შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სამუდამოდ ჩემში დარჩები(21თავი)


5-11-2015, 15:06
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 1 975

-ექიმო როგორაა? მძიმედ არის დაშავებული?
-არვციცი შვილო საკმაოდაა დაშავებული
-რამდენიც საჭირო იქნება იმდენს გადავიხდი ოღონდ გადამირჩინეთ.
-კარგი შვილო ეგრე ძალიან ნუ ნერვიულობა არ შეიძლება.
-კარგი. ბავშვები ცოცხლები არიან? ფეხმძიმედ იყო.
-არვიცი შვილო ეხლა საოპერაციოდ შეგვყავს.
-კარგი ნიკა ეგრე ძალიან ნუ ნერვიულობ. ყველაფერი კარგად იქნება. მოდი აქ და ჯექი და დაწყნარდი. გიგა შენც მიუჯექი და დააწყნარე თორე ეგ იმდენს ინერვიულებს აღარაფერი დარჩება ხომ ვიცი მე. მეკიდე საქმეებს მოვაგვარებ.
-კარგი ლიკა. ნიკა ძმაო ეგრე ძალიანაც ნუ ნერვიულობ, კარგად იქნება. რაიმე უბრალო მოტეხილობა ექნება და მეტი არაფერი.
-კარგი რა გიგა. ჩემი ბრალია ინა რომ ეგეთ დღეშია. ჩემთან ურთიერთობის გამო დაემართა ეგრე. თორე ჩემთან რომ არ ყოფილიყო ეხლა ესეთ დღეში არ იქნებოდა. რომ ვერ გადარჩეს ჩემს თავს ვერ ვაპატიებ.
ოპერაცია საკმაოდ დიდი ხანი გაგრძელდა. გავიდა 1,2,3 საათი და საოპერაციოდან არავინ გამოდიოდა. ნელ-ნელა ყველას ნერვიულობამ უმატა. 4სათის შემდეგ ექიმი გამოვდა და თქვა:
-გოგონა ჯერ ნარკოზის ზემოქმედების ქვეშ არის, მაგრამ ცოტაა მისი გადარჩენის შანსი, ბავშვები რომლებზეც ორსულად იყო მოკვდნენ, შეიძლებოდა მალე გახრწნილიყვნენ და ორგანიზმი მოიწამლებო ასე რომ მოგვიწია აბორტის გაკეთება, მაგრამ ეგ არაფერი ტავის არეში მძიმე დარტყმები აქვს მიყენებული და არავინ იცის გადარჩება თუარა. დანარჩენი ყველაფერი წესრიგშია.
მართლაც რომ რთული გახდა ინას გადარჩენა. გავიდა 1კვირა 2, 3 კვირა და ინა გონს არ მოდიოდა. ექიმებს უკვე მისი გადარჩენის იმედი აღარ ჰქონდათ. ნიკა კი გვერდიდან არ მოშორებია ინას ამ დროის განმავლობაში, მაგრამ მდგომარეობა რთულდებოდა
-კიდევ ორი დღე მოვიცადოთ და თუ გონს არ მოვიდა ესეიგი გარდაიცვალა და მის აქ ყოფნას აზრი არ ექნება.(ექიმი)
ორმა დღემაც გაიარა და ინა გონს არ მოსულა. სანამ აპარატებს მოხსნიდნენ ნიკამ თქვა:
-ძალიან გთხოვთ გადით ყველა და ინასთან მარტო დამტოვეთ.
-კარგი ნიკა. შენი ნებაა ძმაო.
-ჩემო ძვირფასო, ეხლაც კი ვგრძნობ შენს სითბოს და სიყვარულს, ვგრძნობ როგორ ზრუნავ ჩემზე. არვიცი როგორ გავაგრძელებ სიცოცხლეს უშენოდ, როგორ ვიცოცხლებ ან როგორ ვაპატიებ თავს ამას. შენ ჩემთვის მშობლებზე მეტი გააკეთე. სამჯერ გადამარჩინე სიცოცხლეს და საბოლოოდ შენ დაიღუპე. როცა ცუდად ვიყავი დახამრების ხელი გამომიწოდე და 2თვე შენი ხელით მივლიდი. რასაც მოვისურვებდი ყველაფერს მიკეთებდი. მზრუნველობას არ მაკლებდი. ჩმეთვის ამდენი გააკეთე მეკიდე ვერ დაგიცავი. ამპატიე რომ ჩემი პირობა ვერ შევასრულე. შეგპირდი რომ შენზე ვიზრუნებდი და დაგიცავდი, მაგრამ ყველაფერი პირიქით მოხდა. ჩემთან ურთიერთობის გამო შენ დაიღუპე ჩვენს პატარა ბავშვებთან ერთად. ვერ შევასრულე კარგი მეუღლის როლი და ვერ ვიზრუნე თქვენზე, მაგრამ ინა მე შენ მიყვარხარ. ცხოვრებაში, ცხოვრებაში არ დაგივიწყებ იმ სიკეთეს რაც ჩემთვის გააკეთე. სამუდამოდ ჩემს გულში დარჩები ჩემო პატარა და საყვარელო, მაგრამ არვიცი როგორ გავაგრძელო სიცოცხლე უშენოდ, შენ ხომ მიდიდხარ ჩემგან და ჩემი გულიც თან მიგაქვს, მაგრამ ინა მე გპირდები რომ შენი სიკვდილის გულისთვის ირაკლი აუცილებლად დასჯება და ციხეში ამოლპება, მაგრამ იმ დანაკლისს, რასაც უშენოდ განვიცდი ვერასოდეს ვერავინ შემივსებს. ეჰ ინა, ნეტა რა გამაძლებინებს უშენოდ დარჩენილ ცხოვრებას. მიყვარხარ ინა, სიგიჟემდე მიყვარხარ, სულ მემახსოვრები და გპირდები რომ ,,სამუდამოდ ჩემში დარჩები"
-კი მაგრამ ნიკა სად მიდიხარ?



№1 სტუმარი ლიზიკო

ბოლომდე წაიკითხე............
მისმინე ლამის ტირილით მოვკვდი ძალიან გრთხოვ არ მალოდინო და დადე ახალი თავი და კპირდები ყველა თავს დაგიკომენტარებ და აგავსებ კომენტარებით ოღონდ ახლა არ მალოდინო და მალე დადე ახალი თავი იმენა უმაგრესად მაგარი თავია და არ ვიცი როგორ მოვითბენ ხვალამდე დღეს წავიკითხე ყველა თავი და კომენტარი ვინც გიწერს რომ რამე შეცვალო ან არ ვარგა უბრალოდ დაიკიდე და დაწერე ისე როგორც შენ მოგწონ და იამაყე რომ კარგი ფანტაზიის უნარი გაქვს ჩემო კარგო იმედია არ მალოდინრბ და მალე დადებ შემდეგ თავს და იმედია შენს მკითხველ იმედს არ გაუცრუებ. ძალიან მაგრად წერ და მომწონს. ასეთი ხარ და ასეთი დარჩი ძალიან გთხოვ და კიდევ ერთი თხოვნა მაქვს აწი უფრო დიდი თავები დადე რა. მიყვარხარ იმიტომ რომ კარგადცწერ.

 


№2 სტუმარი სტუმარი ნინიკო

მისმინე მე ძალიან მომწონს და ძალიან გთხოვ რომ არ მალოდინო და მალე დადე რა ახლა დავიწყე და ყველა თავი წავიკითხე ძაან მაინტერესებს რა მოხდება და ამიტომ მალე დადე რა

აუუუუ სად ხარ მიდი რა დადე მაგარი თავია და ისეთ საინტერესო მომენტში დამთავრდა რომ არ ვიცი როგორ შევძლებ ხვალამდე მოთბენა

მიდი რა დადე ახალი თავი და ერთი თხოვნა მაქვს ცოტა დიდები დადევი აწი და კიდე უმაგრესად მაგრად წერ მიხარია რომ არსებობ

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent