შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ანგელოზი გავლით - 5 - დასასრული


18-12-2015, 14:53
ავტორი D-roni
ნანახია 6 828

ოდნავ მიტრიალდა მისკენ და ძლივს შეიკავა თავი იქვე ,რომ არ ჩამოკიდებოდა კისრზე.
ბედნიერი ღიმილით გაკრეჭილმა დაუქნია თავი და თვალი გამათბობელზე მიტმასნილ ორ წყვილს გაუსწორა.
ერთ წყვილშ მეზობელი , რომ ამოიცნო მარიამის გვერდით , რომელიც დროდადრო თავზე კოცნიდა პირი დააღო .
ხოლო მეორე წყვილში მიშო , რომ დაინახა როგორ კოცნიდა ანას გულზე ხელი მიიდო.
- მელანდება? - თვალები სწრაფად დაახამხამა.
გაზდელიანმა უბრალოდ ჩაიცინა და მარკერი ააგლიჯა ხელიდან. - რას მაწერ ?
- მერე გაიგებ - თვალი ჩაუკრა და შეაბრუნა.
ზურგზე ,ერთი დიდი ადგილი მოძებნა და სასურველი რაღაც დაწერა.
- გილოცავ - მიულოცა , მარკერი ხელში მიაჩეჩა და დარბაზში შეაბიჯა.
ანერვიულებულმა მიიჭირა გულზე ხელი და გოგონებს დაუძახა.
- ამ ყველაფერს მერე ამიხსნით! ახლა მითხარით ზურგზე რა მაწერია !
გოგონების გაკრეჭილი სახე გაოგნებულმა სახემ შეცვალა.
შეშინებულმა შეხედა დაქალებს და მათკენ მიტრიალდა.

- ვაიმე ენა ამოგაგლიჯოთ და ზემოდან წავიკითხო თუ ამოიღებთ ხმას - შეშინებულმა დაახურინა ხელის მარტივი მოძრაობით ყბა ორივეს.
- იწყება - დარბაზში შეაგდო ორივემ და უხმოდ აიყვანეს სცენაზე.
სულ ცოტახანში საერთოდ აღარ ახსოვდა წარწერა , რომლის წაკითხვის სურვილიც კლავდა.
ახლა მთლიანად ბოოლო ზარზე იყო გადართული.
თავისი როლები კარგად შეასრულა , იცეკვა კიდეც.
ბოლოში იმღერეს .
იმით გაბედნიერებული, რომ გაზდელიანი ესწერებოდა მათ ბოლო ზარს ყველაფერს ფრენა ფრენით აკეთებდა.
მათი ბოლო ზარი პირველი იყო , ამიტომ ყველა დარბაზში ისხდა და დამთავრებულს ტაშს უკრავდნენ.
უნებურად გაახსენდა ის დღე კუთხეში სულ უკან , რომ იჯდა მობუზული და სლუკუნებდა იმის გამო ,რომ გაზდელიანს ხშირად ვეღარ ნახავდა.
სულელურ ბავშვურ საქციელზე უცებ მოედო ღიმილი სახეზე და აკოს ძებნა დაიწყო თვალებით.
სცენასთან , რომ დაინახა მამაკაცი თვალებგადმოკარკლულმა შეხედა.
უცებ შუქი ჩაქვრა და იმის მაგივრად , რომ ჩოჩქოლი ატეხილიყო რა ხდებაო ხმას არავინ იღებდა.
შეიშუნებულმა დაიწყო ხელებიც ფართხალი და თვალების უშედეგოდ ცეცება ჩანბნელებულ სივრცეში.
უცებ იგრძნო სასურველი შეხება და მათ ზემოთ ანთებული შუქი , რომელიც მთელ დარბაზში მხოლოდ მათ სადგომ წერტილს ანათებდა.
"Duke Dumont - Ocean Drive" დარბაზში სიმღერა გაჟღერდა , რომლის ხმაც ძლივს ჩაესმოდა ბრინჯივით დაბნეულ კიკნაძეს.
სიმღერა ეცნო , თუმცა როგორ შეიძლება არ გეცნოს სიმღერა . რომელიც შენს საყვარელ მოგონებებს გახსენებს?
ხელზე იგრძნო შეხება და უნებურად ეკრანისკენ გაექცა თვალი , რომელზეც გამოსახული უკნიდან მდგომი კიკნაძე ჩანდა.
ლამაზად იღიმოდა და გარკვევით მოჩანდა , უკნიდან დიდი ასოებით დაწერილი წარწერა " მზად ხარ ?! ხ-ბოჩოლ ცოლად გამომყვები?"
უნებურად ჩამოუგორდა ცრემლები თვალებიდან და ძლივს გაუსწორა მზერა , თბილ თვალებს , თვალებს რომლებიც ყველაფერს ამბობდნენ.
ახლა მიხვდა რატომ გაოგნდნენ გოგონები წარწერის დანახვისას , რატომ არაფერი უთხრეს და საერთოდ ყველაფერს მიხვდა.
იმასაც მიხვდა , რომ მისი ბავშვობის სიყვარულის გარეშე არც ერთი წამის გატარება აღარ სურდა .
ზუსტად იცოდა საკუთარ პასუხს ,რომ არასდროს ინანებდა .
აზლუქუნებულმა მოხვია კისერზე მამაკაცს ხელები.
თვალები გაუშტერდა , როდესაც მამაკაცმა მისი ხელები ნაზად მოიშორა და ცალ მუხზლე დაიჩოქა.
ჯიბიდან შავი ბარხატის ყუთი ამოიღო და ლამაზთვლიანი ბეჭედი აუფრიალა ცხვირწინ .
- მზად ხარ გამომყვე ცოლად ? მზად ხარ ურთიერთობის ახალ ეტაპზე გადასასვლელად ხბოჩოლ? - ჰკითხა და საყვარელ სხეულს ისე გაუღიმა დღემდე , რომ ადნობდა .
- მზად ვარ ! გამოგყვები ცოლად ! უყვარხარ ხ-ბოჩოლას ! ისე უყვარხარ არც ერთი წამის დახარჯვა აღარ უნდა ! - ესღა თქვა და ისე ჩაეხუტა საყვარელ სხეულს , დაჩოქილი კინაღამ უკან გადააგდო ზურგით.

დარბაზში აპლობისმენტების გარდა აღარაფერი ისმოდა.
იმ ორს კი, რომელის შუა გულში ისხდნენ და ერთმანეთს მუხლებზე დაჩოქილები ეხუტებოდნენ საკუთარი გულისცემის გარდა არ ესმოდათ არაფერი.
გაზდელიანმა საყვარელი სხეული ხელში აიტაცა და მთელი ძალით დაატრიალა უკვე განათებულ დარბაზში.
- ჩემი ხბოჩოლა ხარ ! ჩემი საკუთრება და უკვე ჩემი ცოლი ! - მთელი ძალით ჩაიხუტა და მთელი სახე დაუკოცნა.

^^^



- ადამიანო შენს სახლთან ვარ აღარ ჩამოდიხარ ?! - შეწუხებულმა ამოიგმინა აკომ და მანქანას მიეყრდნო.
- ხომ გინდა , რომ ლამაზი ვიყო ? - თვალები ისე გადაატრიაა გეგონებათ დაინახაავდა.
- რამდეჯერ გითხარი თვალებს ასე ნუ ატრიალებთქო ? - ხმა გაიმკაცრა გაზდელიანმა
- საიდან იცი - დაბნეული აბლუყუნდა და ფანჯრიდან გაკრეჭლმა გადაიხედა.
- მე ყველაფერი ვიცი რაც შენ გეხება ! დროზე ჩამოხვალ თუ ამოვიდე და გადავიფიქრო წასვლა? - წარბი აუწია საცოლეს ეზოდან.
- სასიამოვნო გეგმა იქნებოდა . - საყვარელი ტუჩები გაიხსენა და მის დასანახად გადაისვა ქვედა ტუჩზე ენა.
- კარი გამიღე კიკნაძე ! - მობილური გათიშა და სწრაფად შევარდა სადარბაზოში.
კიკნაძე კისკისით გაიქცა კარისკენ და სწრადად გამოაღო.
სიტყვის თქმა არ დასცალდა მამაკაცმა დაკეტილ კარზე , რომ ააყუდა ტუჩებზე ისევე ვირულად წაეტანა როგორც სჩვევია.
გაბადრულმა მოაკალათა ხელები მის კისერზე და ნასიამოვნებმა ამოიოხრა , შიშველ ფეხზე გახურებული ხელი , რომ იგრძნო.
- წასვლის დროა - ოდნავ მოსდო მამაკაცის ტუჩებს კბილები კიკნაძემ და თავი უკან გადაწია თვალებში , რომ ჩაეხედა.
- შეგახსენო რამდენა სასიამოვნო გეგმა იქნებოდა ? - ნელი სვლით წაიყვანა საწოლი ოთახისკენ და ფრთხილად დააგდო საწოლზე გაკრეჭილი კიკნაძე.
ქალმა მხოლოდ ღიმილით დაუქნია თავი და ხელის მარტივი მოძრაობით გაიშალა თმა.
სამი წელია "საცოლე-საქრმო" ქვიათ , მაგრამ არასდროს მიუცია თავისთვის ზემდეტის უფლება გაზდელიანს.
სამ წელში , ამ დროში მარიამი და თავისი სექსუალური მეზობელიც დაოჯახდნენ და ანა და მიშოც.
ესენი კი იძახდნენ ვირგებთ ცხოვრებასო.
მიუხედავად იმისა , რომ ღამეს და დღეს ხშირად ერთად იყვნენ უბრალოდ მოფერების იქით არცერთი არ მიდიოდა.
ყოველთვის კაშკაშებდა კიკნაძის თვალებში სიამოვნებასთან ერთად შიშის სხივებიც , ამიტომ ყოველთვის დროულად იკავებდა თავს გაზდელიანი.
ზუსტად ამის გამო უყვარდა სიცოცხლეზე მეტად ასიასაც მისი აკო.
ამჯერად მხოლოდ მოფერებას არც ერთი დაჯერებულა.
სახლში გამეფებულ სიმშვიდეს მამაკაცის გახშირებული სუნთქვა და უკვე ქალის კვნესა არღევდა.
" რა სამწუხაროა კლუბში წასვლის პესპექტივა , რომ აღარ აქვთ"

^^^


ყოველთვის ისე იქცეოდნენ , როგორც უადვილდებოდათ გაბედნიერება.
ერთმანეთის გვერდით ყოველთვის ბედნიერები იყვნენ.
ოჯახურ ცხოვრებაშიც დიდი წინსვლა ჰქონდათ.
ბოლოს და ბოლოს ასიას ნათქვამმა "მამაკაცი უფრო მესექსუალურება სამზარეულოში , საყვარელი ქალისთვის საჭმლის მზადების დროს"-ო აკო გონს მოიყვანა და ახლა ყოველთვის "ესექსუალურებოდა მისთვის საჭმლის მზადების მომენტში" გაზდელიანი.
"მანამდე ხო არა რას ამბობთ ამას ? რა სისულელეა !


^^^



- არ ვისრიალოთ ? - საყელო გაისწორა და სათვალიდან თალები აუფახულა ანას და მარიამს.
- არსად არ ისრიალებთ ! - გამოვიდნენ სიტყვით აკო მიშო და კაკი ( მარიამის ქმარი და ასიას სექსუალური მეზობელი)
- რაიო ? - თვალებდაჭყეტილებმა და ტუჩებდაბრეცილებმა გახედეს ქმრებს.
- ორსულად ხართ სამივე ! სად მისრიალებთ ,რომ მისრიალებთ ? -კაკი მარიამთან მივიდა და ხელში აიტაცა - არ შეიძლება ახლა სრიალი და ზედმეტი მოძრაობები ! ვერ გაიგე ? ექიმმა ცეკვაც კი არ არის სასურველი ბევრიო ! - ცხვირზე აკოცა და კალთაში ჩაისვა.
- მოდი ჩემთან - ხელით მისკენ ანიშნა ასიას და კალთაში ჩამხტარს ტუჩები დაუკოცნა , პარალელურად ოდნავ გამობურცულ არც ისე დიდ მუცელზე ხელები გადაუსვა - მამიკო რაღა ვქნა შენი დედიკო ასეთი სულელი , რომ მყავს ? - ლაპარაკი დაუწყო ისე საყვარლად ასიამ კისერი გადააკონწიალა მაგრამ სულელზე თალები ჭყიტა - წადი ახლა და მომიტანე კივის წვენი - ტუჩები გააწკლაპუნა და გაიკრიჭა.
- დიდი ხანი უნდა იდგე მანდ ? - მიშომ სიცილით მოხვია ანას ხელი და ცალ ფეხზე დაისვა - ნუ იბუსები რაა ჩვენი შვილისთვის გეუბნები სადმე , რომ წაიქცე და ცუდად დაეცე სად მიდიხარ ?
- ნუ ხო მართალი ხარ - ტუჩები დამანჭა და საყვარელი კაცის კისერში ჩაყო ცხვირი.
- ხო და ჩუ - მოწყვეტით აკოცა თმაზე და ლოყა მას ჩამოადო - ჩემი ციცქნა - ჩაილაპარაკა განაბულმა და თოვლს გაუსწორა თვალი.
- თოვლივით სუფთა მყავხარ - ფითქინა კანზე გაუსვა ტუჩები გაზდელიანმა კიკნაძეს და ხელში აყვანილი წავიდა პატარა ხის სახლისკენ - შემოიყვანეთ არ გაცივდნენ - ბიჭებს მიუთითა და სახლის კარი ფეხით შეაღო.
- მმ ჩემი - ტუჩებზე ვნებიანად წაეტანა ქმარს კინაძე.
- მაინცდამაინც ორსულობის დროს დაიწყე შენ ასე კეკლუცი ? - სიცილით გააჯავრა და ბუხართან გაწოლილმა სხეულზე დაიწვინა , მუცელზე ხელები დაადო და მონატორულ რეჟიმში დაუწყო მოფერება , ტუჩები კი კისერზე მიაწება.
- მიყვარხარ ! - განაბულმა გადააკონწიალა თავი და მამაკაცის თითებს , რომელბიც მის მუცელზე დაცოცავდნენ თავისი თლილი თითები გადაუსვა.
- ჩემი ხბოჩოლა ხარ ! ჩემს ცხოვრებაში ანგელოზი ხარ გავლით , რომლის გზაც ჩემთან მოდის გაიგე ? მიყვარხარ ხბოჩოლ - ყურში ჩასჩურჩლა და მეგობრებს საყვარელ ცოლთან ერთად გაუღიმა.


^^^



- დე - ჩლიქინით მივიდა მამიკოსთან მიწოლილ დედასთან ივა და სავარძელზე აბობღდა , დედის გამობერილ მუცელზე თავი დადო და მამიკოს ახედა გაუღიმა და თვალები დახუჭა - მა ... მეჯინება - ჩაილაპარაკა და მამიკოს ხელებში აღმოჩენილმა თვალები მილულა.
- მაბედნიერებს - თავით შვილისკენ ანიშნა და მისი ფეხები გამობერილ მუცელზე დაიდო - დე გაიცანი შენი ძამიკო - ჯერ არ დაბადებულ შვილს მიმართა და აკოს ხელიც დაიდო მუცელზე - ეს შენი მამიკო .
- გვიგრძნო კაცები ბავშვმა გეუბნები ჭკვიანი გოგო გიზის მანდ ! გაზდელიანების პრინცესა - ცოლი ჩაკოცნა და გულზე მიიხუტა .



დ ა ს ა ს რ უ ლ ი ...


___________


"სალამი ღთისაო" ისე გეკრიჭებით , როგორც მარიამი ეკრიჭებოდა სექსუალურ მეზობელს.
მოკლედ ვიცი დაუკმაყოფილებლობის შეგრძნება გაგიჩნდებათ , მალე დაამთავრეო მაგრამ ... დროის უქონლობის გამო ვერ მოვახერხებდი ყოველდღურად დადებას .
არ მინდოდა დაგვიანება და ეგეთი ამბები , ამიტომ თავის დროზე დავასურლე.
პატარა მაგრამ ამომწურავია მგონი.
რაც ყველაზე მთავარია სითბო არ დამიკლია და მიყრილ მოყრილად არ დამისურლებია!
ძალიან მიყვარხართ მე თქვენ და თითოეულს ძალიან დიდ მადლობას გიხდით ასე გვერდში დგომისთვის და ამდენი კომენტარისთვის !
მიყვარხართ გაუსაძლისად და იმედია ახლაც გამახარებთ თქვენი სითბოთი და ჩამატკბობთ.
მეყველაფერებით !



№1 სტუმარი avadmyofi

კარგი გოგო ხარ ძალიან <3 მომეწონა კარგი იყო love

 


№2  offline წევრი Xati Zaalishvili

Dzaaliann kargii iyoo ^_^ ♥♥♡

 


№3  offline წევრი მოლურჯო

თავიდან ძალიან კარგი იყო მსიამოვნებდა რომ მკითხულობდი
ახლა კიდე ალბად აზრი აღარ აქვს რომ წავიკითხო იმდენად მიფუჩეჩებული და უაზრო ნაწერია
ჯობდა ერთი კვირის მერე დაგედო დიდი თავი საინტერესო ვიდრე ეს
--------------------
მარიამი

 


№4  offline წევრი lamazmani

აუ მე უფრო დიდი მინდოდა და დიდხანს მინდოდა გაგრძელებულიყო მარა არაუშავს მაინც ძალიან მაგარია და აი რავი ძალიან თბილი ისტორია იყო თბილი და საყვარელი წყვილებით მარა მეტი მინდოდა უფრო დიდხანს რო გაგრძელებულიყო მარა ესეც კაია კარგი დასასრული ქონდა თბილი მეორე ნაწილი რო დაწერო ამის არ ფიქრობ ? კაი იყო საეთო ჯამში მალე დაბრუნდი ახალი ისტორიით love

 


№5 სტუმარი shorena glonti

ყველამ თავის მიფუჩეცებულ ნაწერს მიხედოს !!
ახლა კი შენ ჩემო კარგო ვაბშე მაგარი რო ხარ ეგ ხო იცი და იციი როგოორ გაგვახარო ეგეეც იციი და აბა მალე გელოდებიით ახალი ისტორიით ... ვგიჭდები შენზეეე და შენს მოთხრობებზე ძალიააან მიყვარხაააააარ უთბილესი უსაყვარლესი და არ ვიციი რამდენი "უ" იყო კიდე :*<3 მალეეე მოდიი ახალი ისტორიით !!

 


№6  offline მოდერი sameone crazy girl

ჩემო ტკბილო თბილო და საყვარელო გოგოვ love მართალია კი გავგიჟდი და გადავირიე დასასრული რომ წავიკითხე მაგრამ გპატიობ მიყვარხარ და რა გავაკეთო love ძალიან საყვარელი დასასრული იყო გავბედნიერდი love

 


№7  offline აქტიური მკითხველი uchveulo

ძაან ძაააან მაგარი იყოო... ტბილი,ტკბილი,გემრიელი <3 დასასრულიც კარგიი ქონდა <3

 


№8  offline წევრი aannoo

საყვარელო,მე ძალიან მომეწონა <3 კარგი გოგო ხარ ❤

საყვარელო,მე ძალიან მომეწონა <3 კარგი გოგო ხარ ❤

 


№9  offline წევრი ♡EPICLOVE♡

კაი იყო ძააან მომეწონაა მიყვარს ასეთი დასასრულებიი♡♡♡
--------------------
არასოდეს დაელოდო საუკეთესო მომენტს უბრალოდ აირჩიე მომენტი და გახადე ის საუკეთესო♡

 


№10 სტუმარი qeti

ძალიან კარგი გოგო ხარ! <3 ძალიან გემრიელად დაიწყე დაა გემრიელადაც დაამთავრე. ასეთ დასასრულს ველოდებოდი. მაგრამ, არ მეგონა ასე მალე თუ დაამთავრებდი. მაგრამ, რაც მთავარია , რაც მართალია მართალია ძალიან მომეწონა და დიდი სითბოთი ავივსე.... <3 მადლობა შენ ამ ბედნიერი წუთებისთვის. <3

 


№11  offline მოდერი D-roni

qeti
ძალიან კარგი გოგო ხარ! <3 ძალიან გემრიელად დაიწყე დაა გემრიელადაც დაამთავრე. ასეთ დასასრულს ველოდებოდი. მაგრამ, არ მეგონა ასე მალე თუ დაამთავრებდი. მაგრამ, რაც მთავარია , რაც მართალია მართალია ძალიან მომეწონა და დიდი სითბოთი ავივსე.... <3 მადლობა შენ ამ ბედნიერი წუთებისთვის. <3


ძალიან დიდი მადლობა , აი უღრმესი ! love შევეცდები ბევრი ასეთი ბედნიერი წუთები გაჩუქოთ იმათ ვისაც ამის სურვილი გაქვთ love

shorena glonti
ყველამ თავის მიფუჩეცებულ ნაწერს მიხედოს !!
ახლა კი შენ ჩემო კარგო ვაბშე მაგარი რო ხარ ეგ ხო იცი და იციი როგოორ გაგვახარო ეგეეც იციი და აბა მალე გელოდებიით ახალი ისტორიით ... ვგიჭდები შენზეეე და შენს მოთხრობებზე ძალიააან მიყვარხაააააარ უთბილესი უსაყვარლესი და არ ვიციი რამდენი "უ" იყო კიდე :*<3 მალეეე მოდიი ახალი ისტორიით !!


მე არ ვიცი რამდენი უ - დაგიწერო ახლა შენ ! love შენ ხარ უუუუუუსაყვარლესი ადამიანი love სითბოთი მავსებ love

 


№12  offline წევრი მარიამი”

auuu damaklda titqos danarchenebis urtiertoba saertod gamotove dzaaan mokled wer.gurulivit sulswrapi xar laughing ..magram momwons sheni istoriebiii da ra gavaketo

 


№13  offline წევრი Merri

პატარა იყო,მაგრამ ძალიან ძალიან სასიამოვნო და საყვარელი ისტორია❤..ძალიან კარგი და ლამაზი წერის მანერა გაქვს❤❤.

 


№14  offline წევრი NieMaND

როგორი მეტსახელებია, ხბოჩოლა რომ დამიძახოს ქმარმა, ხომ გავატყავე დ კლიმაქსიანი ფისოც. არც რომანტიულია, არც ლამაზი, არც საყვარელი. კარგი რა (
--------------------
L.T.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent