შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სამუდამოდ ჩემში დარჩები(18თავი)


31-10-2015, 16:18
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 1 794

-რაა? ინა სერიოზულად ამბობ? ანუ ამ ყველაფრის უკან ირაკლი დგას?
-ზუსტად არვიცი ნიკა, მაგრამ ეხლა რომ ვუკვირდები ერთი და იგივე ხმა იყო და ძალიან ჰგავდა ირაკლის ხმას, მაგრამ ეს ირაკლის რაში აწყობს?
-კარგი რა ინა. რა გჭირს? რაში აწყობსდა მე რომ მომკლავს მერე შენ მისი იქნები სამუდამოდ. დაგავიწყდა მაგის განზრახვა?
-ვაიმე გადავირევი. მაგან საერთოდ გაურეკა ხო? იმისთვის რომ გოგო მისი გახდეს, მისი შეყვარებულის სიკვდილი უნდა? მოვკლავ მაგ დეგენერატს, მაგრამ ნიკა იცოდე რომ ფრთხილად უნდა ვიყოთ, თორე მაგას კიდე ექნება რაიმე ჩაფიქრებული და სანამ თავის მიზანს არ მიაღწევს ვერ მოისვენებს.
-მოიცა იან რა. ეგრე ძალიან ნუ ნრვიულობ. ვერაფერს ვერ დაგვიშავებს ეგ დეგენერატი. დამიჯერე.
-ნიკა რა ვერაფერს დაგვიშავებს? ორჯერ სცადა შენი მოკვლა და მეტი რაღა გინდა? აპა მართლა უნდა მოგკლას?
-ინა გთხოვ არ ინერვიულო. მე მაგასთან ძალიან ფრთხილად ვიქნები, მაგრამ თუ ეგ კიდე რამის გაკეთებას დაგეგმავს და გავიგებ იმწამსვე პატრულს შევატყობინებ.
-ხო კარგი. მაგრამ ხომ ხვდები სიფრთხილეა საჭირო თორე ყოველ ფეხის ნაბიჯზე სიკვდილი დაგდევს.
-უკაცრავად საუბარს რომ გაწყვეტინებთ, მაგრამ ბატონო ნიკა თავს როგორ გრძნობთ?
-ნუ არამიშავს მაგრამ თავი მტკივა ძალიან.
-ეს იმიტომ რომ თავი საჭეს დაარტყით, მაგრამ არაუუშავს გაგივლით, მთავარია სხვა რამ რომ არ გტკივათ. 3 დღე აქ უნდა იწვეთ და მერე გაგწერთ.
-კიდევ კარგი კიდე ორი კვირა რომ არ მომიწია აქ დარჩენა.
სამმა დღემ ძალიან მალე განვლო. ნიკაც გამოწერეს საავადმყოფოდან და ისევ ინამ წაიყვანა. უვლიდა და ყველაფერს უკეთებდა რასაც მოინდომებდა. მარტო არსად უშვებდა. ეშინოდა მისი დაკარგვის ამიტომ სულ თან დაყვებოდა. მართალია ნიკა ეუბნებოდა არაფერი მომივაო მაგრამ ინა ძალიან იყო დაშინებული ირაკლის ქცევების გამო. ერთ დღეს ინამ და ნიკამ სასეირნოდ წასვლა გადაწყვიტეს. თან ლიკა და გიგა წაიყვანეს და ერთად საერთოდ გაგიჟდნენ. სახლში გვიან დაბრუნდნენ. შხაპი მიიღეს და დაწოლა გადაწყვიტეს, მაგარმ უცებ ინას მობილური აწკრიალდა, უცხო ნომრიდან იყო მესიჯი, ამიტომ ნიკას არ გაუხსნია ინას მისცა მობილური. უცხო ნომერი იანსაც ძალიან გაუკვირდა. გახსნა მესიჯი, სადაც ეწერა.
-როგორ ხარ ჩემო ცუცქნიტო? იმედი მაქვს კარგად. შენი ანტიკვარი შეყვარებული როგორაა? დაზიანებული ძალიან არის? ძველი ნატყვიარები ხომ არ ახსენებს ხოლმე თავს? მომიკითხე და გადაეცი რომ კიდე ახალ-ახალ სიურპრიზებს ვუმზადებ და მოემზადოს, შენკიდე გკოცნი ძალიან ბევრდს. აპა ტკბილი ძილი. შენი მომავალი მეუღლე. ირაკლი.
-ვაიმე ნიკააა.... არააა...
-რახდება ინა ვინ არის? ააა. ირაკლი? რა ჯანდაბა უნდა მაგ დეგენერატს? საერთოდ გაურეკა მაგ საცოდავმა ხო? რა სიურპრიზი აქვს მომზადებული ამიხსენით ერთი ვინმემ რა. მაგი რომ ჩემს მოკვალს აწი შეძლებს გაეღვიძება.
-აუ ნიკა გეყოს ხუმრობა. იცი რა დონეზე მეშინია?
-რისი ჩემო პატარა. მოდი ჩაგეხუტო პრინცესა.
-რისი და შენი დაკარგვის, აპა მეტი რისი უნდა მეშინოდეს? ვიცი, ვიცი რომ ირაკლი ვერ მოისვენებს, იმიტომ რომ ჩემი ხელში ჩაგდება უნდა და ამისთვის ათას სისულელეს გააკეთებს და მეშინია ამ სისულელეების გამო შენ არ მოკვდე. იმიტომ რომ უშენოდ ვერ ვიცოცხლებ. მიყვარხარ ნიკა.
-მეც ძალიან მიყვარხარ ჩემო ინა, ამიტომ ვერსად დაგტოვებ. მე ვერ მოვკვდები და შენ დეგენერატ ირაკლისთან ვერ დაგტოვებ. შენ მხოლოდ მე მეკუთვნი ჩემო პრინცესა და სამუდამოდ ჩემი უნდა იყო. მიყვარხარ ინა ძალიან მეყვარები ყოვეთვის. მოდი ამ ნომერზე დავურეკავ და ვკითხავ რა ჯანდაბა უნდა ირაკლის.
-ხო კარგი აზრია. მეც მაინტერესებს რას გეტყვის. თან მეც დაველაპარაკები და ვეტყვი რომ ვერ ვიტან.
-აბონენტს დროებით ვერ დაუკავშირდებით.
-კარგი არაუშავს. გათიშა ალბათ ბიჭმა ტელეფონი არ შემაწუხონო. ნიკა მთავარია ჩვენ ვუფრთხილდეთ.

როგორია? მოგწონთ?




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent