შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სანდრო ფილფანის საკუთრება (7 თავი)


9-12-2015, 23:11
ავტორი ანი ანუკა
ნანახია 7 052

სულ ერთი წამით უნდა მოგეკრათ თვალი რა ტკბილად ეძინათ იმ ღამეს დოლიძესა და ფილფანს ერთმანეთზე მიხუტებულებს. ფილფანი მარჯვენა მხარზე იწვა, ერთი ხელი თავ ქვეშ ამოედო, მეორე კი ქალის ვიწრო წელზე მოეთავსებინა და სხეულზე ყავდა აკრული. მარიას თავი მამაკაცის კისერში ჩაერგო და საყვარლად აცმაცუნებდა ძილში ტუჩებს. მართალია თავიდან ორივეს გაუჭირდა დაძინება, მაგრამ ერთმანეთის სურნელით გაბრუებულებს ძილმა ისე წაართვა თავი ვერც კი გააცნობიერეს. დაიფიცებენ საუკეთესო ღამე იყო მათ ცხოვრებაში.

***

სანამ ჩვენი გვრიტები ტკბილად თვლემდნენ, მოდით ვნახოთ რა ხდებოდა იოსა და თათიასთან. ცხრა საათისთვის ინებეს მომწყდარიყვნენ ერთმანეთის სხეულებს და კლუბში წასასვლელად გაემზადნენ. თათიამ მუხლს საკმაოდ აცდენილი წითელი უმკლავებო, მოტკეცილი კაბა მოირგო, რომელიც თავისი სექსუალური სხეულის თითოეულ ნაკვთს უკეთ გამოკვეთდა და დარწმუნებული ვარ თითოეულ თქვენგანს პირღიას დატოვებდა. ფეხზე შავი მაღლები მოირგო, ტუჩებზე წითელი ტუჩსაცხი გადაისვა, თმები გაიშალა და სხეულის სექსუალური მიხვრა-მოხვრით დატოვა ოთახი. არც მამაკაცი გამოიყურებოდა ურიგოთ, ოთხში შესული გოგონა ვნებიანად აათვალიერა და კმაყოფილმა დატოვა სახლი. კლუბში შესვლისთანავე დაინახა ონიანმა ნაცნობი სილუეტები, გოგონას ხელი ჩაჭიდა და მათკენ გასწია.

-ვაიიმე დათ მგონი მოლანდელები დამეწყო? -დაწვრილებული ხმით მიმართა გვერდით მჯდომს ილიამ და წყვილს გადახედა.
-არ იქნება რა შენი დაჭკვიანება ილუშ! -შეუბღვირა ონიანმა და მონატრებულ ძმაკაცებს გადაეხვია.
-როგორ ხარ კრასოტკა? -ეხლა თათიას გადაეხვია ილია და ლოყები დაუკოცნა.
-შენი ძმაკაცის ხელში როგორ ვიქნები? -სასაცილოდ აწკიპა წარბები და გადაიკისკისა.
-დაისჯები პატარა! -გამაფრთხილებლად დაუქნია თითი ონიანმა და თვალი ჩაუკრა.
-თათუშ გაიცანი ეს დათოა -თავის თავზე აიღო ილიამ მათი გაცნობა -ეს კიდე ამ ბედოვლათის კრასოტკა თათია.
-მოხარული ვარ შენი გაცნობის, ამას მაინც დაადგა საშველი. -გოგონას ხელი გაუწოდა და თითით იოსკენ ანიშნა. თათიამ კი თბილად გაუღიმა და თავისი ადგილი დაიკავა.
-სანდრო სად ჯანდაბაშია კიმაგრამ?
-ოო მანდ რთულადაა საქმე ბატონო იოანე, მგონი ეგეც გაება და დავრჩით მარტონი მე და დათკა, არა საყვარელო?
-რამდენჯერ გითხარი მოიშორე ეგ *იდარასტული ზამაშკები თქო -შუბღვირა დავითმა და ბოლოს დაყოლა -მასეა მასე!
-ჰააჰაჰ ღადაობთ ტო?! ფილფანი და სიყვარული გამორიცხულია! -დაეჭვებულმა გააქნია თავი და მეგობრებს გადახედა.
-ხვალ დავადგეთ და შენი თვალით ნახავ. ახალი დამლაგებელია მაგათთან. ეხლაც მაგიტო არ მოვიდა ის საწყალი გოგო თავისთან დაუტოვებია, არავინაა სახლში რაიმე, რომ დამჭრდეს დამეხმარებიო.
-ეგ ჩემი თვალით უნდა ვნახო! ხვალ დავადგეთ, თან თათუსაც გავაცნობ. ხო წამოხვალ საყვარელო?
-ხო რავიცი, თუ უხერხული არ იქნება..
-გეკადრება თათუშ? -ილიამ ვითომ ნაწყენმა გადახედა და საცეკვაოდ გაიწვია.

სასიამოვნო საღამო გაატარე მეგობრებმა. ბოლოს დათო ვიღაც ქერა ნაშასთან ერთად დატყდა. არც ილია იჯდა ხელებდაკრეფიკი მალე იპოვა ვიღაც შავგრემანი აირბაგებიანი ლამაზმანი და ჰორიზონტიდან გაუჩინარდა. ოჰჰ წარმომიდგენია რეებს დამართებენ საწყალ გოგოებს. არც ჩვენს წყვილს დაუკარგავს უქმედ დრო და ის ღამეც ვნებიანი სექსით ჩაამთავრეს.

***

დილით გამოღვიძებულ მარიას, რამოდენიმე წუთი დაჭირდა იმის გასაცნობიერებლად თუ ვისთან და როგორ მდგომარეობაში იწვა. ლოყები უმალ გაუხდა ბროწეულისფერი. თავი ფილფანის გულ-მკერდზე ქონდა მოთავსებული და ცალი ხელი მის პრესზე ედო. მამაკაცს კი მთელი ძალით შემოეხვია მისი სხეულისთვის ხელები, ისერომ ბევრი მცდელობის შემდეგაც ვერ შეძლო თავის დახსნა. ბოლოს დანებდა ბედს თავი საწყის მდგომარეობაში დააბრუნა და ფილფანის სხეულზე თითებით სხვადასხვა ფიგურის შემოხაზვას შეუდგა. რა იცოდა მარიამ, რომ ფილფანს უკვე გაღვიძებოდა და ღიმილით აკვირდებოდა გოგონას მოქმედებებს. ბოლოს მაინც ვეღარ გაუძლო მარიამ ერთ ადგილას გაუნძრევლად წოლას თავი წამოწია და "მძინარე" სანდროს ხმადბლა დაუძახა და მის მკლავებში აწრიალდა.

-სანდრო გაიღვიძე რა..
-...
-სანდროო.. -მამაკაცი შეირხა და მაგრამ თვალები არ გაუხელია.
-ბოს!

როდესაც ვერაფერს გახდა გადაწყვიტა ცოტა ეეშმაკა, რატომღაც დარწმუნებული იყო, რომ მამამაცი რეაგირებას მოახდენდა. ხელი ნაზად აასრიალა მამაკაცის დაკუნთულ სხეულზე ხოლო ტუჩები ყურთან ძალიან ახლოს მიუტანა ისე, რომ საუბრისას მის კანს ეხებოდა და ჩაჩურჩულა -სან.. გაიღვიძე რა, დამიბუჟდა გვერდები. -და ტუჩები საყვარლად დაბრიცა. ოო სანდროს სხეულში ნამდვილი ცეცხლი დაანთო პატარა ქალბატონმა, უმალ მოექცა მამაკაცი ზემოდან და ხელები თავს ზევით გაუკავა.

-რატო ვერ ისვენებ პატარა?
-მე.. ვერ გაგაღვიძეთ და.. გვერდები ამტკივდა.. იძულებული ვიყავი გამეღვიძებინეთ თავი ვერ დავიხსენი..
-და დარწმუნებული ხარ ეხლა რო დაიხსნი? -ეშმაკურად აათამაშა ფილფანმა წარბები და ქალის კისერი დალაშქრა.
-ესე არ შეიძლება გამიშვით უნდა ავდგე! ნუ მეხები! -ოო რა ძვირად უჯდებოდა მკაცრი ტონი შეენარჩუნებინა.
-მე ვწყვეტ რა შეიძლება და რა არა!
-უნდა ვიმუშაო ათი დაიწყო უკვე!
-არავინაა სახლში და არც მოვლენ საღამომდე, ასერომ ჩემს განკარგულებაში ხარ და ეხლა აქ მჭირდები!
-არ..

გოგონას სიტყვის დასრულება არ აცალა ისე წაეტანა მის ბაგეებს. თავიდან გაუწია თათიამ წინააღმდეგობა, მაგრამ ბოლოს გონებას მაინც გულმა სძლია და ხელები მამაკაცის თმებში ახლართა და შეძლებისდაგვარად აყვა ამბორში. ნეტარებით უკოცნიდნენ ერთმანეთს ტუჩებს და ვერც სიამოვნების ამოძახილებს იკავებდნენ. ფილფანი მთელი სინაზით დაატარებდა ხელებს მარიას უნაკლო სხეულზე და გოგო ჭკუიდან გადაჰყავდა. ოხხ ეს უჰაერობა რომელმაც აიძულა წყვილი ერთმანეთს მოშორებოდა. ფილფანის ტუჩები ეხლა ქალის მკერდისკენ მიიკვლევდნენ გზას და უკოცნიდენენ თითოეულ წერტილს.

-ჩემი ტკბილი ფერია ხარ! -ვნებიანად ჩაჩურჩულა, ხოლო მის სიტყვებს მბრძანებლური ტონიც გარეოდა.
-სანდრო ესე არ შეიძლება! გამიშვი რა.. -უკვე ტირილის პირას იყო მისული მარია.
-ოღონდ არ იტირო რა! ნუ გეშინია არაფერს დაგიშავებ, უბრალოდ ცოტას მოგეფერები.. არ შემიძლია ვერ გაგიშვებ! არ ვიცი რა მჭირს მართალია საშინლად მიზიდავ და მინდა ჩემი იყო თავიდან ბოლომდე, მაგრამ ვერაფერს დაგიშავებ.. ვერ გელევი.. მინდა სულ ვეხებოდე შენს ნაზ სხეულს და ჩემს მკლავებში სიამოვნებისაგან აკრუსუნებულს გხედავდე. სიგიჟემდე მომწონხარ ანამარია დოლიძე!

მარია კი ხმას ვერ იღებდა. სიამოვნებდა, ძალიან სიამოვნებდა მამაკაცის თითოეული სიტყვა და მოქმედება, მაგრამ აშინებდა ის, რომ ფილფანს მხოლოდ ვნება ამოძრავებდა და მეტი არაფერი. გადაწყვიტა ბედს მინდობოდა და მამაკაცის ზურგზე აასრიალა თითები. სანდრო მიხვდა, რომ გოგონას ისევე იზიდავდა, როგორც ის მას. ფრთხილად გადააძრო თავისი მაისური და ქალის მკერდს დააკვდა. ეფერებოდნენ ერთმანეთს საბანში გახვეულები მთელი სინაზითა და გრძნობით. ოთახის სიმყუდროვეს კი მათი გახშირებული სუნთქვა, ოხვრა და კვნესა არღვევდა.

ფილფანმა სიტყვა შეასრულა, მართალია სექსით არ დაკავებულან, მაგრამ ეს ბევრად მეტი იყო. ამჯერად ფილფანის თითები ასრულებდნენ ყოველივეს და გოგონაში ახალ-ახალ აღმოჩენებსა და შეგრძნებებს პოულობდნენ. ამჯერად თითებს დაჯერდა ფილფანი და მარიას ტრუსისკენ წაიღო. სურდა მისთვის სიამოვნება მიენიჭებინა და დაენახებინა, რომ ამით არაფერი შავდება. თითებს ამოძრავებდა გოგოს ორგანოზე და პარალელურად ბეგეებს უკოცნიდა. როდესაც მარიას სიამოვნებამ პიკს მიაღწია, მაგრად ამოიკვნესა და სანდროს სხეულს მიესვენა.

-სანდრო..
-ჩშ.. პატარა არაფერი თქვა. არაჩვეულებრივი ხარ, ნაზი და უმწიკლო.. ნამდვილი ანგელოზი. არაფერი დაგიშავებია, ნუ შეგრცხვება ნურაფრის.. სიამოვნებას ღებულობ და სულაც არ არის სამარცხვინო..
-კი მაგრამ.. -ტირილამდე მისულმა ამოუბუტბუტა, მაგრამ სანდრომ არ დააცადა, ხელი მოხვია და აბაზანაში შესვა რათა გონს მოსულიყო.
-ეხლა იბანავე და შემდეგ ვისაუბროთ! -მკაცრად უთხრა მოწყვეტით აკოცა და მარტო დატოვა.

როგორც იქნა თავი მოიწესრიგეს და შიმშილის მოსაკლავად სამზარეულოს გზას გაუყვნენ. მარია ხმას არ იღებდა, თავჩაქინდრული მიყვებოდა მამაკაცს. სანდრომ ბოლოს ვეღარ მოითმინა გოგონა თავისკენ დაქაჩა და დესერტი წინასწარ მიირთვა, სასურველი ბაგეების სახით. ხოლო ერთმანეთიპს ბაგეებზე საბოლოოდ მომწყდარნი ოთხ წყვილ გაოგნებულ თვალს გადააწყდნენ.



------------------
ბავშვებო კიდევ ერთხელ მადლობა ვინც კითხულობს და მახარებს ტკბილი კომენტარებით ❤ მაგრამ ჩემს მდგომარეობაშიც შედით, ეხლა დავწერე თავი და ისევ სწავლა უნდა გავნაგრძო და მასალა ძაან დიდი მაქ.. ვცდილობ გავძარდო თავები.. ეს შედარებით დიდია. და სრული აფსურდია ძოგი კომენტარი სადაც დამიწერეთ რომ რამოდენიმე დღე ელოდებით ჩემს ისტორიას და პატარა თავი გხვდებათ.. ყოველ ჯერძე შედარებით დიდი თვი გხვდებათ და თვალი გადაავლეთ ისტორიების გამოქვეყნების თარიღს ჯერჯერობით არცერთი დღე ჩამიგდია.. მართალკა გუშინწინ დამეძარა დაწერა ღამე მაგრამ იმავე დღეს გამოვაქვეყნე მანამ სანამ 12ს გადაცდებოდა. ძალიან მიყვარხართ და მეც გამიგეთ, ეხლა დაღლილმა უნდა ვიმეცადინო..



№1  offline აქტიური მკითხველი uchveulo

ულალალალალა რა მაგარიაა <3 მალეე დადეე რააა

 


№2  offline წევრი Lana Tomlinson

ძალიან დაცხა wink wink ვგიჟდები შენზე love გელოდები ახალი თავით love

 


№3  offline წევრი მოლურჯო

გაგიჟებული ვარ აღრთოვანებული
უფრო დიდი თავი მინდა sad am
--------------------
მარიამი

 


№4 სტუმარი good girl

dzaan magari gogo xar ! cota mal-male da didi tavebi gasagebia rom bevrs gtxov magaam ra vqna momwons shemikvardi :* :D

 


№5 სტუმარი ana

Kargia

 


№6  offline წევრი kaxelii

არ იდარდო პატარა კია მაგრამ არაუშავრს. მალე დადე და გაითვალისწინე ის რომ ამ ისტორიას იმიტომ კითხულობენ და დიდი თავებიც იმიტომ უნდათ რომ მოსწონთ.

 


№7 სტუმარი teo...

Umagresi xar.asekargad rom wer imito velodebio shemdeg tavebs. Gelodebi

 


№8  offline წევრი cancara

Kaaia kai male dade

 


№9  offline წევრი xatia wurwumia

Sadzageli gogo xar :D yoveltvis intrigas toveb xolme da mere sulmoutqmelad velodebi xolme axal tavss :D nervul sistemas mifucheb :D dzaan kargi iyo magram tavebi gazarde gtxov :* magari gogo xarrr yochag

 


№10  offline წევრი cisa

ra iqneba cota didi tavebii ro dadooo :( :( yvelazeee kargiaa dzan momwons da velodebi axal tavs ♥♥

 


№11  offline მოდერი X.G

ძალიან მაგარია მომეწონაააააააა love love ველი შემდეგ თავს love

 


№12  offline წევრი Xati Zaalishvili

Mmm ra kargi iyoo ♡♡ ♥♥

 


№13 სტუმარი მია

დღეს კიდევ ხო დადეებ?შეუდარებელი ხააარ,ველოდები მომდევნო თაავს<3

 


№14 სტუმარი Mariammmm

Rakargiia <3 veloodebii shemdegs

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent