შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ანგელოზი გავლით - 3


16-12-2015, 17:17
ავტორი D-roni
ნანახია 7 044

- მოდი არ გვინდა - საჩვენებლი თითი ტუჩზე მიადო კიკნაძემ და ოდნავ უკან დაიხია , რითაც მისი მკერდი ზუსტად მამაკაცის წინ აღმოჩნდა , ახლა უნდა შერცხვეს მაგრამ ისტერიკული სიცილი აუტყდა და სიცილის შესაკავებლდ ქვედა ტუჩს წაეტანა კბილებით , გაკრეჭილი.
- მიწვევ თუ მეჩვენება ? - ცალი წარბი სიცილით ასწია ჰაერში გაზდელიანმა.
- მმმ ... - ჩაფიქრდა და ისევ აკისკისდა - ნწ - თავი გააქნია მორცხვი ღიმილით და ლოყები მაინც აეფარკლა.
- ძალიან ლამაზი ხარ - უკან გადაწვა და გოგონაც კარგად მოიკალათდა მოცელზე , საჩვენებელი თითი ჩამოგდებული თმა გადუწია
დაბნეულ კიკნაძეს ენა მუცელში ჩაუვარდა და გული საგრძნობლად აუჩქარდა.
სახეზე საგრძნობლად წამოწითლდა და წამოდგომა სცადა.
- იყავი - ხელზე დაქაჩა და საწყის ადგილზე დაბრუნა.
- მე ... - თავის მართლება დიწყო და მუცელი გაამოძრავა .
- შენ ? - გაეღიმა გაზდელიანს - უბრალოდ აქ ვიყოთ კარგი ? შენ შენზე მომიყევი და დროც გავა - ოდნავ შეყოყმანდა კიკნაძე - გპირდები ისეთს არაფერს ვიზამ რაც შენ არ გინდა - კიკნაძემ უხეხული ღიმილით დუქნია თავი და გაოგენბულმა გახედა აკოს , რომელმაც ხელში აიყვანა და ისე დააწვინა , რომ ფეხები სიგრძეზე დაედო , ხოლო მუცელი და თავი მის მხარზე.
- დამშვიდდი დამშვიდდი - სიცილით ანიშნა გულის რითმაზე და თავი უკან გადადო - მომიყევი შენზე რამე .
- რა მოგიყვე ? - ჩვეულებრივი ხმით იკითხა და თავი ასწია , თვლებში ჩახედა და , რომ მიხვდა იბნეოდა ისევ დახარა.
- ანუ მიცნობდი ადრე არა ? - ეშმაკური ხმით ჩაეკითხა.
- არ გიცნობდი ... უბრალოდ ვიცოდი ვინც იყავი !
- და ? - თითქოს რაღაცის მოსმენა უნდოდა მისგან.
- შენ არ გემახსოვრები - ჩაიბუტბუტა და ფრჩხილებით ზედაზე თამაში დაიწყო.
- და ვინ გითხრა , რომ არ მახსოვხარ ? პუტკუჩუნა - ენა მოიჩლიქა და კნოპკა ცხვირზე საჩვენებლი თითი დაკრა - მოიცა შენ კეხი არ დაგაჯდა ცხვირზე ? - გაოგნებულმა წამოყო თავი კიკნაძემ და უკანალით პირდაპირ მამაკაცის (ჩავახვეელე-ს) დააჯდა.
- ვაიმე - ამოიგმინა სახეზე წამოწითლებულმა აკომ და ანიშნა გადადიო.
- მოხდა რამე ? - იკითხა როგორც კი კამაკიდან გადმოვიდა.
- ვახ ჩემი - ამოისუნთქა და ფეხზე წამოდგა - შენ ... - მისკენ წავიდა და ხეზე აყუდებულს , რომელიც თვლებს შეშინებული აცეცებდა - პატარა ჭინკა ხარ ! - ღიმილით გადაიკიდა მხარზე და წეხანდელ მდგომარეობაში ჩაჯდა ჰამაკში და დაიწვინა ზემოდან კიკნაძეც.
- ახლა მითხარი შენ ხომ მაგ პატარა ცხვირზე კეხი დაგედო ?
- შენ საიდან იცი ? - საცოდავად ამოილუღლუღა და კომფორტულად მოთავსდა მამაკაცის მკერდზე მიხუტებული , ფეხები მოკეცა ოდნავ და თითებით მის მკერდზე დაიწყო ფიგურების ხაზვა.
- პირველმა მე გკითხე.
- ხო კედელს მივეჯახე და დეფორმირდა , 18 წლის , რომ გავხდი ექიმმა ოპერაცია გამიკეთა და დავიბრნე პირვანდელი სახე ცხვირის ...
- არ გეტკინა ? - მამაკცმა სწორ ლამაზ და უნაკლო ცხვირზე ხელი სახის მანჭვით ჩამოსვა.
კიკნაძეს მის ამ ქცევზე გაეღიმა .
- არა , როგორ უნდა მტკენოდა ვერაფერი გავიგე - მხრები აიჩეჩა და გაიღიმა.
- ძალიან კარგი ...
- ახლა შენ მითხარი საიდან იცოდი ჩემი ცხვირის ამბავი.
- ორი თვალი , რომ მაქვს იცი შენ ეგ ? - ისე ჩასჩურჩულა ვითომ საიდუმლოს უმხელდა.
- იიი - ამოიფრუტუნა და სიცილით კრა ოდნავ მუჭი მკერდზე.


- ისე რას ვერ დაგინახავდი ბოლო პერიოდში ბამაოზი იყავი - გოგონას ნერვებზე თამაშს არ წყვეტდა გაზდელიანი , არადა კარგად იცოდა ძალიან გასუქებული , რომ არ ყოფილა კიკნაძე.
გაბრაზებულმა კრა მხარზე ხელი და გაბუტულმა გადაიჯვარედინა ხელები მკერდზე.
- კარგი რა - სიცილით შემოიჯინა მუცელზე და ფეხები წელზე შემოაწყობინა , სახე მის სახეს გაუსწორა და მთლიანად აიკრა სხეულზე.
- შემომხედე ! - ხმა გაუმკაცრდა მისი ბუტიაობით დაღლილ აკოს. - შემომხედე მეთქი - ნიკაპქვეშ მოკიდა ირონიული ღიმილით საჩვენებელი და შუა თითი , სახე ააწევინა და მის ტუჩებთან დაიხარა. - ტუჩები ისევ ისე გემრიელად გამოიყურება როგორც ადრე - ჩახშული ხმით დასჩურჩულა და გაუღიმა - ახლა მე შენც ტუჩებს გავსინჯავ კარგი ? - თითქოს ნებართვას ეკითხებოდა ისე შეხედე თვალებში , როგორც კი მის თვალებში შიში ამოიკითხა გაღიმებულმა უკუაგდო თავისი სურვილები და კიკნაძე მთელი ძალით ჩაიხუტა .
"რა სულელი ვარ ღმერთო ! რაზეც ამდენი ხანი ვვოცნებობდი მე თვითონ გავანადგურე ! გინდა ? გააკეთე ! "
გაიფიქრა ასიამ და უცებ გამოწია უკან , ხელები კისერზე მოხვია და თვალებში ჩახედა.
- გასინჯე ! - უთხრა ხმადაბლა მაგრამ მტკიცე ტონით.
- რა ? - ღიმილი ვერ შეიკავა კიკნაძის "სითამამეზე"
- გასინჯეთქო - მხრები აიჩეჩა და ტუჩები გაამაცმაცუნა.
- რა გავსინჯო - ისევ თამაშობდა მის ნერვებზე გაზდელიანი.
- რაც გინდა - სიცილით გადაფოფხდა მისი კალთდიდან , ბოლოჯერ შეხედა და ეზოს ბოლოსკენ გაიქცა , დაინახა როგორ გაყვა დინჯი ნაჯებითა და ირონიული ღიმილით გასაგიჟებლად სიმპატიუი გაზდელიანი და ადგილზე გაშეშდა.
წამიერად ყველაფერი გაშეშდა , არ იცოდა რა ემართებოდა მაგრამ მართლა ვერ გადადგა ვერც ერთი ნაბიჯი.
სახლის უკან გაქცეული ერთ დიდ ხეს აეყუდა და ვნებისგან აწითელბული თვალებით დაელოდა მამაკაცის მისვლას.
გაზდელიანი აუჩქრებელი ნაბიჯებით მიუახლოვდა ასიას სხეულს და ხელები მის გარშემო თავთან შემოაჭდო.
სახე ძალიან ახლოს მიუტანა და შუბლი შუბლზე მიადო .
- ესეიგი რაც მინდა ის უნდა გავსინჯო ? - ჩაეკითხა ენაჩაგდებულ , დაბნეულ და ვნება აშლილ კილაძეს და კმაყოფილმა გუსწორა თვალი თვალში. - იცი რისი გასინჯვა მინდა ახლა ყველაზე მეტად ? - წარბი აუწია და ისე გაუღიმა კიკნაძეს , რომ აკარგვინებს თავს .
- ამ ... - თავი გაუქნია და სურვილით დამწვარი დააცქერდა ბაგეებზე.
- შემწვარ კარტოფილს შეჭამდა კაცი - მუცელზე მოისვა ხელი და ისე შევიდა სახლში , რომ ერთხელაც არ გაუხედავს გაბრაზებული კიკნაძისთვის
- ეს ... - გაოგნებულმა საჩვენებელი თითი ცარიელი სივრცისკენ გაიშვირა და ნაწყენი აბუტბუტდა - მეღადავება ხო ? - წარბი ასწია ჰაერში და ხელები გადაიჯვარედინა მკერდსა და მუცელს შორის მანძილზე. - ღმერთო ჩემო ! შენ არ იცი რა შარში გაყავი თავი გაზდელიანო ! ორ წელზე მეტი მორალურად იმისთის ვემზადებოდი ამას , რომ გავეღადავებინე ?! დეგენერატი ! - ამოიბრტყუნა და ისეთი სახით შევიდა სახლში "ვითომ ჩემს სხეულში თუხთუხებდა წეეღან ჰორმონები"

მობილური ეჭირა ხელში და ინსტაგრამზე ათვალირებდა სურათებს.
ყველა თავის სტიქიაში იყო ამან , რომ სელფის გადაღება დაიწყო.
რომ მიხვდა თმა აწეული კარგად ვერ გამოდიოდა ამ ფოტოში გაიშალა და კამერას გაეკრიჭა.
ოცამდე ფოტო გადაიღო და იქიდან მხოლოდ ერთი მოეწონა , დანარჩენი 19 წაშალა და ის ერთი ინსტაგრამზე ატვირთა.
- გამაგიჯებთ მე თქვენ - გოგონების სელფებს გადაწვდა მიშო - რა არის გოგო ეს - ანას ცხვირწინ აუფრიალა მისი დაჭყანული ფოტო - გინდა დააფრთხო მამრები ? - ცალი წარბი აუწია და მობილური დაბლოკა.
- მთავარია იმ ერთს ვუყვარვარ ეგეთი და უარესიც - ნიშნისმოგებით ჩაუკრა თვალი და უფრო დაეჭყანა.
- ეგეთი მარტო ჩვენ გვიყვარვარ , ვინც აქ ვართ - გადაიხარხარა ნიკამ და სიტუაციიდან ძმაკაცის გამოძრომა სცადა.
- მაგას არ ვამბობ მეც ? - ირონიულად აწკიპა წარბი და ახლა უკვე აშკარად გააქტიურებული ნამიოკი გაუაქან პირდაპირ შუბლში მიშოს , მამაკაცს იმდენად დამიზნულად მოხვდა "შუბლში" უმცროსი გაზდელიანის ნამიოკი , ტვინში შეაჭრა პირდაპირ და გაბადრულმა ასწია თავი მობილურიდან .
- რაო რაო გაზდელიანების ქალიშვილო ? - გაკრეჭილმა აათამაშა ხელში ტელეფონი და გადაიხარხარა.
- რაო რაო და ბატილს ტოლმაო - ჰაეროვანი კოცნა გაუგზავნა და მის სახესთან ერთად გაკრეჭილმა გადაიღო სელფი.
- ეეე - ხელით წვდა მის მობილურს და ნიშნისმოგებით ააფრიალა ხელში .
- ნაძვის ხეე - უპასუხა "ეეე"-ზე და გაეღიმა.
- ოო ? - გადაიხარხარა და ახლა უკვე თავის მობილურს დაადო გოგონას მობილური.
- მოგახტა ხბო - მხრები აიჩეჩა და კისკისით დააჯდა ფეხებზე.
- ააა - უფრო დიდი მონდომებით ახარხარდა მამაკაცი მოსალოდნელ პასუხზე.
- ზამბარაა - ენა გამოუყო და მიახვედრა " არ გამოგივიდა" -ო .
- იი !
- კიტრი ! - მის პასუხზე თვითონვე გაეცინა რადგან იცოდა , როგორ მიიღებდა გოგონას ნათქვამ "კიტრს" მიშო.
- უუუ - ეშმაკურად აათამაშა წარბები და სექსუალურად გადააქნია თავი.
- ვაი მე - საცოდავად ამოილუღლუღა და მის ტუჩებს დააცქერდა .
"მომკავდინებელი აღმოჩნდა გაზდელიანების ქალიშვილისთვის , მიშოს სექსუალური ქცევა"
- ვაი შენ - მარიამმა და ასიამ ერთდროულად უთანაგრძნეს ანას და გადაიხარხარეს.
- გისმენთ - მობილურს გაბადრულმა უპასუხა და ფრჩხილები ფეხებზე დაისვა.
- მამიკო როგორ ხარ - მოესმა თემოს ხმა და ბედნიერი გაიბადრა.
- კარგად თემჩ შენ - გაიცინა და რა თქმა უნდა მამის ნერვების მოშლით დაიწყო საუბარი.
- გოგო ! - გაეცინა მამაკაცს.
- აი ისე ძალიან მომენატრე ისე ძალიან ! გავგიჟდი მაა - "მაა" , რომ თქვა ყველას სიცილი უტყდა , შემთხვევით გახედა აკოს , რომელმაც დამშვიდებულმა ამოიოხრა და გაეღიმა.
- მეც მამიკოს პრინცესა , როგორ ხარ რამე ხომ არ გჭირდება ?
- არაა მაა , რა უნდა მჭირდებოდეს ... ანასთან ვართ აგარაკზე - გაიღიმა და მარიამს თვალი ჩაუკრა.
- ვაა მართლა ? მარტო ხართ მამიკო ? - მიხვდა საითაც უმიზნებდა ბუნჩულა მამიკო სათქმელს და გაეღიმა.
- არა მაა მე მარიამი ანა და ანას ძმა თავის ორი ძმაკაცით - ჩამოურაკრაკა და გადაიკისკისა.
- ვაა აკო მანდაა ? მომიკითხე ყველა წავედი მა და ჭკვიანად კარგი ?
- კაი მა მიდი გკოცნი - კოცნა გაუგზავნა და მობილური გათიშა.

ღამე დასაძინებლად მარტივად გადანაწილდნენ , ბიჭები როგორ უნდოდათ ისე დაწებოდნენ იმის გამო , რომ სახლში 5 საძინებელი იყო , ხოლო გოგონები ორ საწოლიან ოთახში შეეყარნენ და ერთად დაიძინეს.
მთელი ღამე მხოლოდ ერთი აზრი უტრიალებდა თავში სამივეს.
სხვადასხვა მიზნით მაგრამ მაინც ხომ ერთი ?
ერთი დაქალის სექსულურ მეზობელზე , მეორე ძმის ძმაკაცზე და ბავშვობის მეგობარზე/სიყვარულზე , ხოლოდ მესამე დაქალის ძმაზე და ბავშვობის სიყვარულზე.
არ ჰგავდა მათი დამოკიდებულება , სიყვარულის მიმართ , პაწანა ბავშვების დამოკიდებულებას.
არ თვლიდნენ , რომ ეს ყველაფერი აკვიატება და დროისთვის მისანდობი "თემა" იყო.
მართალია სამივემ კარგად იცოდა , რომ ცხოვრებაში ყველაფერი ხდებოდა და რომ ეს ყველაფერი გარდამავალი შეიძლებოდა ყოფილიყო .... მაგრამ ...
ყველგან არის "ერთი მაგრამ" .
ყველგან არის ერთი ხელის შემშლელი ფაქტორია , ყველასთან არსებობს დაბრკოლება , თუ დაბრკოლება შეგხვდა არ ნიშნავს იმას , რომ უბედური ხარ და ან სულაც ამოჩემებული , უნდა იყო უბედური და აუცილებლად გათვლილი ! უნდა გქონდეს ჯადო და იფიქრო წამდაუწუმ მასზე , რომ ის მოსპო .
ნათქვამია , მზიან დღეს ყოველთვის მოსდევს წვიმიანიო ...
ისევე როგორც ზაფხულს ზამთარი ისევე როგორც სიცივეს სიცხე.
ასეა ცხოვრებაზეც , ბედზეც .
ყოველთვის მოყვება ცუდ ამბავს კარგი ამბავი . ამბავი რომელიც იქნება სტიმული გააგრძელო ცხოვრობე.
ცხოვრების გაგრძელება ყოველთვის ადვილია , რთულია გადაწყვიტო როგორ წარმართავ მას , უაზროდ თუ აზრიანად .
ისევე როგორც მწვერვალის მპყრობელთათვისაა ძნელი , ევერესტის დაპყრობის შემდეგ სხვა რაიმეზე ოცნება ისევეა რთული ადამიანისთვის უმიზნოდ ცხოვრება .
არაფერი ხდება ჰარიჰარალეზე , ჰაერზე და ტყუილად.

როგორც ფეისბუქის უბრალო სმაილები ვერ გადმოსცემს თქვენს ემოციებს ისე , როგორც საჭიროა , ისე ვერ გადმოვცემ ახლა მათ გრძნობებსა და ემოციებს მეც სიტყვებით.
მართალია მართალია ... ლექსიკონს საკმაოდ ბევრი სიტყვა გააჩნია მაგრამ ... რომელი სიტყვა დაიტევს იმდენ ემოციას , რამდენსაც სიყვარული და უბრალოდ ასეთი ძლიერი გრძნობები მოიცავს ?
თითქოს მთელი ღამე იძინათ , ეძინათ როგორც მთვარეულებს .
ასიას გულში და გონებაში დომხალი ხდებოდა.
აჯაფსანდალივით იყო ყველაფერი ერთმანეთში არეული და მშვიდად ძილის საშუალებას არ აძლევდა.
მთელი ღამე წრიალებდა და რამდენჯერაც გამოეღვიძებოდა იმდენჯერ სწრაფად გათენებაზე ოცნებობდა.
როგორც კი თვალებს დახუჭავდა საოცნებო შეხება და ტუჩები უდგებოდა სიბნელეში თვალწინ.
სიზმრებშიც კი ხვანცალებდა და ოხრავდა საცოდაობისგან.
გაგიჟებულს გაეღვიძა ღამის 4 საათზე როცა გაიაზრა , რა ესიზმრა.
რეალობასთან ახლოს იყო მისი სიზმარი ... ისევ სიახლოვე , ისევ მოსალოდნელი სასურველი ტუჩების შეხება და ჯანდაბა ! ისევ დაცილება , აი კიკნაძესაც გაეღვიძა.
შეწუხებულმა გადახედა დაქალებს და წყლის შესახმელად საპირფარეშოში გასვლა გადაწყვიტა.
საცვლებზე თხელი , მოკლე შავი სრიალა ნაჭრისგან შეკერილი ხალათი მოიცვა და ოდნავ შეიკრა მუცელზე , რომ შეკრული ჰქონოდა , სინადვილეში კი ყველაფერი უჩანდა წინიდან.
ფეხაკრეფით გაიარა საპირფარეშომდე მანძილი და , რომ მიხვდა წყალიც უნდოდა ბარემ სამზარეულოში გავალო იფიქრა.
წყლის ჭიქა აავსო და დახლს მიეყრდნო , ცალი ფეხი მუხლში მოხარა და ტერფი , მეორე ტერფს დაადო.
შეხსნილი ხალათიდან ქვედა საცვალიც კარგად ჩანდა და ზედა სიმრგვლეებიც.
ოდნავ გაფაჩუნებაზე გულზე ხელი მიიდო შეშინებულმა და სამზარეულოში შემოვარდნილ დაქალს თვალები დაუქაჩა.
- რა მოჩვენებასავით დადიხარ ქალო - გაბრაზებულმა შეხედა მარიამს და წყლით სავსე ჭიქა ხელში მიაწოდა , რომ მიხვდა რაც უნდოდა.
- მთელი ღამე მეზობელზე მეფიქრებოდა , საშინლად მინდა მასთან ყოფნა - განაბულმა ამოიოხრა და თავი მაგიდაზე დადო - გავალ დავწვები თორემ ღამე მგონი შეტევა მეწყება და კაცი კი არა ის კაცი მინდება ! ის კაცი აი ის ! - ამოიგმინა და ხელების ქნევით გავიდა სამზარეულოდან.

ასიამ შეწუხებულ დაქალს სიცილით გააყოლა თვალი და წყლის ჭიქა ისევ ხელში მოიმწყვიდია.
ოდნავ ფაჩუნზე აღარ შეშინებულა .
- ამჯერად რა გინდა - ღიმილი სახეზე შეაშრა სამზარეულოში მარიამის მაგივრად აკო , რომ დალანდა.
- იმჯერად რა მინდოდა ? - წყლის ჭიქა ხელიდან ააგლიჯა და ვნებამორეული თვალებით შეხედა დაბნეულს თვალებში , თან წყალი დალია.
- მე ... მარიამი მეგონე - თავი გააქნია და გაოგნებულმა შეხედა მის ხელს , რომელიც თავის წელზე ახლადმოხვეული იგრძნო.
- მე იცი ვინ მგონიხარ ? - წყლის ჭიქა დაცლილი დადო დახლზე ცალი ხელით და იქვე თეძოზე ჩაასრიალა ძლიერი ხელის მტევანი , საჩვენებელი თითით ისედაც შეხსნილი ხალათი მარტივად შეხსნა და გახურებული ხელი შიშველ მუცელზე ჩაასრიალა. = ის ქალი მგონიხარ , რომლის ტუჩებიც თუ არ ვიგრძენი საკუთარ თავს ვერ ვაპატიებ ! ტუჩები , რომელიც წლებია მაგიჟებს - ტუჩებზე დასჩურჩულა და იქვე ყველანაირი შესავლის გარეშე წაეტანა სურვილმორეული ბაგეებზე.
ვირულად და ვნებიანად უკოცნიდა ორივე ტუჩს და დროდადრო კბილებსაც იხმარდა.
ხელებს ქალის ნახევრად შიშველ სხეულზე დაასრიალებდა და სულ არ აინტერესებდა სად იყო და ვის კოცნიდა.
- მინდიხარ - როგორც კი ტუჩები ყელზე ჩამოასრილა და ხელებით ლიფიან მკერდს წაეტანა , დრო იხელთა და "გულის ნადები" გაუმხილა.
- გაჩერდი ... - ამოიხრიალა და ხელებით მის თმას ჩაეჭიდა , ქვედა ტუჩზე კი კბილები დაისო , რომ სიამოვნების ამოძახილები შეეკავებინა.
- ნუ გეშინია , არაფერს გავნებ ! უბრალოდ ახლა , რომ არ მოგეფერო გავგიჟდები ! ზედმეტების გარეშე გპირდები - თვალებში ჩახედა და ისევ მის ტუჩებს დაეპატრონა ამჯერად ძალიან ნაზად - წადი დაიძინე სანამ თავის შეკავება შემიძლია - ამოიხრიალა და ოდნავ შეუშვა ხელები , მის ნაზ კანც კი მაინც ვერ ეშვებოდა.
ნაბიჯები ძლივს გადადგა კიკნაძემ და ნასივმოვნები შეწვა თავის ლოგინში.
სრულებითაც არ ფიქრობდა , რომ უთავმოყვარეოდ იქცეოდა.
კოცნიდა ბავშვობის სიყვარულს და ვერ იჯერებდა , რომ საპასუხოდ იმას იღებდა რაზეც ამდენი წელი ოცნებობდა.
"ვნებიან" ფიქრებში ჩაეძინა და მთელი დარჩენილი რამდნემე საათი გატრუნულს ეძინა , გაბადრული სახით .



^^^
მზე თვალებში უჭყიტინებდა და თვალების გახელა მაინც არ უნდოდა.
ფრთხილად გაახილა ჯერ ერთი , შემდეგ კი მეორე თვალი და მათ ფშვნეტას მოჰყვა.
მუცელზე კოღოს ნაკბენს სახე დამანჭულმა დახედა და შეეცადა იგნორი გაეკეთებინა.
რომ ვერა და ვერ მოითმინა ფრთხილად აამოძრავა ფრჩხილები და რომ მიხვდა არაამქვეყნიურად სიამოვნებდა მთელი ძალით მოიქაავა და სახე უფრო დამანჭა ნაკბენი , რომ აეწვა.
- ჯანდაბა ! - შეიკურთხა და ფეხზე წამოდგა.
სახეზე წყალი შეისხა და უბრალო სპორტული , თავისუფალი ტოპი გადაიცვა.
შორტები ამოიცვა და "შლოპანცებში" ფეხები გაუყარა.
თმის აწევით გაფრატუნდა შემოსასვლელში და ხალხს მიესალმა.
აკო , რომ თვალში დააკლდა მოწყენილმა დაიკავა ადგილი და უაზროდ გაიკრიჭა რაიმე , რომ არ ეეჭვათ.
- სამსახურის საქმეებზე წავიდა , ხვალ დილით მოგვაკითხავს და წაგვიყვანს - ხმადაბლა ჩასჩურჩულა ანამ და მხარზე მიეხუტა.
მომენტალურად მოეღრუბლა სახე , ღიმილი სახიდან წაეშალა და მაგიდაზე ვითომ ისევ ნახევრად მძინარემ ჩამოდო თავი.
გაბრაზებული იყო ! რა აბრაზებდა ვერ გეტყვით მაგრამ მაინც საშინლად გაბრაზებული იყო !
ვერც ავალდებულებს , რომ უთხრას სად როდის მიდის , მაგრამ ვერც იმ აზრებს იშორებს თავიდან , რომ მისგან შორს ყოფნა უნდოდა .
- მე ჰამაკში ვიქნები - შემდნარი ღიმილით წამოდგა ფეხზე და სამზარეულოდან გამოვიდა.
ბოლოს მხოლოდ ნიკას ხმა გაიგო "რა ჭირსო" , რომ კითხულობდა.
ცრემლებ ჩამდგარი თვალებით გაწვა ჰამაკში და თითოეული მომენტი გაიხსენა გუშინდელი დღიდან მოყოლებული.
ცრემლები წამოუვიდა და კოღოს ნაკბენის წვალება დაიწყო.
თავის თავზე ეშლებოდა ნერვები !
რა აბღავლებდა ამხელა გოგოს ?!
- რა გატირებს ? - პროდუქტებით დატვირთული მიუხლოვდა აკო , იქვე მიდო პარკები და საყვარელი ქალი კალთაში ჩაისვა - მოხდა რამე ?
- შენ ... თბილისში არ წახვედი ? - ცრემლიანი თვალები შეანათა და ნერწყვი მძიმედ გადაყლაპა.
- მაგის გამო ტიროდი ? - გაეცინა და გულზე მიიხუტა - რა თბილისში პროდუქტების საყიდლად გავედი , არც ერთმა აწია უკანალი და ...
- არა მაგის გამო არ ავტირებულვარ - გაბუსხულმა გადაიჯვარედინა ხელები და სწრაფად მოიგონა ახალი ტყუილი - კოღოს ნაკბენი გამიღიზინდა და - ჰამაკში გაწვა და საჩვენებელი თითის ფრჩხილით ნაკბენი ანახა.
- ხო? - ირონიული ხმით იკითხა და ცალი წარბი ჰაერში ასწია - მერე არ იცი შენ მაგის უებარი წამალი ? - ფრთხილად დაიახარა მისი მუცლისკენ და ნატკენ ადგილას გახურებული ტუჩები მიაწება , სველი კოცნა დაუტოვა და ზემოთ ამოიყვა.
- აჰ ... - ამოიოხრა და ხელით ააწევინა თავი მამაკაცს - ჩემი გაგიჟება გინდა ?!
- არ მოგირჩა? - გულიბრყვილო სახით ახედა და ასიამ ამის დანახვაზე ნეწყვი მძიმედ გადააგორა სასულეში .
"რას მიშვები" - გაიფიქრა და კისერი გადააკონწიალა ისევ , რომ იგრძნო კოცნა.
- სანამ არ მეტყვი , რომ აღარ გტკივა მანამდე მოგიწევს ამ წამების ატანა - ნიშნის მოგებით ჩაუკრა თვალი და ისევ ისე ვირულად დაეპატრონა მის ბაგეებს - ასე უკეთესია - ტუჩები გაილოკა და კიკნაძე მხარზე გადაიკიდა - მე და შენ პატარა საქმე გვაქვს "ხ-ბოჩოლა" - გადაიხარხარა ისეთი სიცილით , ახლაც რომ ადნობს ასიას - და მერე "მივხ-ბოჩოლდეთ" სახლში კაი "ხ-ბოჩოლ" ? - ჩაეკითხა და თავი უკან გადაწია , სანამ რამის თქმას მოასწრებდა საწყალი "ხ-ბოჩოლა" მანამდე გააჩუმა ორივესთვის სასიამოვნო ხერხით .


ესეც ასე ... მოკლედ თავის მოცულობის გაზრდა , რომ იქნება და იქნება ეს უკვე იცით ... მაგრამ , მოვლენების გაწელვას ვცდილობ , მინდა ცოტა დიდი გამომივიდეს ასე 10 თავამდე , ასე რომ დავიწყე გიგანტური თვების წერა , ხომ იცით რომ არაფერი არ გამოვა ? მაშინ ორ სამ თავში დამთავრება მომიწევს . მადლობა ყველას კომენტარებისთვის , იმდენად დიდ სტიმულს მაძლევს თქვენი კომენტარი , რომ მინდა უფრო მაგარი თავები დავწერო <3
ველოდები მსუყე კომენტარებს , რომლების მეშვეობითაც დიდ სტიმულს მივიღებ! მიყვარხართ !!!



№1  offline წევრი Ce Ce

როგორი ხვანცალა თავი იყოო wink
ხ-ბოჩოლა მომეწონა wink
დღეს იმდენი ვიცინე და ამ თავის წაკითხვის შემდეგ ხომ დავაგვირგვინე დღევანდელი დღე wink

 


№2  offline ახალბედა მწერალი ლორელაი

კითხვის განმავლობაში ღიმილი არ მომშორებია,პოზიტიური ადამიანი ხარ და ისტორიაც ასეთი გამოვიდა. მომწონს ძალიან აი ამ ხ-ბოჩოლამ გამგუდა. love

 


№3  offline წევრი N7

ქალო, გამაგიჟო გინდა მეც ამათთან ერთად?
შენს მთელ სიგიჟეებს ნუ მოახვევ ამ საწ....ბს, დაინდე am
ლავიუ
ნიდიუ am
love
--------------------
ქოქოსის გოგო.

 


№4  offline წევრი p♥♥h ^^

Saertodac araa gawelilii da tavebis sididec normaluriaa

Shenn xom xar da xarr saocrebata qveyana ❤❤❤
--------------------
ყოველ ადამიანში მზეა-აცალეთ, რომ ანათოს!

 


№5  offline წევრი anuka1994

ძალიან მაგარი ისტორიაა ❤️❤️

anuka1994
ძალიან მაგარი ისტორიაა ❤️❤️

ხომა რ იცით მე❤️-ს სიახლეები სად ვნახო მეგობარს უნდა და

 


№6  offline წევრი Firefly

ხ-ბოჩოლაა ♥♥♥
ძალიან პოზიტიური თავი იყო,სულ ღიმილით ჩავედი ბოლომდე.ძალიან მიყვარს ყველა შენი მოთხრობა საუკეთესო ხარ♥
--------------------
M.T

 


№7  offline წევრი LoNdA DM

მომწონს და ამ თავში რაღაც ძალიან დაახლოვე არა . ველოდები შემდეგ თავს

 


№8  offline მოდერი sameone crazy girl

უბრალოდ მაგიჟებენ მე ესენი და შენ რა ვთქვა რა გავაკეთო რა გითხრა მეტი მითხარი ერთი love love love

 


№9  offline წევრი Xati Zaalishvili

Ragacnairadd kargii tavii iyoo ♥♥♡♡♡ ^^

 


№10  offline აქტიური მკითხველი uchveulo

უუუუჰ რა კარგიაა მალე დადეე რაა

 


№11  offline წევრი lamazmani

კაია მომწონს საყვარლები არიან მალე დადე love

 


№12 სტუმარი qeti

კარგ დასასრულს ველოდები, რაღაც ორიგინალურს და პოზიტიურს. წარმატებები. <3 ძალიან მომწონხარ დახვეწილი სტილი გაქვს და გააგრძელე ასე... <3

 


№13 სტუმარი anris gogo

საყვარელი ხარ ძალიან... მომწონს ისტორია, ძალიან კარგია

 


№14  offline მოდერი X.G

მართლაც ძაან მაგარი ისტორიააა

 


№15  offline აქტიური მკითხველი grafo

ვეცდები ცხოვრებაში პირველად შედარებით თავშეკავებული კომენტარი დავწერო:))). გაფიცებ, თუ ამ ისტორიის მალე დასრულებას არ აპირებ დადებამდე ჯერ შენ წაიკითხე, ოღონდ რამდენჯერმე და მერე გამოაგზავნე დასადებად.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent