შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სამუდამოდ ჩემში დარჩები(19თავი)


1-11-2015, 09:52
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 1 917

-კარგი იან გავუფრთხილდეთ. ოღონდ მოდი ეხლა დავიძინოთ. თორე რამეს ხომ არ გავათევთ?
-ხო კარგი დავიძინოთ. აპა ტკბილი ძილი ჩემო სიცოცხლე.
მართლაც ტკბილად ეძინატ ორივეს იმ ღამით. დილით ინამ ადრე გაიღვიძა და გადაწყვიტა სადილი მოემზადებინა. ნიკამაც მალე გაიღვიძა.
-ინა ესე ადრე რატომ იღვიძებ ამ ბოლო დღეებში?
-რავი რაღაც ცუდად ვარ და მაგიტო.
-ვაიმე ინა რა გჭირს? ხომ კარგად ხარ?
-არვიცი რაღაც ტავბრუ მესხმის ხოლმე. მაგრამ დიდი არაფერი. არ ინერვიულო ჩემო პრინცო. მოდი ეხლა ვსადილ...
-ვაიმე ინა. გთხოვ გონს მოდი ინააა. როგორ ხარ?
-თავი მტკივა. რაიყო მშვიდობაა?
-მე მეკითხები მშვიდობააო? თავბრუ შენ დაგეხვადა.
-ნუ არვიცი ნიკა. აუ გამიშვი გული მერევა.
-ვაიმე ინა შენ რაღაც ძალიან ცუდად ხარ და ექიმთან წავიდეთ რა.
-კარგი რა ნიკა რას ლაპარაკობ? ნუ აზვიადებ. ეგრე ძან ცუდად არ ვარ სიხარულო. ნუ ჯავრობ. ვაიმე ნიკა თავბრუ მეხვევა.
-ვაიმე ინა ძალიან ვნერვიულობ. მოდი დაჯექი დაისვენე ჯერ ადრეა და ექიმთან წავიდეთ დღეს.
-აუ ნიკა რა ჯანდაბად მინდა ექიმი რა. უფფფ.
-ინა ნუ მეწინააღმდეგები. მე უკეთესად ვიცი რა არის საჭირო და რა არა, ამიტომ ადექი ნელ-ნელა მოემზადე, მეც მოვემზადები და წავიდეთ ექიმთან ჩემო პრინცესა.
-კარგი ცოტა ხნით დავისვენებ და მოვემზადები. იცოდე შენი ხათრით მოვდივარ.
-კარგი სიხარულო რა მნიშვნელი აქვს ვიცი ხათრით მოდიხარ?? მთავარია რომ მოდიხარ. მიყვარხარ ინა.
ინას ძალიან არ უნდოდა ექიმთან წასვლა, მაგრამ ნიკას ხათრი ვერ გაუტეხა. ექითან მალევე მივიდნენ მაგრამ ცოტა ხნით ლოდინი მოუწიათ რიგი იყო, მაგრამ მალევე შევიდნენ.
-ექიმო ხომ მშვიდობაა? რაიმე სიროზული ხომ არ მჭირს?
-მოიცა შვილო ერთი წამით რა.
-ვაიმე ნიკა ძალიან ვნერვიულობ.
-კარგი შვილო ნუ ნერვიულობ შნთვის არ შეიძლება. მალე დედა გახდები.
-რაა? რა თქვით დედა? ნიკა ჩვენ შვილი გვეყოლება.
-შვილი არა შვილები. ტყუპები გყავთ. მეორე თვეში ხართ.
-რააა ტყუპები? ვეიმე ღმერთო ჩემო რა მაგარია. ნიკა გესმის? ტყუპები გვეყოლება.
-გილოცავთ შვილო. ეხლა შეგიძლიათ წახვიდეთ. ერთ თვეში მობრძანდით გადაგამოწმებთ და თან შეგიძლიათ ბავშვის სქესიც გაიგოთ.
-კარგი წავედით და ერთ თვეში მოვალთ. დიდი მადლობა.
ინა და ნიკა გახარებულები იყვნენ, ინამ ლიკას დაურეკა ნიკამ კი გიგას და მთელი დღე ერთად იყვენ. ლიკას და გიგასაც გაუხარდათ ეს ამბავი. ბავშვების სახელებზე ფიქრობდნენ. მთელი საღამო მშვენივრად გაატარეს. მეორე დღეს ნიკა ადრე მიდიოდა სამსახურში, ინას მისი გაშვება არ სურდა ეშინოდა კიდევ რამე არ დამართნოდა, ამიტომ ნიკამ დაცვა აიყვანა. ნიკა და ინა ბავშვებზე ძალიან ზრუნავდნენ. ერთმა თვემაც ძალიან მალე განვლო.
-ნიკა უბედნიერესი დღე გამითენდა.
-რატომ ჩემო სიხარულო?
-რასქვია რატომ? დაგავიწყდა დღეს ექიმთან რომ მივდივართ და ბავშვების სქესს რომ გავიგებთ? ძალიან მიხარია.
-არა არ დამვიწყებია სიხარულო. უბრალოდ გეხუმრე. იცი? მე სამსახურში მივდივარ ცოტა ხნის საქმეა. ალბათ ნახევარ საათში მოვრჩები და დაგირეკავ და ერთად წავიდეთ ექიმთან.
-ხო კარგი ნიკა. იცოდე გრთხილად იყავი. მიყვარხარ.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent