო. ინამ ლიკას ახარა რომ შერიგდნენ, რამაც ლიკაშუდიდესი სიხარული გამოიწვია. ნიკამ კი ირკლისთან დარეკვა გადაწყვიტა.
-ვა, ნიკუშ? როგორ ხარ? ხომ მშვიდობაა ძმაო ესე გვიან რომ რეკავ?
-ძმაო? ძმაო კიარა მომისმინე შე ახვარო.


გთხოვთ კომენტარები ნუ დაგენანებათ. მადლობა წინასწარ. <3




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent