შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მედიცინა ეს ხომ ყველაფერიაა..(5)


18-01-2016, 03:43
ავტორი mariamiiiii
ნანახია 1 921

მეორე დღისით სავადმყოფოში მივედი თეო ლიბტთან იდგა.
-თეო ვწუხვარ გუშინდლეის გამო არ მინდოდა ცუდად გამოსვლოდა, მართლა ძალიან ძალიან ვწუხვარ.
-შეგეძლო უბრალოდ აგეხსნა ყველაფერი და ისე წასულიყავი მაგრამ არა.
-ხო მართალიხარ ხო იცი როგორი ვარ..
-კარგიი... გამიღიმა და ლიბტში შევიდა. ნაწყენია არც გავამტყუნებ სისუსტე გამოვიჩინე.... ოთახში შევედი ფორმა ჩავიცვი და საოპერაციოში შევედი, სტერილიზაცია გავიარე და ქირურგს ველოდებოდი დაიგვიანა. ცოტახანში ექთანი ხმამაღალი ლაპარაკით შემოვარდა სასწარაფოდ მიმღებში ხალხი გვჭირდება ოპერაცია გადაიდოო.. მიმღებში ჩავირბინე ძააალიან ბევრი ხალხი იყო..რა ხდება??? ავარია მოხდა მარშუტკა მანქანას დაეჯახა ბერვი დაშავებულიაა...ყველა გარეთ ვიყავით ცოტახანში სირენების ხმა გაისმა ისეთიი ხმა იყო დაგაყრუებდა..სასწრაფო სასწრაფოზე მოდიოდა..საშინელი ქაოსი ატყდაა..საკაცით ბავშვი გადმოიყვანეს სახე დამსხვრეული მინის ნაჭუჭებით ქონდა სავსე..თავი გატეხილი და ფერი ციანოზური..პულსი დაქვეითებული..ხელი საკაცეს მოვკიდე და პალატაში გადავიყვანეთ.. ...ჟანგბადიი მიეცით...გაკვირვებულმა ვთქვი სასწაულია ცოცხალი როაა.
-ფაქტიურად მკვდარია..ბევრია არ დარჩენია....მაჯაზე ხელი მოვკიდე პულსიი არ აქვს..სასწრაფოდ რეანიმიაციაა... 200ზე დამუხტეთ გაისმა ექიმის ხმაა...კიდევ დამუხტეთ...დაგვიბრუნდა ექიიმა გაღიმებულმა თქვა..მეც ამოვისუთქე...შინაგანი სიხლდენა აქვს საოპერაციოში უნდა გადავიყავნოთ...ზოგადი ქირურგიი გამოიძახეთ....
-რა ქგვია?
-თეკლე
-თეკლე მისმინე სასწრაფოდ საოპერაციოში უნდა აიყვანოო ზევით ადი ქირურგი დაგხვდება.. აბა შენ იცი მიდი დრო არაა ჩვენზეა დამოკიდებული იცოცხლებს თუ არაა.. არ მისცე უფლება მოკვდეს...ამ სიტყვებმა სტიმული მომცაა..საკაცეს ხელი მოვკიდე მიმღებიდან გავიყვანე..გარეთ ბევრი ხალხი ირეოდა....გამატარეთ გამატარეთ.. ლიბტში შევიყვანე და ღილაკს ხელის კანკალით დავაჭირე..ჯერ ეს საწყალი ბავშვიი არავის უკითხვათ ნეტა ოჯახი ყავს? 9წლის იქნებოდა შავი მუქი თმა საშუალო სიმაღლის..სახეზე ძნელი ამოსაცნობი იყო სისხლისა და ჭრილობების გამო.....ლიბტი გაიღო ქირურგი და ექთნები დამხვდნენ.. რა ხდება რა ჭირს? შინაგანი სისხლდენაა პულსი დაქვეითებულია....კარგი სტერილიზაცია გაიარე შენი დახმარება დამჭირდება...დაწვიინეთ..მზად ვართ, სკალპელი სისხლდენა უნდა ვუპოვოთ...5წუთი უშედეგოდ ვეძებდით..სად ხარ საად? დროზე თუ ვერ ვუპოვეთ მოკვდება..და ისევ განრვიულებულმა განაგრძო ძებნაა.... გვერდზე ვიყვირეეე რა გვერდზე???გაოცებულმა შემომხედა, ღვიძლის გვერდზე შესაძლოა ვცდებიი მაგრამ...ღმერთო ეგაა ყოჩაახ ყოჩააახ, კარგი თვალები გქონია...საოცარი გრძნობა დამეუფლა.. ვკარგავთ პაციენტს ექთანმა იყვირა, ეპინეფრინი შეუყვანეთ..და მასაჟი დავიწყეე მიდი მიდი გთხოვ უნდა იცოცხლო მთელი ცხოვრება წინ გაქვს მიდი მიდი გთხოვ არ უნდა მოკვდე..და უფრო გაძლიერებულად დავიწყე მასაჟის კეთება...საკმარისია აქამდე უნდა აღგენილიყო სუნთქვა...არა არაა!! არ ვნებდებოდიი...მიდი დაგვეხმარე ცოტაა...არ მოკვდეე....დაგვიბრუნდაა ქირურგმა ღიმილით შემომხედა დაგვიბრუნდა..მოდი ჭრილობას მივხედოთ სანამ კიდე შევუშინებულვართ...ამოვისუნთქე, თავი დავუქნიე და სისხლდენას დავუბრუნდით..
-ძალიაან ყოჩაღი ხარ გამაოცე, იმედს არ კარგავ და სიცოცხლეს ბოლომდე ეჭიდება ყოჩაახ..არჩეული გაქვს უყკვე რა განხრით უნდა განაგრძო სწავლა?
-ყოველთვის კარდიო ქირურგობა მინდოდა, მაგრამ ვნახოთ რა იქნება.
-თუ ზოგად ქირურგიას მიყვები დიდი სიამოვნებით ვიქნები შენი მასწავლებელი...და ამომხედაა, მიხვდა რომ ამაზე ლაპარაკისთის შესაფერისი დრო არ იყო.. ბავშვის მშობლები აქ არიან?
-არ ვიცი იმედია კი.
-კარგი პალაატაში გადავიყვანოთ წარმატებით ჩაირა ოპერაციამ გილოცავ შენი დამსახურება....ძაალიან ბედნიერი ვიყავი ბავშვი პალატაში გადავიყვანეთ წნევა პულსი წესრიგში ქონდა... მიმღებში ჩავედი რომ ოჯახის წევრები მომეძებნა, იქნებ ეძებენ და არ იციან სადა...საშინელი ამბავი იყო ტირილი და ყვირილი ისმოდა ვერ გაივლიდი იმდენი ხალხი ირეოდა..ამდენ ხალხში როგორ უნდა მეპოვა, ბავშვის ოჯახის წევრები,
-თეკლე როგორა ბავშვი?
-კარგად კახა ექიმო
-ყოჩახ კარგი გოგოხაარ..
-ოჯახის წევრებს ვეძებ? ხომ არ იცით აქ არიან?
-კი დედამისი ეხლა აიყვანეს საოპერაციოში ეგ და ბავშვი მარშუტკაში წინ მჯდარან.... იმედია ყველაფერი კარგად დასრულდება.
-რაააა? რომელ საოპერაციოში აიყვანეს?
-მესამე საოპერაციოშია..შენ ასვლას აზრი არ აქვს იქ კარგ ხელშია მოდი შენ აქ დაგვეხმარე....მიმღებში დავრჩი ჭრილობებს ვამუშავევდი, ველოდებოდი როდის გავიგებდი პასუხს დედამისის შესახებ..ბინტის მოსატანად მივდიოდი თეო შემეჩეხა კარებში..
-უხ რა ამბავიაა..
-ხო საშინელებაა..
-თეო დღეს მთელი დღეა თავს მარიდებ ბოდიში ხომ მოვიხადე გუშინდელის გამო.
-კარგი მორჩა ვერ ვიტან ჩვენ შორის დაძაბულობა რომ არის და ჩემეხუტა...სად მიდიხარ?
-ბინტის მოსატანად ეხლავე დავბრუნდები
-კარგიი ცოტა ბევრი წამოიღე. კარგიი და გავუღიმე. საცავში მივედი ბინტი ავიღე და ცოტახანში უკან დავბრუნდი.
-აი ბინტიც მოვიდა..რა ხდება? რა სახე გაქ?
-ვიღაც ბავშვს დედა გარდაცვლია წარმოგიდგენია რა საშინელება ცოტახნის წინ ის ბავშვიც სიკვდილს ებრძოდა და გადარჩა საბედნიეროდ.. ამის გაგონებაზე ფეხები მომეკვეთაა და ენა დამება.
-რაა? დარწმუნებული ხარ?
-კი ეხლა თქვეს.
-იმ ბავშვის ოპერაციაზე მეც ვიყავი ბევრი იბრძოლა, ეხლა კი დედა დაკარგა.
-ვწუხვარ ჩემო საყვარელო... როგორც გავიგე მამაც ყავს გარეთ არის ცოლი სიკვდილით განადგურებული..
-აქ არის..ღმერთო რა ტრაგედიაა..დერეფანში გავედი, მამამისი კედელს იყო მიყუდებული თვალები ჩასისხლინებული ქონდა სახე დასიებული ტირილისგან.
-გამარჯობათ ვწუხვარ თქვენი ცოლის გამო...თქვენი შვილი კარგად არის სავარაუდო უკვე გონზე უნდა იყოს,მამა ჭირდება გვერდით..ცრემლები მოიმშრალა. შეგიძლიათ წამიყვანოთ ჩემ შვილთან... რათქმაუნდა წამობრძანდით.. პალატაში შევიყვანე ბავშვი მართლაც გონზე იყო მაგრამ სუსტად თვალებს ძლივს ახამხდამებდა. ამის დანახვაზე თავი ვერ შეიკავა შემოტრილდა და ცრემლები წამოუვიდა..გამხნევდა ცრემლები მოიწმინდა და თავის შვილთან მივიდა. შუბლზე აკოცა და გვერდზე მიუჯდა.. მეც გავიღიმე და პალატაში მარტო დავტოვე მამა შვილი...დასავენებლ სკამზე დავჯექი დღის განმავლობაში პირველად, მაგრამ დაღლას ვერ ვრძნობდი მანამ სანამ სკამზე არ დავჯექი. პალატიდან ირაკლი გამოვიდა. ხელში ავადმყოფის ისტორია ეჭირა და ჩემსკენ მოაბიჯებდა.. გულმა სწრაფად ფეთქვა დამიწყო.
-თეკლე გავიგე შენ შესახებ რაც საოპერაციოში გააკეთე ყოჩაახ. თან თვალებში მიყურებდა.
-მადლობა..მეც თვალებში ვუყურებდი ოღონდ ამჯერად ჩემით ვეღარ მანიპოლირებდა, ამაყად და მხნედ ვუყურებდი. ავდექი შარვალი გავისწორე და ლიბტში შევედი.



№1  offline აქტიური მკითხველი terooo

ძალიან კარგია... გაზარდე თავებიიი... ხონ იცი რომ გელოდები???

 


№2  offline წევრი mariamiiiii

terooo
ძალიან კარგია... გაზარდე თავებიიი... ხონ იცი რომ გელოდები???

ვიცი და ძაალიან მიხარიააა...მადლობა ^_^ <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent