შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჯინსები,როკი და ვარდისფერი ღრუბლები


19-12-2015, 10:58
ავტორი Soow
ნანახია 1 824

-პიტ არ გაუშვა!
-ვერ ხედავ სამირა მთელი ძალით ვცდილობ რომ დავიჭირო,მადროვე რა!
-რა ქენით ღლაპეო ვერ დაიჭირეთ?
-შენ თუ ასეთი მაგარი ხარ შენ თვითონ დაიჭირე პიტბულ!
-გამატარეთ რა მე რომ არ გყავდეთ რას იზამდით!
=შენ უკვე სამი საათია ცდილობ რომ დაიჭირო მაგრამ არაფერი გამოგდის სენდი.
-რრრ...აა..სს დასს....დეევთ ლლ..ეკკ..ვვს?აა...ქქ.არიის!
-ნაბოლარიტო ჩვენი გმირი ხარ.
-პპიიტტტ თ..აა.ვვი.გამ..ა..ნებბე.
-ამ ლეკვმა ბევრი პრობლემები შეგვიქმნა, მაგრამ გაიქცეოდა აბა რას იზამდა,მთელი ღამე ისეთ რამეს აყურებინებდნენ.
-პიტ სახეს ჩაგილეწავ!-ირონიულად დაემუქრა სენდი.
-შენ რა ქენი თათიასთან?-ნიშნისმოგებით შეეკითხა გიგიმ.
-არაფერი ისეთი.
-კარგი რა შენი კივილი ზემოდაც ისმოდა სანამ ვჭიდაობდით წამოცდა სენდის.
-ჭიდაობდით მე კი მეგონა რომ გეშველა!-ახითხითდა გიგი.
-ჯერ ის მითხრას ვაჯბატონმა რა აკივლებდა.-სხვა თემაზე გადაიტანა ყურადღება.
-არაფერი,კარგი ოღონდ დამპირდით რომ არ დამცინებთ.
-კარგი არ დაგცინებთ.
-კაცი აღმოჩნდა...აუ ხომ დამპირდით არ დაგცინებთო-სიტყვა მიადევნა სამზარეულოსკენ გაქცეულ ორ იდიოტს რომლებიც მუცელზე იფხრიწებოდნენ.

********
-სენდი! არ ამოხვალ ჩემთან!-ეშმაკური ღიმილით მოიპატიჟა.
-მოვფრინავ!
-მისმინე ლექსი დაგიწერე და აუცილებლად უნდა წაგიკითხო!
-ჯანდაბა ახლა კი დამერხა,ძმებო ფურცელზე დააწერეთ ჩაისვარა და შუბლზე ამაკარით.
-არაუშავს მერე შენც დამიწერ.
-კაი მიდი აბა დაიწყე!-ირონიულად უთხრა და ინტერესით დაუწყო ყურება.
-ისე გავიდა ჩვენი ცხოვრება
შენგან არ მახსოვს არც ერთი წყენა.
ისევ მინდაბა ჩაგიკრა გულში
აღარ გაგიშვა შენს სამსახურში.

უზმოზე მინდა რომ ჭამდე ლობიოს.
აღარ გაღირსო ,არც ლუდი არც ღვინო.
მინდა მოგიწვე საყვარლად გვერდზე
ერთად ვიიქროთ ჩვენს ფუნდამენტზე.

ერთად გავლახოთ ქუჩაში მენტები,
ერთად დავთვალოთ ჩვენ მეზობლები.
ერთად ავუყვეთ თბილისის ქუჩებს,
ერთად ვწეპავდეთ საყვარელ ტუფლებს.

მინდა ყოველთვის ვმღეროდეთ ერთად.
სამსახურიდან გვაგდებდნენ ერთად.
ყოველთვის მინდა გვეძინოს ერთად.
ქალთან თუ წახვალ ,წავიდეთ ერთად.
-ვაიმე,ეგ რაიყო ჩემი ცხოვრება?! აბა რა მენტებსაც გავლახავთ და ქალებშიც ერთად წავამლთ და ყვე;აფერს ერთად ვიზამთ.აუ შეიძლება მიჭებს წავაკიტხოთ?
-როგორც გინდა მაგრამ მაგარი უნიჭობაა.
-რას ქვია გოგო უნიჭიბაა!-მხიარულად აკოცა საყვარელ გოგოს და ზურგზე შემოგდებული ქვემოთ ჩაიყვანა მეგობრებთან.


*********
გრძელი ღამის შემდეგ როდესაც ყველა მათგანს თავიანთ წყვილებთან ერთად გაეღვიძათ,სახლში აღმოჩენათა ბუნტი შეიკრა.
პიტბულს ვიღაც მოდელთან გაეღვიძა,სამირამაც კი პირი დააღო ისეთი ლამაზი იყო ის გოგო,მაგრამ სულაც არ იყო შეშინებული და კიდევ შემოგივლიო ასე დაუბარა.
გიგის თავის ბავშვობის შაეყვარებულთან გაეღვიძა,მთელი ცხოვრება იმ გოგოს მისტიროდა და აი ახლა მათან სექსი ჰქონდა და არაფერი არ ახსოვს,ბედი არ ააქვს რა .
ნაბოლარამ ყველას გადაუჯოკრა და კლუბის მეპატრონე ქალთან ერთად გავიდა სახლიდან და გამართულათ თქვა მე დავბრუნდებიო.
პიტას ოთახიდან კი თათია გამოვიდა უკან კი განადგურებული პიტი გამოჰყვა,ამ ყველაფერს რათმაუნდა დაცინვა მოჰყვა და პიტი მთელი დრით მის ოთახში ჩაიკეტა.
სენდიმ სამირამ და ლეკვმაც ერთად გაიღვიძეს,წყვილმა ენერგია გამოცლილმა ხოლო ძაღლმა კი შოკში მყოფმა.


*******
ამ შემთხვევის მერე პიტი საშინლად გაბრაზებული იყო და სააბაზანოში ჩაიკეტა.ისე მოგდა რომ მეორე გაფუჭდა და მთელი რიგი დადგა კარებთად და ევედრებოდნენ რომ მალე გამოსულიყო.პიტი სამაგიეროს უხდიდა და კარს არ აღებდა.შემდეგ სააბაზანოს ბანჟრიდან ქვემოთ ჩახტა ,სახლში შევიდა და მშვიდათ დაიწყო ტელევიზორის ყურება სანამ მისი მეგობრები კარებს ამტვრევდნენ.

სენდი და სამირა ,სამირას დის მოსანახულებლად წავიდნენ და სრულიად მოულოდნელობას წააწყდნენ როცა სამირას და ძა;იან მდიდარი ბიზნეს მენის ცოლი გამხდარიყო.პატარა ირაკლი კი უკვე საკმაოდ გაზრდილიყო და დამსგავსებოდა გარდაცვლილ მამას.იმ დღეს გაიგო სამირამ რომ ნახევარ ძმა შეძენია ,ძალიან უნდოდა მისი ნახვა მაგრამ სინდისი არ უშვებდა მამამისთან,სანამ სენდიმ არ დაიჟIნა რომმ შენი ძმაა და აუცილებლად უნდა ნახოო.
იმის გამო რომ ჯგუფის ყველა ოჯახის წევრს ერთმანეთი გაეცნო დიდი წყვეულება მოაწეს და უმიზეზო ხომარ იქნებოდა? ქორწილი როკ სტილში სიძე ჯინსებში და დედოფალი ტყავის თეთრ კაბაში.მეჯვარეები კი სრულიად შოკირებული დაკტოვებდათ.ქორწილის დღეს სამირამ ყველაფერი აპატია მამამისს და მასთან დამის ოჯახთან კავშირი არ გაუწყვეტია სანამ ის და მისი მეუღლე ავტო ავარიაში არ გრდაიცვალნენ და პატარა ირაკლი ბედის ანაბარა დარჩა.


ავტორისგან:
არ ვიცი როგორ გაუძლოს გულმა
ამდენ ცრემლებსა და ამდენ სევდას.
მე გადავწყვიტე ჩემო კარგებო,
ისტორიები ვწერო სულ თქვენთან.
არ მინდა თქვენს თვალზე არც ერთი ცრემლი,
მინდა რომ სიცილი მესმოდეს ყველგან.

კარგად დაფიქრდით სანამ ცუდს დაწერთ,
მეც ვიცი არ ვარგა ესენი ლექსად,
მაგრამ ცდა არის ადამინაი,
საცდელად მოქვცა სამყარო ღმერთმა.
ვინც წაიკითხავთ გამხიარულდით!
თუგინდ დამცინეთ თქვენს მექობრებთან,

სექსებს დიოდად ყურადღება არ მიაქციოთ :) ისე იმედი მაქვს რომ მოგეწონებათ და თუ არ მოკვდებით სიცილით გაიღიმებთ მაინც :).



№1  offline წევრი Soow

ვაიმე :) Bოლო წინადადებაში ლექსებს უნდა ქწეროს ძალიან დიდი ბოდიშით :) არ ვიცი როგორ მომივიდა :D მოკლედ მართლა დამცინებთ თქვენს მეგობრებთან რა :D

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent