შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ორი ღამე (თავი 18)


24-11-2015, 19:37
ავტორი Dikunadiko
ნანახია 4 228

თავიდან ვერც მიხვდა რა ხდებოდა მის ირგვლივ, მერე მუსიკის ხმამაც რომ აიწია და სისხლში ალკოჰოლის შემცველობამაც ყველაფერი ისევ ერთიანად დაუგროვდა, ცხოველივით წამოენთო და ფეხზე წამოვარდა, მაჯაში ჩააფრინდა ირონიით აღსავსე ქალს და ზიზღნარევი მზერიით აათვალიერა, მისი არცთუ ისე "ცუდი " ტანი.
-შენ მემგონი ჩემი ხელით გიწერია სიკვდილი ნებიერიძე. ხელი უხეშად შეუშვა და თავის ადგილას დაბრუნდა. იცოდა ცოტაც რომ ყოფილიყო მასთან ისევ ახლოს ალბათ თავს ვერ გააკონტროლებდა.
გამჭვირვალე ჭიქა მოიყუდა და ბოლო ყლუპი გადაუშვა ყელში, მერე ისევ ბარმენს გაუწოდა ჭიქა და ცერა თითი ანიშნა -ჩაამატეო.
ქალი ისევ მის გვერდით ჩამოჯდა, მარჯვენა ხელით დახლს დაეყრდნო და თითები აათამაშა.
-არ შეცვლილხარ დემეტრე.. ისევ ისეთი, ჯმუხი..მხეცი.. როგორიც მე მომწონდი. უტიფრად ლაპარაკობდა, თითქოს ის არ მომხდარიყო რაც მაშინ მოხდა, თითქოს არ ეღალატა საქმროსათვის ქორწილის წინა დღეს..იმდენად ამაზრზენი ეჩვენებოდა ახლა დემეტრეს თავისი თავისაც უკვირდა თუ როგორ უყვარდა ეს არსება.
ხმის გაცემაც არ უნდოდა, სვავდა და სვავდა, წყურვილის გრძნობა კლავდა, და კიდევ.. სესილის ნახვის, ახლა ამ მდგომარეობიდან მხოლოდ ის თუ გამოიყვანდა, მისი სიყვარული, სესილი.
მაგრამ ყველა ფიქრს მარის ხმა ფარავდა, უტიფარი და ამაზრზენი სიტყვები რომელსაც თითქმის ყურში დასჩურჩულებდა.
-არ გახსოვს როგორ გვიყვარდა ერთმანეთი, ერთი შეცდომა ვერ მაპატიე, არადა რა კარგად ვგრძნობდით თავს ერთად, გაიხსენე, გაიხსენე..
-ვიცოდი რომ ერთი პატარა გარყვნილი გოგო იყავი, მაგრამ არ ვიცოდი თუ ამ დონის ბო*იც იქნებოდი. გაღიმებულმა უთხრა და ისევ გადაჰკრა ვისკის.
-შეიძლება, მაგრა ხომ იცი,ვერავინ ისეთ სიამოვნებას ვერ მოგანიჭებს როგორც მე.. ძალიან კარგად იცი ეს ქურციკიძე.
-რაიყო შენი ქმარი აღარ გ***რობს? სიცილით უთხრა და მისკენ შებრნუნდა მთელი ტანით, უკვე საზარლად მოქმედებდა ალკოჰოლი მის ნერვულ სისტემაზე, გრძნობდა როგორ ეთიშებოდა ნელ-ნელა ტვინის უჯრედები, ნახევარ საათში ორი ბოთლი ორმაგი ვისკი ჩაცალა და იცოდა ცოტახანში ყველაფერი გაურკვევლობაში წავიდოდა. ბარმენს გადაუხადა , მის მხარზე ჩამოკიდებულ მარის ხელი ჰკრა და ბარბაცით წავიდა გასასვლელისაკენ.
-ამღამეს მაინც ჩემთან გაატარებ.
დაიჩურჩულა მარიამმა და საკმაოდ ნასვამ მამაკაცს უკან გაჰყვა.
დემეტრემ წვალებით მოარგო გასაღები საკეტს და მანქანაში ცაჯდა, ის იყო უნდა დაეძრა როდესაც გვერდითა კარი გაიღო და მარი ჩაუხტა
-გადაეთრია აქედან, მწყობრიდან არ გამომიყვანო. კბილებში გამოსცრა დემეტრემ და მისკენ გადაიწია რომ დახურული კარი გაეღო თუმცა ისე ეცა მარი ტუჩებში ვერც გაიაზრა. გაცხოველებული ჟინით და ვნებით უკოცნიდა ქალი ტუჩებს მაგრამ დემეტრე ზიზღის მეტს ვერაფერს გრძნობდა, ჩაიცინა, კარი გააღო და გარეთ გაუძახა, ისე მოსწყდა მანქანა ადგილს ირგვლივ კვამლი დატრიალდა.
მარიმ კაბა გაისწორა, ტუჩებზე თიტები გადაისვა და სიამოვნებისაგან გაინაბა როდესაც დემეტრეს ტუჩების სიმხურვალე იგრძნო.
ტაქსი გააჩერა და დემეტრეს მანქანას უკან გაჰყვა.
მანქანა ისე სწრაფად მიჰყავდა ვეღარც აზროვნებდა თვალწინ შიშველი მარის სხეული ედგა და ცდილობდა თავი დაეღწია მასზე ფიქრებისათვის.
მანქანა გააჩერა თუ არა სირბილით წავიდა ლიფტისაკენ და მეათე სართულისაკენ დაძრა.
კარი გააღო და წიხლისკვრით მიხურა. ზედატანი გაიძრო და სამზარეულოსკენ გაეშურა, ვიტრინიდან ფრანგული კონიაკი გადმოიღო და გახსნა თუ არა მოიყუდა, თავს საშინლად გრძნობდა, თვალებს ხუჭავდა და ახელდა რომ ეს საშინელი და ამაზრზენი სილუეტი მისი თვალთახედვიდან გამქარლიყო თუმცა არაფერიი გამოსდიოდა, გრძნობდა ისევ უტევდა სინდრომი მარის სახელით და თავს ვერაფერს უხერხებდა, თუმცა ახლა მისი დაუფლების მეტს ვერაფერს გრძნობდა, არც სიყვარულიი, არ მონატრება, მხოლოდ სექსი..
მერე ამ ფიქრებსაც უპოვა წამალი, სესილი.. რომელმაც ყველანაირი ვნება გადაფარა,მის გახსენებაზე ბოთლი დახლზე შემოდგა და მობილურში მისი ნომერი აკრიფა
-სად ხარ დემ? ბარში ვარ და ვერ გპოულობ. გაისმა უკვე ძალიან მონატრებული და აღელვებული ხმა.
-ცოტა დავლიე და სახლში წამოვედი.. წადი შენც სახლში და ხვალ დილით გნახავ კარგი?ცოტა არ იყოს ეწყინა სესილის ეს განცხადება და გაუკვირდა კიდევაც, მაგრამ არ შეწინააღმდეგებია.
-ცუდათ ხომ არ ხარ ?
-არაა ცოტა ბევრი დავლიე, დავწვები და დავიძინებ გადამივლის.გკოცნი ჩემო ფერია, მიყვარხარ ძალიან.
-მეც მიყვარხარ, დილით დაგელოდები . გათიშა თუ არა ისევ ბოთლი მოიყუდა და საძინებლისაკენ გაეშურა მაგრამ ჰოლში მისულს კკარებზე ზარი შემოესმა და ისე გააღო არც გაუხედავს.
არც გაჰკვირვებია მისი აქ ნახვა, იცოდა რადგან გამოჩნდა საწადელს მაინც მიაღწევდა, მოკლე წითელ კაბას თითების მარტივი მოძაობით უფრო ზევით იწევდა და ტუჩს ორ წამში ერთხელ ენით ისველებდა, გრძელი ჩალისფერი თმები უკან გადაიყარა და დაუპატიჟებლად შეაბიჯა სახლში.
-არაფერი შეცვლილა.. სასხვათაშორისოდ ჩაილაპარაკა და თითები თეთრ დივანზე გაასრიალა.
-რაგინდა მარი, აუცილებელია მოგკლა რო თავი დამანებო.? ბოთლი იქვე კომოდზე შემოდო და ბარბაცით მიუახლოვდა თვალებში ჭინკებათამაშებულ ქალს.
-შენც ძალიან კარგად იცი რამინდა, ხელები მის შიშველ ,მკერდზე აასრიალა მარიმ და ტუჩი მოიკვნიტა მერე ოდნავ განზე გადგაა ცალი ხელით კაბის შესაკრავი გაიხსნა მეორეთი კაბა გაიხადა და ნახევრად შიშველი ირონიული მზერით დემეტრეს მიეკრო სხეულზე.
-ეხლაც თვქი რომ არ გინდა.. ყურთან ამოიჩურჩულა და ყელზე დაუწყო კოცნა.
გგაცხარდა, გაგიჟდა დემეტრე მისი ასეთი თავხედობით და თავისი უმოქმედობით , მაჯაში ხელი წაავლო და გაცხარებული თვალებით მიაჩერდა
-ბინძური ბო*ი ხარ.
-მაგრამ აღიარე რომ გინდა გამხადო, მომეფერო.. რატომ იკავებ თავს მოსალოდნელი სიამოვნებისაგან . დემეტრე სადღაც გადაკარგულში იყო, ალკოჰოლი საშინლად მოქმედებდა ტვინის უჯრებეზე, ნელ ნელა მეხსიერებიდან იშლებოდა ყველაფერი.
მარიმ დრო იხელთა და ლიფი გაიძრო.
დემეტრეს ტვინში სესილიღა ბუდობდა, ყველაფერს უკვე ბუნდოვნად ხედავდა, თვალები რამოდენიმეჯერ მოჭუტა და გაახილა მაგრამ მაინც არაფერი ეშველა. მერე თვალწინ ქალის სილუეტი დაუდგა ნახევრად შიშველი, ამობურცული და მოღელილი მკერდით. ერთი ამოიგმინა
-სესილი-ო და ქალს ტუჩებზე დააცხრა.

*
ოთოსგან წამოვიდა თუ არა ბარისაკენ გაეშურა,თუმცა დემეტრე იქ არ დახვდა და აღელვების ტალღამ დაჰკრა. მერე თიტქოს დაბარებულზე მამაკცის ზარიც გაისმა და გული ოდნავ დაუმშვიდაა.
გული დასწყდა დემეტრეს ნათქვამზე მაგრამ თავი გაამხნევა და სახლისაკნე მიმავალ გზას დაადგა.
სახლში მისულმა "დედები" გადაკოცნა და დახლთან შემოჯდა
-ორი დღეა არ მინახავს დემეტრე როგორ მომენატრე. ლიუდამ ყავა ჩამოუსხვა ჩაიდანიდან სესილის და წინ დაუდგა.
-ხო საქმეები აქვს და ვერ იცლის, ხვალ გამოივლის . დანანებით ჩაილაპარაკ და ცხელ ყავას სული შეუბერა.
-რაღაც მოწყენილი მეჩვენები შვილო.. შვილის ხასიათი წამში ამოიცნო ინგამ და თმებზე ჩამოუსვა ხელი.
-არა დე, მეც დავიღალე, ლიზი ძალიან ჭირვეულობს მამამისთან მიმართებაში, საერთოდ არ უნდა ხოლმე მასთან მარტო ყოფნა.
-დრო სჭირდება შვილო, მიეჩვევა ალბათ. საუბარში ლილიც ჩაერია.
-ხო რავი, ალბათ..თავი აარიდა ისედაც არასასიამოვნო საუბარს , ყავა დალია და ოთახისაკენ გაეშურა.
ფიქრები არ ასვენებდა, დემეტრეს არასდროს უთხოვია მარტო დარჩენა, პირიქით სულ უნდოდა რომ ერთად ყოფილიყვნენ და მისი ეს ქცევაც ეუცნარურა მაგრამ ტვინი არ უჭ***ტია ამაზე ფიქრისთვის და თვალები დახუჭა თუ არა სიზმერბის სამყაროს ესტურმა..
9 საათზე მაღვიძარამ გააღვიძა, ნელა წამოიზლაზნა, წელში გაიშალა და სააბაზანოსკენ გაეშურა. თბილი წყალი სასიამოვნოდ მოხვდა მის წოლისგან დაღლილ სხეულს , თეთრი პირსახოცი შემოიკრა და თმები ფენით შეიმშრალა, მერე ტანსაცმელი ჩაიცვა და მისაღებში გავიდა
-მმ, რას აკეთებთ? გახლთან მისულმა ორივე გადაკოცნა და მათ ფქვილიან ხელებს დახედა.
-დედაშენი ხინკლის გაკეთებას მასწავლის, საღამოს ყველა ლიუდას ხინკლებს შეჭამთ. გადაიხარხარა და თიტები ისევ ცომში აურია.,
-სულმოუთმენლად ველი საღმოს დეიდუცი. ტკბილად ჩაუკოცნა ლოყა და მაგიდაზე დადებულ ტელეფონს დახედა
-დემეტრეს არ დაურეკავს? მობილური მოიმარჯვა მაგრამ მისგან შემოსული ზარი რომ ვერ ნახა უკმაყოფილოდ მიაგდო მაგიდაზე და ტუჩები დაბრიცა.
5 წუთში მობილური აზუზნდა , გაღიმებულმა დახედა მობილურს დემეტრე ეგონა მაგრამ სალომე აღმოჩნდა, მისი ზარიც არანაკლებ გახარებია თუმცა გული ისევ დემეტრეს ელოდა.
-ხო სალ, როგორ ხარ?
-კარგად ჩემოცხოვრებავ შენ? გახარებულმა ჩაჰყვირა ყურმილში
-კარგად, როგორ როს ატარებთ?
-ძალიან მაგარს. ეხლა ლევანის ხმა გაისმა.
-მმ კარგია, დაბრუნება არ იჩქაროოთ, ყველაფერს ჩვენ მივხედავთ დაისვენთ.
-ოხ რა ყოჩაღები ხართ. გადაიხარხა ლევანიმ
-კარგი სალ, სამსახურში მაგვიანდება . გავალ და საღამოს დაგირეკავ კარგი?
-კარგი მიდი, თავს მიხედე ბავშვს აკოცე. მიყვარხარ. ურმილს აკოცა სალომემ და გათიშა.
სამსახურში უკვე ნამდვილად აგვიანდებოდა და რადგან დემეტრემ არ მოაკითხა იფიქრა "მე შევუვლი წასვლამდე, იქნებ ცუდათაა"-ო. ტაქსი მისი კორპუსის წინ გააჩერა და ლიფტი მეათეზე დაძრა. კარზე კარგა ხანს აზარუნა, იფიქრა იქნებ სამსახურში წავიდაო, გამობრუნება დააპირა მაგრამ კარი გაიღო, თუმცა იმ სანახაობას ნამდვილად არ ელოდა.
მის წინ უცხო ქალი იდგა, გრძელი ჩალისფერი თმებით და არანაკლებ გრძელი ფეხებით რომელიც მოკლე პერანგიდან მოუჩანდა. "მოიცადე, ეს დემეტრეს პერანგია?" ტვინმა ორჯერ უფრო სწრაფად დაიწყო მუშაობა , სესილიმ ალმაცერად შეხედა ქალს და სწრაფი ნაბიჯით წავიდა დემეტრეს ოთახისკენ, "ოღონდ დემეტრე არ იყოს, გეხვეწები ღმერთო" გაიფიქრა და კარი ოდნავ შეაღო.
თეთრ არეულ ზეწარზე იჯდა დემეტრე ტრუსის ამარა, თავი ხელებში ცაერგო და მთელი მონდომებით ისრისავდა თვალებს ..
რაღაც ჩასწყდა სესილის, არ მოელოდა ამ ყველაფერს, ძალიან ნათელი იყო მაგრამ სესილისთვის საშინლად ბუნდოვანი, არ უტირია, და არც შეზიზღებია, რადგან ნაცნობი იყო მისთვის გრძნობა რომელსაც "ღალატი, მოღალატე" ერქვა მას ხომ ოთო ყოველ კვირა სხვადასხვა ქალთან ღალატობდა, ნამდვილად არ მოელოდა ამ ყველაფერს დემეტრესგან, თუმცა პანიკებში არ ჩავარდნილა, წამიერად მოსწყდა ფიქრებს და დემეტრეს აფორიაქებულ თვალებს შეეჩეხა, გარდაუვალი იყო სესილის არ ენახა მის თვალებში ჩამდგარი სინანული, ნახა კიდევაც და გულზე ვადაგასული მალამოსავით მოხვდა, თანაგრძნობის მზერით შეხედა და სწრაფად გავარდა სახლიდან.
მირბოდა მაგრამ ფეხები უკან რჩებოდა, მთელი სისწრაფით ჩაირბინა 150 კიბე და კორპუსიდან გამოსულმა ღრმად შეისრუტა შემოდგომისფრად მსუბუქი ჰაერი.
ნღვლიანი მზერა მოავლო არემარეს და იქვე ტაქსი გააჩერა.

*
დილით გადაბმულმა ზარუნა გააღვიძა, თავი საშინლად ჰქონდა დამძიმებული ვერ სწევდა, გულში ნანობა "რამ დამალევინა ამდენი-ო" თვალები ძლივს გაახილა და არეულ ლოგინს თვალი მოავლო, აქეთ იქით ტანსაცმელები ეყარა იატაკზე, გაურკვევლობაში იყო როდესაც მის ტანსაცმელებს შორის ქალის მოკლე წითელი კაბა აღმოაჩინა.გუშინდელ დღეს თვალი გადაავლო და უსიამოვნო შეგრძნებამ ტანში გააჟრჟოლა, ძალისხმევა მოიკრიბა საწოლზე რომ წამომჯდარიყო, მარის სახე ამოუტივტივდა " მართლა ვნახე თუ სიზმარი იყო?" წარბებშეჭმუხნულმა გაიხედ გამოიხედა მაგრამ ვერავინ ნახა ოთახში, მერე ნელ -ნელა კინოკადრებივვით იწყეს გუშინდელმა სიუჟეტებმა მის თვალწინ ჩავლა და ბოლოს რაც გაიხსენა ის იყო თუ როგორ ჰქონდა სექსი კედელზე აკრულ მარისთან. საშინლად დამძიმდა. "არმჯერა, სესილის ვუღალატე.. თან ვისთან.. იმ ბო*თან., ძუკნა." სუნთქვა გაუხშირდა და თავი ხელებში ჩარგო ოდნავ აზრზე მოსასვლელად. მერე ადგომა დააპირა თუმცა მწველმა მზერამ რომელიც კარების ზღურბლზე იდგა ადგილზე გაყინა, მიხვდა რამხელა ტკივილი მიაყენა მის საყვარელ ქალს და თვალები აუცრემლიანდა უნებურად, ადგილიდან ვერ დაიძრა ისე იყო გაგიჟებული, თუმცა სესილი რომ მის თვალთახედავს მოსწყდა გამხეცდა, მასში გაურკვეველმა მხეცმა დაიბუდა, ყმუილის მაგვარ ხმას გამოსცემდა, დაბოხებული და ჩახლეჩილი ხმით მარის უხმობდა, რომელიც ნახევრად შიშველი მის წინ აიტუზა ხელები კისერზე შემოაჭდო
-გაეთრიე აქედან შე ბო*ო , დროზე მეთქი. ისე დაუყვირა მარი ადგილზე შეხტა, დემეტრემ ვეღარ მოითმინა საძინებლიდან მარის ტანსაცმელები გამოიტანა, მკლავში ჩასწვდა და ნახევრად შიშველი გააგდო სახლიდან, ტანსაცმელები პადიეზდში მიაყარა და კარი მოხურა…



№1  offline მოდერი sameone crazy girl

კაი რაა რა საჭირო იყო ეხლა ამ ქალის გამოჩენა უუფ ნერვები მომეშალა აქ რო მყავდეს ეხლა გავგლეჯდი am ესენი უნდა დააშორო ეხლაა? არ მინდაააა recourse გთხოვ რა დიდხანს არ გააგრძელო ამათი ცხუბი თორე გავაფრენ am ისე კი კარგად წერ ფაქტიურად იქ ვიყავი და ვუყურებდი მთვრალ დემუსის wink love

 


№2 სტუმარი kuskusaj

:((( აუ დემეტრე რაიდიოტურადმოქიცა მარა გამძაფრება კაია :Dდ
მთავარია ბოლოსიკოს ტკბილი

 


№3  offline წევრი p♥♥h ^^

დებილი იქნება თუ შეურიგდებაა,, ვერ ვიტან მოღალატეებსს.. ესეიგი რამდენჯერაც დათვრება და მოკლე კაბიან ქალს ნახავს ... რა მერეეე...
--------------------
ყოველ ადამიანში მზეა-აცალეთ, რომ ანათოს!

 


№4  offline აქტიური მკითხველი grafo

დავამთავრე ამ ისტორიის კითხვა:))

 


№5 სტუმარი darina

Mec mag azrze var ase ar unda moqceuli

 


№6  offline წევრი kora

fu shemzizgda demetre arada vgijdebodi am bichze. meechveba aci masze azri shevicvalo,agar memeteba ukve mistvis sesili! sxva nebismiertan rom egalata reaqcia ar meqneboda,magram ara am qaltan, man ukve meored ajoba demetres, ar megona tu miscemda am shanss. mdzuls egeti kacebi!
ragac emociurad momxvda es tavi. ratom mainc da mainc mari raa
--------------------
kira.G

 


№7 სტუმარი მარო

,,ხმის გაცემაც არ უნდოდა, სვავდა და სვავდა" გამაგებინეთ სადაური ქართულია და მერე იქონიეთპრეტენზია მწერლობაზე, არაფერს ვამბობ ,,პადიეზდზე"

 


№8  offline წევრი NataShka()()()

აუუ ცუდია რომ უღალატაა საშინელებაა ...სესილი საწყალი :( ..კარგი ისტორიაა ძალიან მომწონს..შესანიშნავი ხარ იცოდე დაა გრამატიკული შეცდომები გამოსწორებადიაა მთავარია რომ კარგია ..ვისაც არ მოსწონს ნუწაიიკითხავთ არავინ გაძალებთ ....წარმატებები ჩემო კარგო ..ველი შემდეგ თავს <3 :*
--------------------
ნ.ორბელაძე

 


№9  offline აქტიური მკითხველი uchveulo

აუუფ ამათრა Eსველებათ ახლა :(( სესილი ცოდოა :( მალე დადე რაა

 


№10 სტუმარი მარო

ჩემზე ამბობ მაგას ნატაშკა? პირველ რიგში ქართული ენის გრამატიკას უნდა მიაქციოს ყურადღება. მეორეც მე და ჩემნაირებმა თუ არ წავიკითხეთ, ბავშვები მხოლოდ საინტერესო ისტორიას აქცევენ ყურადღებას. ვაღიარებ, კარგი ისტორიაა
მეც მინდა სესილი ბედნიერი იყოს. მაგრამ რა ვქნა, ვერ ვიტან ენას რომ ამახინჯებენ! მე მზექალა შანიძის სტუდენტი ვიყავი. იცი, ვინ იყო მზექალა?

 


№11  offline წევრი Dikunadiko

kora
fu shemzizgda demetre arada vgijdebodi am bichze. meechveba aci masze azri shevicvalo,agar memeteba ukve mistvis sesili! sxva nebismiertan rom egalata reaqcia ar meqneboda,magram ara am qaltan, man ukve meored ajoba demetres, ar megona tu miscemda am shanss. mdzuls egeti kacebi!
ragac emociurad momxvda es tavi. ratom mainc da mainc mari raa

Demetre tavidanve iyo miamiti da mottyuebuli personaji da exlac igive
ganmeorda. Momdevno tavshi vfikrob davasruleb da vnaxot ragamova

მარო
,,ხმის გაცემაც არ უნდოდა, სვავდა და სვავდა" გამაგებინეთ სადაური ქართულია და მერე იქონიეთპრეტენზია მწერლობაზე, არაფერს ვამბობ ,,პადიეზდზე"

pretenzia namdvilad AR maqvs ubralod vwer da vdeb, da ratkmaunda sheni komentari darigebad mivige, shemdegshi gamovasworeb ,didi madloba

NataShka()()()
აუუ ცუდია რომ უღალატაა საშინელებაა ...სესილი საწყალი :( ..კარგი ისტორიაა ძალიან მომწონს..შესანიშნავი ხარ იცოდე დაა გრამატიკული შეცდომები გამოსწორებადიაა მთავარია რომ კარგია ..ვისაც არ მოსწონს ნუწაიიკითხავთ არავინ გაძალებთ ....წარმატებები ჩემო კარგო ..ველი შემდეგ თავს <3 :*

didi madloba Shen aseti tbili rom xar

grafo
დავამთავრე ამ ისტორიის კითხვა:))



sameone crazy girl
კაი რაა რა საჭირო იყო ეხლა ამ ქალის გამოჩენა უუფ ნერვები მომეშალა აქ რო მყავდეს ეხლა გავგლეჯდი am ესენი უნდა დააშორო ეხლაა? არ მინდაააა recourse გთხოვ რა დიდხანს არ გააგრძელო ამათი ცხუბი თორე გავაფრენ am ისე კი კარგად წერ ფაქტიურად იქ ვიყავი და ვუყურებდი მთვრალ დემუსის wink love

madloba chemi sayvarelo, shemdeg tavshi dastulebaa vapirwb da minda cota gansxvavebulad favasrulo ,vnaxot Ra gamova

 


№12 სტუმარი sevdis peria

Ramdeni dgea agar camikitxia sheni istoria da ragac maklda..exla mivxvdi rac.kitxva chemi susti certilia da ra vkna... Ai galats rac Sheexeba me iseti bunebis adamiani var rom amas namdvilad ver vapatieb movkvdebi sikvarulisgan magram ar vapatieb.sheidzleba meored agarc arasdros gigalatos magram gulshi is galati samudamod dagrcheba da dagtanjavs...kai gogo xar da ese gaagrdzele chemo kargoo..<3<3

 


№13  offline წევრი Dikunadiko

sevdis peria
Ramdeni dgea agar camikitxia sheni istoria da ragac maklda..exla mivxvdi rac.kitxva chemi susti certilia da ra vkna... Ai galats rac Sheexeba me iseti bunebis adamiani var rom amas namdvilad ver vapatieb movkvdebi sikvarulisgan magram ar vapatieb.sheidzleba meored agarc arasdros gigalatos magram gulshi is galati samudamod dagrcheba da dagtanjavs...kai gogo xar da ese gaagrdzele chemo kargoo..<3<3

უუუგრმესი მადლობა ჩემო საყვარელო <3 მეკიდე შენი კომენატრი მაკლდა რამოდენიმე დღე :დ

 


№14  offline წევრი tvinischia

კარგიიი იყოო ძაან ველოდები შემდეგს ❤ის საზიზღარი მარი მოაშორე რა :დ

 


№15  offline წევრი mako-makako

Dikunadiko
sevdis peria
Ramdeni dgea agar camikitxia sheni istoria da ragac maklda..exla mivxvdi rac.kitxva chemi susti certilia da ra vkna... Ai galats rac Sheexeba me iseti bunebis adamiani var rom amas namdvilad ver vapatieb movkvdebi sikvarulisgan magram ar vapatieb.sheidzleba meored agarc arasdros gigalatos magram gulshi is galati samudamod dagrcheba da dagtanjavs...kai gogo xar da ese gaagrdzele chemo kargoo..<3<3

უუუგრმესი მადლობა ჩემო საყვარელო <3 მეკიდე შენი კომენატრი მაკლდა რამოდენიმე დღე :დ

არ მეცალა და ვერ შემოვდიოდი,ერთი სული მქონდა როდის წავიკითხავდი შენს ისტორიას ჩემო საყვარელო გოგო,მართლა ძალიან კარგი ხარ და თბილი,ასეთი იყავი მუდამ არ შეიცვალოო love love
--------------------
,,ცხოვრება ტალღაა რომელსაც თუ არ ჩაჰყევი აუცილებლად ჩაგითრევს.''

 


№16  offline წევრი Dikunadiko

mako-makako
Dikunadiko
sevdis peria
Ramdeni dgea agar camikitxia sheni istoria da ragac maklda..exla mivxvdi rac.kitxva chemi susti certilia da ra vkna... Ai galats rac Sheexeba me iseti bunebis adamiani var rom amas namdvilad ver vapatieb movkvdebi sikvarulisgan magram ar vapatieb.sheidzleba meored agarc arasdros gigalatos magram gulshi is galati samudamod dagrcheba da dagtanjavs...kai gogo xar da ese gaagrdzele chemo kargoo..<3<3

უუუგრმესი მადლობა ჩემო საყვარელო <3 მეკიდე შენი კომენატრი მაკლდა რამოდენიმე დღე :დ

არ მეცალა და ვერ შემოვდიოდი,ერთი სული მქონდა როდის წავიკითხავდი შენს ისტორიას ჩემო საყვარელო გოგო,მართლა ძალიან კარგი ხარ და თბილი,ასეთი იყავი მუდამ არ შეიცვალოო love love


დიდი მადლობაა :* შევეცდები არ შევიცვალო :დ <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent