შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ნაკვალევი (1 თავი)


11-11-2015, 11:17
ავტორი murachashvili
ნანახია 5 333

-დრაგ!... დრუგ!.... დრაგ!.... დრუგ!....-ისმის მძიმე სამხედრო ჩექმების ხმა. თითოეულ ნაბიჯს წინ უწრებს თვლა: - ერთი!.... ორი!... ერთი!... ორი!... - სამხედრო ფორმაში ჩაცმული ბიჭები მწყობრი ნაბიჯით მიიწვენ წინ -სდექ! - ისმის მეთაურის ბრძანება.
სივრცეში თითქოს ყველაფერი გაჩერდა. ნაწილი ერთდროულად შედგა.
ყაზარმაში ჩემს ნარზე ვარ წამოწოლილი. ალბათ უფრო სწორი იქნებოდა მეთქვა ყოფილ ნარზე. ხელები თავქვეშ მაქვს ამოდებული და ვიღიმები. წინასწარ ვტკბები იმაზე ფიქრით, რომ ხვალ თბილისში ვიქნები, სახლში, მეგობრებში და ….
სადღაც გულის სიღრმეში, ფარულ კუთხეში გაჩხინკული ასე ცამეტი-თოთხმეტი წლის გოგონას სახე ტივტივებს. დიდი ბრიალა შავი თვალებით, წითელი ტუჩებით, ოდნავ შეფაკლული ლოყებით. ჯიუტი ხვეული თმითა და ზედმეტად გამხდარი, წვრილი ფეხებით. მისი ასაკისთვის რატომღაც თვალშისაცემი სიმაღლით. არ იღიმება. იქნებ შიშიც კი უდგას თვალებში. ცერიად, გვერდულად მარიდებს სახეს. მართალია არ მიმზერს, მაგრამ დარწმუნებული ვარ ჩემს მოძრაობას აფიქსირებს. თითქოს მაკვირდება. ვერც მე ვხედავ მის სახეს, თუმცა ზუსტად შემიძლია გითხრათ იცინის თუ არა. როდის ტკივა, როდის არა! თითქოს ჩემი ნაწილია. ის მე ვარ. ჩემი გულის ძახილია. არ ვიცი რამდენად სწორად გადმოვეცი ჩემი აზრები. იქნებ გიჟიც გგონივართ. მე ალბათ ასე ვიფიქრებდი. თუმცა საკუთარ ნორმალურობაში არც მე ვარ დარწმუნებული.
ყველაფერი კი ოთხმოცდაათიანი წლების თბილისში დაიწყო. ერთ-ერთი ჩვეულებრივი სკოლის ჩვეულებრივ მოსწავლეებში. თუ რათქმა უნდა არ ჩავთვლით ზოგიერთ ჩვენგანს. ჩვენი განსაკუთრებულობა რაში მდგომარეობდა?! საზოგადოდ აღიარებული აზრით: - დიდი ავარა ბავშვები ვიყავით. რომელთა წინამძღოლად ჩემი მაღალი ტანის გამო მე მომიაზრებენ. უცნაურია, ასაკით ყველაზე პატარა ტანით რადგან სხვებთან შედარებით მაღალი ვარ ფიქრობენ, რომ უბანში მომხდარი ყველა უბედურების საწყისი ჩემგან მოდის. როგორც წესი სიმართლე არავის აინტერესებს. მე, თემურ წიკლაური მერვე კლასის მოსწავლე, თოთხმეტი წლის ვარ. როგორც უკვე ავღნიშნე ვმეგობრობ ჩემზე ასაკით დიდ ბიჭებთან, მეათე-მეთერთმეტე კლასელებთან. ვაცდენ გაკვეთილებს. სადარბაზოსთან ჩუმად ვეწევი სიგარეტს და ჭუჭრუტანებში ვუჭყიტინებ ლამაზ გოგონებს. რატომ ჭუჭრუტანიდან? არ ვიცი. რატომღაც მათი მერიდება. მაქვს აბურდული, დაუვარცხნელი ქერა თმა, მაცვია მკლავებ დაძენძილი ნაცრისფერი ჯემპრი და მუდმივად გახეხილი ჯინსები. ვგრძნობ, რომ ჩემი ეშინიათ, უმეტესად ჩემზე პატარა ასაკის ბავშვებს და მე ეს მსიამოვნებს. თითქოს მათი შიში პატივმოყვარეობას მიკმაყოფილებს. ცუდი ვარ? ალბათ. ეს მე არ მაღელვებს. ყოველშემთხვევაში სინდისს არ მავუწუხებივარ, როცა ორი წლით ჩემზე უმცროსი, სუსტი და უფერული ვახტანგ კოროშინაძე სკოლის ბუფეტში გამოვიჭირე. შეძენილი სოსისები გამოვგლიჯე და ის ბენდენაც წავართვი ხელზე რომ ქონდა შემოხვეული. სოსისები მშიერ მეგობრებს დავურიგე, ბენდენა მართალია არაფერში მჭირდებოდა, მაინც საგულდაგულოდ შევინახე. რადგან შევამჩნიე, რომ სოსისების წართმევაზე მეტად, ვახო ამ ნაჭრის ნაგლეჯის დაკარგვამ შეაწუხა.
ვინ არის ვახო კოროშინაძე? ჩემთვის არც არავინ. ერთი უფერული არსებაა, თუმცა უნდა ვაღიარო, მიუხედავად იმისა რომ ფიზიკური ძალა ხელს არ უწყობს, დათმობა არ იცის, საკმაოდ ფიცხი და ფხიკინა ხასიათის პატრონი იყო. მართალია სუსტად მაგრამ მაინც ცდილობს წინააღმდეგობა გამიწიოს. მე მისი წვალება მართობს და მახალისებს.
- ჩემი არაა, დამიბრუნე! - ხმა უთრთოდა ვახოს. აშკარად გაბრაზებული იყო.
ალბათ ცოტა მეტი ძალა რომ ქონოდა ჩხუბის გარეშე პოზიციებს არ დათმობდა. ჩემი უპირატესობა აშკარად ჩანდა. სულელი არი იყო და ამას ისიც ხვდებოდა ამიტომ მხოლოდ ჯიუტი, გაღიზიანებული ტონით მიმეორებდა: - დამიბრუნე. რომ გაიგოს დავკარგე, არ მაპატიებს.
- ვისიც გინდა იყოს! რა ჩემი საქმეა? - მიკვირს, თან ვბრაზდები ჩემგან თავის დახსნაზე მეტად ვიღაც უცნობზე რომ ღელავს. - არ მაინტერესებს! - ჩაცუცქული მივჩერებივარ ვახოს და ფეხზე ადგომასაც კი არ ვკადრულობ.

სწორედ ამ დროს ერთი გოგონა მოგვიახლოვდა. ამაყი მზერა ქონდა, შავი ბრიალა თვალები. სკოლის ფორმა ეცვა, თეთრი გახამებული წინსაფრით. ტიპიური სანიმუშო მოსწავლის სახე, ხვეული თმა უკან შეეკრა და დიდი ვარდისფერი ბაფთაც დაება.
- ესღა გვაკლდა! - კბილებში გამოსცრა მამალაძემ, რომელიც ჩემი მეგობარია, ცდილობს მომბაძოს, შეძლებისდაგვარად მასიამოვნოს. ტანით ჩემზე ბევრად დაბალია, მსუქანიც, მისი საზოგადოება ზოგჯერ მომაბეზრებელია. მუდმივად ლაქუცობს. ეხლაც დარწმუნებული ვარ, რომ ეს სიტყვები მხოლოდ ჩემი ყურადღების მისაპყრობად წარმოთქვა.
გოგონას თითქოს არ ესმის მისი ნათქვამი. მამალაძეს არც კი უყურებს. მე მიმზერს თვალებში ჯიუტად.
- დამიბრუნე, რაც წაართვი! - მიბრძანებს ის.
მეცინება, მისი უტიფრობა მაოცებს.
- ვინ ხარ?- ინტერესით ვეკითხები. აშკარად შეცბა, მაგრამ ცდილობს იხტიბარი არ იტეხს.
- ჩემი ნივთი გაქვს, დამიბრუნე! - კვლავ მტკიცე ხმით მეუბნება. სიცილს ვერ ვიკავებ, ამ გოგონას სითამამე მართობს.
- შენი არაფერი მაქვს. არც არაფერი მმართებს!
- სალომე, გაჩერდი, გთხოვ ნუ ერევი, მე მოვაგვარებ! - ეხვეწება ვახო.
- არა! რაც ჩემია უნდა დამიბრუნოს! - ჯიუტად პასუხობს ის ბიჭს და მტრულად მიბღვერს.
არ ვიცი რატომ, მაგრამ ამ გოგონამ მომხიბლა. თავისთავში ზედმეტად იყო დარწმუნებული, თვალს არ მარიდებდა და ბევრ ჩემს თანმხლებზედაც კი მამაცი გახლდათ. ზუსტად ვიცოდი, რომ ასეთი ტონით მიმართვის უფლებას არავის მივცემდი.
- შენია?!- ბენდენას დავხედე მე. გოგონამ თანხმობის ნიშნად თავი დამიქნია. - აჰა! - ჩაცუცქული ვაწვდი მას.
გოგონა ადგილიდან არ განძრეულა. ნაბიჯიც კი არ გადმოდგა გამოსართმევად. იძულებული გავხდი წამოვმდგარიყავი და ისე მიმეწოდებინა. ჩუმად გამომართვა, არც - მადლობა, არც - ბოდიში.
- ამიერიდან გეცოდინება, თუ ჩემი ნივთების პატრონობა არ შეგიძლია, არც ხელი არ უნდა მოკიდო! - შეუღრინა ვახოს და ამაყი ნაბიჯით წავიდა.
- ამას არასოდეს მაპატიებს. მთელი ცხოვრება დამაყვედრებს! - უხერხულად შეიშმუშნა ვახო.

მომეწონა ეს უცნაური წყვილი.
- ვინ იყო ის გოგო? - ამჯერად მეგობრულად ვეკითხები მას.
- მისი ბიძაშვილია! - ვახოს ნაცვლად მპასუხობს მამალაძე.
- საუბარში დახმარება არ მითხოვია! -შეუღრინა ბიჭმა.
- ბიძაშვილი?!-ჩემთვის ჩავილაპარაკე ჩაფიქრებულმა. უკვე ვიცოდი, რომ რაც არ უნდა მომხდარიყო ამ სიფრიფანა, სუსტ უფერულ ბიჭს დღეიდან ხელს ვეღარ დავაკარებდი. იქნებ მისი მფარველიც კი გავმხდარიყავი, ან იქნებ მეგობრებიც.



№1  offline მოდერი ლილიანა

უკვე დამაინტრიგე ❤❤❤❤
თემურ წიკლაური :):):) სიმღერა გამახსენა_ გააჩერე დედამიწა ჩავდივარ :):))
რა მომწონს შენ სტილში კი იცი და ერთს დავამატებ კიდე_ ჩვეულებრივ ყოველდღიურ სახელებს იყენებ პერსონაჟებისათვის,ასე უფრო შინაურულია რასაც ვკითხულობ.
დაგინახე ახალი ისტორიით და ეგრევე შემოვიჭერი.
გელი ❤
--------------------
სიყვარული არასოდეს მთავრდება

 


№2  offline წევრი Mkitxveli

საინტერესო თხრობის სტილი გაქვს,რამე არ გააფუჭო :დ შემდეგ თავს დაველოდები

 


№3  offline ახალბედა მწერალი murachashvili

მინდა ახალი ისტორია შემოგთავაზოთ, ჩემი პერსონაჟები, როგორც წესი ჩვეულებრივი ადამიანები არიან ჩვეულებრივი სახელებით wink . მათი ტკივილითა და ბედნიერებით. მომღერალი თემურ წიკლაური მეც ძალიან მიყვარს.. თუმცა "ჩემი თემური" ამ შემთხვევაში ამავე სახელის და გვარის ჩემი ბავშვობის მეგობარია.

 


№4  offline აქტიური მკითხველი grafo

სულ 90-იანები და მისი პრობლემები რაა:)). მომწონს როგორც წერ, თან ძალიან. ისევ მამაკაცის "კანიდან" წერ და მიუხედავად იმისა, რომ მეც გოგო ვარ აღფრთოვანებული ვარ ისე ზუსტად გადმოსცემ ყველაფერს. პერსონაჟებზე ჯერ ვერაფერს ვიტყვი. მოგყვები მშვიდად. რაც არ უნდა იყოს და როგორი გმირებიც არ უნდა გყავდეს, მე მიღირს შენის ისტორიების კითხვა და თუ რამეს "ისეთს" ვამბობ, მხოლოდ გმირებს ვერჩი და არა შენ. ერთი სიამოვნებაა შენი გმირების გარჩევა, რადგან ყველა მართლა რეალურია, თორემ სხვა დროს ასე კი არ ვიღლი ენას:))).

 


№5  offline წევრი Dikunadiko

მაგიჟებს შენი შემოქმედება, ძალიან თავისუფალი და ამავედროს ღრმა წერის სტილი გაქვს, მომწონს ყველა დეტალი , საერთოდ ყველაფერს ისე უსადაგებ რომ ძალიან საინტერესო გამოდის. წინა ისტორიაზე არ დამიკომენატრებია, ერთი ამოსუნთქვით ჩავიკითხე ისეთი მაგარი იყო. ამისგანაც იგივეს ველიი, ჯერ არ წავიკითხავ. რომ დაასრულებ მერე ერთიანად ჩავიკითხავ ყველა თავს, და დარწმუნებული ვარ არც დამტოვებს გულგრილს ,3

 


№6  offline აქტიური მკითხველი უცნობი ქ

როგორც კი ვნახე ახალი ისტორია დადე ეგრევე შემოვედი აქ რომ წამეკითხა... საოცარ ისტორიებს "ქმნი" მე შენს ისტორიებზე ვერ ვიტყვი წერ მეთქი რადგან ეს ნამდვილად შექმნა არის ასე მგონია როდესაც წერ თითქოს მთელი არსებით შენც პერსონაჟების ცხოვრებით ცხოვრობ და მკითხველიც თავისდაუნებურად იწყებს შენი გმირების ცხოვრებით ცხოვრებას... მე პირადად ასეთი შეგრძნება მაქვს... დღეს წავიკითხე შენი პირველი ისტორია ისტორია და გული მეტკინა აქამდე რომ არ წამიკითხია მართლაც შენი ყველა ისტორია საოცარ მუხტს მაძლევს...და კიდევ ძალიან მომწონს როდესაც ბიჭის პერსონაჟი არის მთხრობელი და თავის ემოციებს ძალიან კარგად გადმოცემს და არა ვულგარულად... აბა შენ იცი წარმატებები...

 


№7  offline წევრი LoNdA DM

dzalian momwons, kargi weris manera gaqvs da es mnishvnelovania. velodebi shemdeg tavs

 


№8  offline ახალბედა მწერალი murachashvili

არ მინდა წინასწარ შეფასებები მე თვითონ გავაკეთო საკუთარ ნაწერზე. თუმცა ძალიან მსიამოვნებს თქვენი სიტყვები. რას შეეხება 90 წლებსა და მის პრობლემებს, მგონია რომ ამ თაობამ თვითგადარჩენისთვის ბრძოლისას საკმაოდ მძიმე პერიოდი გაიარა. ამოტომ ვცდილობ მათი თვალით დავინახო ცხოვრება და შეძლებისდაგვარად ახალ თაობასაც ქონდეს წარმოდგენა რა სიმძიმეების გადალახვამ მოუწია მათ მშობლებს. იმედია "ხელოვნური" არ ვიქნები.

 


№9 სტუმარი მარო

ძალიან მიხარია, ახალი ისტორია რომ დაიწყე. დარწმუმებული ვარ ესეც კარგი, კარგი კი არა, საუკეთესო იქნება.
გელოდებით

 


№10  offline აქტიური მკითხველი lalita

იცით თავიდან ძალიან გავბრაზდი ისეთ სულელურ ისტორიებზე დებდნენ კომენტარებს წაკითხვა რომ არ ღირს, ახლა მიხარია რომ ამდენი მკითხველი გყავს. საოცრად გადმოსცემ გრძნობებს ისე, რომ თითქოს მათი ტკივილი და სიხარული ჩვენ გამოგვეცადოს უმაგრესი ხარ .

 


№11  offline ახალბედა მწერალი murachashvili

lalita
იცით თავიდან ძალიან გავბრაზდი ისეთ სულელურ ისტორიებზე დებდნენ კომენტარებს წაკითხვა რომ არ ღირს, ახლა მიხარია რომ ამდენი მკითხველი გყავს. საოცრად გადმოსცემ გრძნობებს ისე, რომ თითქოს მათი ტკივილი და სიხარული ჩვენ გამოგვეცადოს უმაგრესი ხარ .


მადლობ, თბილისი სიტყვებისთვის. იმედია მოგეწონებათ ახალი ისტორია.

 


№12  offline წევრი teddy))

Momwons tanac dzalian, chema natesavma mirchia da namdvilad, rom kargia!

 


№13 სტუმარი სტუმარი ნინო

ახლა დავიწყე ამ ისტორიის კითხვა, პირველი თავი საერთო ჯამში კარგი იყო მაგრამ იცი რა მაინტერესეებს, ეს მერვე კლასელი ტიღლიცინა ბავშვი ამდენს რატო იჭიმება :))))

 


№14  offline აქტიური მკითხველი terooo

ეჰ.. სიყვარული რას არ აკეთბინებს ადამიანს...

 


№15  offline ახალბედა მწერალი murachashvili

სტუმარი ნინო
ახლა დავიწყე ამ ისტორიის კითხვა, პირველი თავი საერთო ჯამში კარგი იყო მაგრამ იცი რა მაინტერესეებს, ეს მერვე კლასელი ტიღლიცინა ბავშვი ამდენს რატო იჭიმება :))))

ტიღლიცინა - მაგარი შეფასებაა smile რას გაიგებთ. თუმცა ოთხმოცდაათიანებში ყველა თითქოს ადრე იზრდებოდა. სულაც არ ეგონა თავი "თიღლიცინა" smile

terooo
ეჰ.. სიყვარული რას არ აკეთბინებს ადამიანს...

ძალიან ბევრს

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent