შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სამუდამოდ ჩემში დარჩები(20თავი)


4-11-2015, 08:08
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 1 996

ინამ ნელ-ნელა მზადება დაიწყო. სახლი მიალაგა, ისადილა, შემდეგ კი შხაპის მიღება გადაწყვიტა. როდესაც სააბაზანოდან გამოვიდა მისი მობილური აწკრიალდა. დახედა ლიკას ნომერი იყო
-გისმენ ლიკა როგორ ხარ?
-ძალიან კარგად ინა შენ როგორ ხარ?
-მეც კარგად. ძალიან გახარებული ხარ და რა ხდება?
-ა ხდებადა გიგამ ხელი მთხოვა და ორ კვირაში ქორწილი გვექნება, ხოდა გამოგივლი სახლში ხომ ხარ და ვიჭორაოთ.
-აუ ძალიან მაგარია. ეგ გამიხარდა, მაგრამ მე სახლში არ ვიქნები. ეხლა ველოდები ნიკას ზარს და ექიმთან უნდა წავიდეთ ბავშვების სქესი უნდა გავიგოთ და ალბათ მალე მოვალ, მარა გაემზადედა შენც წამოდი ჩვენთან ერთად.
-აუ რა მააგრია მეც წამოვალ. ძალიან მაინტერესებს. ნიკას მოსვლამდე ალბათ მოვასწრებ.
-ხო ოასწრებ ალბათ. აპა ჰე მოემზადე და გამო ჩემთან. გკოცნი.
-კარგი მეც გკოცნი.


-პრივეტ გიგა სად დაიკარგე ბიჭო?
-რავი აბა, არ მეცალა, ეხლა კი მოვიცალე გამახსენდი და მეთქი მოვიკითხავთქო. როგორ ხარ?
-რავი არამიშავს ვარ ნელ-ნელა. შენ რაშვები? რაღაც ძალიან გახარებული ხარ და რახდება?
-რახდებადა ლიკას ხელი ვთხოვე და ორ კვირაში ქორწილი გვექნება, ხოდა შენ დაგირეკე მეთქი დავილაპარაკებთ და რაღაცეებს მომაგვარებინებსთქო და შეგიძლია შემხვდე?
-აუ გიგა იცი? ეხლა სამსახურში ვარ, საცაა გავდივარ და მერე მე და ინა ექიმთან მივდივართ ბავშვების სქესის დასადგენად. არვიცი როდის წამოვალ იქედან, ისე პრინციპში გაემზადე და შენც წამოდი.
-მეეეც? აუ ისე მაგარი აზრია, ბიძიამ არ უნდა ნახოს პატარა ბატები?
-ბიძია არა კვახი კიდე. კაი კაი მიდი გაემზადე. მეც დავურეკავ ინას და წავიდეთ.
-ხო კაი მიდი აპა შენ იცი.


-რაშვები სიხარულო გაემზადე?
-კი ნიკა მზად ვარ, თან ლიკაც მოდის და სად შეგხვდე?
-ნელ-ნელა ფეხით წამოდით მეც გამოვალ ფეხით გიგასთან ერთად და სეირნობით წავიდეთ კარგი ამინდია.
-კარგი სიცოცხლე ეგრე ვქნათ და შენ სად ხარ?
-მე უკვე გამოვდივარ სამსახურიდან, გიგას დავურეკავ შემხვდება და ერტად წამოვათ და შეგხვდებიტ.
-კაი აპა ჩვენც გმოვალთ აწი. დროებით და გკოცნი ბევრს.
-მეც გკოცნი და აპა თქვენ იცით.
ინა და ლიკა გახარებულები გავიდნენ სახლიდან და გზაში სულ პატარებზე საუბრობდნენ. ნიკამ გიგას დაურეკა. ერთმანეთს შეხვდნენ და გოგებთან შესახვედრად წავიდნენ.
-აუ ნეტა ნიკა და გიგა სად არიან რომ არ ჩანან?
-აი იქ. გაიხედე გზის მეორე მხარეს არიან და გადმოვლენ.
-აუუ, ნეტა თუ დაგვინახეს?
-მოიცა ხელი დავუქნით. აი გადმოდიან. დაგვინახეს.
-ძალიან მიხარია. ვაიმე ნიკა არაა.
-ინა არ გინდა სად მიდი...
-ვაიმე ინა არა. ხმა გამეცი გთხოვ.
-ფუ შენი ინას დავეტაკე ნიკას მაგივრად. (ირაკლი)
-ამას არ შეგარჩენ ირაკლი დამპალო. ლიკა დროზე სასწრაფოში დარეკე.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent