შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გარდამავალი წუთი (3)


19-10-2015, 22:58
ავტორი N7
ნანახია 3 593

ერთ კვირამდე კიდევ მოუწია საავადმყოფოში დარჩენა. უბრალოდ, ასეთი ადვილი არ იყო ამდენი სტრესის გადატანა ერთდროულად და ვერაფრით წერდნენ ექიმები სახლში. მთელი ამ ხნის განმავლობაში ალექსანდრე არ მოშორებია თავიდან, ყველაფერს აკეთებდა, ყველა მის ხასიათსა თუ კაპრიზს უხვდებოდა მედგრად და ღიმილით ასრულებდა. აი, რაც შეეხება ნიკოლოზს, წავიდა, იმ საღამოსვე და აღარ დაბრუნებულა. არ დაბრუნებულა ლილესთან, თორე თავის შვილს ყოველდღე სტუმრობდა და ესიყვარულებოდა. ყოველთვის იმ დროს, როცა ბავშვი დედასთან არ იყო. ბევრი დააბარა ალექსანდრეს, რომ შეეგნო ნიკოლოზს არ იყო ბავშვი მისი, მაგრამ ვერაფრით დააჯერეს. ანალიზს ითხოვდა, რაზეც უარი განაცხადა ლილემ და დანებდა, შეხვედრებით არაფერს უშლიდა. უბრალოდ, ტირილისთვის ამზადებდა, თუმცა ვერ ტიროდა და ყელში გაჩხერილ ბურთს ძლივს უშვებდა უკან, რადგან ალექსანდრეს არ დაენახა და მასაც არ სტკენოდა. ეს ერთი შეხედვით ძლიერი მამაკაციც კი ძალიან სუსტი იყო საიმისოდ, რომ საყვარელი ქალის ტირილისთვის უგულოდ ეცქირა. ალექსანდრე იყო, მაგრამ ნიკოლოზს არასდროს გამოუჩენია ამდენი შეგნება. არასდროს მთელ წელიწად–ნახევრიანი თანაცხოვრების მანძილზე. და, როცა ლილეს ამოუტივტივდებოდა წარსული გონებაში, ალექსანდრეს პალატიდან გასასვლელად ახალ–ახალ მიზეზებს ადგენდა და, როგორც გასულს დაიგულებდა, მწარე ცრემლებით იხრჩობდა თავს.
რთული იყო ეს ცხოვრება, რთული იყო ის, რომ მთელი ცხრა თვის მანძილზე თავს სთხოვდა, რომ სტრესი არ გადაეცა ბავშვისთვის, ახლა კი ერთიანად, ვულკანივით გამსკდარიყო მასში და ახლაც, როცა თავისუფლად შეეძლო სიბნელესა და სიმარტოვეში ამოეშვა, გრძნობები გაეთავისუფლებინა, უარს ამბობდა და დარდს გულშივე იკლავდა.
მეცხრე დღეს გამოწერეს. ამ დროის მანძილზე, იმის ნაცვლად, რომ გასუქებულიყო, დასუსტდა და თავის თავს მოსწყდა. ერთი შეხედვით ვერ მიხვდებოდით, რომ ეს ის ლილე აბაშიძე იყო, რომელიც შვილიანიც კი ნახევარ ქალაქს უნდოდა ცოლად.
დაჟინებით მოითხოვა ალექსანდრემ, რომ თავისთან გადავიდოდნენ ლილე და ნიკოლოზი, მაგრამ მკაცრი უარი მიიღო.
– სწორად გამიგე, ჯერ არ მინდა... ვიცი, შენც გატკენ და მეც მეტკინება... – უთხრა და ჩაეხუტა. ეს ის ჩახუტება არ იყო, როგორიც ნიკოლოზთან. ეს ჩახუტება მოვალეობის მოხდა უფრო იყო, ვიდრე გრძნობის გამოხატვა. თუმცა რა ექნა? ასე უცებ ყველა მის გრძნობას, სევდას თუ ფიქრებს ვერ გადააბიჯებდა.
საბოლოოდ დათანხმდა მამაკაცი, მაგრამ გააფრთხილა, რომ გვერდიდან არ მოშორდებოდათ. მისთვის მეორე (ოფიციალურად) და პირველი (არა–ტრადიციულად) იქნებოდა ლილეს თბილი სახლი.
ამის წინააღმდეგი ნამდვილად არ იყო აბაშიძე.
***
იმ საღამოს, როცა ალექსანდრე გააცილა სახლში და პატარა ნიკოლოზს დასაძინებლად ასეირნებდა ოთახში, ფანჯრიდან თითქოს ლანდივით გაიქროლა ეზოში სხეულმა, რომელიც ძალიან მიამსგავსა ოდესღაც საყვარელ სხეულს. გული აუჩქროლდა. აქამდე თუ დღეები ისე მისდევდნენ ერთმანეთს, მხოლოდ პატარა ნიკოლოზზე ფიქრობდა, ახლა ისიც კი დაივიწყა.
– ნუთუ ისაა? რა უნდა? – გაიფიქრა თავისთვის და ბავშვი საწოლში დააწვინა, რათა აკანკალებულს ხელიდან არ დასხლტომოდა ეს პაწია, სათუთი სხეული.
დივნის კიდეზე ჩამოჯდა და აკანკალებულ ხელებში ჩარგო სახე. უნებურად აეტირა. როგორ მოასწრო ოცდაოთხი წლის გოგომ ამდენი? როგორ მოასწრო საძირკველი გამოეცალა თავისი ცხოვრებისთვის? ცხოვრებისთვის, რომელსაც მუდამ აშენებდა? ყოველთვის ოცნებობდა ფერად მომავალზე. წვიმაზე, რომლის შემდეგაც ცისარტყელი ჩნდება ცაზე. ახლა კი, მის ცხოვრების ურთულეს პერიოდში, თავსხმაა, სეტყვა და შუაგულში დგას, გაყინული სითხისთვის სახე მიუშვერია და არ შესწევს ძალა ტკივილს დაუსხლტეს ხელიდან. დარწმუნებულიც კია, რომ ცისარტყელა ბოლოს არ გამოჩნდება... მაგრამ შემდეგ ნიკოლოზი ახსენდება პატარა, რომელიც ყველაზე დიდი იმედია მისი. სახიდან სითხე მოიშორა და პატარა ამოიყვანა საწოლიდან. ისე ჩაეხუტა, თითქოს ეს საბოლოო უნდა ყოფილიყოსო.
კარზე დააკაკუნეს.
უცბად თითქოს გაიელვა გარედან და წვიმამ დასცხო. წვეთები აწკაპუნდნენ და მათმა ხმამ სახლის მყუდროება დაარღვია. ნაკლები ამინდი არც უნდა ყოფილიყო იმ წამს... გარდამავალ, ანდა, შესაძლოა, ყველაზე გარდაუვალ წუთსაც კი.
ნიკოლოზი იდგა. ზღურბლი გამოჰყოფდათ მხოლოდ და მხოლოდ ლილესა და ბავშვს და მამაკაცს. ნასვამი ჩანდა. ირხეოდა და იღიმოდა. უჩვეულოდ თბილად, ლილეს ცხოვრებაში პირველად.
– რა გინდა, ნიკოლოზ? – ჰკითხა რამდენიმე წუთიანი პაუზის შემდეგ, მთელი ძალდატანებით.
– ჩემი ოჯახი მინდა დავიბრუნო... – ღიმილს არ იშორებდა მამაკაცი და ქანაობდა.
ლილეს გაეცინა. სიმწრით.
– მეტჯერ აღარ მოგცემ იმის უფლებას, რომ ყველაფერი, რაც სიწმინდეა ჩემთვის, წაბილწო! მეორედ აღარ შევცდები და ბრმად აღარ ვენდობი სინანულს, რომელიც არ არსებობს! – ტუჩები აუკანკალდა და ხმა წაერთვა, მაგრამ მაინც დაასრულა სათქმელი.
თუმცა ეს სიტყვები როდის იტევდა იმ სიძულვილს, იმ მტრობას, რომელიც ნიკოლოზმა გაუჩინა ლილეს.
– ჩვენ შვილს... – დაიწყო არანაკლებ განერვიულებულმა მამაკაცმა, – რატომ დაარქვი ჩემი სახელი? აღარ გიყვარვარ?
– არა, ნიკოლოზ, აღარ მიყვარხარ! – ჩურჩულით წარმოსთქვა, თითქოს არ უნდოდა, რომ ეთქვა.
– მითხარი, რატომ ქვია მას ჩემი სახელი? – არ ნებდებოდა.
– იმიტომ, რომ მომწონს! – ძლიერად იკრავდა თოთო ბავშვს გულში ლილე.
– მხოლოდ მაგიტომ?
– მხოლოდ ამიტომ.
– დაიფიცე... ის გრძნობა დაიფიცე, რომელიც ოდესღაც მაინც გქონდა!
თავბრუდასხმული ლილე კედელს მიეყრდნო ცალი მხრით და საცოდავად ამოიკვნესა.
– ნიკოლოზ, წადი... შეგვეშვი!
კარის დახურვას შეეცადა, მაგრამ ძლიერმა ხელებმა არ მისცეს ნება.
– ნუ გამიკეთებ ამას... შემიცოდე, – ძლივს გასაგონად ამოუშვა ხმა მამაკაცმა.
– შენ შეგვიცოდე, როცა ეს გაგვიკეთე? როცა მთელი ცხოვრება თავზე დაგვამხე? – ხმას აუწია ლილემ, რომლის მთელი სხეული ცახცახებდა უკვე.
– ლილე...
ცხოვრებაში პირველად იგრძნო ნიკოლოზმა ის, რასაც ლილე ამდენი ხნის მანძილზე გრძნობდა. მარტოობის მძაფრი შეგრძნება, ტკივილი, რომელიც მთელ შინაგან სამყაროს უწვავდა. ცრემლით დაენამა ჯერ მარჯვენა, შემდეგ კი მარცხენა მხარე. გატრიალდა და ბარბაცით გაბრუნდა.
ერთ ხანს უყურა ქალმა და, როცა თვალს მიეფარა, თავისთვის ამოიჩურჩულა:
–მარჯვენას გულწრფელი ცრემლი ასველებს პირველად, მუდამ...
კარი გადაკეტა და ატირებული ნიკოლოზის დაწყნარებას შეეცადა. სიმშვიდე, რომელიც იმ რამდენიმე წუთში, მათი უხილავი კავშირიდან გამომდინარეობდა, რომლის აღიარებაც ჯერ მამაკაცს, შემდეგ ქალს აღარ სურდა.
როგორი ძნელია იპოვნო და როგორი ადვილია დაკარგო... უყურებდე მიმავალს და ცრემლები, განცდები გახრჩობდნენ.
ეს ბოლო იყო. ორივემ იცოდა.
***
ალექსანდრე მაღალი საზოგადოების წარმომადგენელი იყო. ფულის ტომრები არ ელაგა, თუმცა არც მათი სიმცირით ოხვრიდა. ამიტომ, ნიკოლოზსა და ლილეს არასდროს აკლდათ საჭირო და ძვირფასი პროდუქტები, ტანსაცმლები და ზოგადი ნივთები.
ცოტა რომ წამოჩიტდა პატარა, ძიძა აუყვანეს, რაც დიდად არ სურდა ლილეს, მაგრამ არც ის უნდოდა, რომ მთლიანად დაწოლოდა ალექსანრეს კისერზე. არ უყვარდა ყოფა, სადაც არ შეეძლო თავისი მიღწევით დაეკვეხნა. აუყვანეს და ისიც აქტიურად შეუდგა საქმეს, რომელიც ოდესღაც დიდი სიყვარულით აირჩია.
უკვე ექვსი თვე გასულიყო, რაც ნიკოლოზი არ ჩანდა, ლილე კი ჯერაც არ ჩქარობდა მეორედ დაქორწინებას. რაღაც გრძნობა უჩნდებოდა, უღვივდებოდა ალექსანდრეს მიმართ, რომელსაც ვერაფრით უწოდებდა სიყვარულს. იმ მომენტში მაინც, ყოველშემთხვევაში.
საღამოს, როცა სახლში გადაღლილი დაბრუნდა, კიდევ ერთი პროცესიდან, ძიძამ ამბავი დაახვედრა.
– ვიღაც მამაკაცი იყო მოსული, ამოიჩემა მამა ვარ, ცოტა ხნით მომეცი უფლება მოვეალერსოვო, მაგრამ ვერაფრით ვენდე და ბავშვს ვერ მივაკარე... დაიბარა ხვალაც მოვალო, – მხრები აიჩეჩა პუტკუნა ქალმა.
– ხვალ რომ მოვა, შემოუშვი, ლელა, – ხმა ისევ აუკანკალდა ლილეს.
ვერ ხვდებოდა ასე მოულოდნელად რატომ ჩნდებოდა ყოველთვის და რატომ ურევდა კალაპოტში ჩამდგარ ცხოვრებას? რატომ უმღვრევდა დაწმინდავებულ წყალს?
– ლილე, კარგად ხარ? – შეატყო ფერისცვალება ქალმა.
– გადავიღალე... სააბაზანოში შევალ და ჩემი ბუსუნა დამახვედრე რა, – თბილი ღიმილით, სევდიანით, თუმცა მაინც თბილით, უთხრა ქალს და სააბაზანოსკენ გაემართა.
შეეშინდა, რომ კიდევ შეხვდებოდა. კიდევ ერთი საშინელი წუთის ან წუთების ატანა მოუწევდა. შეეშინდა, რომ ისევ ცეცხლს მოუკიდებდა და გააწამებდა მის სიყვარულს, ყველა მამაკაცი, თუმცა არც ის უნდოდა, მამის სითბოს გარეშე აღეზარდა ბავშვი.
ნიკოლოზისთვის წარსულის შერქმევას ლამობდა და ვერც კი ხვდებოდა იმდენად ახლო მომავალი იყო. თუნდაც ის შეხვედრები, ელემენტარული, ხელახლა რომ ტანჯავდა ორივეს და აშიშვლებდა მათ გრძნობებს.
რის გამო ვერ დაიფიცა ლილემ? რის გამო ვერ გადაუშვა ჯანდაბაში მათი ძველი სიყვარული? იქნებ და ასე რომ არ მოქცეულიყო, ახლა ბედნიერიც ყოფილიყო...
ფიქრები და ეს „იქნებ“ მუდმივად სტანჯავდა.
შხაპი ერთადერთი იყო, რაც ამ სამყაროდან ალტერნატიულში ისროდა და ერთადერთი, რაზეც მაშინ ფიქრობდა, გარდამავალი წუთი იყო, რომელიც გარდაუვალიც კი ეჩვენებოდა...
***
ვიცი, რომ ზედმეტადაც კი სევდიანი და ჩემ სტილს ცოტა აცელილი ისტორიაა, მაგრამ ასეც ხდება და ის ემოციები მინდა მოვიტანო თქვენამდე, რასაც ის ადამიანები განიცდიან... სინამდვილეშიც და აქაც. გმადლობთ, რომ კითხულობთ და ჩემი თხოვნა იქნება, ნუ იქნებით პასიურები და მომეცით მეტი მოტივაციის წყარო.
მიყვარხართ!

პ.ს რაც შეეხება პირველი თავის კომენტარებს, გვიან ვნახე და ვერ ვუპასუხე, რამოდენიმე მწერდა ამას ადრეც წერდიო? – არა, არ ვწერდი ადრე, ყოველ შემთხვევაში, ძველ ფაილებში მხოლოდ დაწყება დამხვდა და, რადგან ახალი იდეები არ მაწუხებდნენ, გაგრძელება განვიზრახე. რამდენადაც მახსოვს და ფაქტებიც ამავეს ამტკიცებენ, ეს მხოლოდ ფაილში ჩარჩენილი დაუსრულებელი ისტორიის გაგრძელებაა <3



№1 სტუმარი darina

Ratomgac aleqsandreken guli ar mimiwevs ratom.ar vici, ai mainteresebs nikolozis ambavi

 


№2  offline წევრი N7

darina
Ratomgac aleqsandreken guli ar mimiwevs ratom.ar vici, ai mainteresebs nikolozis ambavi

მალე გაირკვევა ნიკოლოზის ამბები და ალექსანდრესი'ც. მერე ერთად განვმარტოთ, რომელთან სჯობია <3
მიხარია, რომ კითხულობ love
--------------------
ქოქოსის გოგო.

 


№3  offline წევრი Ignifex

აი,ზუსტად დარინასავით ვარ,ზუსტად:დ მაინტერესებს რა მოხდა:( ალექსანდრე ზედმეტად უნაკლო ჩანს და :დდდ სახელ ნიკოლოზზე ვგიჟდები,საშინლად მიყვარს ნიკოლასიც,ნიკოლოზიც და ა.შ. აი ნიკალაის ვერ ვიტან რუსულად:დ ხო,ეს ისე:დ ისტორია ძალიან მომწონს და გიხდება ეს სტილი,ვფიქრობ რომ გამოგდის<3 წინა თავი გამომეპარა და ახლა წავიკითხე,იქ აღარ დავაკომენტარებ:დ მოკლედ,ველი შემდეგს <3

 


№4  offline წევრი N7

Ignifex
აი,ზუსტად დარინასავით ვარ,ზუსტად:დ მაინტერესებს რა მოხდა:( ალექსანდრე ზედმეტად უნაკლო ჩანს და :დდდ სახელ ნიკოლოზზე ვგიჟდები,საშინლად მიყვარს ნიკოლასიც,ნიკოლოზიც და ა.შ. აი ნიკალაის ვერ ვიტან რუსულად:დ ხო,ეს ისე:დ ისტორია ძალიან მომწონს და გიხდება ეს სტილი,ვფიქრობ რომ გამოგდის<3 წინა თავი გამომეპარა და ახლა წავიკითხე,იქ აღარ დავაკომენტარებ:დ მოკლედ,ველი შემდეგს <3

როგორ მიხარიხარ(თ) ^_^
ერთი შეხედვით ყველაფერი მარტივია, გეთანხმები და მეც კი მაინტერესებს რას დავწერ მომავალში :დდ
დიდი მადლობა ასეთი საყვარელი რომ ხარ<3
--------------------
ქოქოსის გოგო.

 


№5  offline აქტიური მკითხველი უცნობი ქ

ნეტავ რა მოხდა ასეთი წარსულში ასე რომ იტანჯავს ორივე თავს... ძალიან მომეწონა ეს თავი და რატომღაც ალექსანდრე არ მომწონს მგონია რომ რაღაც ვერ არის კარგად მეტისმეტად უნაკლოა და მგონია რომ რაღაცას თამაშობს... ველოდები შემდეგ თავს დაუყოვნებლივ...

 


№6  offline წევრი N7

უცნობი ქ
ნეტავ რა მოხდა ასეთი წარსულში ასე რომ იტანჯავს ორივე თავს... ძალიან მომეწონა ეს თავი და რატომღაც ალექსანდრე არ მომწონს მგონია რომ რაღაც ვერ არის კარგად მეტისმეტად უნაკლოა და მგონია რომ რაღაცას თამაშობს... ველოდები შემდეგ თავს დაუყოვნებლივ...

მოკლედ, ახალ იდეებს გამიჩენთ,ვხვდები :დ გმადლობ შენ <3
--------------------
ქოქოსის გოგო.

 


№7  offline მოდერი D-roni

ჩემი შვიდუკელა და შვიდიანუკელა დაგვიბრუნდა ? ❤ ო როგორ გამიხარდი რომ იცოდე ქალბატონოო !!! უნიკალნააოაა რაა :დდ ❤❤❤❤

 


№8  offline წევრი N7

D-roni
ჩემი შვიდუკელა და შვიდიანუკელა დაგვიბრუნდა ? ❤ ო როგორ გამიხარდი რომ იცოდე ქალბატონოო !!! უნიკალნააოაა რაა :დდ ❤❤❤❤

და მე როგორ გამიხარდი შენ?
მეც არ ვთქვი, დამივიწყა-მეთქი.. winked
მადლობები არ მეყოფა თქვენთვის დასარიგებლად და არც ჩემი გული გაიწიწკნება თანაბრად, სხვა რა შემიძლია გავაკეთო? request
მიყვარხართ! love
--------------------
ქოქოსის გოგო.

 


№9  offline წევრი Smiling girl

ძალიან მომწონს <3 არვფიქრობ რო გადამეტებულია და ძალიან მინდა რო ლილე და ნიკოლოზი ერთად იყვნენ :) <3

 


№10  offline წევრი N7

Smiling girl
ძალიან მომწონს <3 არვფიქრობ რო გადამეტებულია და ძალიან მინდა რო ლილე და ნიკოლოზი ერთად იყვნენ :) <3

სასწაულს მიშვრება თქვენი ეს დამოკიდებულება! დიდი მადლობა და დაველოდოთ ახალ ტავებს love
--------------------
ქოქოსის გოგო.

 


№11  offline ახალბედა მწერალი lullaby

ახლა წავიკითხე სამივე თავი.
კი, ცოტა კი არა საკმაოდ სევდიანი ისტორია ჩანს. არ მიყვარს ხოლმე ასეთების წაკითხვა, მაგრამ ლილეს და ნიკას წარსული მაინტერესებს.
რაც შეეხება ალექსანდრეა, სულაც არ მეჩვენება " რაღაცნაირად ". არსებობენ უსაზღვროდ, ზოგჯერ გამაღიზიამებლად კეთილი ადამიანებიც კი. არ მინდა, რომ ბოლოსკენ აურიოს ეჭვიანობის და ლილეს უპასუხო გრნობის გამო ( ნუ ეს ვარაუდია ჩემი, რომ ლილე ვერაფრით შეიყვარებს ).

ნაწერში პატარა შეცდომები შემხვდა. განსაკუთრებით " მადლობა მოუხადა ", მაგრამ არაუშავს.

და კიდევ ერთი რამ. როგორც ვიცი და თუ არ ვცდები, იეღოველები დაბადების დღეებს არ აღნიშნავენ, განსაკუთრებით უფროსები იცავენ მათ ამ წესს, ახალგაზრდები იმდენად არა. შეიძლება ვცდები კიდეც. ალაბათ გადამოწმებული გექნება პრინციპში.
ველი ახალ თავს. წარმატებები ))^^

 


№12  offline წევრი N7

lullaby
ახლა წავიკითხე სამივე თავი.
კი, ცოტა კი არა საკმაოდ სევდიანი ისტორია ჩანს. არ მიყვარს ხოლმე ასეთების წაკითხვა, მაგრამ ლილეს და ნიკას წარსული მაინტერესებს.
რაც შეეხება ალექსანდრეა, სულაც არ მეჩვენება " რაღაცნაირად ". არსებობენ უსაზღვროდ, ზოგჯერ გამაღიზიამებლად კეთილი ადამიანებიც კი. არ მინდა, რომ ბოლოსკენ აურიოს ეჭვიანობის და ლილეს უპასუხო გრნობის გამო ( ნუ ეს ვარაუდია ჩემი, რომ ლილე ვერაფრით შეიყვარებს ).

ნაწერში პატარა შეცდომები შემხვდა. განსაკუთრებით " მადლობა მოუხადა ", მაგრამ არაუშავს.

და კიდევ ერთი რამ. როგორც ვიცი და თუ არ ვცდები, იეღოველები დაბადების დღეებს არ აღნიშნავენ, განსაკუთრებით უფროსები იცავენ მათ ამ წესს, ახალგაზრდები იმდენად არა. შეიძლება ვცდები კიდეც. ალაბათ გადამოწმებული გექნება პრინციპში.
ველი ახალ თავს. წარმატებები ))^^

უღრმესი მადლობა, მიხარია, რომ კითხულობ მაინც love
სისწრაფეში მომდის, თანაც არ მიყვარს ხოლმე მეორედ გადაკითხვა ერთხელ დაწერილის.. ამისთვისაც გმადლობ love
ნამდვილად არ ვიცოდი თუ არ აღნიშნავდნენ.. პირველად მესმის... ახლა ვერ გამოვასწორებ, მაგრამ მომავალში აუცილებლად გავითვალისწინებ love
--------------------
ქოქოსის გოგო.

 


№13  offline ახალბედა მწერალი ერკე

ხო აი, ცუდია გადაკითხვა რომ არ გიყვარს საკუთარი ნაწერის. რამდენ შეცდომას ვპოულობ ხოლმე საკუთარ ნაწერშივე, როცა ვწერ და შენც დარწმუნებული ვარ ბევრ რამეს გაასწორებდი აქედან.
ეს ჩემი მეორასე კომენტარია, ხოოდა შენთვის წარმატების მომტანი უნდა იყოს love მაინც მრგვალი ციფრია wink wink მე კი ჯადოქარი ვარ <3
რაც შეეხება ჯერ შეცდომებს... მადლობა მოუხადაო, სადღაც იყო კიდევ "მიზეზებს ადგენდაო" ცუდად მომხვდა ყურში :დდ
კიდევ რას ვამბობდი. წინა თავში გეწერა, რომ ლილე 24 წლის იყო, აქ რატომღაც 27 ის გამხდარა და ეგეთი ფაქტობრივი შეცდომები, რომ არ მოგივიდეს ჯობს გადაიკითხო კიდეც.
შეიძლება არ მაქვს უფლება ასე გაკრიტიკო და ასე ჩავერიო, მაგრამ მხოლოდ რჩევაა, კეთილი რჩევა და თუ გაითვალისწინებ კარგი იქნება <3
აი მართლაც ალექსანდრეს, რომ რაღაც საიდუმლო ჰქონდეს, რასაც მერე ლილე გაიგებს, ან ჯერ ჩვენ გაგვაგებინე და ლილემ მერე გაიგოს სულ ბოლოს :დ
ნიკოლოზისა და ლილეს წარსულიც უნდა გვაჩვენო ისე არ შეიძლება love წესით, წერას რომ დაიწყებდი ამისას ეგეც უნდა გქონოდა მოფიქრებული რის გამო არიან ასე და ძალიან მაინტერესეეებს...
ალექსანდრეს სხვა ქვეყანაშო რომ ჰყავდეს ცოლი :D :D :D არა, ეს არა :დ რამე უფრო მაგარი და პირისდამღები რომ იყოს :D აუ ველი ველი შემდეგ თავს დიდი მოლოდინიიით love love love
--------------------
თავს ღმერთად
შემოქმედად
ვგრძნობ,
როცა კალამს ხელში
ვიღებ.

 


№14  offline წევრი N7

ErckeMydass25
ხო აი, ცუდია გადაკითხვა რომ არ გიყვარს საკუთარი ნაწერის. რამდენ შეცდომას ვპოულობ ხოლმე საკუთარ ნაწერშივე, როცა ვწერ და შენც დარწმუნებული ვარ ბევრ რამეს გაასწორებდი აქედან.
ეს ჩემი მეორასე კომენტარია, ხოოდა შენთვის წარმატების მომტანი უნდა იყოს love მაინც მრგვალი ციფრია wink wink მე კი ჯადოქარი ვარ <3
რაც შეეხება ჯერ შეცდომებს... მადლობა მოუხადაო, სადღაც იყო კიდევ "მიზეზებს ადგენდაო" ცუდად მომხვდა ყურში :დდ
კიდევ რას ვამბობდი. წინა თავში გეწერა, რომ ლილე 24 წლის იყო, აქ რატომღაც 27 ის გამხდარა და ეგეთი ფაქტობრივი შეცდომები, რომ არ მოგივიდეს ჯობს გადაიკითხო კიდეც.
შეიძლება არ მაქვს უფლება ასე გაკრიტიკო და ასე ჩავერიო, მაგრამ მხოლოდ რჩევაა, კეთილი რჩევა და თუ გაითვალისწინებ კარგი იქნება <3
აი მართლაც ალექსანდრეს, რომ რაღაც საიდუმლო ჰქონდეს, რასაც მერე ლილე გაიგებს, ან ჯერ ჩვენ გაგვაგებინე და ლილემ მერე გაიგოს სულ ბოლოს :დ
ნიკოლოზისა და ლილეს წარსულიც უნდა გვაჩვენო ისე არ შეიძლება love წესით, წერას რომ დაიწყებდი ამისას ეგეც უნდა გქონოდა მოფიქრებული რის გამო არიან ასე და ძალიან მაინტერესეეებს...
ალექსანდრეს სხვა ქვეყანაშო რომ ჰყავდეს ცოლი :D :D :D არა, ეს არა :დ რამე უფრო მაგარი და პირისდამღები რომ იყოს :D აუ ველი ველი შემდეგ თავს დიდი მოლოდინიიით love love love

ახლა ჩავუჯდები, გადავიკითხავ, დავწერ, გადავიკითხავ და დავდებ, აუცილებლად! love
ძალიან გამიხარდა ეს ძალიან კარგი რჩევები და შეცდომებიც აუცულებლად გამოსწორებული ინება!
სიმართლე გითხრა, თავისთავად დამეწერა ეს სამი თავი და არც კი ვიცი ან ალექსანდრეს რა დავაბრალო, ან ნიკოლოზს wink
--------------------
ქოქოსის გოგო.

 


№15  offline ახალბედა მწერალი ერკე

ოოო. ახლა ვნახე ორი თავი მქონია კიდევ წასაკითხი wink ახლა მაგრად მეძინება, თორემ სიამოვნებით ჩავუჯდებოდი :D აი ხვალ მივხედავ ამ საქმეს :P დაგვიანებისთვის ბოდიში, მაგრამ ვერსად გამექცევაა.... <3

და მადლობ, კრიტიკის გამო რომ არ გამიცხარდი და ითვალისწინეებ love wink <3
--------------------
თავს ღმერთად
შემოქმედად
ვგრძნობ,
როცა კალამს ხელში
ვიღებ.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent