შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ვინ თქვა ოცნებას ახდენა არ უწერიაო ? (6)


3-11-2015, 21:09
ავტორი daydreamer^^
ნანახია 1 887

კარის გაღების ხმა მოემსა. ყურადღება არ მიუქცევია ვინ იყო.
- კარგად ცეკვავ. მამაკაცის ბოხი ხმა გაისმა. ნია მოულედნოლებისგან შეხტა არ ეგონა ქალების საპირფარეშოში მამრობითი სქესის წარმომადგენელს.
- მადლობა. თქვა და არაფერი შეიმჩნია, სარკეში მის გვერდით მდგომ სილუეტს შეავლო თვალი. ანარეკლში ის უცნობი ამოიცნო, რომელიც ცოტა ხნის წინ ეცეკვა. გაიფიქრა ეს როგორ ბედავს ჩემთან მოახლოებასო, გააჟრჟოლა, ხელები მაგრად დააჭირა ნიჟარას, ემოციები რომ არ დატყობოდა სახეზე. ხელები შეიმშრალა და გასასვლელისკენ დააპირა წასვლა, თუმცა ძლიერმა მკლავმა ხელი დაუჭირა და მისკენ შემოატრიალა.
- მეჩქარება! ხელი გამიშვი.
- კარგი რა. ნუ მაცინებ. ირონიული სიცილი გაუკრთა ტუჩებზე. გგონია ტყუილად ვარ ააქ?
- არ მაინტერესებს რისთვის ხარ. მე მივდივარ. ცადა ხმა გაემკაცრებინა, თუმცა შიში შიგნიდან ღრღნიდა.
- კარგი რა პატარავ სად გეჩქარება? ხელი ნიკაპზე მოკიდა და საზე მის წინ გაასწორებინა.
ნიამ ცადა მისი მოშორება მაგრამ ამაოდ. ორივე ხელი დაუჭირა და კარებს ააკრო.
- არაფერი დამიშავო თორემ მეორე თვალსაც ჩაგილურჯებენ, გასაგებია?
- როგორ შემაშინე. დასცინა გოგონას.
სცადა ტუჩებს მიახლოვებოდა, მაგრამ ნიამ როგორღაც ხელები გაინთავისუფა და მკერდზე ჰკრა. მამაკაცი მოშორდა , თუმცა ძვირად დაუჯდა ახალკაცს გაჯიუტება.
გაცეცხლებული წამოენთო უნცბი მუშტი მოუქნაია და ტუჩიდან სისხლის ნაკადმაც არ დააყოვნა. ნიაკო ძირს დაეცა. ცოტა ხანში ოდნავ წამოწია, მაგრამ თავბრუს ხვევა იგრძნო და კვლავ იატაკს დაუბრუნდა.ცდილობდა გონება არ დაეკარგა. მოძალადე ზემოდან მოექცა გოგონას და მისი მაიკის გაგლეჯა მოინდომა.. გამოუვიდა კიდეც. საბრალო გოგონა ყვიროდა, მაგრამ მუსიკის ხმაში შეუძლებელი იყო დარბაზში მისი ხმა ვინმეს გაეგონა.
* * *
- ბიჭო ნია არ ჩანს სად წავიდა? ანერვიულებულმა ჰკითხა გუგას და სიგარეტის ნაპასი დაარტყა.
- საპირფარეშოში გავიდა მგონი. რა გჩირს მოვა.
- ამდენი ხნით გუგგა?? აქ რაღაც ხდება.
დარბაზი დატოვა და დერეფანში გაუჩინარდა.
* * *
კარი გაიღო , ნიაკოს არც დაუნახავს ვინ შემოვიდა. ემოციებმა იმძლავრეს , გონება დაკარგა.
თვალები რომ გაახილა ის ისევ ძირს იწვა. წამოდგომა სცადა, თვალი მოავლ ოთახს. კარებთან ახლოს გათიშული მოძალადე დაინახა, რომელსაც გეგა გამეტებით ურტყავდა მუშთებს. როგორც იქნა თავი დაანება და ნიაკოსკენ გამოიხედა. ნია გაოცებული უყურებდა ცრემლიანი თვალებით. გეგა მიუახლოვდა და ყველ ლოყაზე ხელი მოუსვა.
- შენ არ უნდა იტირო გესმის? გაღიმება სცადა გეგამ. მერე ხელები შემოხვია და გულზე მიიკრა. შიშველ წელზე მამაკაცის ხელის შემოხვევამ გონზე მოიყვანა ნიაკო. მიხვდა რომ ბიუსჰალტერის ამარა იდგა გეგას წინ. უხერხულად შეიშმუშნა, უკან გაიწია და ხელები მკერდძე აიფარა . გეგა მიხვდა გოგონას სირცხვილის მიზეზს. შებრუნდა. მაისური გაიხადა და უკანმოუხედავად მოაწოდა. ნიამ უცებ გადაიცვა გეგას მაიკა.
- ეხლა შეიძლება გამოვიხედო?
- კი .. გაუღიმა საყვარლად მომღიმარ გეგას.
- მოდი აქედან წავიდეთ.
გოგონამ თავი დაუქმია. ჯაჭვლიანმა ხელში მოიქცია გოგონას თითები და დაწინაურდა. კარის გაღების თანავე ხმაური ეცა სმენას. ამ მომენტში ყველაზე ნაკლებად კლუბში ყოფნა უნდოდა ნიას. თითქოს მიხვდაო გეგაც მის აზრებს, გასასვლელისკენ აიღო გეზი. ნია ხმისამოუღებლად მიყვებოდა. ახლა ყველაზე დაცულად გრძნობდა თავს. იცოდა რომ მისი არ უნდა შეშინებოდა , ცხრა მთას იქითაც გაჰყვებოდა თავის გადამრჩენელს თუ ის სთხოვდა ამას.
მალე ზღვის პირას აღმოჩნდნენ. სეირნობდნენ. არცერთი მათგანი არ აპირებდა ზღვის ტალღების ხმაურში ჩარევას. ერთმანეთის უთქმელად ესმოდათ. ბოლოს გოგონამ დაარღვია მათ შორის გამეფებული სიჩუმე.
- მინდა მადლობა გითხრა. შენ რომ არ ყოფილიყავი, არც კი მინდა წარმოვიდგინო რა მოხდებოდა. შენ ჩემი მფარველი ხარ გეგა.
- გაჩუმდი გთხოვ, ნუღარ გაიხსენებ მაგას. ლოყაზე მოიფერა. ხელი დაუსველა ნიას ლოყაზე ჩამოგორებულმა ობოლმა ცრემლმა.
- შენ რა ტირი? კარგი რა გთხოვ დაწყნარდი. ყველაფერი დამთავრდა, ის უკვე წარსულია. შუბლი შუბლზე მიადო. მისი ამოსუნთქული ჰაერი სახეზე ელამუნებოდა გოგონას.
- შენ რომ ერთი წუთით დაგეგვიანა.. .წინადადება ვეღარ დაასრულა. ცრემლებმა იმატეს მის სახეზე, ჯერ კიდევ ვერ გამოსულიყო შოკიდან.
- ჩუუ. არ დამიგვიანია და არც არაფერი მომხდარა. გულზე მიიხუტა საყვარელი გოგონა ჯაჭვლიანმა. გააჟრჟოლა შიშველ სხეულზე გოგონას შეხებამ. ნია მიხვდა და ჩაეღიმა. ტკივილის მაგივრად უდიდესი სიყვარული ჩაეღვარა გულში. უნდოდა ეს წუთი უსასრულოდ გაგრძელებულიყო. გეგა ოდნავ უკან გაიწია. გოგონას თვალებში ჩახედა და უთხრა : მიყვარხარ ნიაკო. უზომოდ მიყვარხარ. არ ვიცოდი ასეთ სიყვარულს თუ შევძლებდი. შენ ჩემში ადამიანი გამოაცოცხლე . აქამდე მკვდარი ვიყავი , უგრძნობი და შენმა სიყვარულმა გამომაცოცხლა გესმის.? მე ბედნიერი ვარ შენ ეხლა ჩემს გვერდით რომ დგახარ და შემიძლია ეს სიტყვები გითხრა.
ნია ბედნიერების ცრემლებით ტიროდა. სიტყვის თქმა ვერ მოახერდა . ათრთოლებული ტუჩები გეგას ტუჩებს შეახო და ხელები მაგრად შემოხვია ზურგზე. გეგა მიხვდა თანხმობის ნიშანს. კოცნა გააძლიერაა. ისე ტკბილად უკოცნიდა ბაგეებს, გეგონებოდათ შემოეჭმებოდა გოგონა. ხან ლოყებს უკოცნიდა , ხან ცრემლებით დანამულ თვალებს. ტუჩები ყელისკენ ჩააცოცა. ნიას სიამოვნების კვნესა აღმოხდა. გეგას ჩაეღიმა .. მერე სევ ზემოთ ამოიწია კიდევ ერთხელ შეახო ტუჩები ნიას ბაგეებს და უთხრა: შენ ხარ ჩემი ბედნიერება ნია.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent