შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სამუდამოდ ჩემში დარჩები(11თავი)


17-10-2015, 17:24
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 2 266

-ვაიმე ნიკა ხომ კარგად ხარ? დროზე შემოდი. ეხლავე მოვალ. ცხვირიდან სისხლი მოგდის, რა მოხდა? თავი უკან გადაწიე.
-კარგი იან ნუ ნერვიულობ. უბრალოდ ირაკლის ვეჩხუბე.
-რაა? ამ შუაღამეზე? რატომ? რა გითხრა ასეთი?
-დიახადაც ამ შუაღამეზე. მინდოდა გამეგო რატომ მომატყუა და შევხვდი. მითხრა რომ უნდა დაგვაშოროს და შენ მისი იყო სამუდამოდ და ისიც დაამატა, რომ ამისთვის კიდევ ბევრ რაიმეს გააკეთებს, მაგრამ არ ინერვიულო მე აქ ვარ.
-ეგ სულ მთლად ხო არ გადარეულა? რამდენი აკლია მაგ საცოდავს. თუ მე და შენ დაგვაშორებს გონია რომ ამით ჩემს მოწონებას დაიმსახურებს და შევიყვარებ? თუ რა უნდა? ნიკა მე შენ არ მიგატოვებ, სამუდამოსდ შენთან მინდა ყოფნა.
-კარგი ნუ ნერვიულობინა. ეგ დეგენერატი ვერაფერს დაგვაკლებს. მეც ძალიან მიყვარხარ და გპირდები, რომ ყოველტვის შენთან ვიქნები, სამუდამოდ მე მეკუთვნი, ამიტომ ჩემი უნდა იყო. ირაკლიზე არ ინერვიულო, მაგას მე მივხედავ. თუ კიდე დაგირეკავს, მოგწერს ან შეგხვდება შემატყობინე.
-აბა რას ვიზამ ნიკა. შენ არ იჯავრო, არ გიღალატებ. მაგ დებილს კიდე მოვკლავ. მეგობრად მივიღე კარგად ვექცეოდი და ეგრე უნდა ეპასუხა?
-კარგი რა ინა დაწყნარდი. ნუღარ ნერვიულობ. არ აყვე ირაკლის. მას რომ უყვარდე მაგას არ გააკეთებდა და შენი და ნიკას დასაშორებლად ნაბიჯს არ გადადგამდა. თან მაგას რა მნიშვნელი აქვს? შენ მაინც ნიკა გიყვარს.
-კარგი რა ლიკა? როგორ დავწყნარდე? ის დეგენერატი კიდევ ბევრ რამეს გააკეთებს ჩვენს დასაშორებლად, ნუ მართალია ვერ დაგვაშორებს, მაგრამ მაინც.
-ნუ ფიქრობ გოგო სულ უარყოფითზე. დადებითზეც იფიქრე ხოლმე. კაი აპა ეხლა მე გავედი და აპა თქვენ იცით. ნიკა გთხოვ დააწყნარე ეგ, თორე მთელი ღამე არ დაეძინება. კაი ვთიშავ მე. კარგად და გკოცნით.
-კარგი ლიკა მეც გკოცნი. რაშვები ნიკა უკეთესად ხარ?
-რავიცი ინა, მართალია ცვირიდან სისხლი აღარ მომდის მაგრამ თავი მტკივა საშინლად. შეგიძლია რაიმე წამალი დამალევინო? და თან წნევაც გამიზომე რა.
-ნიკა მაღალი წნევა გაქვს და მაგიტომ გტკივა თავი. აჰა დალიე წამალი და დავიძინოთ. დღეს აქ რჩები.
-კი მაგრამ ინა სახლში ვარ წასასვლელი.
-არაფერიც წასასვლელი არ ხარ. მარტო ცხოვრობ, ცოლი გელოდება თუ შვილი? გადაწყვეტილი აქ რჩები.
-ხო კარგი შენი ხათრით დავრჩები სიხარულო.
ინა ძალიან ნერვიულობდა იამზე რაც მოხდა, ამიტომ წესიერად არც უძინია. დილით ადრე გაეღვიძა. ნიკას დახედა ეძინა და გადაწყვიტა მაღაზიაში წასულიყო და ნიკასთვის რაიმე გემრიელი სადილი მოემზადებინა, თან ჩქარობდა იმიტომ რომ ნიკა სამსახურში უნდა წასულიყო და იცოდა დილით ბევრი დრო არ ექნებოდა. ბევრი რამ იყიდა, არამარტო საჭმელი არამედ სასუსნავები, რადგან იცოდა ნიკას ძალიან უყვარდა. სახლში დატვირთული პარკებით მივიდა და ყველაფერი მაიდაზე დააწყო. იფიქრა ნიკას ვნახავ რასშვრებაო და როდესაც მისაღების კარი უნდა გაეღო მობილურზე საუბარი გაიგონა.
-კარგი ელენე მადლობა ყველაფრისთვის., კიდევ კარგი რომ შემახსენე, თორემ მე საერთოდ არ მახსოვდა. კი კი დღეს მოვალ აუცილებლად, კარგი აპა დროებით, მადლობა, კარგი გოგო ხარ. მეც მიყვარხარ. აპა დროებით.
-ღმერთო ჩემო ელენე ვინ ჯანდაბაა?(ინას ფიქრები)




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent