შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ტრამალის აჩრდილი "დ ა ს ა ს რ უ ლ ი !"


6-11-2015, 14:07
ავტორი Firefly
ნანახია 2 469

11:58-ს აჩვენებდა საათის ციფერბლატი,თვალები ვერაფრით მოვხუჭე ხოდა მეც საწოლიდან წამოვდექი საღამურზე ხალათი მოვიცვი და სამზარეულოში ჩავედი წვენის დასალევად.დაზაფრულმა გამოვაღე მაცივრის კარები და ჩემი შავი ტორტის დანახვისას თვალები გამიბრწყინდა.თეფშზე გადმოვიღე წვენი წინ დავიდგი და გემრიელად მოვკალათდი სკამზე."შენი ჩამოსვლის შემდეგ შეიცვალა ჩემი ნიკა უკეთობისაკენ.სალომეც რომელიც მეგონა ნიკას ისევ უყვარდა სახლიდან გააგდო" გამახსენდა ნუნუ დეიდას სიტყვები და სულ დავიბენი.თეფში ავიღე და ონკანი მოვუშვი რომ გამერეცხა როცა მუცელზე თბილი ხელები ვიგრძენი მერე ყელში გასაგიჟებელი კოცნა.
-არვიცი ეს როგორ მოახრეხე მაგარმ სიგიჟემდე მიყვარხარ პტარავ-ყურში ვნებიანად მიჩურჩულა ნიკამ და თვალებში ჩამაშტერდა.რა პეპლები და დინოზავრები?ჩემში ახლა მესამე მსოფლიო ომი მიმდინარეობდა, ნაომარს ჰგავდა ჩემი გული.. სიხარულს ვერ ვიტევდი....ნიკა ნელა დაიხარა ნიკაპზე ხელი მომკიდა თავი ამაწევინადა მეც მალე ვიგრძენი ჩემს ტუჩებზე ნიკას თბილი ტუჩები,მისი სიახლოვით გათამამებულმა ხელები თმაში შევუცურე და კოცნაში ავყევი,ამით გახელებულ ნიკას მარჯნის ბაგე სასიამოვნოდ გაეპო...

***
-გამომყვები ცოლად?-მკითხა ერთდღეს ნიკამ როცა დემეს ფაფას ვაჭმევდი.ჯერ გაოცებისან პირი დავაღე მერე გამახსენდა რომ მასზე ნაწყენი ვიყავი და ისევ შევუბდღვირე.
-შენ რომანტიკაზე რამე გსმენია?-შევეცადე უერეაქციოთ მეკითხა და ღიმილი შემეკავებინა.
-კარგი რა რადროს ეგაა მერცხალო?!ხომ ხედავ როგორ ვღელავ!-ჯიბიდან ამოღებული ბეჭედი გამომიწოდა და ბედნიერი თვალებით შემომხედა.ისეთი ბედნიერი და დაბნეული ვიყავი რომ მეტი არშეიძლება!მე ხელში ფაფით სავსე ჯამით,დემე პირმოთხუპნული და,ნიკა ნიშნობის ბეჭდითა და ერთი წითელი ვარდით!სასაცილოა ალბად თუმცა მე ეს მერჩივნა პომპეზურ ხელის თხოვნას.
-ესეიგი მსოფლიოში ყველაზე არარომანტიკული ქმარი მეყოლება!-წამოვიძახე ბედნიერმა.
-მე კიდევ ყველაზე საუკეთესო ცოლი-რამდენჯერმე დამატრიალა ნიკამ მერე თავისი ხელით მომარგო არათითზე ბეჭედი.-მიყვარხარ მერცხალო!-ვნებიანად დანაცხრა ბაგეზე.
-მეც მიყვარხარ-ვუჩურჩულე და კოცნაში ავყევი.

ნიკას დედ-მამა ქორწილამდე ორი დღით ადრე ჩამოვიდა.საოცრად თბილი და მოსიყვარულე ხალხია ფაიფურის თოჯინასავით მიფრთხილდებოდა ყველა.საქორქინო კაბას რაცშეეხება სწორედ ისეთი შევიკერე როგორზეც მთელი ბავშვობა ვოცნებობდი.ულამაზესი დეკოლტით რომელზეც პაწაწინა ნაქარგები ჰქონდა.წლიდან კი იშლებოდა კაბა და ყოველ მოძრაობაზე მაქმანები ულამზესად იშლებოდნენ.მარგალიტების კოლიე კი დედათილმა გამიკეთა როგორც ოჯახის უდიდესი რელიქვია.
სარკის წინ ბედნიერი ვტრიალებდი თავი ზღაპრული პრინცესა მეგონა რომელიც პრინცს ელოდა.წინ და უკან დავდიოდი და ველოდებოდი ჩემს მეჯვარეს ნინის. რომელიც ეზოში ჩასვლაში უნდა დამხმარებოდა.ცერემონია ჩვენი სახლის ბაღში გაიმართებოდა.ეს ჩემი იდეა იყო რადგან ძალიან მომწონს ღიაცისქვეშ ქორწილი.კარზე რამდენიმწჯერ დააკაკუნეს და მეც ღიმილით მივედი გასაღებად ნინოს ნაცვლად ხელში ნიკა შემრჩა.
-ნიკა აქ რასაკეთებ?-ვკითხე გაოცებულმა მან პასუხის თქმის ნაცვლად კარები გადაკეტა და ჩემსკენ დაიძრა.
-ძალიან ლამზი ხარ-მითხრა და ყელში მაკოცა.
-აქ არუნდა იყო-ამოვიკრუსუნე და ამჯერად მე წავეტანე მის ბაგეებს.

***
-თანახმა ვარ მიყვარდე უკანასკნელ ამოსუთქვამდე.თანახმა ვარ მთელი ცხოვრება ვუსმენდე შენს გულის ფეთქვას.თანახმა ვარ ვიყო შენი მეგზური მთელი ცხოვრება,გავიზიარო შენი ბედნიერებაც და უბედურებაც,თანახმა ვარ სიმოხუცის წლები ერთად დავლიოთ,თანახმა ვარ სიბერეში მოგონებებ დავიწყებულს მხოლოდ ჩვენი სიყვარული მახსოვდეს!-მეჩურჩულებოდა ცეკვისას ნიკა და თან თავის თბილ ტუჩებს ჩემს ყელზე დააცოცებდა.

***
-დედა დემეტრე და ერეკლე ჩემს დედოფალას თმას აწიწკნიან-სრუტუნებდა პატარა ლილე.
-მოდი მამიკოს სიხარულო-ატირებული გოგონა ხელში აიტაცა ნიკამ და ოთახში შეიყვანა.
-გახსოვს მა რომ ამბობდი ცოცხალი პრინცესა მინდა მყავდესო?-ღიმილით ჰკითხა ნიკამ ქალიშვილს.
-მახსოვს მომიყვანეთ უკვე?-ტაში შემოჰკრა ბავშვმა.
-მოვიყვენთ მა-საწოლზე მწოლიარე ცოლზე და მის გულზე მოკალათებულ თვალებმინაბულ ჩვილ ბავშვზე მიუთითა.


გასალანძღი ვარ!ისევ დავაგვიანე მოსწავლე ვარ და მოგეხსენაბათ დრო არმრჩება ხოლმე.არვიცი რამდენად მოგეწონებათ დასასრული გამიზიარეთ ყველამ თქვენი აზრი.



№1 სტუმარი Guest Lia

Kargi dawerilia magramzalian patara tavebia

 


№2 სტუმარი Gvanca

Ai sheni yvela istlria momwons ragac ganskutrebulad wer

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent