შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შენ ჩემი გახდები?! (თავი 10)


9-01-2016, 00:39
ავტორი aleqsandra
ნანახია 4 708

ღამე ბნელია, თუმცა ქალია ნათელი.... ღამის ელვარება ვნებებს შლის, ვნებები კი გულის კუნჭულში წარმოქმნილ გრძნობებს ატორტმანებს, ბობოქარს ხდის და ცდილობს, ისე აანთოს ნაპერწკალი, რომ მძლავრ კოცონად გადაიქცეს, სიყვარულის მძლავრ მოელვარე კოცონად, რომელიც მარადიული იქნება და სიკვდილის შემდეგაც განაგრძობს სიცოცხლეს.
გაფართოებული თვალებით უყურებდა ნაკაშიძე ქალს, რომლის სურნელმა იმაზე მეტად გააბრუა ვიდრე აქამდე აბრუებდა ვინაიდან მონატრებული ჰყავდა....
დამცინავი მზერა არ მოუცილებია მამაკაცისთვის გედენიძის ქალს, მხოლო ზიზღი და მონატრება იკითხებოდა მის სახეზე და კარის კიდეს ჩაფრენოდა ხელებით....დუმილი ნინუცამ დაარღვია და მრისხანე თვალები მიაპყრო.
-რა იყო არ მელოდი?! ეს სიტყვები კი უზომო სითბოთი გაჟღინთა....
-შენ ხარ მართლა თუ მელანდები?! არეულმა უთხრა ნაკაშიძემ.
-ჰმ..... განა კი შენ ყოვლის შემძლე არ ხარ?! ჰააა?! ეშმაკურად ჩაუკრა ქალმა თვალი, რომელიც ფეხზე ძლივს იდგა და კარის კიდეზე იკავდებდა თავს...
-როდის ჩამოხვედი? ან სად იყავი? ან რატომ გაქრი? ვინ მოქცა ამის ნებააა?! მრისხანებით და ტკივილით აენთო თვალები ნაკაშიძესაც.
-სახლში არ შემომიშვებ თუ აქვე გავაჩაღოთ ომი?! ისევ ისე ეშმაკურად ჩახედა თალებში მამაკაცს. ოდნავ გაიწია ნაკაშიძე და ქალს გზა დაუთმო რათა შემოსულიყო თუმცაღა ისე შეტორტმანდა ქალი, რომ არა მამაკაცის სწრაფი მოძრაობა ძირს გაიშხლართებოდაა...
-შენ რა მთვრალი ხარ? მის ხელებში მოქცეულ ქალს ჰკითხა ნაკაშიძემ და მისი სიახლოვით გამოწვეულმა იმპულსებმა მის გულს წამში ათასი დარტყმა გააკეთებიაა....
-ხო, რა არ შეიძლებაა?! არ შეიძლება, რომ ერთჯერ მეც დავთვრე და ვიყო ის სუსტი დაუცველი ქალი რომელიც ვარ სინამდვილეში და არა ის ძლიერი რომელიც ნიღბით ვჩანვარ?! მიპასუხე და ხელები გამიში! გასცა განკარგულება გედენიძემ.
-ასე მთვრალი საიდან მოდიხარ? სად იყავი ამდენი თვე? მშვიდი ტონით განაგრძო კვლავ საუბარი ნაკაშიძემ.
-სად ვიყავი და ლონდონში, შენგან და ამ ფარსისგან ძაალიან შორს, შენ მარტო ეს გაღელვებს არაა სად ვიყავი?! დუმდა ნაკაშიძე არ უნდოდა ქალის ინტრიგას აყოლოდა ვინაიდან ის საღ აზრზე აღარ იყოოო....
- ხარ ალექს ნაკაშიძევ , ვიგინდა რა და უკანასკნელი წუმპის თაგვი! მძულხარ მთელი არსებით მძულხარ და მეზიზღები! ნინუცა სავარძლიდან წამოდგა და ალექსს სილა გააწნა,იმდენად ძლიერი, რომ მამაკაცის ტუჩის კუთხიდან უმალ გამოჟონა წითელმა სითხემ და დაიწყო დინება.
-შენ მთვრალი ხარ მაგრამ ერთჯერ უკვე გაგაფრთხილე არასდროს გაბედო ხელით შემეხოთქოო და ამას სიმთვრალეს მივაწერ და დავივიწყებ,მაგრამ გაფრთხილებ ასეთი რამ მეორედ აღარ გაბედო თორემ ყველაზე ძვირფასს ვფიცავ ცხოვრებას ჯოჯოხეთად გიქცევ ჯერ ისედაც არ გაქვს დალაგებული და კიდევ არასდროს, არასდროს არ გაბედო რომ შემიზიზღო,შენ ამის უფლება არ გაქვს! მკლავში ხელი ჩაავლო ქალს და მისკენ მიიზიდა.ისტერიკული სიცილი ააუტყდა გედენიძის ქალს.
-ლონდონში, რომ ბრძანდებოდი იცი რომ აქ შენ საქმეს მე ვაკეთებდი? იცი რომ აქ სამსახური გაქვს ქალბატონო ნინო?! საუბრის გადატანა სცადა.
-ფეხებზე შენი სამსახურიც და შენი ყველა ის სიტყვაც რაც წამისწინ მითხარი, მეზიზღები და ამას ვერასდროს ვერ შეცვლი.... და ხელი ძაალით გააშვებია ნაკაშიძეს.
5 წლის წინ რაც გითხარი იგივეს გეტყვი ხომ გახსოვს ის ღამე, ის იდუმალებით მოცული და ბევრის მაცნე ღამეე ჰაა? ჯერ კიდევ 18 წლისები, რომ ვიყავით და რომმ გიქროდაა?! ალექსმა თავი დახარა. ჩემმნაირ გოგოს უყვარდე კი არა რომ მოსწონდე ისიც კი ზედმეტია შენნაირი ბიჭისთვის, ერთი მამიკოს ფულებით გატუტუცებული ბიჭი ხარ,მაგრამ ახლა 5 წლის მერე უკვე შენიც არ გაკლია! ნაგავი ხარ, შენი ფასი კაპიკია ამ ქვეყანაზე! ამ სიტყვებს ისეთი სიძულვილით ამბობდა, რომ ეჭვიც არ შეპარვია იმ წამს ალექს რომ ნინუცას ის მართლაც სძულდა. თანაც ხვდებოდა მისი გააფთრება და ჩამოსვლა რამაც გამოიწვია და უფრო დიდ ქარიშხალს ელოდა,მაგრამ მის შესაჩერებლად ვერაფერს აკეთებდა.
-ეს როგორ გაბედე? ამის გაკეთება როგორ გაბედეთქოოო?! ხარ, ....გულღრძო ადამიანი ხარ, შენი შურისძიების გამო ადამიანებით ისე თამაშობ ვითომ ჭადრაკის ფიგურები იყვნენ.... მიშას ეს როგორ გაუკეთე ნაგავოოო, როგორრ?!!! იკივლა მოთმინება დაკარგულმა გედენიძის ქალმა.
იცი მან რა გადაიტანა ამ ცხოვრებაში?! იციმეთქი, მაისურის საყელოს ჩააფრინდა ნინუცა და ალექს ნჯღრევა დაუწყოო...მან ამქვეყნიური ჯოჯოხეთი გაიარა. შენ რა გაუკეთე მთელი ცხოვრების ნაღვაწლი წაართვი.... და ეს ყველაფერი ჩემზე შურისსაძიებლად გააკეთე,ხომ ასე მიდი ბიჭი ხარ და უარყავი,მიდი მეთქიი!!! ნაპერწკლებს ყრიდა გედენიძის ქალი.
-ხმას დაუწიე და იცოდე ვის ელაპარაკები! ისევ მშვიდი ხმის ტემბრით მიმართა ალექსმა.
-„იცოდე ვის ელაპარაკები“ უმალ გამოაჯავრა ქალმა... ვის ველაპარაკები რა შენ შენი თავი ღმერთი გგონია,ნაგავოოო?! ეს როგორ გააკეთემეთქი,რა სინდისმა მოგცა ამის საშუალება?! კაცს ის წაართვი რაც ყველაზე და ყველაფერზე მეტად უყვარდა, რასაც მთელი ცხოვრება შეალია,კომპანია მისი სისხლის წვეთებით შექმნილი კომპანია.... ხვალ როდესაც ამ ყველაფერს გაიგებს მიშა ძია, როგორ აპირებ მას ჩახედო თვალებში,როგორ?! თავს ვეღარ აკონტროლებდა უკვე ნინუცა...
-ჩვეულებრივად, მიშამ ყველაფერი თავიდანვე იცოდა.... იცოდა რომ თუ კონტრაქტი დაირღვეოდა კომპანიის 90%-ი ჩემი გახდებოდა.... თანაც თქვენ ჩემთან საწუწუნო კიდევ არაფერი გაქვთ.... შენი ბრალია რაც მოხდა და ის რომ მიშას 10%-იც კი აღარ აქვს მისსავე კომპანიაში, შენ დაარღვიე კონტრაქტი მე მთელი 6 თვე გაცადე მეთქი გონს მოეგება და დაბრუნდებათქო,შენ კიდევ რა გააკეთე,იქ ახალი ცხოვრების დაწყება გადაწყვიტე რა ასე არ იყოოო?! უკვე მოთმინება დაკარგულმა უღრიალა ალექსმა და საყელოდან ხელები გააშვებია და იმხელაზე მოიქნია ქალი, რომ დივანზე მიაგდოო.
-ველური ხარ და არაადამიანი... შენ,შენ.... ჩემზე შურის საძიებლად მიშა, როგორ გაწირე?! დედაჩემს როგორ უთხარი თუ არ ჩამოვა ვუჩივლებ კონტრაქტის დარღვევისთვის და მიშას ყველაფერს წავართმევოო?! თვალები მოჭუტა ქალმა და ისევ ბობღვით წამოდგა...
აჰაა,აქ ვარ შენ წინ,შენსავე ბინაში დავბრუნდი დაე მიქციე ჯოჯოხეთად ისედაც ჯოჯოხეთი ცხოვრება....ჩემებს თავი დაანებე და მიდი იძიე ჩემზე შური იმ დამცირებებისთვის რაც მე მოგაყენე მიდი! მიდი მიჩივლე ჩამსვი ციხეში,მიდიიიიი,მიდიიიიი! მთელი ხმით უკიოდა ნინუცააა. და მის მკერდს მუშტებს უქნევდა....
-მორჩი ისტერიკას! მუშტები დაუკავა ნაკაშიძემ და იქუხა, არ ვაპირებ შენ ციხეში ჩასმა და არც სხვას მივცემს ამის საშუალებას.... მიშას კომპანიას რაც შეხება კი, თუ ჩემთან იმუშავებ მინიმუმ 5 წელი მას ყველაფერს დავუბრუნებ,ვფიცავ კაცობას, დავუბრუნებ!
-შენ რაა გააფრინე?! 5 წელი რომ შენ გიყურო გავგიჟდები,გავაფრენ!
-გაააფრინე და იყავი ეგრე,ჩემი პირობა ესაა,ხვალვე კონტრაქტს გავაფორმებთ და მიშაც ვერაფერს გაიგებს გაწყობს გაწყობს არ გაწყობს და კარი მარჯვნივააა! თან თვალი ჩაუკრა ნაკაშიძემ და ხელები ჯიბეში ჩაიწყო.
-ნაგავი ხარ!ნაგავი! უგულო, გულღრძო და ბოროტი ადამიანი ხარ! იმას ფიქრობ როგორ გამთელო და დამცე მიწაზე....ბოროტი გული გაქვს, მხოლოდ ღვარძლს დაატარებ მაგ გულით,მეცოდები მე გული არ მაქვს მაგრამ არც ღვარძლიანი ვარ! შენნაირები ღმერთს არ უყვარს,მეტიც შენნაირების ადგილი ჯოჯოხეთშიც არაა! ჯოჯოხეთის კართან დაგაყენებენ და გახვეწნინიებენ შემიშვიო,მაგრამ იქაც არ შეგიშვებენ!
-მოკეტე ნინოოოო! იქუხა ნაკაშიძემ. სულ ფეხებზე შენი აზრები, მეორეც შენი საქმე არ არის ცოცოხეთში მოვხვდები თუ სამოთხეში,გეფიცები ყველაზე ძვირფასს გაგანადგურებ,მიწაზე გახოხებ, უკანასკნელ ადამიანად გაქცევ, შემეხვეწები რომ დაგინდო,მაგრამ არ დაგინდობ,კაცობას ვფიცავ გადაგივლი,შენს სიამაყეს გავთელავ და შენი სილამაზითაც ვეღარავის აურევ გზა-კვალს და თუ ეს არ ვქნა მე არ ვიყო ალექს ნაკაშიძე და მესამეც ზედმეტად დაგიგრძელებია ენა და მაგ ენის ტარტარს მხოლოდ ერთი ხრიკით თუ გავაჩერებ. თქვა და ტუჩებზე დაეტაკა,ისე დაეწაფა როგორც ლოთი მონატრებულ წითელ ღვინოს, ხან ერთ ტუჩს უკოცნიდა ხან მეორეს,მის გაბერილ ტუჩებზე თარეშსს არ წყვეტდა, თავიდან ნინუცა უძალიანდებოდა, თუმცაღა მერე მასაც მოწყინდა გაძალიანება და მძლავრად მოხვია მკლავები. უზომოდ მონატრებულნი და დახამებულნი კოცნიდნენ ერთმანეთს,მერე კოცნა ორივემ ერთად შეწყვიტა და ვნება აშლილებმა ჩახედეს ერთმანეთს თვალებში.ნინუცა სვლას შეუდგა გსასვლელი კარისკენ თუმცაღა ფეხზე ძლივს იდგა ისე იყო გათიშული ვნებებით და ემოციებით.
გასასვლელში გასულს ალექსიც გაჰყვა და უკვე კართან მისულს სიტყვა დააწია.
-დარჩი ამაღამ,ასეთ მდგომარეობაში სად უნდა წახვიდე ადამიანს არ გავხარ,თანაც ასეთი მთვარალი.... ნინუცას უკან არც კი გამოუხედავს,ჩაფიქრდა და მიხვდა რომ ალექსი სწორს ეუბნებოდა,მალულად გააპარა შემოსასვლელში დაკიდებული სარკისკენ თვალი არაადამიანურად გამოიყურებოდა თანაც მისებმა არც კი იცოდნენ რომ ჩამოვიდა,ბინის გასაღებიც არ ჰქონდა,დედასთანაც ამ შუაღამით ასეთ მდგომარეობაში ვერ მივიდოდა, თანაც იცოდა რომ ალექსი მას არაფერს არ დაუშავებდა... თანაც გარეთ ისე ქუხდა და წვიმდა,რომ ძაღლი არ გაიგდებოდა კარს იქით.
-თანახმა ვარ....ჩანთა იქვე ჰოლში მიაგდო და ფეხზე ბორძიკით გაიხადა.
-წამომყევი...ოთახი უჩვენა ალექსმა სადაც დაიძინებდა. სუფთა თეთრეულია, ნუნუმ გუშინ გადააკრა,იქითა ოთახში მე დავიძინე თუ რამე დაგჭირდეს დამიძახე, აქეთ სააბაზანოაა, აქვე პირსახოცია, შხაპს თუ მიიღებ კარგი იქნება,ნეტავ იცოდე რას გევხარ! აჰა,პირსახოციც და ხალათსაც მოგიტან... განკარგულებები გასცა ალექსმა და ორი წუთით ოთახში ბეღურასავით მობუზული დატოვა ნინუცა.
-აჰა ხალათიც ჩემია,ცოტა დიდი კი მოგივა მაგრამ ახლა სხვა რამის ძებნი თავი არ მაქვს. ღამემშვიდობისა! ბოლო სიტყვებიც ამოთქვა და კარი გაიხურა.
ხალათს ნელა დაყნოსა და ჟრუანტელმა დაურა მისი სურნელი იგრძნო,როგორ ენატრებოდა,როგორ მან კი რა გაუკეთე მისას კომპანია წაართვა და ვინ იცის იქნებ მისთვის ეჩივლა კიდეც,ეს რა გამიკეთა გუნებაში მხოლოდ ერთ ფრაზას იმეორებდა და საწოლს მიაშურა.ვერაფერზე ფიქრობდა გარდა ერთისა,მიშას რადაც უნდა დამიჯდეს უნდა დაუბრუნო კომპანიაა და თან ისე რომ ვერ გაიგოს, კიდევ კარგი მართამ ყველაფერი უთხრა თორემ ხვალ ვინ იცის იქნებ გვიანიც ყოფილიყო და....
-ოხ,ნაკაშძევ რატომ გინდა რომ გამანადგურო და მნახო უკანასკნელ ადამიანად ქცეული?! მე შენი სიყვარულით ვიწვი შენ კიდევ შურისძიების სურვილით! ისევ გააქნია თავი და მხარი იცვალა საწოლში. ისე ანათებდა ფანჯრებში ვერაფრით დაიძინა, ელვა და ქუხილი საშინლად აშინებდა იმ მიმალულ წარსულს ახსენებდა ასე რომ ტკენდა. კარგა ხანს იწრიალა,მაგრამ ვეღარ გაჩერდა და წამოდგა.
ფრთხილად შეაღო ალექსის საძინებლის კარი,ფრთხილად აწია საბანი, და თავი მის მკერდზე მოითავსა.
-აქ რას აკეთებ?! შეცბუნებულმა წამოხტა ფეხზე ნაკაშიძემ.
-ქუხილის მეშინია,.....ამაღამ ერთად დავიძინოთ მოლოდ დავიძინოთ,გთხოვ...ისეთი საწყალი სახე მიიღო ქალმა ვეღარაფერი უთხრა ალექსმა არადა ვინ იცოდა რად დაუჯდებოდა ეს ღამე.
-თანახმა ვარ!... თქვაა ალექსმა და მისი თავი მკერდზე მიიხუტა.
-და კიდევ ალექს 5 წლიან კონტრაქტზეც თანახმა ვარ,თანახმა! თქვა და თვალები მილულა და აკოჰოლისგან და ვნებებისგან გაბრუებული გადაეშვა მორფეოსის სამყაროში საოცნებო მამაკაცის მკერდზე მოკალათებულმა.

არ ვიცი რა დავწერე ჩემო შოკოლადებო,შემიფასეთ <3 ველი თქვენს კომენტარებს <3 მაადლობა ამდენი კოომენტარისთვის და პირადი შეტყობინებისთვის<3
ძაალიან უყვარს თავის შოკოლადები ალექსანდრას! <3



№1  offline მოდერი aleqsandra

აუუუ,სურათებს ნუ მიცვლით რაა!!! რას გავს ეს სურათი?! am

 


№2  offline წევრი kora

მომწყინდა უკვე ამათი გაუთავებელი შურისძიება. არ ველოდი ამდენ ზიზღს ალექსისგან, ნელ-ნელა ცუდისკენ მეცვლება ამ ბიჭზე აზრი... არ მინდა ამათი სიყვარული საბოლოოდ მტრობაში გადაიზარდოს. იმედია ისეთს არაფერს დაუშავებენ ერთმანეთს, რომ შემდგომ ერთმანეთისკენ სავალი გზა ჩაკეტილი დახვდეთ...
შენ კი ალექსანდრა რა გითხრა, მაგარი გოგო ხარ და კარგად გადმოსცემ ემოციებს love
--------------------
kira.G

 


№3  offline მოდერი aleqsandra

kora
მომწყინდა უკვე ამათი გაუთავებელი შურისძიება. არ ველოდი ამდენ ზიზღს ალექსისგან, ნელ-ნელა ცუდისკენ მეცვლება ამ ბიჭზე აზრი... არ მინდა ამათი სიყვარული საბოლოოდ მტრობაში გადაიზარდოს. იმედია ისეთს არაფერს დაუშავებენ ერთმანეთს, რომ შემდგომ ერთმანეთისკენ სავალი გზა ჩაკეტილი დახვდეთ...
შენ კი ალექსანდრა რა გითხრა, მაგარი გოგო ხარ და კარგად გადმოსცემ ემოციებს love

მაადლობა ჩემო გოგო love ეს ისტორია რეალურია და წარმოიდგინე რამდენი ტკივილი ნახეს ამ ორივემ და თან რამხელა სიყვარული sad

 


№4  offline წევრი kora

aleqsandra
kora
მომწყინდა უკვე ამათი გაუთავებელი შურისძიება. არ ველოდი ამდენ ზიზღს ალექსისგან, ნელ-ნელა ცუდისკენ მეცვლება ამ ბიჭზე აზრი... არ მინდა ამათი სიყვარული საბოლოოდ მტრობაში გადაიზარდოს. იმედია ისეთს არაფერს დაუშავებენ ერთმანეთს, რომ შემდგომ ერთმანეთისკენ სავალი გზა ჩაკეტილი დახვდეთ...
შენ კი ალექსანდრა რა გითხრა, მაგარი გოგო ხარ და კარგად გადმოსცემ ემოციებს love

მაადლობა ჩემო გოგო love ეს ისტორია რეალურია და წარმოიდგინე რამდენი ტკივილი ნახეს ამ ორივემ და თან რამხელა სიყვარული sad

უიი, რას ამბობ, არ ვიცოდი რეალური თუ იყო sad იმედია მათ ცხოვრებაში უკვე ჩაიარა ცუდმა ტალღამ და ახლა ბედნიერად ცხოვრობენ love
--------------------
kira.G

 


№5  offline მოდერი aleqsandra

kora
aleqsandra
kora
მომწყინდა უკვე ამათი გაუთავებელი შურისძიება. არ ველოდი ამდენ ზიზღს ალექსისგან, ნელ-ნელა ცუდისკენ მეცვლება ამ ბიჭზე აზრი... არ მინდა ამათი სიყვარული საბოლოოდ მტრობაში გადაიზარდოს. იმედია ისეთს არაფერს დაუშავებენ ერთმანეთს, რომ შემდგომ ერთმანეთისკენ სავალი გზა ჩაკეტილი დახვდეთ...
შენ კი ალექსანდრა რა გითხრა, მაგარი გოგო ხარ და კარგად გადმოსცემ ემოციებს love

მაადლობა ჩემო გოგო love ეს ისტორია რეალურია და წარმოიდგინე რამდენი ტკივილი ნახეს ამ ორივემ და თან რამხელა სიყვარული sad

უიი, რას ამბობ, არ ვიცოდი რეალური თუ იყო sad იმედია მათ ცხოვრებაში უკვე ჩაიარა ცუდმა ტალღამ და ახლა ბედნიერად ცხოვრობენ love

იმედია ჩაივლის ჯერ კიდევ არაა ბოლომდე ჩავლილი love

 


№6  offline წევრი ♡EPICLOVE♡

magari iyo momewona dzalian dzalian
--------------------
არასოდეს დაელოდო საუკეთესო მომენტს უბრალოდ აირჩიე მომენტი და გახადე ის საუკეთესო♡

 


№7 სტუმარი an

Exla ufro damaintreresa aleqsandra realoba ro axsene imedia yvelaferii kargad damtavrdeba..dzalian emociurii tavi iyoo <3 ...imedia shurisdzieba male shewydeba da shokoladivit wyvili gaxdeba :D :D ...shen kide umagresi xar da shesanishnavad wwer da gadmoscem mtel grdznobebsa da emociebs aleqsandra :* <3

 


№8  offline მოდერი bibo

Ara ra ra kargi xar unda vagiaroo ra es ra saswauli da gasagijebeli xar uz shen xo ar ic am gamidan upro mets moveli mee inedia dadgeba am or virs sashveli ux raaa...wamtvrio unda is rqebi orivess.....amti saerto shvili kargi iqneboda...chemi shokoladi xar saocreba....au es aleqsi ra biskviwi bichi myavs ux

 


№9  offline წევრი Lana Tomlinson

ამ ისტორიის წაკითხვა აქ როგორ მიჭირს და რეალობაში ამის წარმოგენაზე საერთოდ ვგიჟდები. სამწუხაროა რომ ეს ყველაფერი რეალობაა.იმედია ყველაფერი კარგადაა ახლა და დათმეს სიამაყე.
ყოჩაღ ალექსანდრა მართლაც რომ ყოჩაღ!მიყვარს ეს ისტორია და გედენიძის ქალი <3

 


№10 სტუმარი კუკუსუნა

ორივე მხარიდან ზიზღი იფრძნობა და თითქოს მოსაბეზრებელი ხდება ამათი სისულელეებზე ჩხუბი და შურისძიება და იმედია შეიცვლება ურთიერთობა

 


№11 სტუმარი Lanuka lanu

Dzn magari iyo umagresi xar da sul moutkmelad velodebi gagrdzelebas

 


№12  offline წევრი Nucadachikuna

გადამრევენ ესენიიი...რა ამბავია ამხელა სიამაყეე?! არადა როგორ უყვართ ერთმანეთიიი...მგონი რაც ისტორიები წამიკითხავს აქ ყველაზე გიჟური სიყვარულია :) კარგი გოგო ხარ მალ_მალე დადეეე :*

 


№13  offline მოდერი aleqsandra

♡EPICLOVE♡
magari iyo momewona dzalian dzalian

ჩემო გოგოო love

an
Exla ufro damaintreresa aleqsandra realoba ro axsene imedia yvelaferii kargad damtavrdeba..dzalian emociurii tavi iyoo <3 ...imedia shurisdzieba male shewydeba da shokoladivit wyvili gaxdeba :D :D ...shen kide umagresi xar da shesanishnavad wwer da gadmoscem mtel grdznobebsa da emociebs aleqsandra :* <3

კი რეალური ისტორიაა ანი ;) ასეთი რამეები რეალობაშიც ხდება და სულ ახლო წარსულში თანაც ;) მიხარია რომ მოგწონთ love

 


№14  offline მოდერი tsn

როგორ დამღალა ამ ორმა და ამათ გაუთავებელმა ჩხუბმა, ეს სიამაყე კი არა ამპარტავნებაა უკვე

 


№15  offline მოდერი aleqsandra

ცირა ნინიაშვილი
როგორ დამღალა ამ ორმა და ამათ გაუთავებელმა ჩხუბმა, ეს სიამაყე კი არა ამპარტავნებაა უკვე

ასეთებიც არსებობენ ჩემო ცირა love

 


№16 სტუმარი lililiiiiiiii

კაი გოგო ხარ გააგრძელე და მალე დადე რა და ცოტა დიდებიი (((

 


№17  offline მოდერი aleqsandra

lililiiiiiiii
კაი გოგო ხარ გააგრძელე და მალე დადე რა და ცოტა დიდებიი (((

მეტს ფიზიკურად ვერ ვასწრებ ჩემო ლამაზო love

 


№18  offline მოდერი aleqsandra

bibo
Ara ra ra kargi xar unda vagiaroo ra es ra saswauli da gasagijebeli xar uz shen xo ar ic am gamidan upro mets moveli mee inedia dadgeba am or virs sashveli ux raaa...wamtvrio unda is rqebi orivess.....amti saerto shvili kargi iqneboda...chemi shokoladi xar saocreba....au es aleqsi ra biskviwi bichi myavs ux

არსად დაკარგო ეგ შენი ველური ბიჭი wink ძაალიან მიყვარხარ ჩემო თბილო love

 


№19 სტუმარი David white

თქვენ საჭიროა გადაუდებელი სესხი თქვენი ბიზნესის დაფინანსებისათვის ან მიზანი? ჩვენ დამოწმებული სესხის კრედიტორების ლიცენზია .ჩვენ გთავაზობთ საერთაშორისო სესხების კომერციული საწარმოები, ბიზნესის და კერძო პირებს ხელმისაწვდომ საპროცენტო განაკვეთი. ეს შეიძლება იყოს სესხის მოკლე და გრძელვადიანი, და მაშინაც კი, თუ თქვენ გაქვთ ცუდი საკრედიტო ისტორია, რომელიც გადაამუშავებს თქვენი სესხის როგორც კი თქვენს მოთხოვნას. ჩვენ დამოუკიდებელი ფინანსური ინსტიტუტი, დაგვიკავშირდეთ დღეს ელ; [email protected]

ჩვენ გთავაზობთ ყველა სახის სესხების (ბიზნესი, პირადი, კონსოლიდაცია, მანქანა, ინვესტიციები, და ა.შ.) @ 3% წელიწადში, გჭირდებათ სესხის და ბანკის უარს გამო ცუდი საკრედიტო? გაქვთ შესანიშნავი გადასახადები ან ვალები? გვიპასუხოთ ელექტრონული ფოსტის მეშვეობით: [email protected]
Regards,
Scott Douglas
  სესხის შეთავაზება ...... მიმართვა არის

 


№20 სტუმარი Louis Mcchesney

გამარჯობა სერ / madam

გჭირდებათ ფინანსური დახმარება, სერიოზულად გჭირდებათ სესხის აღება, დაიწყე საკუთარი ბიზნესი, დავალიანება გაქვთ და თანხა არ გაქვთ თანხა? ეს არის თქვენი შანსი, რომ მივაღწიოთ თქვენს მიზნებს, რადგან ჩვენ ვაძლევთ პირად სესხს, ბიზნეს სესხები და ყველა სახის სესხი 3% -იანი საპროცენტო განაკვეთით .... ინფორმაცია დაგვიკავშირდით ელექტრონული ფოსტით: [email protected]

მსესხებლის ინფორმაცია:
სრული სახელი: _______________
სესხის თანხა საჭიროა: ____________
სესხის ხანგრძლივობა: ____________
მიზანი: _________
ტელეფონი: ___________
ქვეყანა:
ბატონი ლუის მაკშენი
გენერალური კონსულტანტი

 


№21 სტუმარი alexander castro

GOOD MORNING AND WELCOME TO ASDA FINANCE LTD
Do you need 100% financing?
At the moment, we are looking to invest in any good and profitable business, only present viable business ideas. If you have a project that needs financing, come back to me with your business plan and also if we consider that your business is worthy of investment, you will be contacted immediately.
Whatever your circumstances, self-employed, retired or low credit rating, we could help with our flexible payment scheme.
You can also increase your income today with binary options with just € 500 or more as an initial deposit and you will earn € 1,250 or more in one week. I trade for beginners, the unexprienced, those who don't have time to trade as well as those who have lost a lot with binary options

contact us:
[email protected]
whatsapp +17042750147
https://wa.me/%2B17042750147
https://asdaservices24.wixsite.com/asdaservices-1

Thank you and blessings from God.

 


№22 სტუმარი mr scott

გამარჯობა

გჭირდებათ სასწრაფო სესხი თქვენი ფინანსური საჭიროებების დასაკმაყოფილებლად? ჩვენ გთავაზობთ სესხებს 2,000-დან 50,000,000.00 ევრომდე, ჩვენ ვართ საიმედო, ეფექტური, სწრაფი და დინამიური, კრედიტუნარიანობის შემოწმების გარეშე და გთავაზობთ უცხოური სესხების 100%-იან გარანტიას ტრანსფერის პერიოდში.

ჩვენ ასევე გავცემთ სესხებს ყველა ვალუტაში 3%-იანი საპროცენტო განაკვეთით ყველა სესხზე... დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ კომპანიის ელფოსტით: [email protected]

სერვისებში შედის:
* პერსონალური სესხები
* ბიზნეს სესხები
*
რემონტი * კლიენტური სესხები
* ავტო სესხები
და ა.შ..


მოგვწერეთ ელფოსტაზე:  [email protected]

Whatsapp: +79258159150

პატივისცემით
მისტერ სკოტი
[email protected]

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent