შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ხაფანგი (თავი 4) დასასრული


8-12-2015, 23:40
ავტორი nicol
ნანახია 10 648

დილით დინა საწოლში არ დახვდა.
„წავიდა!“ – გაფიქრებისაც კი შეეშინდა. ადგა. სააბაზანოში არ იყო. ოთახიდან გამოვიდა და დერეფანს გაუყვა. სამზარეულოს კარებში გაჩერდა. ცალი მხრით კედელს მიეყრდნო და ხელები მკერდთან გადაიჯვარედინა. კოსტას პერანგში გამოწყობილი დინა გაზქურასთან ტრიალებდა. ხმაურზე შემოტრიალდა.
– გაიღვიძე?
არაამქვეყნიური ეჩვენა კოსტას მისი ღიმილი. კედელს მოშორდა და რამდენიმე ნაბიჯი გადადგა. ძალიან ახლოს დაუდგა დინას, წელზე მსუბუქად მოჰხვია ხელი და სამზარეულოს ზედაპირზე შემოსვა.
– ფეხშიშველი ხარ და გაცივდები. – ყურთან ძალიან ახლოს უჩურჩლა.
დინამ ორივე ხელი შემოხვია და თავი მკერდზე მიადო. კოსტამ თავზე აკოცა.
– მომიყვები?
– თუ ჩამომსვამ?!. ასე მიჭირს აზრების დალაგება.
კოსტამ ხელში აიტაცა, სკამზე ჩამოჯდა და დინაც კალთაში ჩაისვა.
– ასე უკეთესია?
– უარესია.
– სამაგიეროდ სასიამოვნოა. – უფრო მოხერხებულად მოითავსა კოსტამ კალთაში.
დინამ თავი მიადო მის მკერდს და დაიწყო:
– პირველად ქალბატონმა ლიდიამ გამაცნო შენი თავი. ჯერ გამეცინა, მაგრამ მერე მივხვდი, მისგან თავის დაღწევა არც ისე ადვილი საქმე იყო და თითქოს შევეგუე, რომ მინდოდა თუ არა მომიწევდა შენთან შეხვედრა. მერე შემთხვევით გავიგე, რომ ერთი ჩემი ნაცნობი, ქალატონი ნაირა, მუშაობდა თქვენს ორგანიზაციაში, ოღონდ როგორც დასუფთავების სააგენტოს თანამშრომელი. ძალიან მინდოდა, სანამ შეგხვდებოდი, მანამ მქონოდა შენზე გარკვეული წარმოდგება. ნაირა დეიდა დედას მეგობარი იყო და ბავშვობიდან ვიცნობდი, ამიტომ არ მომერიდა და ვთხოვე, როგორმე თავისთან სამსახურში წავეყვანე, რომ უბრალოდ მენახე. გნახე... – დინა გაჩუმდა.
– არ მოგეწონე?
– სურვილი გამიჩნდა შენს ოთახში შემოვსულიყავი და შემოვედი. ხელის კანკალით დავწერე პირველი წერილი.
– როგორ ახერხებდი ამ ყველაფერს?
– ნაირა დეიდა მეხმარებოდა. ისე, მას შენც იცნობ. – ქვევიდან ეშმაკურად ახედა. – საპირფარეშოში გქონდათ საუბარი.
– მოიცა ის ქალბატონი, ვედროთი ხელში?
– იმ წერილის დადება მას ვთხოვე.
ოთახში კოსტას ტელეფონი აწკრიალდა. კოსტა წამოდგა, დინა სკამზე დასვა. აქედან ფეხი არ მოიცვალოო – და საძინებელში შევიდა. ორ წუთში დინაც გავიდა. კარებში გაჩერდა. კოსტა ტელეფონზე საუბრობდა. ძალიან შეშფოთებული ხმა ჰქონდა. ლიდიას ელაპარაკებოდა. მათი საუბრიდან რა დასკვნაც გამოიტანა, იმის აღქმა კი ტვინმა ვერ შეძლო. სადღაც შორიდან ჩაესმოდა კოსტას სიტყვები:
– რას ამბობ, ლიდია. როდის?.. კი მაგრამ... როგორ ვუთხრა დინას?.. ვერ გადაიტანს... საცოდავი ქალი.
მერე კოსტას შეშინებული სახე ახსოვს და საშინელი ტკივილი გულის არეში. საშინლად უნდოდა ეყვირა, ძალიან ხმამაღლა ეყვირა, მაგრამ ვერ შეძლო, ხმაც ვერ ამოიღო.
– დინა... – კოსტა კედელთან ჩაკეცილ დინას მიუახლოვდა, გვერდით მიუჯდა და გულში ჩაიკრა.
– კოსტა, მიშველე გეხვეწები, – ჩურჩულით ძლივს ამოთქვა დინამ და ორივე ხელით მის მკლავებს ჩაეჭიდა. – აუტანლად მტკივა, გთხოვ მიშველე, არ მინდა მტკიოდეს, ძალიან რთულია.
– დინა, ყველაფერს გაფიცებ, დამშვიდდი. – აუტანელი იყო მისთვის ასეთი დინას ყურება, ათასჯერ რთული საკუთარი უსუსურობის შეგრძნება.
– მტკივა, კოსტა... გემუდარები მიშველე, მითხარი რომ სიზმარია... მითხარი რომ მომეჩვენა. მომატყუე გთხოვ. – მთელი ძალით უჭერდა თავის სუსტ თითებს.
კოსტა ცოტაც და ჭკუიდან გადავიდოდა. წამოდგა, მსუბუქად აიტაცა ხელში და საწოლზე დააწვინა. თვითონაც გვერდით მიუწვა და ხელები მოჰხვია. დინას ხმა აღარ ამოუღია. გაუნძრევლად იწვა. მთელი სხეული მოუდუნდა და თითქოს გაეთიშა სამყაროს. კარგა ხანი იწვნენ ასე. დინა ვერაფერს გრძნობდა, კოსტა ყველაფერს. დინა ზედმეტი სტრესისგან გაეთიშა გარესამყაროს, კოსტას კი დინას ტკივილი სტკიოდა.

****
რთული გასახსენებელი იყო ის დღეები კოსტასთვის. ასეთი დინას ყურება ეძნელებოდა. გამოფიტულის, ჩამქრალის, სულ სხვანაირის. უგრძნობი იყო დინა, ზედმეტად უგრძნობი. ღამე დამამშვიდებლის გარეშე ვერ იძინებდა. მისი ფსიქიკა აშინებდა კოსტას, ძალიან სუსტი იყო დინა და გამზრდელი ბებიის დაკარგვამ საერთოდ ბოლო მოუღო.
დაკრძალვის დღეს იმდენად ცუდად იყო, რომ კოსტამ არჩია სახლში დაეტოვებინა. დინაც არ შეწინააღმდეგებია, ამის თავი ნამდვილად არ ჰქონდა. დინასთან ნონა დარჩა.
მიწას მიაბარეს ქალბატონი ნელი. უკვე დინასთან ბრუნდებოდა, ნონამ რომ დაურეკა.
– კოსტა, საავადმყოფოში მივდივართ. – ნონა ცდილობდა მაქსიმალურად მშვიდი ხმა შეენარჩუნებინა.
– რა მოხდა? – საკმაოდ ხმამაღლა მოუვიდა, ვერ გააკონტროლა ემოცია კოსტამ.
– საჭესთან ზიხარ? – ათრთოლებულ ტუჩებს ძლივს იმორჩილებდა ნონა და ხმაც ებზარებოდა.
– რა მოხდა? – იღრიალა კოსტამ და გაუცნობიერებლად მიაჭირა ფეხი პედალს. მანქანამ სიჩქარეს უმატა.
– დამშვიდდი, არაფერი ისეთი... დინა გახდა ცოტა ცუდად.
– სად ხართ? რომელ საავადმყოფოში? – უკვე გიჟივით მიაქროლებდა მანქანას შუა ტრასაზე.
– ჯერ არ ვიცი, სასწრაფოს მანქანაში ვართ და მივდივართ. – უკვე ცრემლები ვეღარ შეიკავა ნონამ და სლუკუნით უპასუხა.
– ტელეფონი მიეცი ექიმებს.
ნონამ ტელეფონი მიაწოდა და ცრემლები მოიწმინდა. კოსტასთან ცდილობდა მაგარ გოგოდ გამოჩენილიყო, თორემ დინას გადაფითრებულ ტკივილიან სახეს რომ უყურებდა, ლამის გაგიჟებულიყო. ჯერ მაშინ გაათავა ერთი სიცოცხლე იატაკზე ჩაკეცილი რომ დაინახა, ისიც ძლივს მოიფიქრა სასწრაფო გამოეძახა.
ლიფტს არ დალოდებია კოსტა. უსასრულო ეჩვენა კიბეები, მერე ეს უსაშველოდ გრძელი დერეფანი და სკამზე მობუზული ნონას დანახვამ საერთოდ გამოაცალა ძალა.
– კოსტა... – მისკენ წამოვიდა აცრემლებული ნონა.
– გთხოვ, ამიხსენი რა მოხდა? – შეეცადა მაქსიმალურად მშვიდად ყოფილიყო. – ექიმი სად არის?
– მითხრეს, ცოტა ხანში მოვა და დაგელაპარაკებათო. – ნონამ შეხედა და შეკრთა. აუტანელი ტკივილი ამოიკითხა კოსტას თვალებში. – არაფერია, კოსტა, უბრალოდ ამ დღეებში ძალიან ინერვიულა და... გაუვლის, აუცილებლად კარგად იქნება. – მისი დამშვიდება სცადა.
საუკუნედ ეჩვენა წუთები ექიმის მოსვლამდე.
– თქვენ ვინ ბრძანდებით პაცინტის? – კოსტას მიმართა პალატიდან გამოსულმა ექიმმა.
– მეუღლე ვარ. – ხმას ძლივს იმორჩილებდა კოსტა.
– დიდი სტრესი გადაიტანა ეტყობა. როგორც ჩანს დამამშვიდებლებსაც იღებდა.
– როგორ არის? – ვეღარ შეძლო მეტი მოეთმინა.
– თვითონ არა უშავს, მაგრამ ნაყოფის შენარჩუნება ვერ შევძელით. ამდენი ნერვიულობა და თან დამამშვიდებლები...
ეგონა მოესმა. ერთ წუთს ისიც კი მოეჩვენა, რომ სუნთქვა შეწყვიტა. სისხლი საფეთქლებზე მოაწვა და თავის გაკონტროლება უჭირდა.
– რა ნაყოფის? – კედელს მიეყრდნო კოსტა წონასწორობა რომ შეენარჩუნებინა.
– როგორ არ იცოდით, რომ ფეხმძიმედ იყო?
„ფეხმძიმედ იყო...“ – ვერ შეძლო გააზრება.
– ხუთი კვირის იყო ნაყოფი, წესით უნდა გცოდნოდათ. – მხრები აიჩეჩა ექიმმა, – დაახლოებით ნახევარ სათში შეგეძლებათ ნახვა. – დაემშვიდობა და წავიდა.
კოსტა გაქვავებული იდგა. ადგილიდან ვერ იძვროდა.
„ფეხმძიმედ იყო... არ იცოდით?.. ხუთი კვირის...“
„ფეხმძიმედ იყო... არ იცოდით?.. ხუთი კვირის...“
„ფეხმძიმედ იყო... არ იცოდით?.. ხუთი კვირის...“
„ფეხმძიმედ იყო... არ იცოდით?.. ხუთი კვირის...“
მილიონჯერ გაიმეორა გონებაში. შეუძლებელი იყო, ხუთი კვირის ორსული ვერ იქნებოდა.
დაახლოებით ხუთი კვირის წინ პირველად ნახა დინა...
დაახლოებით ხუთი კვირი წინ მის წინ იდგა და რაღაცას გრძნობდა მის მიმართ კოსტა...
დაახლოებით ხუთი კვირის წინ მის სახლთან ღამე გაათია კოსტამ...
დაახლოებით ხუთი კვირის წინ ჯვარი დაიწერა მასზე...
დაახლოებით ხუთი კვირის წინ ჭკუის დაკარგვამდე უყვარდა კოსტას...
დაახლოებით ხუთი კვირის წინ მზად იყო ყველაფერი დაეთმო მისი გულითვის...
ზედმეტად რთული აღსაქმელი იყო ეს ყველაფერი. მთელი ძალით მოიქნია ხელი და მუშტი კედელს დასცხო.
– კოსტა. – ჩურჩულით ამოთქვა ნონამ. ასეთ კოსტას პირველად ხედავდა. კოსტას, რომელსაც ნებისმიერ სიტუაციაში შეეძლო საკუთარი თავის კონტროლი, ახლა ორივე ხელით კედელს იყო მიყრდნობილი და არ იცოდა რა ექნა. ცხოვრებაში პირველად არ იცოდა კოსტა დადიანმა რა უნდა ექნა. როგორ მოქცეულიყო შესვლის და მისი ნახვის უფლება რომ ექნებოდა, რა უნდა ეთქვა? მთელ დედამიწაზე ერთადერთი საყვარელი ადამიანითვის სათქმელი არაფერი ჰქონდა.
ვერ შევიდა...
ვერ შეძლო...
ახლა არა...
დინასთან ნონა შევიდა. პირველი ბავშვი მოიკითხა. კარებთან მდგომი კოსტა მეორედ მოკვდა... იცოდა... დინამ იცოდა... ყურებში ჩაესმოდა დინას ქვითინი და ფეხზე დგომას ძლივს ახერხებდა. როგორ უნდოდა ეყვირა, მთელი ძალით ეღრიალა, ეტირა... მაგრამ არ შეეძლო კოსტა დადიანი არასდროს ტიროდა.

****
სახლში ბრუნდებოდნენ. გადაფითრებული სახით იჯდა მანქანაში დინა კოსტას გვერდით. არც ერთი იღებდა ხმას. ორივემ იცოდა როგორ უჭირდათ რამის თქმა.
– ბებიაჩემის სახლში წამიყვანე. – სიჩუმე დინამ დაარღვია.
– სუსტად ხარ. – თავიც არ მოუბრუნებია ისე უპასუხა.
– გააჩერე, ტაქსით წავალ.
კოსტას სვლა არ შეუნელებია ისე განაგრძო გზა.
– გააჩერე კოსტა, არ წამოვალ იმ სახლში. – კარის სახელურს წაეტანა დინა.
– გაუშვი კარებს ხელი! – მთელი ხმით იღრიალა კოსტამ და სისწრაფეს უმატა. ადამიანს აღარ ჰგავდა. ნელ-ნელა უმატებდა სიჩქარეს, თავს ვეღარ აკონტროლებდა.
– შენ გგონია სიკვდილის მეშინია? – ზედმეტად უემოციო იყო დინა. – შენებზე იფიქრე.
ერთიანად მოეშვა კოსტა. ნელ-ნელა შეანელა სვლა და ბოლოს სულ გააჩერა. მანქანიდან გადავიდა და კარებს მიეყრდნო. დინამ დაინახა, როგორ ამოიღო სიგარეტი და მოუკიდა. სავარძლის საზურგეზე გადაწვა და თვალები დახუჭა. საერთოდ არაფერი ანაღვლებდა უკვე. სხვა დროს ასეთ კოსტაზე გული მოეწურებოდა, მაგრა ახლა ვერაფერს გრძნობდა. აღარც მისი ღრიალი აკრთობდა და იმაშიც დარწმუნებული იყო, რომ წაიყვანდა ნელის სახლში. არც შემცდარა...
როგორც კი სახლის კარები შეაღო, მაშინვე საძინებლისკენ წავიდა და ნელის საწოლზე წამოწვა. უბრალოდ ძალა აღარ ჰქონდა. დასვენება და გონების გათიშვა უნდოდა,
კოსტამ ნონას დაურეკა და მოსვლა სთხოვა. ნონა ოც წუთში მოვიდა.
– ნონა, გთხოვ, სანამ უკეთ გახდება, მასთან დარჩი... უბრალოდ სხვას ვერავის ვთხოვ.
– არ ინერვიულო, კოსტა. რომ არ გეთხოვა მაინც დავრჩებოდი.
კოსტამ ხელი მოჰხვია და თავზე აკოცა.
– ვერ დავიჯერებ... სიგიჟემდე უყვარხარ. გამორიცხულია...
– თუ რამე დაგჭირდეს დამირეკე, რა დროც არ უნდა იყოს. – შეაწყვეტინა და კიდევ ერთხელ მოეხვია.
– ეჰ, კოსტა.. კოსტა...
წავიდა... დინა კარების ხმამ მაინც შეაკრთო. რაღაც ჩასწყდა გულში. რაღაც ძალიან ძვირფასი.
გაგიკვირდებათ, მაგრამ კოსტას არაფრის ახსნა არ მოუთხოვია.
უბრალოდ წავიდა...
კარები გაიხურა და იმის მერე არც უცდია მისი ნახვა. მხოლოდ რამდენიმეჯერ ნონას შეეხმიანა და მოიკითხა.
რეზისთანაც კი არ ულაპარაკია ამ თემაზე. უბრალოდ დაივიწყა, თითქოს ცხოვრების ის ეპიზოდი საერთოდ დაბლოკა. არც ფიქრი უნდოდა და მითუმეტეს არც ლაპარაკი. სამსახურში ორ კვირიანი შვებულება აიღო და მამა თვდორესთან ჩავიდა ანანურში. არა, აღსარება არ ჩაუბარებია, უბრალოდ გული გადაუშალა მეგობარს.
პირველად ლიდიამ სცადა დალაპარაკებოდა. რეზის სთხოვა და ანანურში ჩააკითხა. კოსტამ უბრალოდ მოუსმინა მის მონოლოგს და არაფერი უპასუხა. რეზის საერთოდ არაფერი უკითხავს. ხვდებოდა ახლა არ იყო მზად ამაზე სალაპარაკოდ. ყველაზე კარგად მას ესმოდა რა ხდებოდა მის გულში. ყველაზე ზუსტად რეზიმ იცოდა მისი გრძნობების შესახებ. ხვდებოდა რომ ფიქრი სჭირდებოდა. იმაში დარწმუნებული იყო, რომ კოსტა აუცილებლად იპოვიდა ძალას და დასვამდა წერტილს. შეიძლება ყველაზე მტკივნეულს თავის ცხოვრებაში, მაგრამ მაინც დასვამდა. იმიტომ რომ ასეთი იყო კოსტა დადიანი. არასდროს აძლევდა თავს სისუსტის უფლებას. ახლაც უჭირდა, მაგრამ მაინც ძლიერი იყო. რეზის ახსოვდა მერვე კლასში მოტეხილი ხელის ძვალი, გამაყუჩებილის გარეშე რომ გაასწორებინა ექიმებს. ქალბატონ ლალის ექიმები ასულიერებდნენ. კოსტა კიდევ იდგა და ერთი ნაკვთიც არ შეუხრია. მთელ სახეზე სიმწრის ოფლი ასხამდა, მაგრამ არც კი წამოუკვნესია. მაშინ ნახა რეზიმ პირველად ასეთი კოსტა – ძალიან ძლიერი.
იცოდა ლიდიამ ბევრის მოლოდინი რომ არ უნდა ჰქონოდა და აღარც ჩაძიებია. დინასთანაც დადიოდა ლიდია, თუმცა მისთვის არც არაფერი უკითხავს. ისედაც ხედავდა რა დღეში იყო. უბრალოდ მარტოს არ ტოვებდა. ხვდებოდა რომ ახლა დინას ბევრად მეტად სჭირდებოდა ადამიანები, რომლებიც ტკივილს დაავიწყებდნენ. ნონაც არ სცილდებოდა გვერდიდან, ღამეც კი არ ტოვებდა მარტოს. თუმცა ყველაზე მთავარი აკლდა დინას, ის ვინც წესით ახლა მის გვერდით უნდა ყოფილიყო. ვისი ბრალი იყო? ახლა ყველაზე ნაკლებად მნიშვნელოვანი ეს იყო დინასთვის. უკვე ამ ბოლო დროს ბევრი რამე გამხდარიყო მისთვის სულერთი. ცხოვრებაც კი. სამაგიეროდ ნონასთვის არ იყო სულერთი, რომ მიხვდა არცერთი აპირებდა პირველი ნაბიჯს გადადგმას, თვითონ ჩავიდა კოსტასთან.
კოსტას გაუხარდა ნონას დანახვა, ზუსტად იცოდა რისთვისაც ჩავიდა, მაგრამ მაინც გულრწფელად გაუხარდა. იცოდა კითხვის გარეშეც მოუყვბოდა ნონა დინაზე.
– დაბრუნებას როდის აპირებ? – მაშინვე ჰკითხა, როგორც კი სალაპარაკოდ დასხდნენ. მამა თევდორემ მარტო დატოვა, მიხვდა მარტოს უნდა ელაპარაკათ.
კოსტამ არაფერი უპასუხა.
– ვერ გცნობ, კოსტა, მართლა ვეღარ გცნობ. როდემდე უნდა იყო ასე? – გაჩერდა შეხედა, რომ მიხვდა პასუხს არ აპირებდა, ისევ თვითონ დაამატა. – წადი და დაელაპარაკე.
– ფეხმძიმედ იყო და არაფერი უთქვამს. – თითქმის ჩურჩულით ამოთქვა კოსტამ. – არის კიდევ რამე სათქმელი?
– იდიოტი ხარ, კოსტა, ყველაზე დიდი იდიოტი. გთხოვ ნუ დაუშვებ ყველაზე დიდ შეცდომას და ნუ დაკარგავ. ცხოვრებაში ერთადერთი შენღა დარჩი, მეტი აღარავინ ჰყავს. შენ მაინც დაუბრუნე სიცოცხლის აზრი, უყვარხარ კოსტა, ყველაზე მეტად უყვარხარ და ეს უღებს ბოლოს გაახილე თვალები, გეხვეწები. – უკვე ყვიროდა ნონა.
– უცნაური სიყვაული სცოდნია. გამანადგურა, ყველანაირად ბოლო მომიღო, მიწასთან გამასწორა. საკუთარი თავი წამართვა და ვუყვარვარ? მადლობელი ვარ... ამდენიც არ მითხოვია. – ნელ-ნელა ხმას უწევდა. – შენ გგონია მე მომწონს ასეთი კოსტა? ვერ ვიტან, მეზიზღება... და სწორედ იმან მაქცია ასეთად. მზად ვიყავი ყველაფრი მიმეცა, მზად ვიყავი მისი ცხოვრებით მეცხოვრა, მზად ვიყავი ყველანაირი მიმეღო... მისი გულისთვის ყველაფრისთვის ვიყავი მზად, მაგრამ ყველაზე მტკივნეულ ადგილზე დამარტყა. მაშინ, როცა ჯვარი დავიწერეთ, სხვისგან დაფეხმძიმდა. – უკვე ადამიანის სახე დაეკარგა კოსტას.
– შენგან იყო ფეხმძიმედ, შენგან! – ნონას ამ სიტყვებმა მეტყველების უნარი წაართვა კოსტას.
– ხვდები მაინც რა აბსურდს ამბობ? – ძლივს ამოთქვა, როგორც კი მეტყველების უნარი დაუბრუნდა. – ამის მცირედი შანსიც რომ ყოფილიყო...
– ღმერთო, რა უპასუხისმგებლოები ხართ ეს კაცები. სად იყავი იმ ღამით სანამ ლიდიასთან დინას ნახავდი?
კოსტამ ფერი დაკარგა.
– კარგად გაერთე? ეს გახსოვს? – ნონამ ჩანთიდან პატარა ქაღალდი ამოიღო და კოსტას თვალწინ აუფრიალა.
კოსტა ორივე ხელით მოაჯირს ჩამოეყრდნო. როგორ არ ახსოვდა. ნონა თვალწინ თავის სავიზიტო ბარათს უტრიალებდა, რომელიც იმ დილას სასტუმროს რესეფშეთან დატოვა და ზედ პირადი ნომერიც მიუწერა.
– ღამე ვისთან ერთად გაატარე, გახსოვს? – მხარში ხელი მოკიდა და უხეშად შემოატრიალა ნონამ. – რა საჭიროა ერთი ღამის გართობა გახსოვდეს, არა?
კოსტა ერთიანად გაფითრბული უყურებდა, თავიდან ბოლომდე იაზრებდა ყველაფერს, რა მოხდა იმ დილით. როგორ წამოვდა, როგორ დაუტოვა ფული... ხვდებოდა თანდათან როგორ კარგავდა კონტროლს. არაადამიანური ხმით დაიღრიალა და გამეტებით დაუშინა მუშტები კედელს. ესე იგი თავის ბრალი იყო, ესე იგი მან გაანადგურა დინა, ესე იგი...
– კოსტა გთხოვ, ახლა უნდა დამშვიდდე. ჯერ კიდევ არაფერი არ არის გვიან. დაელაპარაკე. ნუ მიატოვებ. ეცადე ყველაფერი გამოასწორო. რთული იქნება, მაგრამ შენ შეძლებ, ვიცი. დარწმუნებული რომ არ ვყოფილიყავი არც მოვიდოდი. – ცრემლები ახრჩობდა და ისე ეხუტებოდა კოსტას.
კოსტამ შეძლო და თავი ხელში აიყვანა. შინაგანად მთელი სხეულით კანკალებდა, მაგრამ გარეგნულ სიმშვიდეს ინარჩუნებდა.
რამდენიმე წუთის შემდეგ უკვე თბილისი გზას ადგნენ. კოსტა ცდილობდა სიმშვიდე შეენარჩუნებინა.
– რამდენი ხანია, რაც იცი?
– საავადმყოფოს მერე ვილაპარაკეთ მე და დინამ. ვხვდებოდი, რომ რაღაც ისე ვერ იყო. თვითონაც ამოთქვა, გულში ვეღარ იტევდა.
– რატომ აქამდე არ მითხარი? – სინანულით შეხედა კოსტამ.
– არ იყო ჩემი სათქმელი. ახლაც არ უნდა მეთქვა მე, მაგრამ...
კოსტას აღარაფერი უპასუხია. თვითონაც ხვდებოდა, რომ ერთადერთი დამნაშავე თვითონ იყო. ის რაც დინამ გადაიტანა... ან როგორ გაუძლო? თბილისამდე ხმა აღარ ამოუღიათ.
მარტო ავიდა კოსტა. გასაღები ნონამ მისცა და თვითონვე გააღო კარი. დინა მისაღებ ოთახში კედელზე მიყრდნობილი, იატაკზე იჯდა. არ გაკვირვებია, იცოდა რომ კოსტა იქნებოდა. მიხვდა სადაც მიდიოდა ნონა. არ შეწინააღმდეგებია, ამის თავი ნამდვილად არ ჰქონდა.
კოსტა ოთახში შევიდა. უზომო ტანჯვა ეხატა სახეზე.
– რატომ მოხვედი? – ლოყაზე ჩამოგორებული ცრემლი მოიწმინდა დინამ.
– დინა, ვიცი... გამართლება არ მაქვს, დამნაშავე ვარ.
– რამდენად დამნაშავე? – ფეხზე წამოდგა და წინ დაუდგა. – მიპასუხე! რამდენად დმნაშავე? – სახეში უტიფრად უყურებდა. კოსტა ხმას ვერ იღებდა. – რა სასჯელი ეკუთვნის ადამიანს მეორე ადამიანზე ფეხების შეწმენდითვის?
– დინა, გთხოვ...
– ხელი არ მახლო! – თითქმის იყვირა დინამ. კოსტას ხელი ჰაერში გაუშეშდა. – რას მთხოვ? დავივიწყო? გაპატიო? შეგიყვარო? დაგაგვიანდა, მეტისმეტად დაგაგვინდა. – კოსტას ფერი აღარ ედო სახეზე. – მიყვარდი, ძალიან მიყვარდი. პირველივე ნახვიდან, პირველივე წერილიდან. პირველად მიყვარდი. ბოლო წერილის მერეც კი შენს აჩრდილად ვიქეცი. ყოველ საღამო გაცილებდი სახლში, ყოველ საღამოს შენთან ერთად ვიჯექი ბარში. გულის წასვლამდე მაღელვებდა ჩვენი შეხვედრა. იმ საღამოს შენთან ერთად მეც დავლიე. მერე რა რომ სხვა მაგიდასთან ვიჯექი? მაინც შენთან ერთად ვსვამდი. გამბედაობას ვიკრებდი. მოვიკრიბე და მოვედი. თითოეული წამი მახსოვს. თითოეული შემოხედვა, თითოეული სიტყვა. შენ კიდევ დაივიწყე. მე ყველაფერი მოგიძღვენი, შენთვის კი არაფერს ნიშნავდა, მე შენ ჩემი თავი გაჩუქე, შენ კიდევ ჩემში ფული გადაიხადე. იმ დილას მეღვიძა, მაგრამ განძრევას ვერ ვახერხებდი. ჩემთვის ზედმეტად მნიშვნელოვანი იყო ის ყველაფერი და ამ მნიშვნელოვანის მეშინოდა. შენ კიდევ წახვედი და... იმ წუთას მოვკვდი პირველად. მომექეცი ისე როგორც უბრალო მეძავს. არ მახსოვს როგორ ჩამოვედი ნომრიდან, სამაგიეროდ ზედმეტად კარგად მახსოვს იმ გოგოს მზერა და დამცინავი გამომეტყველება. მახსოვს ჩემი რამდენიმე გაუგებარი სიტყვა და მისი ცინიკური პასუხი: „თქვენმა მეგობარმა უკვე ყველაფერი გადაიხადა.“ შენი სავიზიტო ბარათი დამანახა. მეც არ ვიცი რატომ გამოვართვი და უკანმოუხედავად გამოვედი იქიდან. იქ სული მეხუთებოდა, არსებობა მიჭირდა. ხელს მწვავდა სასტუმროდან გაუცნობიერებლად წამოღებული ფული... დიახ ის ფული ავიღე და წამოვიღე. შენ მიყიდე, მე კიდევ ჩემი თავი მოგყიდე. სიკვდილზე მეტად მეშინოდა შენი ნახვის, მაგრამ მაინც მოვედი. მეც არ ვიცი რატომ. იქნებ იმიტომ რომ გულის სიღრმეში მაინც მიყვარდი და შენგან დანაშაულის გამოსყიდვას ველოდი? ვერც კი მიცანი და მაშინ გადავწყვიტე, რომ გეტკინებოდა, შენც ისე გეტკინებოდა, როგორც მე მტკიოდა. თითოეული ჩემი ნაბიჯი, თითოეული ჩემი სიტყვა უნდა გტკენოდა, ყველაზე მწარედ უნდა გხსომებოდი. ამით შენ გიღებდი ბოლოს და საკუთარ თავსაც ვანადგურებდი. საქორწინო კონტრაქტმა საერთოდ ბოლო იმედიც გადამიწურა. ისევ ფასს იხდიდი ჩემში... შენში ყველაზე მეტად ფულს ვერ ვიტან და უკვე ორჯერ სცადე ჩემი ყიდვა. – დინა თავს ვეღარ აკონტროლებდა. მიტრიალდა, საძინებელში შევარდა და იქიდან ფულით და ქაღალდებით დაბრუნდა. – აქ არის ყველაფერი. ჩაიხრჩო იქნებ მაგ შენს ფულში. – სახეში შეაყარა ფულიც და საქორწინო კონტრაქტიც. უბრალოდ ქაღალდებმა კოსტამდე ვერ მიაღწიეს და შუა ოთახში იატაკზე გაიფანტნენ. დაახლოებით ორი წუთი ხმას ვერ იღებდა, ძალას იკრებდა. – ცოტა ხნის წინ გავიგე, რომ ფეხმძმედ ვიყავი. შენ არ იცი რას ნიშნავდა ეს ჩემთვის, ამ ბავშვმა ყველა წყენა დამავიწყა. შენ ყველაზე საუკეთესო მაჩუქე. ძალას ვიკრებდი და გონებაში აზრებს ვალაგედი, ეს ყველაფერი როგორ ამეხსნა შენთვის. ვაპირებდი კიდეც იმ დილით, მაგრამ... ისევ ხელი მკარი, გადაწყვიტე ისე დაგედანაშაულებინე, რომ არც კი გეკითხა მე რას ვგრძნობდი... მორჩა, კოსტა, აქ დასრულდა ყველაფერი. ჩვენ აღარ ვარსებობთ. – ხელი საქორწინო ბეჭდისკენ წაიღო და შეეცადა მოეხსნა.
კოსტამ მისკენ წავიდა, ხელი ხელზე მოკიდა და ბეჭდის მოხსნის უფლება არ მისცა.
– გთხოვ, ოღონდ არ მოიხსნა... დინა... გთხოვ... – ხელი ზურგს უკან გაუკავა და მთელი ტანით აიკრო ზედ.
დინა აფართხალდა, ცდილობდა გასხლტომოდა ხელიდან, მაგრამ ვერ მოერია. კოსტას მთელი ძალით ჰყავდა გულში ჩაკრული და განძრევის საშუალებას არ აძლევდა. ბოლოს მოეშვა, თითქოს დანებდა. აცახცახებულ მხრებზე მიხვდა კოსტა, რომ ტიროდა. ამან ათჯერ მეტად მოუკლა გული. თავი ააწევიდა და თვალებში ჩახედა. შეცბა, უზომო ტკივილი დაინახა. თავი დაკარგა კოსტამ და ვერც მიხვდა ისე შეეხო მის ბაგეებს. კოცნიდა კოსტა და ამ კოცნაში ყველაზე დიდი ტკივილი ჩადო. ამ კოცნით კოსტა დინასთან ერთად ტიროდა. სხვანაირი ტირილი არც იცოდა, უცრემლოდ ტიროდა კოსტა დადიანი. იცოდა კოსტამ, რომ მიუხედავად ამ სისუსტისა, მაინც დაკარგა ყველაზე ძვირფასი. ზუსტად ხვდებოდა კოსტა ამ ამბორის გემოს. განშორების გემო ჰქონდა დინას ტუჩებს. იყო კიდეც განშორების.
– წადი კოსტა. – როგორც კი მოშორდა მის ბაგეებს, პირველი ეს უთხრა დინამ. – ყველაფერ წმინდას გაფიცებ, წადი. ნუ გამანადგურებ ბოლომდე, თავისუფლად სუნთქვის საშუალება მომეცი.
ნელ-ნელა გაუშვა ხელი, ნელ-ნელა მოშორდა. დინა ისევ იატაკზე ჩაჯდა, თავი მუხლებზე ჩამოდო და ისევ ატირდა. კოსტამ ვერ შეძლო ასე დაეტოვებინა. მივიდა, ხელში აიტაცა, საძინებელში შეიყვანა და საწოლზე დააწვინა. დინას სლუკუნი არ შეუწყვეტია. კოსტამ ვეღარ გაუძლო.
– მიყვარხარ, დინა, სიცოცხლეზე მეტად მიყვარხარ. პირველი დანახვიდან მიყვარხარ და ალბათ ბოლომდე. გახსოვდეს, ყოველთვის, ყველგან, სადაც არ უნდა ვიყო, თუნდაც სხვა პლანეტაზე, მაინც შენ იქნები ჩემთვის ის ერთადერთი. ნეტა იცოდე, როგორ არ მეთმობი, ნეტა იცოდე რას ვგრძნობ ახლა. ვიცი, უნდა წავიდე, იმიტომ უნდა წავიდე, რომ შენთვის ასე სჯობს, მაგრამ რა ვქნა რომ არ მეთმობი? დინა, გახსოვდეს, მთელი ცხოვრება დაგელოდები, შენ ოღონდ გაიფიქრე და მე მოვალ... შენს იქით გზა მაინც არ მაქვს. – ბოლოჯერ შეახო ბაგეები მის საფეთქელს და კარი გაიხურა.
დინა აღარ ტიროდა. გაუნძრევლად იწვა და საერთოდ აღარაფერზე ფიქრობდა.
ოთახში ნონა შემოვიდა. არაფერი უთქვამს, მხოლოდ მივიდა და მის პირისპირ, საწოლზე წამოწვა.
– არ შემიძლია ნონა, ახლა არა... ძალიან მეტკინა. როცა ყველაზე მეტად მჭრდებოდა მაშინ მაქცია ზურგი, თან ისე რომ სიმართლის გარკვევა არც უცდია.
– მისთვისაც ძნელი იყო, დინა. მე ვნახე კოსტა საავადმყოფოში... ასეთი მანამდე მართლა არ მინახავს. არ ვამართლებ მაგრამ... შენიც მესმის, დინა, გეფიცები მესმის. უბრალოდ გიყვართ ერთმანეთი და...
დინამ არაფერი უპასუხა, უბრალოდ ახლოს მიიჩოჩა და თვალები დახუჭა.

****
თითქმის მთელი დღე ეძინა დიანს. ღამით გაეღვიძა. საათს შეხედა. ოთხი საათი სრულდებოდა. წამოდგა. მაგიდაზე ნონას წერილი დახვდა:
„ისე ტკბილად გეძინა, რომ არ გაგაღვიძე. ხვალ გამოგივლი.
პ. ს. გაიღიმე.“
მართლა ჩაეღიმა დინას. ამისთვის მაინც იყო კოსტას მადლობელი, რომ მისი მეშვეობით ნონა იპოვა.
აღარც დაეძინა.
თითქმის თენდებოდა ტელეფონმა რომ დარეკა. მობილურს დახედა, რეზი ურეკავდა.
– გისმენ, რეზი. – აშკარად ღელავდა.
– დინა, მაპატიე ასე გვიან რომ გირეკავ.
– არა უშავს, არ მეძინა. ხომ მშვიდობაა? – საკუთარი გულისცემა ესმოდა დინას.
– დინა, კოსტა ხომ არ შეგხმიანებია?
– გუშინ იყო ჩემთან და წავიდა.
– ეგ ვიცი, მაგის მერე.
– არა, რეზი...
– შენგან რომ წამოვიდა, იმის მერე ვცდილობ ვიპოვო და არსად ჩანს. ტელეფონიც გამორთული აქვს.
– იქნებ ისევ მამა თევდორესთან დაბრუნდა? – ხმა აუკანკალდა დინას.
– იქაც დავრეკე... კარგი დინა, შენ არ ინერვიულო, იმედი მაქვს დილით სამსახურში მოვა. – რეზის გადაღლილი ხმა ჰქონდა, აშკარად მთელი ღამე არ ეძინა.
– ნონამ არაფერი იცის?
– არა, მანაც არაფერი იცის, პირველი ნონას დავურეკე. დინა, ლიდიასთვის და მშობლებისთვის არ გვითქვამს, რომ ჩამოვიდა, არ გვინდა ინერვიულონ.
– იქნებ მათთანაა კოსტა?
– არა, ნონა იყო ასული და აქეთ ჰკითხეს ამბავი. – რეზიმ დინას სლუკუნი გაიგონა, – კარგი, დინა, სად წავიდოდა გამოჩნდება. არ ინერვიულო და კიდევ ერთხელ ბოდიში ამ დილაადრიანად რომ გაგაღვიძე.
– როგორც კი გამოჩნდება დამირეკე.
– კარგი, შენ არ ინერვიულო.
გათიშა...
ადგილდან ვერ ინძრეოდა დინა. იცოდა რომ ასე უპასუხისმგებლოდ არავითარ შემთხვევაში არ მოიქცეოდა კოსტა. რაღაც უჭირსო – დაასკვნა, ჩაიცვა და სახლიდან გავიდა. პირველად იმ ბარს მიაკითხა, სადაც ყოველთვის პოულობდა ხოლმე. დაკეტილი დახვდა. იცოდა, ამ დროს ღია რომ არ იქნებოდა, მაგრამ მეტი ვერაფერი მოიფიქრა. რამე უნდა გაეკეთებინა, თორემ მართლა გაგიჟდებოდა. მობილურს დასწვდა და კოსტას ნომერი აკრიფა. „მობილური ტელეფონი გამორთულია, ან გასულია მომსახურების ზონიდან.“ ცოტა აკლდა ტირილს. ასე უსუსრად თავი, მაშინაც არ უგრძვნია კოსტამ რომ დატოვა და ანანურში წავიდა. აღარ იცოდა რა ექნა. უკვე თითქმის თენდებოდა. ტაქსი გააჩერა და სახლის მისამართი უკარნახა. სახლში უნდა დაბრუნებულიყო. იქნებ იქ მოვიდესო, ბოლო იმედს ებღაუჭებოდა.
სახლთან მისულს კინაღამ მეტყველების უნარი წაერთვა, მის სადარბაზოსთან კოსტას მანქანა იდგა. სასწრაფოდ გადაუხადა მძღოლს და ორ წამში გადმოხტა მანქანიდან. მანქანასთან მიირბინა და კარები გამოგლიჯა. კოსტა გადმოვიდა. ნასვამი იყო, ფეხზე ძლივს იდგა.
– დინა... – ერთი ამოილუღლუღა და გაჩუმდა.
– არ გრცხვენია, კოსტა? ასე როგორ შეიძლება? დახოცე ხალხი ნერვიულობით. – გულზე მოეშვა დინას. უზომოდ აბედნიერებდა მის წინ მდგარი ეს მთვრალი კაცი.
– შენ?
დინამ არაფერი უპასუხა.
– შენც ნერვიულობდი? – თავი ააწვინა და თვალებში ჩახედა.
– წამოდი, კოსტა, სახლში ავიდეთ. – წელზე ხელი მოხვია და მხარში ამოუდგა.
– ადვილი სათქმელია... გამიჩერდა გული. – ჩაიბუტბუტა კოსტამ და დინას ხელი მოხვია. სიმართლე ითქვას შეეძლო კოსტას დამოუკიდებლად სიარული, მაგრამ ძალიან სიამოვნებდა დინასთან ახლოს ყოფნა.
მისაღებ ოთახში შეიყვანა და ხელი გაუშვა. კოსტა შებარბაცდა და დივანზე ჩამოჯდა.
– როგორ დაჯექი ასე საჭესთან? – საყვედურით სავსე თვალებით შეხედა დინამ.
– ნერვიულობდი. – კმაყოფილმა ჩაიღიმა კოსტამ.
– აქ იყავი, ყავას მოგიდუღებ. – სამზარეულოსკენ წავიდა დინა.
– არ მინდა ყავა, შენც აქ იყავი. – ჩაიბუტბუტა კოსტამ მაგრამ დინა უკვე სამზარეულოში იყო. ორი წუთი კარებზე მიყრდნობილი ცდილობდა გულისცემა მწყობრში მოეყვანა. სულს უხუთავდა მისი სიახლოვე. ზედმეტად ემოციურად რეაგირებდა მის შეხებაზე.
ყავით ხელში დაბრუნდა ოთახში, მაგრამ კოსტას უკვე ეძინა. ფინჯანი მაგიდაზე დადო, ოთახში შევიდა და იქიდან ადიელით ხელში დაბრუნდა. ფეხზე გახადა და მიაფარა. ტელეფონს დასწვდა და რეზის ნომერი აკრიფა.
– რეზი აქ არის, მოვიდა.
– ეგ უნამუსო ადამიანი, ერთი ტელეფონი მიაწოდე, მოუწევს ჩემი მოსმენა.
– ძალიან მთვრალია რეზი, ჩაეძინა.
– დინა, მოვიდე? რამე ხომ არ გჭირდება?
– არა, რეზი, დარჩეს აქ ამაღამ. ხვალ დილით კი ჩემი მოსმენა მოუწევს.
– კარგი, დინა. კიდვ ერთხელ ბოდიში, ასე რომ აგაფორიაქე.
– რისი ბოდიში, ჯერ კიდევ ჩემი ქმარია, უნდა მცოდნოდა... კარგი რეზი ნახვამდის.
ტელეფონი გათიშა და ერთხანს მძინარეს უყურა, მერე მივიდა, მის გვერდით ჩამოჯდა, თავი მკერდზე დაადო და მისი სურნელი შეისუნთქა. ალკოჰოლის მძაფრი სუნი ეცა, მაგრამ მისთვის ესეც ძვირფასი იყო. ესეც კოსტას არომატი იყო. ყველანაირი კოსტა უყვარდა დინას. წამოიწია და ყელზე შეახო ტუჩები. ისევ მკერდზე დაადო თავი და თვალები მილულა.

****
ძლივს გაახილა თვალები დილით კოსტამ. ოთახს თვალი მოავლო და გაახსენდა სად იყო. წამოჯდა და სახეზე ხელები ჩამოისვა. მაგიდაზე მდგარ მინერალურ წყალს დასწვდა და დალია. თავი მაინც საშინლად სტკიოდა. სამზარეულოდან ხმაური ისმოდა. „ალბათ იქაა“ – გაიფიქრა და წამოდგა. ტანსაცმელი შეისწორა და სამზარეულოსკენ წავიდა. დინა ბოსტნეულს ჭრიდა და კარებისკენ ზურგით იდგა. კოსტა, რომ ადგა გაიგო, მაგრამ არ მობრუნებულა. ერთხანს კარებში იდგა კოსტა, მერე შევიდა და მაგიდათან დაჯდა. დინამ წვნიანი დაუსხა და ისევ თავის საქმეს მიუბრუნდა. სიჩუმეს, მხოლოდ ბოსტნეულის ჭრის ხმა არღვევდა.
– ცდილობ დამანახო რა დავკარგე? – კოვზს ხელი მოკიდა კოსტამ.
დინას ხმა არ ამოუღია.
– დინა, არც კი ვიცი რა უნდა გითხრა, თავის მართლება სისულელეა, იმიტომ რომ არ მაქვს გამართლება. ძალიან გვიან მივხვდი, რომ რაც გიყვარს, იმისთვის თავგამოდებით უნდა იბრძოლო. მხოლოდ საკუთარ ტკივილზე და განცდებზე ვიყავი ორიენტირებული და არც კი ვფიქრობდი, ამ დროს რას გრძნობდი შენ. ცხოვრებაში პირველად მოვიქეცი ასე ეგოისტურად. – მცირე პაუზა გააკეთა და განაგრძო. – იმიტომ, დინა, რომ შენთან დაკავშირებული ტკივილი ყველაზე ძლიერია, იმედგაცრუება – ყველაზე მტკივნეული, შენი დაკარგვის შიში, საერთოდ სიკვდილის ტოლფასია. ვიცი, ახლა მომიწევს ავდგე და გავიდე ამ კარებიდან, მაგრამ მერე სად წავიდე, ეს აღარ ვიცი. რომ შემეძლოს ყველაფრის თავიდან დაწყება... ერთმა ჩემმა ნაცნობმა მითხრა: გრძნობას სიტუაცია არ სჭირდება, ის ან არის, ან არაო. მე კიდევ რა ვქნა, რომ არის? თან ისე, რომ... – გაჩუმდა, ძალიან მძიმე იყო მისთვის ეს ყველაფერი. გუშინდლიდან მოყოლებული გზააბნეული იყო კოსტა. პირველად 28 წლის განმავლობაში არ იცოდა როგორ უნდა ეცხოვრა.
დაახლოებით ხუთი წუთი იყო კოსტა ჩუმად. დინაც არაფერს აკეთებდა, ისევ ზურგით იდგა. ორივე ხელით სამზარეულოს ზედაპირს ჩამორდნობილი და უბრალოდ განძრევისაც ეშინოდა. კოსტა წამოდგა და დინასთან მივიდა. ისე ახლოს რომ ცოტაც და შეეხებოდა. ისევ ფეხშიშველი იდგა დინა. უნდოდა ეთქვა, როგორც მაშინ, გაცივდებიო და ხელში აეყვანა, მაგრამ ახალ უფლება აღარ ჰქონდა. ყველაზე მეტად სწორედ ეს უღებდა ბოლოს, რომ მისი შეხების უფლება არ ჰქონდა. ვეღარ გაუძლო დაიხარა და ყელზე მიადო ტუჩები.
– დინა, მიყვარხარ. – ტუჩების მოძრაობით გაარჩია დინამ კოსტას სიტყვები და ლამის ფეხები მოეკვეთა, მაგრამ არაფერი უპასუხა. ვერ შეძლო. სანამ დინა აზრზე მოვიდა, კოსტამ უკვე კარი გაიხურა და წავიდა.
ერთიანად მოწყდა დინა ადგილს და გარეთ გავარდა. ლიფტი ორ წამში მოვიდა და დინამ პირველ სართულს მიაჭირა.
კოსტა უკვე პირველ სართულზე იყო ჩასული ლიფტი რომ გაიღო და იქ დინა იდგა. მისი დინა და უღიმოდა. უნებურად მისკენ გადადგა რამდენიმე ნაბიჯი და თვითონაც ლიფტში შევიდა.
– რამდენჯერ უნდა გითხრა, ფეხშიშველი ნუ დადიხარ, გაცივდები-მეთქი? – ძალიან ახლოს დაუდგა კოსტა და თითქმის ჩურჩულით ამოთქვა ბოლო სიტყვები. დინამ კოსტასკენ მიიწიდა და მის ტერფებზე შედგა თავისი შიშველი ფეხები. კოსტამ წელზე შემოხვია ხელი და მთელი სხეულით აიკრო ზედ.
– როგორ მიყვარხარ შენ ხომ არ იცი. კოსტა აღარ გაბედო ჩემი მიტოვება, თორემ... – მეტის გაგრძელების უფლება კოსტამ არ მისცა, მის ტუჩებს მისწვდა და დაადუმა.
დროის შეგრძნება დაკარგეს. ასე იდგნენ და განძრევას არც ფიქრობდნენ. ვინ იცის რამდენჯერ გაიღო და დაიხურა ლიფტის კარები, ისინი კი უბრალოდ ამქვეყნად აღარ იყვნენ. შეეძლოთ მთელი ცხოვრება ასე მდგარიყვნენ და არავინ გახსენებოდათ.
– რა დაემართა ამ ლიფტს? გაგონილა, დღეში ორჯერ ფუჭდებოდეს? – კიბეებზე ჩამომავალი თამარა ბებოს ხმა, ალბათ მთელ რაიონს ესმოდა. – მოვკვდი ამ ხნის ქალი კიბეებზე სიარულით. – როგორც იქნა ჩამოვიდა პირველ სართულზე და ლიფტის „გაფუჭების“ მიზეზიც ნათლად დაინახა. – ღილაკზე თითის მიჭერა დაგავიწყდათ, გვრიტებო. – გაუნძრევლად მდგარ ჩახუტებულ წყვილს მიმართა, ქოლგა კაბინაში შეყო და მეხუთე სართულის ღილაკს მიაჭირა. ლიფტის კარები დაიხურა და მეხუთე სართულზე ავიდა. ლიფტში მდგომებს კი უბრალოდ სუნთქვის რიტმიც კი არ შეუცვლიათ. ახლა მეხუთე სართულზე იღებოდა და იხურებოდა ლიფტის კარები... უკვე მერამდენედ.
და მათ უკვე მთელი უსასრულობა ჰქონდათ...

დასასრული...


------------------------------------------------------

პირველ რიგში ბოდიში დაგვიანებისთვის... ვერაფრით მოვახერხე უფრო ადრე დადება <3
მიყვარხართ ყველანი და იმედი მაქვს ყველასთვის მისაღები დასასრული იქნება. ვეცდები რაც შეიძლება მალე დავბრუნდე, ალბათ სრული ისტორიით <3



№1  offline ადმინი შამანი

პირველიი ვარრ lol
ვერ ვიჯერებ რომ ეს ბოლო თავია..
ვიწყებ კითხვას თბილო ♥

--------------------
ნინე ავალიანი
"...და თუ ანათებ,მხოლოდ იმიტომ რომ თვითონ იწვი"
Ich liebe dich

 


№2  offline აქტიური მკითხველი grafo

რაა? გოგომ რის გამო მოაწყო ეს ყველაფერი?!როგორც კაკაო იტყვის ხოლმე, მართლა ვაახ ჩემი.

 


№3  offline მოდერი chica sol

ვაიმე ახალი თავი... ახლავე წავიკითხააავ love

 


№4  offline მოდერი nicol

grafo
რაა? გოგომ რის გამო მოაწყო ეს ყველაფერი?!როგორც კაკაო იტყვის ხოლმე, მართლა ვაახ ჩემი.

რა ვიცი, გრაფო, არა მგონია ადვილი მისაღები იყოს, შენი ჭკუით საყვარელი ადამიანის გვერდით რომ დაწვები და დილით ფულს დაგიტოვებს და ისე წავა belay

ამაზე დიდი დამცირება ქალისთვის რა უნდა იყოს არ ვიცი
--------------------
თინა ნიკოლ

 


№5 სტუმარი სტუმარი

აუუუ, ეს რა იყო..
ეს გოგო გადამრევს, კიდე იქეთ დაადანაშულა და პასუხი მოსთხოვა..

ერთ დღეს თურმე ყველაფერი დამთავრადაო, მძულხარო და მეორე დღეს, ძალიან მიყვარხარო...

არ მომეწონა მე ეს გოგო.. კოსტა მართლა კაი ტიპია, მაგრამ ამდენი საბოდიშო მაინც არ ქონდა, იქეთ უნდა მოეთხოვა პასუხი..
რავიცი... რავიცი...

ნიკოლ შენ კოსტაზე მეტად მიყვარხარ ...

 


№6 სტუმარი teo...

Asec vfiqrobdi rom ertidaigive qali iyo yvelgan.martla kargidasasruli iyo hemokargo .didimadloba guli rom gamitbeee....miyvarxar.....

 


№7  offline წევრი mariposa azul

როგორც ყოველთვის არ ვიცი რა ვთქვა,ემოციების ზღვა იყო... მათ ყველა გრძნობას რომ შენც გრძნობ და განიცდი,რამდენჯერ გამიჩერდა გული არ დამითვლია... რა კარგია როცა სიყვარული ყველა დაბრკოლებაზე მარლა დგას <3 love

 


№8  offline წევრი PARVENU

ვოოოოთ?:O ასე მალე დაასრულე?! მეტს ველოდიიი! თუმცა სადაც დასრულდა ქე მომეწონა და ქე გედევირიე:d♥♥♥
--------------------
Parvenu

 


№9  offline აქტიური მკითხველი grafo

nicol
grafo
რაა? გოგომ რის გამო მოაწყო ეს ყველაფერი?!როგორც კაკაო იტყვის ხოლმე, მართლა ვაახ ჩემი.

რა ვიცი, გრაფო, არა მგონია ადვილი მისაღები იყოს, შენი ჭკუით საყვარელი ადამიანის გვერდით რომ დაწვები და დილით ფულს დაგიტოვებს და ისე წავა belay

ამაზე დიდი დამცირება ქალისთვის რა უნდა იყოს არ ვიცი


რა დამცირება ნიკოლ,ბიჭ ბაიბურში არ იყო არაფრის. პირველი თავი ხომ ასე დაიწყო

 


№10  offline მოდერი nicol

grafo
nicol
grafo
რაა? გოგომ რის გამო მოაწყო ეს ყველაფერი?!როგორც კაკაო იტყვის ხოლმე, მართლა ვაახ ჩემი.

რა ვიცი, გრაფო, არა მგონია ადვილი მისაღები იყოს, შენი ჭკუით საყვარელი ადამიანის გვერდით რომ დაწვები და დილით ფულს დაგიტოვებს და ისე წავა belay

ამაზე დიდი დამცირება ქალისთვის რა უნდა იყოს არ ვიცი


რა დამცირება ნიკოლ,ბიჭ ბაიბურში არ იყო არაფრის. პირველი თავი ხომ ასე დაიწყო

ის რომ არ ახსოვდა ფაქტს არ ცვლის.
შეიძლება მე ვერ გადმოვეცი ზუსტად, მაგრამ იმ საღამს დინამ უთხრა ვინც იყო და იმიტომ გაიღვიძეს დილით ერთად და არა იმიტომ რომ დინა მასთან სექს, როგორც ჩვეულებრივი მეძავი ისე დათანხმდა
--------------------
თინა ნიკოლ

 


№11  offline მოდერი chica sol

ოჰ... რა თქმა უნდა ჰეფი ენდი. და ეს მე მახარებს უსასრულობამდე. მაგრამ ამ დასასრულამდე იმდენი ვინერვიულეე...
სულში მიძვრები ჩემო გოგო შენი ისტორიებით. ვკითხულობდი და თან განვიცდიდი ყველა ემოციას რასაც გადმოსცემდი.
არ ვიცი, ვერაფერს ვამბობ... უფრო სწორად ვფიქრობ რომ ზედმეტია აქ სიტყვები. ჩემს უსაყვარლეს ისტორიებს ესეც მიემატა...
ზენიჭიერი ხარ. უსაყვარლესი და უთბილესი. love
შენ კი იცი, მე შენ როგორ მიყვარხარ და მთავარი ესაა. love
პ.ს. აქვე გაპრთხილებ, რომ მე უკვე შენი ახალი ისტორიის მოლოდინში ვარ.

 


№12  offline მოდერი nicol

სტუმარი
აუუუ, ეს რა იყო..
ეს გოგო გადამრევს, კიდე იქეთ დაადანაშულა და პასუხი მოსთხოვა..

ერთ დღეს თურმე ყველაფერი დამთავრადაო, მძულხარო და მეორე დღეს, ძალიან მიყვარხარო...

არ მომეწონა მე ეს გოგო.. კოსტა მართლა კაი ტიპია, მაგრამ ამდენი საბოდიშო მაინც არ ქონდა, იქეთ უნდა მოეთხოვა პასუხი..
რავიცი... რავიცი...

ნიკოლ შენ კოსტაზე მეტად მიყვარხარ ...

მთავარი ეგაა, რომ მე გიყვარვარ love
აი, ამივარდა უკვე თავში love

teo...
Asec vfiqrobdi rom ertidaigive qali iyo yvelgan.martla kargidasasruli iyo hemokargo .didimadloba guli rom gamitbeee....miyvarxar.....

მადლობა ჩემო თეო, ნეტა იცოდე მე როგორ მიხარია, თუ მართლა გაგითბე გული love

mariposa azul
როგორც ყოველთვის არ ვიცი რა ვთქვა,ემოციების ზღვა იყო... მათ ყველა გრძნობას რომ შენც გრძნობ და განიცდი,რამდენჯერ გამიჩერდა გული არ დამითვლია... რა კარგია როცა სიყვარული ყველა დაბრკოლებაზე მარლა დგას <3 love

მარიპოზა, ჩემო თბილო გოგო, შენი კომენტარი რომ დავინახე ტკბილად გამეღიმა და ეგ ემოციების ზღვა შენზე მეტად მე მიხარია love

ello1997
ვოოოოთ?:O ასე მალე დაასრულე?! მეტს ველოდიიი! თუმცა სადაც დასრულდა ქე მომეწონა და ქე გედევირიე:d♥♥♥

აი, ელო, ასე ვიცი, უცბად დავასრულებ ხოლმე. wink
მე ხომ ვირევი შენს ისტორიებზე და მიხარია ერთხელ შენც თუ გადაგრიე love

მარიამ ზაქარაშვილი
ოჰ... რა თქმა უნდა ჰეფი ენდი. და ეს მე მახარებს უსასრულობამდე. მაგრამ ამ დასასრულამდე იმდენი ვინერვიულეე...
სულში მიძვრები ჩემო გოგო შენი ისტორიებით. ვკითხულობდი და თან განვიცდიდი ყველა ემოციას რასაც გადმოსცემდი.
არ ვიცი, ვერაფერს ვამბობ... უფრო სწორად ვფიქრობ რომ ზედმეტია აქ სიტყვები. ჩემს უსაყვარლეს ისტორიებს ესეც მიემატა...
ზენიჭიერი ხარ. უსაყვარლესი და უთბილესი. love
შენ კი იცი, მე შენ როგორ მიყვარხარ და მთავარი ესაა. love
პ.ს. აქვე გაპრთხილებ, რომ მე უკვე შენი ახალი ისტორიის მოლოდინში ვარ.

ოხ მარიკუნაა love
შენც კი იცი მე როგორ მიყვარხარ love
ვეცდები ის ისტორია დავასრულო რაც ადრე დავიწყე და მერე გვერდზე გადავდე.

პ. ს. შენი ისტორიის ახალ თავს მოვკარი წეღან თვალი და წავედი წასაკითხად love
--------------------
თინა ნიკოლ

 


№13  offline წევრი kaxelii

მე კოსტას ვამართლებ. არ ახსოვდა და რა ექნა . მითუმეტეს არც პიტველი იყო დინა მისთვის და ისიც ისეთად მიიჩნია როგორც სხვები ადამიანის წარსულს ვერ გაიგებ ერთი შეხედვით და ვერც ვრანაირად . არ იცნობდა დინას და რა უნდა ეფიქრა? მე მგონია რომ დინა იყო დამნაშავე. მეორე- რა უნდა იფიქროს კაცმა რომელის ცოლიც მასთან ქალიშვილი არ იყო და მოგვიანებით გაიგო რომ მისი ცოლი ორსულადაა . კაი რა ბოლოს და ბოლოს ეს ხომ საქართველოა.

.......
მთლიანობაში ძალიან კარგი იყო.
შენ ხომ საერთოდ....
მიყვარხარ ნიკოლ ძააან.love

ტელე მიჭედავს და ბოდიში შეცდომებისთვის. მგონი მიხვდები რაც მიწერია

 


№14  offline აქტიური მკითხველი grafo

nicol
grafo
nicol
grafo
რაა? გოგომ რის გამო მოაწყო ეს ყველაფერი?!როგორც კაკაო იტყვის ხოლმე, მართლა ვაახ ჩემი.

რა ვიცი, გრაფო, არა მგონია ადვილი მისაღები იყოს, შენი ჭკუით საყვარელი ადამიანის გვერდით რომ დაწვები და დილით ფულს დაგიტოვებს და ისე წავა belay

ამაზე დიდი დამცირება ქალისთვის რა უნდა იყოს არ ვიცი


რა დამცირება ნიკოლ,ბიჭ ბაიბურში არ იყო არაფრის. პირველი თავი ხომ ასე დაიწყო

ის რომ არ ახსოვდა ფაქტს არ ცვლის.
შეიძლება მე ვერ გადმოვეცი ზუსტად, მაგრამ იმ საღამს დინამ უთხრა ვინც იყო და იმიტომ გაიღვიძეს დილით ერთად და არა იმიტომ რომ დინა მასთან სექს, როგორც ჩვეულებრივი მეძავი ისე დათანხმდა


ნიკოლ,გეწერა რომ ბიჭი ბარში გამოთვრა, აზრებიც კი ეფანტებოდაო,რა საყვარელ ადამიანზე მესაუბრები. სიტუაცია ისე აღწერე პირველ თავში ბიჭს თავისი სახელი არ ახსოვდა ლამის. გასაგებია,რომ დინამ უთხრა, მაგრამ ვის უთხრა, ვის ელაპარაკებოდა საკუთარ თავზე?! ტიპს არაფერი ახსოვდა და პროსტა გოგომ რეები ჩაატარა და რის გამო. კაცს რომ ჩავუწვები,დილით გავიღვიძე თუ ღამით რა მნიშვნელობა აქვს,მთავარია გააზრებულად ვაკეთებდეთ ამას ორივე, მაგრამ კოსტა ამ შემთხვევაში ცამდე მართალია. მსგავს უაზრობას მართლა არ ველოდი ამ გოგოსგან, წარმოუდგენელი რაღაც იყო და დებილი კოსტა კიდევ იქით რომ უხდიდა ბოდიშებს. ვაიმე, რატომ ვკითხულობ შენს ისტორიებს და ან მე რატომ ვიშლი ნერვებს ან შენ რატომ გიშლი.

 


№15  offline მოდერი nicol

grafo
nicol
grafo
nicol
grafo
რაა? გოგომ რის გამო მოაწყო ეს ყველაფერი?!როგორც კაკაო იტყვის ხოლმე, მართლა ვაახ ჩემი.

რა ვიცი, გრაფო, არა მგონია ადვილი მისაღები იყოს, შენი ჭკუით საყვარელი ადამიანის გვერდით რომ დაწვები და დილით ფულს დაგიტოვებს და ისე წავა belay

ამაზე დიდი დამცირება ქალისთვის რა უნდა იყოს არ ვიცი


რა დამცირება ნიკოლ,ბიჭ ბაიბურში არ იყო არაფრის. პირველი თავი ხომ ასე დაიწყო

ის რომ არ ახსოვდა ფაქტს არ ცვლის.
შეიძლება მე ვერ გადმოვეცი ზუსტად, მაგრამ იმ საღამს დინამ უთხრა ვინც იყო და იმიტომ გაიღვიძეს დილით ერთად და არა იმიტომ რომ დინა მასთან სექს, როგორც ჩვეულებრივი მეძავი ისე დათანხმდა


ნიკოლ,გეწერა რომ ბიჭი ბარში გამოთვრა, აზრებიც კი ეფანტებოდაო,რა საყვარელ ადამიანზე მესაუბრები. სიტუაცია ისე აღწერე პირველ თავში ბიჭს თავისი სახელი არ ახსოვდა ლამის. გასაგებია,რომ დინამ უთხრა, მაგრამ ვის უთხრა, ვის ელაპარაკებოდა საკუთარ თავზე?! ტიპს არაფერი ახსოვდა და პროსტა გოგომ რეები ჩაატარა და რის გამო. კაცს რომ ჩავუწვები,დილით გავიღვიძე თუ ღამით რა მნიშვნელობა აქვს,მთავარია გააზრებულად ვაკეთებდეთ ამას ორივე, მაგრამ კოსტა ამ შემთხვევაში ცამდე მართალია. მსგავს უაზრობას მართლა არ ველოდი ამ გოგოსგან, წარმოუდგენელი რაღაც იყო და დებილი კოსტა კიდევ იქით რომ უხდიდა ბოდიშებს. ვაიმე, რატომ ვკითხულობ შენს ისტორიებს და ან მე რატომ ვიშლი ნერვებს ან შენ რატომ გიშლი.

კოსტას არ ვადანაშაულებ არც ერთი წამით. პირიქით ყველაზე დადებით მამაკც პერსონჟად მყავდა წარმოჩენილი, ვისზეც კი აქამდე დამიწერია, მე დინას საქციელი გავამართლე უბრალოდ წინა კომენტარით, ანუ მისთვის რთული გადასატანი იყო და გაუმართლებელი თუ გამართლებული ნაბიჯი გადადგა იმიტომ რომ თავი დამცირებულად იგრძნო.
ისტორიის კითხვას, რაც შეეხება, შენი ნებაა წაიკითხავ თუ არა, მაგრამ მე ერთი ბეწოთიც არ მიშლის ნერვებს შენი კომენტარი, ასე რომ იყოს, უბრალოდ პასუხსაც არ გავცემდი. რადგან არ მიყვარს ნეგატივის საერთოდ გულთან ახლოს მიტანაც კი. love

nino k.d.
მე კოსტას ვამართლებ. არ ახსოვდა და რა ექნა . მითუმეტეს არც პიტველი იყო დინა მისთვის და ისიც ისეთად მიიჩნია როგორც სხვები ადამიანის წარსულს ვერ გაიგებ ერთი შეხედვით და ვერც ვრანაირად . არ იცნობდა დინას და რა უნდა ეფიქრა? მე მგონია რომ დინა იყო დამნაშავე. მეორე- რა უნდა იფიქროს კაცმა რომელის ცოლიც მასთან ქალიშვილი არ იყო და მოგვიანებით გაიგო რომ მისი ცოლი ორსულადაა . კაი რა ბოლოს და ბოლოს ეს ხომ საქართველოა.

.......
მთლიანობაში ძალიან კარგი იყო.
შენ ხომ საერთოდ....
მიყვარხარ ნიკოლ ძააან.love

ტელე მიჭედავს და ბოდიში შეცდომებისთვის. მგონი მიხვდები რაც მიწერია

მივხვდი, მივხვდი ჩემო ნინო love
მადლობა ჩემო კარგო love და მც მიყვარხარ love
--------------------
თინა ნიკოლ

 


№16  offline ახალბედა მწერალი ერკე

ვაიმე... ვა ი მე...
რამდენი ვიფიქრე რა დამეწერა, ყველა კომენტარი გადავიკითხე კიდეც და მაინც მგონია რომ არ ვიცი რა დავწერო, მართლა მოულოდნელი იყო ასეთი განვითარება და იმიტომ...
საერთოდ ვერ წარმოვიდგენდი, რომ ეს ის ადამიანი იქნებოდა, სასტუმროში, ყველაფერი რითიც დაიწყო.
რითიც დაიწყე, ისევე დაასრულე მოკლედ ჩემო ნიკოლ.
არადა როგორ ვინერვიულე, არ მინდოდა ცუდად დასრულებულიყო და თითქმის დარწმუნებული ვიყავი, რომ ცუდად დაასრულებდი. იცი რატომ? მე სულ სხვა რამ წარმოვიდგინე იმ დინას სიტყვებში "მინდა, რომ გახსოვდე.".
მეგონა აქ დამთავრდა ყველაფერი.
მეგონა მაშინ მოვკვდი და ახლიდან დავიბადე.
ვფიქრობდი დინამ ის ხომ არ იცოდა-მეთქი, რომ რაღაც საშინელი დაავადება სჭირდა და კვდებოდა. როგორ მინდოდა ეს არ ყოფილიყო.
აი მინდოდა, მაგრამ გონება ამისკენ მიმიქროდა.
ვფიქრობდი კოსტას მარტო დამიტოვებს, არა იმიტომ რომ გაიქცევა და წავა-მეთქი, არამედ იმიტომ რომ სხვაგვარად არ შეეძლება-თქო და ეს სხვაგვარად არ შეეძლება მკლავდა ამ თავის დაწყებისას და იმაზე, რომ ვერ ვიწყებდი ცოტა ხანს.. ჩემ ისტორიაზეც კი დავიწყე ფიქრი.
ისიც კი მინდოდა რამე დამეწერა ჯერ და ეს დამეიგნორებინა, თუმცა როდემდე უნდა დამეიგნორებინა. მეც დავიწყე კითხვა.
როგორ მოულოდნელად განვითარდა მოვლენები.
იქ ფეხმძიმედო, თან ისე, რომ ვერ წარმოვიდგენდი თუ ნამდვილად სასტუმროში კოსტასთან ის იქნებოდა.
ვერ წარმოვიდგენდი იმიტომ, რომ არ მეგონა ზუსტად დინა ასეთი... ასეთი რა... ანუ ის, რომ არ იცოდა კოსტამ ვინ იყო, მაგრამ მაინც დანებდა და დაუწვა მას. კი ვნახე რის გადმოცემაც გინდოდა, თუმცა რა უნდა ეთქვა დინას, ვინ ვარო? ლიდია გვირიგებს ერთმანეთს და დღეს უნდა შევხვდეთო და ეს ვარო? არ ვიცი, ვფიქრობ ახსნა გაუჭირდებოდა ან მერე როგორ აჰყვა სასტუმროში და როგორ დანებდა.
გაურკვევლობაში ვარ, თუმცა ის რომ თბილი იყო ძალიან ამას ვერ უარვყოფ და ტკივილს რომ ავცდი ესეც შვებასავითაა ჩემთვის.
შვება ვიგრძენი დინა, რომ არ მოკვდა.
შვება ვიგრძენი, რომ დინას არაფერი სჭირდა, მაგრამ ბავშვიიი :((((
როგორი უსამართლოა ეს ცხოვრება.
დაა ისე, რაღაც ამდაგვარი ჩანაფიქრი მქონდა მე ჩემ ისტორიაში და ახლა ისე ვეღარ დავწერ, როგორც ჩაფიქრებული მქონდა... არ მინდა პლაგიატობა დამწამო :( თან შენ კითხულობ ჩემ ისტორიას, ასე რომ ამას ვერ ვიზამ love
მართალია ჩემი სრულიად სხვაგვარად ვითარდება, თუმცა რაღაც ემთხვევა და ამაზე მაშინვე ჩემი ისტორია გამახსენდა ამ თავზე...
კი არ მიყვარს შეცვლა და რაღაცები, თუმცა რა ვქნა, რომ არ მინდა მიბაძვად ჩამეთვალოს ან ვინმემ თქვას ნიკოლისნაირად რატომ გიწერიაო.. ამას სულ არ დავწერო ეგეც მირჩევნია :D
ხოდა... შენ კი მიყვარხარ ჩემო ნიკოლ <3
ბოლოს მაინც ჩამათბე რაა <3 love
--------------------
თავს ღმერთად
შემოქმედად
ვგრძნობ,
როცა კალამს ხელში
ვიღებ.

 


№17  offline წევრი nine

ესეთი როგორ ხარ თინა?ასე ტკივილის გადმოცემა ცოტას შეუძლია. მთელი ისტორია გული სხვანაირად მიცემდა არ ვიცი შენნაირი ნიჭიერი რომ ვიყო აუცილებლად მოუძებნიდი მაგას სახელს თუმცა შენნაირი ვერავი იქნებ... ვგიჟდები შენც ნაწერზე თითოეულ სიტყვაზე გულში რომ მატარებს და არ ვიცი წერის სტილზეც. ჩემი ემოციები ფეიერვერკი ხარ. შენი ისტორიების კითხვა არასოდეს მომბეზრდება. და ყოველთვის ვიცი ვისიამოვნებ. ახლაც ერთი სული მქონდა დამემთავრებია და რამე მეთქვა აღმეწერე ჩემი ემოცია მაგრამ დამთავდა და მე დავმუნჯდა. ხომ ამდენს ვლაპარაკო თუ ვწერ მაგრამ იმის ნახევიციც ვერ იკნება ეს რასაც ვგრძნობ. ჩემი სასწაული ხარ და გეხვეწები არ შეწყვიტო ამის ვეთება. შენ რასაც წერ ჩემთან ისე ახლოსა სულ სულში მაზის. გავბედნიერდები ერთ დღე შენი წიგნი რომ დაამწვენებს ჩემს თაროს შენი ხელმოწერი ალბთა "ჩემს მუშუსო" .. მიყვარხარ არ ვიცი გიღივითაც არა უფრო სხვანაირად..
და კიდევ რაღაცას გეტყვი არასოდეს მიყვარს ერთი და იგივეს ორჯერ წაკითხვა, არ მიზიდავს ალბათ იმის მსგავსია ერთი და იგივეს კეთება რომ არ უყვართ, არ ვიცი ამ თვისებას ვერ ვხსნი ჩემში, მაგრამ როცა მომენატრება შენს ისტორიებს ვხსნი და იმ ადგინებს ვკითხულოდ გულში რომ მიძვერება და ისევ ისეთი განცდა მაქ როგორც პირველად წაკითხვისას...
ღმერთო რამდენი ვიბოდიალე და მაინც ვერაფერი ვთქვი. მოკლეთ მიყვარხარ ძილიან. დიდი სიყვარკლით და ყურძნის სავსე მტევანივით დახუნძლული ემრციით შენი მუშუ
--------------------
მე ვბერავ ლამაზ ბუშტებს, ოცნების ლამაზ ბუშტებს, ისინი ფრენენ მაღლა,წვდებიან მაღალ ღრუბლებს, ჩემი ოცნებაც ცაში მიყვება ლამაზ ბუშტებს, მიწაზე არ აქვს სახლი ჩემს ოცნებებს და ბუშტებს

 


№18 სტუმარი nia

შენადა კარგი რომ ხარ იციიი? გაიხარე რა ... აი კარგი სტილი გაქვს იუმორი გემრიელად იყო, ბოლოს ცრემლებიც კი იყო და ბედნიერი დასასრული.... :)))))) love

 


№19  offline აქტიური მკითხველი grafo

დინას საქციელს როგორ შეიძლება რამე გამართლება ჰქონდეს. კაცი იყო უგონოდ მთვრალი,თორემ თვითონ ხომ აზროვნებდა. საღად მოაზროვნე ადამიანები ასე არ იქცევიან, ბოლო დონის იმბეცილიზმი იყო მისი საქციელი. ყველაფერს რომ თავი დავანებოთ, გოგომ იცოდა ფეხმძიმობის ამბავი და მაინც დამამშვიდებლებს სვამდა და ფაქტიურად,საკუთარი შვილის სიკვდილს შეუწყო ხელი. ასეთი პერსონაჟი როგორ უნდა გავამართლო. მე შენს გმირებს სულ ვერჩი, მაგრამ ეს გოგო ყველაზე უარყოფითი პერსონაჟი იყო.

 


№20  offline მოდერი nicol

ErckeMydass25
ვაიმე... ვა ი მე...
რამდენი ვიფიქრე რა დამეწერა, ყველა კომენტარი გადავიკითხე კიდეც და მაინც მგონია რომ არ ვიცი რა დავწერო, მართლა მოულოდნელი იყო ასეთი განვითარება და იმიტომ...
საერთოდ ვერ წარმოვიდგენდი, რომ ეს ის ადამიანი იქნებოდა, სასტუმროში, ყველაფერი რითიც დაიწყო.
რითიც დაიწყე, ისევე დაასრულე მოკლედ ჩემო ნიკოლ.
არადა როგორ ვინერვიულე, არ მინდოდა ცუდად დასრულებულიყო და თითქმის დარწმუნებული ვიყავი, რომ ცუდად დაასრულებდი. იცი რატომ? მე სულ სხვა რამ წარმოვიდგინე იმ დინას სიტყვებში "მინდა, რომ გახსოვდე.".
მეგონა აქ დამთავრდა ყველაფერი.
მეგონა მაშინ მოვკვდი და ახლიდან დავიბადე.
ვფიქრობდი დინამ ის ხომ არ იცოდა-მეთქი, რომ რაღაც საშინელი დაავადება სჭირდა და კვდებოდა. როგორ მინდოდა ეს არ ყოფილიყო.
აი მინდოდა, მაგრამ გონება ამისკენ მიმიქროდა.
ვფიქრობდი კოსტას მარტო დამიტოვებს, არა იმიტომ რომ გაიქცევა და წავა-მეთქი, არამედ იმიტომ რომ სხვაგვარად არ შეეძლება-თქო და ეს სხვაგვარად არ შეეძლება მკლავდა ამ თავის დაწყებისას და იმაზე, რომ ვერ ვიწყებდი ცოტა ხანს.. ჩემ ისტორიაზეც კი დავიწყე ფიქრი.
ისიც კი მინდოდა რამე დამეწერა ჯერ და ეს დამეიგნორებინა, თუმცა როდემდე უნდა დამეიგნორებინა. მეც დავიწყე კითხვა.
როგორ მოულოდნელად განვითარდა მოვლენები.
იქ ფეხმძიმედო, თან ისე, რომ ვერ წარმოვიდგენდი თუ ნამდვილად სასტუმროში კოსტასთან ის იქნებოდა.
ვერ წარმოვიდგენდი იმიტომ, რომ არ მეგონა ზუსტად დინა ასეთი... ასეთი რა... ანუ ის, რომ არ იცოდა კოსტამ ვინ იყო, მაგრამ მაინც დანებდა და დაუწვა მას. კი ვნახე რის გადმოცემაც გინდოდა, თუმცა რა უნდა ეთქვა დინას, ვინ ვარო? ლიდია გვირიგებს ერთმანეთს და დღეს უნდა შევხვდეთო და ეს ვარო? არ ვიცი, ვფიქრობ ახსნა გაუჭირდებოდა ან მერე როგორ აჰყვა სასტუმროში და როგორ დანებდა.
გაურკვევლობაში ვარ, თუმცა ის რომ თბილი იყო ძალიან ამას ვერ უარვყოფ და ტკივილს რომ ავცდი ესეც შვებასავითაა ჩემთვის.
შვება ვიგრძენი დინა, რომ არ მოკვდა.
შვება ვიგრძენი, რომ დინას არაფერი სჭირდა, მაგრამ ბავშვიიი :((((
როგორი უსამართლოა ეს ცხოვრება.
დაა ისე, რაღაც ამდაგვარი ჩანაფიქრი მქონდა მე ჩემ ისტორიაში და ახლა ისე ვეღარ დავწერ, როგორც ჩაფიქრებული მქონდა... არ მინდა პლაგიატობა დამწამო :( თან შენ კითხულობ ჩემ ისტორიას, ასე რომ ამას ვერ ვიზამ love
მართალია ჩემი სრულიად სხვაგვარად ვითარდება, თუმცა რაღაც ემთხვევა და ამაზე მაშინვე ჩემი ისტორია გამახსენდა ამ თავზე...
კი არ მიყვარს შეცვლა და რაღაცები, თუმცა რა ვქნა, რომ არ მინდა მიბაძვად ჩამეთვალოს ან ვინმემ თქვას ნიკოლისნაირად რატომ გიწერიაო.. ამას სულ არ დავწერო ეგეც მირჩევნია :D
ხოდა... შენ კი მიყვარხარ ჩემო ნიკოლ <3
ბოლოს მაინც ჩამათბე რაა <3 love

არ არსებობს დედამიწაზე ადამიანი ვინც შენ პლაგიატობას დაგწამებს ჩემო ერკე, უშრეტი ფანტაზიის უნარი გაქვს და ნამდვილად არ გჭირდება. ასე რომ არა მგონია სწორი გადაწყეტილება იყოს, რაღაც ისე არ დაწერო, როგორც გინდოდა, მხოლოდ და მხოლოდ იმიტომ რომ მეც რაღაც მსგავსი მოვჯღაპნე love
რაც შეეხება დინას პერსონაჟს, შეიძლება მართლა გაუგებრად აღვწერე შექმნილი სიტუაცია და ამიტომ გაჩნდა ამდენი კითხვა. დინას ის კი არ აუხსნია იმ ღამით, რომ მეორე დღეს ლიდია მათ გაცნობას აპირებდა? ის გაუმხილა რომ წერილების ავტორი იყო თვითონ. რახან ეს ეპიზოდი, მხოლოდ დინას სიტყვებით გადმოვეცი, არ ჩავთვალე საჭიროდ მაქსიმალურად დეტალურად ამეხსნა ყველაფერი, როგორც ჩანს შევცდი და გაუგებარი დავტოვე ბევრი რამ...
love love love
მეც მიყვარხარ ჩემო ერკიულ და ველოდები შენს ისტორიას, ზუსტად ისეტს, როგორიც აქამდე გქონდა ჩაფიქრებული love
--------------------
თინა ნიკოლ

 


№21  offline წევრი ლუნა

უფ უფ უფ ეს რა იყო ავტოოორ :D რა უქნა ამ გოგომ საწყალ კოსტაას რაა ხო გადაიყვანა ჭკუიდან winked ძლივს არ გავიგე რა მოხდაა? აი თურმე რატო აკეთებდა ამ ყველაფერს. ჩემი აზრით მართალიც იყო ძაან ცუდად მოექცა და ბუნებრვია გამწარდა.დასასრული იმაზე უფრო მაგარი იყო ვიდრე ველოდიი, მაგრამ ბავშვზე დამწყდა გული ძაან sad სხვა დანარჩენი უმაგესი იყო, ბოლო აბზაცი მომეწონა ლიფტთან იმ ბებოს გამოჩენაა wink მოკლედ რა ვთქვაა არაჩვეულებრივი ისტორია იყო და იმედი მაქვს მალე დაგვიბრუნდები რაიმე სიახლიით love

 


№22  offline ადმინი ano23

mec vtvli,rom am abda-ubdashi da areulobashi mxolod dina iyo damnashave da es bichic tyuilad datanja.. magram istoria saerto jamshi dzalian magari iyo.. saocrad momewona ... kostaze da rezize gavgijdi :D rac me magat dialogebze vicine da vikiskisee :D ^_^
p.s me momechvena,tu nona da rezii ragaaaac......... :D :D:D :D

 


№23  offline მოდერი nicol

nine
ესეთი როგორ ხარ თინა?ასე ტკივილის გადმოცემა ცოტას შეუძლია. მთელი ისტორია გული სხვანაირად მიცემდა არ ვიცი შენნაირი ნიჭიერი რომ ვიყო აუცილებლად მოუძებნიდი მაგას სახელს თუმცა შენნაირი ვერავი იქნებ... ვგიჟდები შენც ნაწერზე თითოეულ სიტყვაზე გულში რომ მატარებს და არ ვიცი წერის სტილზეც. ჩემი ემოციები ფეიერვერკი ხარ. შენი ისტორიების კითხვა არასოდეს მომბეზრდება. და ყოველთვის ვიცი ვისიამოვნებ. ახლაც ერთი სული მქონდა დამემთავრებია და რამე მეთქვა აღმეწერე ჩემი ემოცია მაგრამ დამთავდა და მე დავმუნჯდა. ხომ ამდენს ვლაპარაკო თუ ვწერ მაგრამ იმის ნახევიციც ვერ იკნება ეს რასაც ვგრძნობ. ჩემი სასწაული ხარ და გეხვეწები არ შეწყვიტო ამის ვეთება. შენ რასაც წერ ჩემთან ისე ახლოსა სულ სულში მაზის. გავბედნიერდები ერთ დღე შენი წიგნი რომ დაამწვენებს ჩემს თაროს შენი ხელმოწერი ალბთა "ჩემს მუშუსო" .. მიყვარხარ არ ვიცი გიღივითაც არა უფრო სხვანაირად..
და კიდევ რაღაცას გეტყვი არასოდეს მიყვარს ერთი და იგივეს ორჯერ წაკითხვა, არ მიზიდავს ალბათ იმის მსგავსია ერთი და იგივეს კეთება რომ არ უყვართ, არ ვიცი ამ თვისებას ვერ ვხსნი ჩემში, მაგრამ როცა მომენატრება შენს ისტორიებს ვხსნი და იმ ადგინებს ვკითხულოდ გულში რომ მიძვერება და ისევ ისეთი განცდა მაქ როგორც პირველად წაკითხვისას...
ღმერთო რამდენი ვიბოდიალე და მაინც ვერაფერი ვთქვი. მოკლეთ მიყვარხარ ძილიან. დიდი სიყვარკლით და ყურძნის სავსე მტევანივით დახუნძლული ემრციით შენი მუშუ

ჩემო ნინე, საკმარისზე მეტს ვგრძნობ ყოველთვის შენი კომენტარებიდან. ჩემი სასწაული გოგო ხარ შენ. ყოველთვის მადლობელი ვიქნები ამ საიტის ა დ ა მ ი ა ნ ე ბ ი რომ მაპოვნინა. ♥♥♥ წიგნის გამოცემას არ ვაპირებ, ჩემთვის ამაზე ფიქრიც კი ნამეტანია, მაგრამ შენ ყოველთვის ჩემი მუშუ იქნები შენ ♥♥♥♥♥♥

nia
შენადა კარგი რომ ხარ იციიი? გაიხარე რა ... აი კარგი სტილი გაქვს იუმორი გემრიელად იყო, ბოლოს ცრემლებიც კი იყო და ბედნიერი დასასრული.... :)))))) love

ნია♥♥♥
მადლიბა ჩემო გემრიელო გოგო. ♥♥♥ იუმორთან არც შენ უნდა იყო მწყრალად, რამდენიმე კომენტარით თავი კარგად დამამახსოვრე :-D :-D :-D

ლუნა
უფ უფ უფ ეს რა იყო ავტოოორ :D რა უქნა ამ გოგომ საწყალ კოსტაას რაა ხო გადაიყვანა ჭკუიდან winked ძლივს არ გავიგე რა მოხდაა? აი თურმე რატო აკეთებდა ამ ყველაფერს. ჩემი აზრით მართალიც იყო ძაან ცუდად მოექცა და ბუნებრვია გამწარდა.დასასრული იმაზე უფრო მაგარი იყო ვიდრე ველოდიი, მაგრამ ბავშვზე დამწყდა გული ძაან sad სხვა დანარჩენი უმაგესი იყო, ბოლო აბზაცი მომეწონა ლიფტთან იმ ბებოს გამოჩენაა wink მოკლედ რა ვთქვაა არაჩვეულებრივი ისტორია იყო და იმედი მაქვს მალე დაგვიბრუნდები რაიმე სიახლიით love

ცოტა კი დავაგვიანე ამ თავის დადება და გალოდინე, მაგრამ არა უშავს. მადლობა მოთმინებისთვის ჩემო ლუნა და ვეცდები მალე დავბრუნდე ♥♥♥

ano23
mec vtvli,rom am abda-ubdashi da areulobashi mxolod dina iyo damnashave da es bichic tyuilad datanja.. magram istoria saerto jamshi dzalian magari iyo.. saocrad momewona ... kostaze da rezize gavgijdi :D rac me magat dialogebze vicine da vikiskisee :D ^_^
p.s me momechvena,tu nona da rezii ragaaaac......... :D :D:D :D

მადლიბა ანო-ანო ♥♥♥ რა ვიცი, კი გამოვიდოდა ერთი მხიარული ისტორია ნონასა და რეზის ურთიერთობაზე და ვნახოთ შეიძლება კი მივუბრუნდე ამ წყვილს ♥♥♥
--------------------
თინა ნიკოლ

 


№24  offline აქტიური მკითხველი lalita

შენი კიდევ ერთი უმაგრესი ისტორია დიდი ემოციებით და სიყვარულით იყო გაჟღენთილი ყოჩაღ.

 


№25  offline წევრი Dikunadiko

ნუ მოკლედ, ამწამს ჩავიკითხე, აბსოლიტურად ყველა საქმე გადავდე როდესაც შენი ისტორია დავინახე,აი ზუსტად ის იყო რასაც ველოდი, ყოჩაღ ! სამი ერთი შეხედვით განსხვავებული ფაქტი ერთ ქალთან დააკავშირე, საერთოდ არ ვამტყუნებ დინას :) კომენატრები გადავიკითხე და უმეტესობა დინასადმი ნეგატივია, თუმცა იმასაც ვეთანხმები ,რომ კოსტა უზომოდ კარგი პერსონაჟი იყო, საუკეთესო :) არ მაქვს შენი ისტორიები წაკითხული, მაგრამ აი ამის მერე ჩავყვები და წავიკითხავმ განსხვავებულად გამორჩეული სტილი გაქვს, არანაირი ზედმეტობა.. ყველაფერი დალაგებული თაროსავით თავის ადგილზეა და ეს მახარებს! ამის მერე ჩემს საყვარელ "ახალბედა მწერლებში" ჩაგწერე <3 არგიცნობ მაგრა მიყვარხარ უზომოდ <3

 


№26  offline წევრი Marusia123

სულ ვკითხულობ შენს ისტორიებს მაგრამ კომენტარი არასდროს დამიწერია: *** უმაგრესი გოგო ხარ ♥♥♥ დადევითი ემოციებით ამავსო ამ ისტორიამ :*** გამათბო ♥♥♥ არ გინდა ნონაზე და რეზიზეც დაწერო? ჩემი აზრით საინტერესო იქნებოდა ♥♥♥♥ ჯკუა მხიარული რეზი და სერიოზული ნონა კარგი წყვილი შედგებოდა ♥♥♥

 


№27  offline წევრი meri89

უმაგრესი იყო... love

 


№28  offline წევრი nucikela

ძალიან ძალიან ძალიან კარგი იყო love

 


№29  offline წევრი Nikalaevnaa:D

ძააან მაგარია

 


№30 სტუმარი alisaa

sheni istoriebi wavikitxee,dzalian momewonaaa:* imedia gaagrdzeleb kidev weras:*

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent