შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩემი ცხოვრება დასასრული


28-10-2015, 11:41
ავტორი Giorgi Gatenashvili
ნანახია 2 242

ლეო გაიღვიძე უკვე დილის 9 საათია ჩვენ კი სახურავზე ჩაგვეძინა -ჰაჰა მაგარია რომანტიული -რა რომანტიკა? სამსახურში არ გაგვიანდება? -არა დღეს შემიძლია არ წავიდე უფროსი გაფრთხილებულია -კაი რას იტყვი დღეს ჰუგოს პიცერიაში რო წავიდეთ -კაი აზრია ვკვდები ისე მშია 3) ჰუგოს პიცერიაში რო შევედით იქ მაიკი და მისი გოგო დაგვხვდნენ 1) ჰეი მაიკ აქ რას აკეთებ -რავი ლეო მე და ჩემ მეგობარ გოგონას საშინლად მოგვშივდა და აქ შემოვიარეთ ქალაქში საუკეთესო პიცა აქვთ -ხოო ნამდვილად ასეა ხო მართლა გაიცანით ეს ჩემი შეყვარებული მარიანაა -სასიამოვნოა მარიანა მე მაიკი ვარ -მე ტატიანა -სასიამოვნოა შენი გაცნობა ტატიანა, მარი რას იტყვი აქ რომ ჩამოვსხდეთ -კარგი იდეაა -ჰეი მაიკ ტატიანა რას იტყვით ყველანი კინოში რო წავიდეთ თუ რათქმაუნდა სხვა გეგმები არ გაქვთ -არა ლეო არანაირი გეგმები არ გავქ წავიდეთ 3)და ყველანი ასე გავეშურეთ ფილმის სანახავათ ფილმის ყურების მერე მაიკისთან ავედით სახლში ის დღეები შემიძლია თამამათ ვთქვა რომ საუკეთესო იყო ჩემ ცხოვრებაში რამდნეიმე დღის მერე ტატიანა დაბრუნდა თავის ქალაქში მაიკიც გადავიდა დავრჩით მე და მარიანა კიდევ დიდხანს ვიყავით ასე ბედნიერათ ხან წვიმაში სეირნობა ხანაც ჩვენ საყვარელ ადგილას ვარსკვლავების ყურება არ ვიცი როგორ ავღწერო ეს საოცარი წუთები, წამები იყო რომელიც უბრალოდ არ მინდოდა დასრულებულიყო. 3 თვის შემდეგ მარიანა ჩემთან გადმოვიდა საცხოვრებლათ ერთ დილასაც 1) ლეო ნახე ფოსტალიონმა რაღაც მოიტანა კონვერტია -გახსენი ალბათ რამე სულელური სარეკლამო განცხადებაა -არა სარეკლამო განცხადება არაა ვერ დაიჯერებ -რა რა ხდება? -შენი თვალით ნახე - მოიცა მოიცა ეს მოსაწვევებია საქორწინო მაიკი ქორწინება? სერიოზულად? მაგარია და ამავე დროულად სასაცილო ასე მალე ბაბნიკი მეჯახეთ გადაიქცა? ვაუუ ამის დაჯერება არ შემიძლია ძაან მაგარია ქორწილი 2 დღეშია -აბა წავედით ? -კი რათქმაუნდა წავიდეთ -მართლა ძალიან გამიხარდა. 3) და ქორწილის დღეც მაიკი ისეთი ბედნიერი ჩანდა და ტატიანაც მართლა კარგი წყვილი იყო ქორწილმა ბრწყინვალეთ ჩაიარა მაიკი ასეთი ბედნიერი არასდროს მინახავს. და ამ დროს დამებადა თავში იდეა 2 დღის შემდეგ გავეშურე საიუველირო მაზიისკენ ავარჩია პატარა ნატიფი ბეჭედი პატარა ლამაზი ორნამენტებით მოტიფრული ოქრო რომელსაც ზემოდან პატარა წკრიალა ბრილიანტის ქვა ამშვენებდა და გახარებული სახლისკენ გავეშურე 1) მარიანა რას იტყვი დღეს ჩვენ საყვარელ ადგილას რომ წავიდეთ და უბრალოდ დავტკბეთ ვარსკვლავებით -კაი ლეო წავიდეთ 3) ცოტახანში წავედით იმ ადგილას -აქ რამდენჯერაც არ უნდა ამოვიდე შთაბეჭდილება არ მიქრება ამა დგილზე ძალიან მომწონს -ხო მარიანა მაგრამ რაღაც მინდა გითხრა არ ვიცი რამდენათ რომანტიულად გამომივა მაგრამ მაინც ამ ვარსკვლავებით მოჭედილი ცის ფონზე. 3) ცალი მუხლით დავიჩოქე და თეთრი ბეჭდის ჩასადები ამოვიღე 1) -მარიანა ერთად ძალიან ბედნიერები ვართ და მინდა სულ ასე გაგრძელდეს ძალიან მიყვარხარ და მეყვარები მთელი ცხოვრება და მას შემდეგაც რას იტყვი გამომყვები ცოლად? -რაა მე? მე არ არვიცი რა ვთქვა კი თანახმა ვარ ლეო თანახმა ვარ ვაიმე სიტყვები არ მყოფნის უბრალოდ არ ვიცი 3) მას თვალზე ცრემლი მოადგა ჩავეხუტე და ვუთხარი 1)კაი დამშვიდდი ნუ ღელავ მარი მიყვარხარ -მეც მიყვარხარ და მეც მეყვარები სიცოცხლის ბოლომდე და მერეც 3) შემდეგ დავინიშნეთ და ქორწილი ოფიციალურად 6 თვის შემდეგ გამოვაცხადეთ ისეთი ბედნიერები ვიყავით ვიღიმოდით და ერტანეთს ასე თვალებში ვუყურებდით, და აის დღეც როც აყველაფერი შეიცვალა 18 ოქტომბერი 1) ლეო რას იტყვი დღეს კაფეში ხო არ წავიდეთ სადაც პირველად ვჭამეთ ის ბურგერები რომელსაც აქებდი -ხოო კაი იდეაა წავიდეთ იქნებ აგმოასწორეს -რავი არამგონია 3) კაფეში მისვლის შემდეგ მარიანას ლუკმაც არ შეუჭამია 1) ლეონარდო რაღაცის თქმა მინდა 1 თვეში ქორწილი გვაქ და უბრალოდ ეს უნდა იცოდე მაშინ მამაჩემს რო გავყევი გერმანიაში სინამდვილეში მის საქმეზე არ წავსულვართ ჩემ საქმეზე წავედით -კი მაგრამ რას გულისხმობ რა საქმეზე? -ამის თქმა თავიდანვე მინდოდა შენთვის ჯერ კიდევ საავადმყოფოში უბრალოდ ვერ გავბედე მაპატიე -კაი რა გჭირს თვალები სულ დაგისვლედა მარიანა ყველაფერი რიგზეა? ნუ ტირი რა მოხდა? -მართლა ძალიან ვწუხვარ მე სიმსივნე მაქვს -რაა შენ ალბათ ხუმრობ დამიცნი სერიოზულად? -ხო მაპატიე ძალიან გთხოვ -რაა ეს აქამდე რატო არ მითხარი 3) გაოგნებულმა ვიკითხე მე ხმამაღლა შეიძლება ითქვას ყვირილით არ ვიცოდი ვერ ვიჯერებდი ამას გარეთ საშინელი წვიმა იყო რაღაც საშინელ ამბავში მეგონა თავი როგორ ასე ბედნიერები ვიყავით და მოლოდნელათ ეს? 1) მაპატიე ძალიან გთოვ ჯერ ისიც არ ვიცით ავთვისებიანია თუ არა პასუხი 1 თვეში მოვა -1 თვეში ჩვენი ქორწილის დროს?ბარემ იმ დღესვე ხო არა -ძალიან ვწუხვარ უმჯობესი იქნება თუ წავალ -3 და მარიანა ადგა და ტირილით წავიდა მაშინ გული დამეწვა მინდოდა გავკიდებოდი გულში ჩამეკრა და მეთქვა რომ ყველაფერი კარგად იქნებოდა ეს ძალიან მინდოდა უბრალოდ ადგილზე ვყავი გაქვავებულია სე არ მოვგცეულვარ. 2) მარიანა კაფიდან გასვლის შემდეგ გაეშურა მშობლების სახლისკენ თან ცრემლი ჩამოზდიოდა და მისი ცრემლი წვიმასთან ერთად ასვალტს ასველებდა ტან სწრაფი ნაბიჯით მიდიოდა წინ და აი მიუახლოვდა იმ გადასასვლელსაც სადაც ყველაფერი მთავრდება ლამპიონების შუქიც აღარ ანათებდა ნორმალურად ძალიან იყო მობინდებული ყველაფერი და თან საშინელი წვიმა, მას გზაში ლეონარდოსთან წვიმაში ცეკვა ახსენდებოდა და თან ცხარედ ტიროდა რატომ დაემართა მაინც დ ამაინც ეს მას? გადასვლის დროს გამოჩნდა ლეონარდოს საყვარელი მანქანა მარიანა ვეღარაფერს ხედავდა ეს მანქანა კი საათში 120 მილი შიჩქარით მარიანას ეჯახება მძღოლი დამოხრუჭებასაც ვერ ასწრებს წვიმის გამო მო, მარიანა ადგილზე ეცემა მისი გული ბოლო წამებშიც ლეო ზე ფიქრობდა და იმ ბედნიერ წუთებზე რომელიც მასთან გაატარა და იქვე წყვეტს ფეთქვას ლეონარდომ მეორე დღესვე გაიგო ეს ამბავი -3) მარიანას უსულო სხეულთან მივედი 1) არა არ არა რატომ ამრი რატო მაინც და მაინც შენ არა შეუძლებელია ეს უბრალოდ სიზმარია არა არ მინდა ასე რომ იყოს 2) მტელი ხმიტ ყვიროდა ლეო მაგრამ უკვე გვიან იყო 3) 1 თვე ვიცოვრე მარიანას გარეშე და ვფიქრობ უკვე საკმარისი ყველაფერი ისევ ისე ჯერაც ვერ დამიჯერებია ალბათ უკვე დროა იმ ადგილთან დავბრუნდე საიდანაც მოყოლა დავიწყე.1)ახლა მე ვდგავარ 8 სართულიანი შენობის სახურავზე აქედან გადავყურებ გაყვითლებულ პარკს სადაც მარიანა გავიცანი შემოდგომას პარკი მთლიანად ყვითლად შეუღებია მზე ჩადის ალბათ მალე ცა ვარსკვლავებით აივსება ასევე ვხედავ ჰუგოს პიცერიას მისი ღუმელიდან ბოლი ამოდის ალბათ თავის საფირმო პიცას ამზადებს ცოტა სუსხს ვგრძნობ შემოდგომისას ჩვეულს ამ ჩანაწერს კი იმიტომ ვაკეთებ რომ ყველამ იცოდეთ მართლა ძალიან მიყვარხართ მეგობრებო მაიკ ტატიანა, მართლა მომენატრები მამა, მაგრამ მინდა იცოდეთ თუ რას ნიშნავდა ყველაფერი ჩემთვის იმედია გამიგებთ ამ ამის გაგება როგორ შეიძლება მაგრამ მის გარეშე ცხოვრება მართლა ვეღარ წარმომიდგენია ახლა როც აგავიგე რა იყო ცხოვრება აღარ მინდა ყოველ დღე დილით ადრე გაღვიძება ვარჯიში უშაქრო ყავა და სამსახური უბრალოდ მომბეზრდა მე მასთან ვიქნები სამუდამოდ და თუ ვერ ვიქნები არც ასეთი ცხოვრება მინდა მაპატიეთ ყველამ. აი მობინდდა ცაზე ვარსკვლავებიც გამოჩნდა და დრო დადგა ამის 2) ლეონარდო ხელებს შლის და 8 სართულიანი შენობიდან ვარდება რამდნეიმე წამის მანძილზე მას ახსენდება მარიანას თვალები მისი კოცნა ცეკვა წვიმაში ამ ადგილას ყოფნა და ვარსკვლავების ყურება და ის ეცემა მისი გულიც იმალვე წყვეტს ფეთქვას და ბოლო წამზეც მის ღიმილზე ფიქრში ასრულებს თავის სიცოცხლეს იმ ღამით კი ცაზე განსაკუთრებით ორი ვარსკვლავი ბრწყინავდა...



№1  offline წევრი maridb

ვაიჰმეე ემოციებით ვარ სავსეეე. love იმის მიუხედავად რომ არ მეგონა ასე რომ დაამთავრებდი მაინც მომეწონა უზომოდდ. ძალიან ძალიან კარგი იყო.როგორც წირველი ისორია შესანისნავია<3 კარგად გამოდგის წერა და იმედი მაქვს წერას თავს არ დააანებებ.<3
--------------------
♥Ты Mой Kайф♥

 


№2 სტუმარი black

Rogorc chans kargi romantikosi xar:Ddz kaeee iyoo aba velodebi sxva siaxleebs warmatebebiii

 


№3  offline წევრი maridb

შეტყობინენები წაშალე თორემ ვეღარ გწერ
--------------------
♥Ты Mой Kайф♥

 


№4  offline წევრი Giorgi Gatenashvili

black
Rogorc chans kargi romantikosi xar:Ddz kaeee iyoo aba velodebi sxva siaxleebs warmatebebiii

ხოო სუპერ რომანტიკოსი :D

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent