შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მოუხერხებელი გამომძიებელი 2


1-02-2016, 19:36
ავტორი teddy))
ნანახია 3 405

-სოფია, შეხედე მოდის!-დიანა თითს იშვერს უცნობისკენ. ნეტავ, როდის გახდება ეს უცნობი, ნაცნობი?!
-მერე მე რა ვქნა?!-ვეუბნები და კლიენტს ჩევნ შემოთავაზებებს ვაცნობ. ცოტა ხანში ფეხზე ვდგები და შემოსასვლელი კარისკენ მივემართები.
მაგრამ, ცოტახნით გადაიდო დანიშნულების ადგილას მისვლა. ვიღაცას ვეჯახები და წყალი მესხმევა. მგონი, დეჟავუ მჭირს. გუშინ ვირაცას შევეჯახე, შემდეგ ყავა გადამესხა. აი, ახლაც იგივე ხდება, ოღონდ იმ განსხვავებით, რომ შეჯახების ობიექტი სულ სხვა ვიღაცაა. ვინ? ახლავე გეტყვით! თავს ზევით ვწევ და თვალებს ორჯერ ვახამხამებ. ის უცნობია! დიახ, დიახ ის უცნობი, რომელიც მინდა, რომ ახლომომავალში ნაცნობი გახდეს! მაგრამ არა!
მე იმან წყალი გადამასხა! მაგრამ, მგონი მე შევეჯახე... არაუშავს, მთავარია წყალი გადამესხა!
-ვერ ხედავ, რომ მოვდივარ?! წყალი გადამასხი!-ვეუბნები მკაცრი ტონალობით.
-შენ წინ უნდა იყურო და ოცნებებში არ უნდა იყო და აღარც წყალი გადაგესხმება და აღარც სხვას შეეჯახები!-მეუბნება ირონიით და პერანგს ხელს უსვამს. ჰმ! მის სახეზე ირონია უკვე, მეორედ დავინახე! და მეორეც! პერანგი, რომ გაისუფთავა, ჩემზე კარგი ვინ შეეჯახება?!
***
სახლში მისულს, ჩემი დაიკო შემომეგება:
-იცი, ინგლისურში ათიანი მივიღე!-გახარებულმა ხტუნაობა დაიწყო.
-ჩემი ყოჩაღი გოგო!-თმაზე ხელი გადავუსვი.
-მოხვედი უკვე?-მეკითხება დედა.
-ხო, დე! ძალიან მშია! -მუცელზე ხელს ვისვამ და სამზარეულოსკენ მივდივარ.
-რა გვაქვს?-სასიამოვნო სურნელს ვგრძნობ.-მმმ, რა გემრიელად გამოიყურება!-ქვაბს თავსახურს ვხდი.
-მაგიდა გავშალოთ!-დედა თეფშებს და ჩანგლებს იღებს და მაწვდის. მეც მაგიდაზე ღიღინით ვალაგებ და ჩემი ძმა გამორბის.
-სოფიაა!-იმხელაზე ყვირის, შემაშინა და ხელიან თეფშები და ცანგლები მივარდება. გატეხილ თეფშებს დავყურებ და თან გულში, ცემს თავს ვლანძღავ.
-კარგი, რა სოფია! ყველაფერი როგორ უნდა დამიმტვრიო?! ერთი თვე არ მიძლებს არაფერი, შენს ხელში!-მეჩხუბება დედა და ნამსხვრევების ასაკრეფად იხრება.
-მე ავკრიფავ!-ვეუბნები მე.
-გაანებე თავი, ხელი არ გაგეჭრას!-ჩემზე ზრუნავს ჩემი დედიკო და მეც უკმაყოფილო თვალებით ვუყურებ ჩემს პატარა ძამიკოს.
***
ჩემს სამსახუღში, სავარძელზე ვზივარ და ისევ იმ უცნობს ვხედავ.
-არა! ეს რა არის ვითომ?! უჩინარივით, რომ ჩაგვიქროლებს და უკანვე უჩინარივით ბრუნდება! დღეიდან ვიწყებ, პატარა გამოძიებას! რაღა პატარას! გაგიცნობ, ვინ ხარ, უჩინარო!



№1  offline მოდერი sopiko

და პირველი ვაარ! ♥ რა მოუხერხებელი ვარ ეს, რა არის... :-D ისე მართლა ბევრი თეფში მაქვს დამტვრეული, მაგრამ რა ვუყოთ... ჩემი კი არა, ჩემი ბატი-ტასიკოობის ბრალია :-D ხო, ეს გოგო მომწონს ძალიან! ბიჭიც რა "რაღაცნაირია", ნუ შენ იცი როგორიც :-D თვითონ ავტორი კი ერთი ძალიან მონდომებული და ნიჭიერი გოგოა, ცოტა ჩამოყალიბება სჭირდება თორმე... ამისთვის კი ბევრი, ძალიან ბევრი შრომაა საჭირო! ♥ ისაა, თხოვნა მაქვს და... კი ვიცი, მე როგორიც ვარ, მაგრამ ამ უჩინარის პროტოტიპი მინდა და გამახარებ თუ შემდეგ თავში წარმოგვიდგენ.

 


№2 სტუმარი n

dzLian pataraaAa

 


№3  offline წევრი LoNdA DM

დზალიან პატარაა მაგრამ მომწონს და ველოდები შემდეგ თავს

 


№4 სტუმარი

წერა თუ გეზარება არაა აუცილებელი დაწერო, ეს თამაშია, ასე მოკლედ მხოლოდ მეგობრებისთვის ან დედისათვის თუ დაწერ
შესამოწმებლად. არ უნდა გადებინებდნენ ასე პატარას წაკითხვაც რომ არ ღირს.

 


№5  offline წევრი kiko

ძაან მაგარია <3 ვაიმეეე ველოდები შემდეგ თავს love

 


№6  offline წევრი teddy))

sopiko
და პირველი ვაარ! ♥ რა მოუხერხებელი ვარ ეს, რა არის... :-D ისე მართლა ბევრი თეფში მაქვს დამტვრეული, მაგრამ რა ვუყოთ... ჩემი კი არა, ჩემი ბატი-ტასიკოობის ბრალია :-D ხო, ეს გოგო მომწონს ძალიან! ბიჭიც რა "რაღაცნაირია", ნუ შენ იცი როგორიც :-D თვითონ ავტორი კი ერთი ძალიან მონდომებული და ნიჭიერი გოგოა, ცოტა ჩამოყალიბება სჭირდება თორმე... ამისთვის კი ბევრი, ძალიან ბევრი შრომაა საჭირო! ♥ ისაა, თხოვნა მაქვს და... კი ვიცი, მე როგორიც ვარ, მაგრამ ამ უჩინარის პროტოტიპი მინდა და გამახარებ თუ შემდეგ თავში წარმოგვიდგენ.

n
dzLian pataraaAa

LoNdA DM
დზალიან პატარაა მაგრამ მომწონს და ველოდები შემდეგ თავს

kiko
ძაან მაგარია <3 ვაიმეეე ველოდები შემდეგ თავს love

გმადლობთ საყვარლებო! love

წერა თუ გეზარება არაა აუცილებელი დაწერო, ეს თამაშია, ასე მოკლედ მხოლოდ მეგობრებისთვის ან დედისათვის თუ დაწერ
შესამოწმებლად. არ უნდა გადებინებდნენ ასე პატარას წაკითხვაც რომ არ ღირს.

მხოლოდ შენ თუ მოგიძღვნი ამაზე პატარას

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent