შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უბრალოდ სიყვარული(3)


1-02-2016, 11:16
ავტორი prety_girl
ნანახია 1 744

უბრალოდ შეუძლებელია იმ გრძნობის გადმოცემა რაც ჩემში გამოიწვია მისმა დანახვამ,მთელი სხეული ამეწვა,გული საშინლად მქონდა აჩქარებული ვგრძნობდი როგორ მეცლებოდა ძალა ფეხებში,ვცდილობდი ეს ყველაფერი არ შეემჩნია ამიტომ სწაფად გავეცალე იქაურობას და სახლში შევედი,ცოტათი დავმშვიდდი და ისევ გარეთ გასვლა ვამჯობინე მეგობრებთან მივედი და მათთან ერთად გართობა გადავწყვიტე,მთელი საღამო არაჩვეულებრივად გავატარე განსაკუთრებით ეს ჩემი გადარეული დაქალის ნათიას დამსახურებაა საოცრად პოზიტიურო გოგოა და ჩემზეც მუდამ ახდენს გავლენას მის გვერდით შეუძლებელია მოიწყინო ამიტომ მეც კარგ ხასიათზე ვიყავი.სახლში გვიან შევედი მაშინვე ჩავიცვი საღამურები და ლოგინში შევწექი,ვფიქრობდი დღევანდელ დღეზე და მეღიმებოდა, ამ ფიქრებში ჩამეძინა მეორე დილით გვიან გავიღვიძე და გადავწყვიტე საღამომდე არსად წავსულიყავი ასეც იყო როცა კარგად მოსაღამოვდა გამოვეწყვე და სახლიდან გავედი,ნათიას ველოდებოდი როცა ისევ ნაცნობ თვალებს გადავაწყდი თვალებს რომელშიც ვიძირებოდი,მასში ყველაძე მეტად თვალები მიყვარდა, უზომოდ ლამაზი თვალები რომელიც ზუსტად ისეთივე სიყვარულით მიყურებდა როგორც წინა ზაფხულს და ეს უფრო მაბნევდა,ასე ვიდექით ერთმანეთის პირისპირ და არაფერს ვამბობდით მალევე გამოვერკვიე სიტუაციიდან და იმ ადგილს გავეცალე...გადიოდა დღეები,კვირა ის კი ისევ ისე უტეხად მიყურებდა ვხედავდი როგორ აღიზიანებდა ჩემი სხვასთან დანახვა მაგრამ არაფერს ამბობდა უბრალოდ იდგა და მიყურებდა.ერთ დღეს FB-ზე შევედი და დამხვდა მესიჯი რომელმაც გამაკვირვა,დიახ ის იყო თვით ნიკა დადიანი...
-როგორ ხარ ლიზა?
-კარგად თავად?
-მეც კარგად.ჩემზე ნაწყენი ხარ?
-არა რატომ უნდა ვიყო?
-არ ვიცი უბრალოდ მგონია რომ გაბრაზებული ხარ
-გეჩვენება ნიკა
-როცა მხედავ რატომ არ მესალმები?
-იმიტომ რომ არ მინდა
-მე ეგრე არ ვფიქრობ ლიზუ
-საერთოდ არ მაინტერესებს რას ფიქრობ
-რატომ მეუხეშები?
-არ მცალია ნიკა კარგად
-კარგად ლამაზო
ტელეფონი გამოვრთე და ლოგინზე მივაგდე,ვფიქრობდი ყველაფერზე და ვერაფერი გამეგო. ამჯერად რაღა უნდა ისევ რატომ ცდილობს ცხოვრება ამირიოს.ვგრძნობდი რომ ჩემში მივიწყებულმა გრძნობამ ისევ გაიღვიძა და ეხლა იმაზე ძლიერია ვიდრე პირველად...მიმოწერამ თითქმის ყოველდღიური სახე მიიღო როცა ვნახულობდი ყოველთვის მესალმებოდა ცდილობდა ჩემთან ახლოს ყოფილიყო ად ასე თუ ისე გამოსდიოდა კიდევაც,ერთ დღესაც მისგან მოვისმინე სიტყვები რომელმაც ისევ ყველაფერი შეცვალა...

პ.ს შეაფასეთ ბავშვებო როგორია



№1  offline მოდერი X.G

კარგია მომეწონა ველი შემდეგ თავს წარმატებები

 


№2 სტუმარი Sandra

Kargia magram dzalian pataraaa,gazarde tavebiii ❤

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent