შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მედიცინა ეს ხომ ყველაფერიაა..(6)


20-01-2016, 02:01
ავტორი mariamiiiii
ნანახია 2 028

მძიმე დღის შემდეგ, გამთენიისას ჩამეძინა, დილით ავდექი და შემოვლაზე წავედი პაციენტები მოვინახულე ჭრილობები შევუმოწმე, გიორგიც კარგად იყო ის ბავშვი ავარიაში რომ მოყვა,ცოტა ჭრილობა ტკიოდა მაგრამ მიანც მხნედ იყო, შემოვლა დავამთავრე 3ზე ოპერაციო მქონდა, კაფეტერიაში ჩავედი რომ ყავა დამელია და მსუბუქად მევახშმა, ლიბტიდან გამოვედი, და შემთხვევით გავიგონე როგორ ელეპარაკებოდა გოგო დაცვას... ინტერნი ვარ უნდა საოპერაციოში ამიშვათ, დაცვა არ უშვებდა..ვერ გავუძელი და ლაპარაკში ჩავები.
-გამარჯობა რა ხდება?
-ინტერნი ვარ..რაღაც პრობლემების გამო სასწავლო წლის დაწყებისას სავადმყოფოში ვერ მოვედი და საშვიც არ მაქვს, ეს კიდევ არ მიშვებს... იმის იუხედავად რომ ძაალიან მინდოდა ყავა. შემეცოდა.მეც ინტერნი ვარ, კარგი წამომყევი მე აგიყვან...
-ვაიმე როგორც იქნა მადლობა დიდი..მე ქრისტინე ვარ
-მე თეკლე. სასიამვნოაა
-ჩემთვისააც...ძაალინ მწყინს რომ ჩამოვრჩი მასალას.
-დამატებითი დღეები აიღე და აინაზღაურებ, განყოფილების უფროს დაელაპარაკე.
-შეგიძლია მაჩვენო სად აქვს კაბინეტი? რომ დაველეპარაკო
-რათქმა უნდა არა პრობლემა..ნელნელა ყველაფერს შეეჩვევი
-იმედია..ამოიოხრა
-აი ეს არის უფროსის კაბინეტი შედი და აუხსენი ყველაფერი..და გავუღიმე
-მადლობა თეკლე..მგონი სადღაც მიდიოდი და ჩემს გამო მოტრიალდი.
-არაფერია, მიხარია თუ დაგეხმარე, მიდი შედი წარმატებები..მოვტრიალდი და კაფეტერიაში წავედი, ამჯერად იმედია არავინ შემეჩეხება.. კაფეტერიაში ჩავედი. ყავა და კრუასანები ავიღე, დავჯექი და სიმშვიდით ვტკბებოდი...თუმცა დიდხანს არ გაგრძელებულა, ანევრიზმის ოპერაციაზე უნდა ავსულიყავი, ნეიროქირურგიაც მიზიდავდა მაგარმ ისე არა როგორც კარდიო ქირურგია. ავდექი და გზას გავუდექი. საოპერაციოში შევედი სტერილიზაცია გავიარე, ქირურგი იქ იყო უკვე.. ვიწყებთ სკალპელი...თეკლე ხო ხარ შენ?
-კი..გაკვირვებულმა დავეთანხმე
-გავიგე რაც გააკეთე საოპერაციოში ბავშვის გადასარჩენად... ძალიან მესიამოვნა ამის მოსმენა მაგრამ არ შევიმჩნიე..მადლობთ ისეთი არაფერი გამიკეთებია..ჩემი მოვალეობა ხომ სიცოცხლის გადარჩენაა
-კი გეთანხმები მაგრამ..ერთი თვეც არ არის, რაც აქ ხარ, მინახავს ინტერნები რომლებიც ის არ იციან მასაჟი როგორ კეთდება, ზოგს კი ისიც ავიწყდება, სად არის საოპერააციო, შენ კი ბავშვი გადაარჩინე, ქირურგმა რომ გითხრა გაჩერდიო არ დაუჯერე და ბოლომდე იბრძოლე სიცოხლის გადასარჩენად, ესე თუ განაგრძე საუკეთესო იქნები, ჩემზე შთაბეჭდილების მოხდენა არც თუ ისე ადვილია, მაგრამ შენ შეძელი.
-დიდი მადლობა..მართლა ძაალიან გამიკვირდა რომ ესე მაქებდა, ცნობილია ეს ქალი როგორც სიტყვა ძუნწი..
-არაფრის, 1კურსზე მახსოვს რეზიდენტმა ირაკლიმ, იცი ვინა? მაგან ქალს ინტუბაცია გაუკეთა ბრმად გაუჭრა ყელი.... ამის გაგონებაზე რამის ცუდად გავხდი უფრო მომეწონა ირაკლი..
-ირაკლიმ?? როგორ შეძლო?
-დიახ ირაკლიმ, 99% ალბათობა იყო რომ ხორხს შეეხებოდა მაგრამ მაინც გარისკა და არ დანებდა. ამას გამოცდილი ქირურგიც ვერ გააკეთებს და ვერ გარისკავს საოცრება ოყო მთელი სავადმყოფო ამაზე ლაპარაკობდა, დღეს კი ის საუკეთესოა, ბევრი ცდილობდა მის კონკურენციას მაგარმ ვერ ვერავინ შეძლო.. შენც შეგილია საუკეთესო იყო...
,ოპერაცია დასრულდა ძაალიან მოტივირებული ვიყავი, თითოეულ სიტყვას სათითაოდ ვიხსნებედი, და სასიამოვნო გრძნობა მეუფლეობოდა. მე შემიძლია საუკეთესო ვიყო!! რატომაც არა..ფიქრში ვიყავი გართული...
-თეკლეე, თეკლე
-რა ხდება კახა ექიმო? შეშინებულმა ვიკითხე გიორგის რამე დაემართა?
-გიორგის არა მამამისმა სცადა ცოლის სიკვდილს ვერ გაუძლო ხიდიდან გადახტა,
-რაააა? როგორ არის???
-საბედნიეროდ მალე მიუსწრეს...ეხლა მოყავთ სასწრაფოს
-კიდევ კარგიიი...ბავშვზე საერთოდ არ ფიქრობს? საწყალი ჯერ დედაა ეხლა რამის მაამა..
-შოკშია ცოლი ძაალიან უყვარდა.. ვერ უძლეებს ამ ტკივილს.
-მესმის მაგრამ ბავშვი არ ეცოდება? რა დააშავა? ძაალიაან გაბრაზებული ვარ
-კარგი დამშვიდდი მე დაველაპარაკები..
-ჯობს ფსიქოლოგი დაელეპარაკოს
-ხო კარგი იდეა..კარგი წავედი დავხდები სასწრაფოს
-მეც მოვდივარ.
-არაა აქ იყავიი... ბავშვს მიხედე
-არა გთხოვთ წამოვალ
-არა აქ იყავი..
-კარგით.... ტელეფონი ამოვიღე და თეოს დავურეკე. თეო სად ხარ?
-საოპერაციოში შევდივარ რა ხდება?
-კაი არაფერი.. მერე გეტყვი....ვიღაცასთან ლაპარაკი მჭირდებოდა ძაალიან გააბრაზებული ვიყავი.. იქვე სკამზე დავჯექი, და ფეხის კანკალი დამეწყო როდესაც ვნერვიულობ ასე მომდის, ამ დროს კარებიდან ქრისტინე და ირაკლი გამოვიდნენ,ხო ის ქრისტინე მე რომ დავეხმარე, და ამოვიყვანე, ირაკლისთან ერთად მოდიოდა, ამან ისე გამაბრაზა რომ ტვინში სისხლი ჩამექცა და ძარღვი დამეჭიმა, ვცდილობდი არ შემემჩნია.
-თეკლე განყოფილების უფროს ველაპარაკე, დღეებს ამინზღაურბინებენ.
-მართლა? კარგია.. ვატყობ ერთმანეთის გაცნობა მოგისწრიათ.. ირაკლის გავხედე..
-ხო ირაკლი დამეხმარება..ოპერაციებზე დამესწრება..
და კეკლუცად გახედა ირაკლის.. ირაკლიმაც ღიმილით უპასუხა
-დიდი სიამოვნებით დაგეხმარებიი....
ამის შემხედვარე ისე გავბრაზდი, მუშტი შევკარი და წამოვდექი,
-რა ხდება რამე მოხდა?
ქრისტინე ჩემსკენ წამოვიდა და ხელი მომკიდა..
-ხელი გავაშვებინე... ვხედავდი რომ ირაკლი მიყურებდა..ჩემი პაციენტის მამამ თავის მოკლვა სცადა..ახლახანს დედა დაკარგა და დღეს რამის მამა...და მუშტი უფრო მჭიდროდ შევკარი.. მოვტრიალდი და წამოვედი..
-თეკლე...ირაკლიმ დამიძახა..შემოვბრუნდი
-რა არის?
-კარგად ხარ?
-კიი კარგად ვარ...და ლიბტში შევედიი...ხო ზოგადად მე ბრაზს ვერ ვაკონტროლებ.. ჯერ ბავშვის მამა ეხლა ქრისტინე და ირაკლი ერთად საოპერაციოში...ლიბტიდან გამოვედი პალატაში გიორგისთან წავედი..
-როგორხარ გიო?
-კარგად თეკლე ექიმო თქვენ?? სევდიანად მიპასუხა
ნეტა იცის მამამისის შესახებ..
-გიო ხო კომფორტულად წევხარ? ბალიში ესე კაია?
-კი კარგია ნუ წუხდებით..
-რა შეწუხება ჭრილობა ხომ არ გაწუხებს? გამაყუჩებელს მოგცემ
-ჩემს ტკივილს დედაჩემი ქვია, ტკივილ გამაყუჩებელი ვერ გააყუჩებს....ბავშვს ვუყურებდი ცრემლიან თვალებში და რამის მეც ცრემლები წამომივიდა რომ წარმოვიდგინე რომ მამას შეილება რამე მოსვლოდა ბავშვი ამას ვეღარ გადაიტანდა..თავი ხელში ავიყვანე და საკმი მივიტანე და საწოლის გვერდზე მივუჯექი..
-ვიცი რომ არ გინდა და ამის ხასიეთზე არ ხარ მაგრამ მაინც გკითხავ გინდა რამე ვითამაშოთ?
-კარგი რა ვითამაშოთ
-ფრაზლი ავაწყოთ....ამასობაში სარამ ბავშვს ვართობდი, კახა ექიმიც მოვიდა, ბიჭის მამასთან ერთად. ბავშვმა მამის დანახვაზე სახე გაუნათდა და იყვირა მამა!! მე ავდექი ადგილი დავუთმე.... ბიჭი მამას ეხუტებოდა და ცრემლები სდიოდათ ორივეს... კახა ექიმო ელაპარაკეთ?
-კი ფსიქოლგთან ჩავწერეთ დაეხმერება...
-იმედია ესეთ რაღაცას აღარ გაიმორებს..
-იმედია...
-კარგი მე წავედი ნახვამდის... დასასვენებლ ოთახში ავედი ცოტახანი წამოვწექი, ემოციებისგან დაცლილი ვიყავი...თვალები დავხუჭე და მაშინვე თეო შემოვიდა ოთახში..
-სერიოზულად? როდისაც უნდა დავისვენო მაშინვე ან შენ უნდა გამოჩნდე ან კიდე ვიღაც ქრისტინე..
-ქრისტინე ის ახალი როა?
-ვაუ შენც მოასწარი გაცნობა ვატყობ ძალიან სწრაფია.
-ეხლა გასაგებია.. მაგაზე ეჭვიანობა არც გაბედო ისეთი დაბდურა რომ წვეთოვანის დადგმა არ იცოდა.. არამგონია როდისმე მოეწონოს ირაკლის
-შენ საიდან იცი?
-ერთად ვიყავით ოპერაციაზე... მაგან ხომ უნდა აინაზღაუროს გაცდენილი დღეებიი
-და ეხლა სადაც შევალ ყველგან ირაკლი და ქრისტინე უნდა დამხვდნენ?
-ეგ შენთვის კარგია დაინახავს ირაკლი რა გოგო მყავხარ...
-მართალიხარ ჰაჰაჰა.
-აბაა რა მოდი ჩაგეხუტო
-კაი გამიშვი უნდა მოვემზადო სახლში მივდივარ დღეს მამაჩემს მნიშვნელოვანი საქმიანი შეხვედრა აქვს
-მერე შენ რა შუაში ხარ შენც მიდიხარ?
-ხო თავიდან მეც ეგ კითხვა დავსვი.. ოჯახებით იკრებებიან..

მეგობრებო მოგწონთ? გავაგრძელო?



№1  offline აქტიური მკითხველი terooo

ხომ იცი რომ მომწონს?

 


№2  offline წევრი mariamiiiii

terooo
ხომ იცი რომ მომწონს?

ვიცი ჩემო კარგო love

 


№3 სტუმარი Nkk

Gaagrdzeleee

 


№4  offline წევრი mariamiiiii

ტომა
დღეს დადებ შემდეგ თავს?

კი დღეს დავდებ...

 


№5 სტუმარი სტუმარი

გააგრძელე
ოღონდ: ლიბტი არა, არამედ - ლიფტი
ყოჩახ არა, არამედ ყოჩაღ
იმედია არ მიწყენ

მოგყვები

 


№6  offline წევრი mariamiiiii

სტუმარი
გააგრძელე
ოღონდ: ლიბტი არა, არამედ - ლიფტი
ყოჩახ არა, არამედ ყოჩაღ
იმედია არ მიწყენ

მოგყვები

არა რა თქმაუნდა მართალიხარ..მადლობა ^_^

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent