შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მოიცა ... სერიოზულად? (თავი 8)


3-02-2016, 21:32
ავტორი daiana
ნანახია 2 765

გაოცებული უყურებდა თუ როგორ ცდილობდნენ გამხეცებული გაბრიელისთვის ხელების გაკავებას დ ამასზე ბორკილების მოთავსებას.არ იცოდა რა ხდებოდა მაგრამ გაბრიელის თვალებში ეძებდა პასუხს.წამით გაუშტერა მზერა შავ თალებს და ყველაფერი ნათელი გახდა მისთვის ..
-სანდრო დროზე ბარში მოდი - ათ წუთიანი გაშეშების შემდეგ დაურეკა სანდროს და ანერვიულებულმა დაუყვირა
-რახდება?
-მოდი და ნუ მალაპარაკებ ამდენს !
15 წუთში გაფართოებული ორი წყვილი თვალიც გამოჩნდა.სანდროც და მარიამიც ლიკას მაგიდა სმიუსხდნენ და ანერვიულებუებმა ორივემ თითების ბაკუნი დაიწყეს.
-გვეტყვი ახლა რა მოხდა თუ უნდა გვტანჯო?
-გაბრიელი სანდრო ... გაბრიელი დაიჭირეს - თითქოს ახლა გაანალიზა რამხელა ტრაგიზმი დატრიალდა.
-რაა? შენ ხოარ გაუბერე გოგო? - სწრაფად წამოფრინდა და მერე ისევ უკან დაბრუნდა - ვინ იყო?
-პოლიცია სანდრო ვინ იქნებოდა სხვა? სხვა რომ ყოფილიყო ჩემს ცოდნას და შესაძლებლობებს გამოვიყენებდი და ახალ აქ ასე დებილივით სამი კაცი არ ვიჯდებოდით - გაბრაზებულმა გახედა ბარში მოკისკისე გოგონებს .. ახლა სიცილ კისკისისთვის არ ეცალა ..
სანდრომ სწრაფად გადარეკა და მალევე პოლიციის განყოფილების სკამებზე სახე აშლილები იჯდნენ ოთხივე .. ნიკოლოზით მიემატათ.
-ლიკა ჩვენ გადავრეკავთ და შესვლის უფლებას მოვითხოვთ ... თქვენ წადით სახლში - ლიკას გახედა და თვალებ მილულულ მარიამზე ანიშნა,რომელსაც საკმაოდ მოჰკიდებოდა მორფეოსის ვარდისფერი სამყარო.
-სანდრო არ შემიძლია ახლა წასვლა .. ვაფშემც და მე შევალ,თქვენ ვერაფერს გაიგებთ! მე სხვებთან შეხვედრასაც მოვითხოვ,მაქ უფლება,იურიდიულის სტუდენტი ვარ და რაღაც პრივილეგიები გამაჩნია .. თუარა და ბიძაჩემთან ზარი და ეგაა .. - ბიჭებს ხელით იარაღი დაუმიზნა და პირდაპირ შუბლში ესროლა ორივეს ... ჰო აი ეს სასწაული თვისება ჰქონდა .. ყველგან და ყოველთვის „ღლაბუცობდა“.
-ლიკა პიზდეც! ამ საქმეში შენ რომ ჩაერიო გაბრიელი დაგვკლავს ყველას .. - ნიკოლოზმა სანდროს გადახედა,სანდრომაც თანხმობის ნიშნად თავი დაუქნია.
-თქვენ ხომ გინდათ რომ გაბრიელი მალე თქვენს გვერდით იყოს? - ხოდა მაცადეთ!
-ლიკა არგამოვა ეგრე არაა ... ჩვენც არ ვიცით რა ხდება და შენ ვერ გაგრევთ - კატეგორიული უარი ვერაფრით შეაცვლევინა ნიკოლოზ და ისიც უკმაყოფილო წამოვიდა განყოფილებიდან.
-ლიკა წამო ჩემთან - უკნიდან მარიამის ხმა მოესმა და დასტოპდა.სულ დაავიწყდა ისიც იქ რომ იყო.
-არა მარუს წავალ სახლში დავისვენებ .. შენ წამოდი ჩემთან ..
2 თვე სულ ტყუილად ცდილობდნენ ბიჭები გაბრიელის ციხიდან გამოყვანას.დაკავების მიზეზი კომპანიის წილების მოპარვა იყო,მაგრამ დარწმუნებულები იყვნენ რომ გაბრიელი ამ საქმეში თეთრივით სუფთა იყო.თეკლე შედარებით კარგად იყო,ახალ შეყვარებულთან ერთად და ლიკას მის ამბებს აცნობდა ჯამრთელობასთან დაკავშირებით .. ანდრეა თუ ამდენი ხნის მანძილზე ერთ ზარს არ იმეტებდა ახლა სულ ტელეფონზე იყო ჩამოკიდებული,გაბრიელის ამბებმა ისევ აქეთ მოაბრუნებინა პირი .. მაგრამ ამბობდა მაგ ქალაქში ფეხს არ ჩამოვადგამ სანამ თეკლე თავიისი ფეხით არ გაივლის მანდო - ასე იყო ეს.მარიამთან და სანდროსთან არაფერი ხდებოდა,ყოველგვარი შანსები მცირდებოდა.სანდრო მთელი დღე არ ჩანდა,მარიამს კიდევ თავისუფალი დრო ნაკლებად ქონდა რომ ტელეფონზე მაინც დალაპარაკებოდა .. ლიკა ამ ხნის მანძილზე ტყუილად ცდილობდა ბიჭების დათანხმებას იმასთან დაკავშირებით რომ გაბრიელის ადვოკატი ყოფილიყო .. სანდო წყაროების და შეძლებული ნაცნობების დახმარებით შეძლებდა უფლების მოპოვებას მაგრამ უსმენდა ვინმე?
..
-სანდრო რატომ არ გესმით? - თავ გაბეზრებულმა აიქნია ხელები და სავარძელში ჩაენარცხა - გეუბნებით შევძლებთქო ... არ მენდობით? - ისე შეიცხადა ლამის დაითანხმა ბიჭები.
-ლიკა გეუბნები გაბრიელმა იმ „პაემნის“ ოთახში რომ დაგინახოს გამოძვრება იქედან და ჩვენ დაგვღეჭავს ..
-ბიჭო რა ხეები ხართ .. მენდეთ ერთხელ მაინც მენდეთ ხომ შეილება? - ორივე ხელი უმოწყალოდ მიირტყა სხეულზე და წინ მჯდომ ბიჭებს გახედა.
-ლიკა ახალა ცდილობ ნამუსზე აგვაგდო? - ამდენი ხნის შემდეგ პირველად გაიღიმეს ბიჭებმა და გულში ფეიერვერკები გაუშვა.იცოდა უკვე ხელში ყავდა ორივე.
-ვსო მორჩა,გადაწყდა! ხვალ გაბრიელთან შემახვედრებთ,მერე საქმეს ბოლომდე გავეცნობი „ტოჩკა,ტოჩკა“ და აგერ ნახეთ თუ ეგ გაწელილი სასამართლოები არ დავასრულო .. - კმაყოფილი წამოფრინდა და ოთახში სიარული დაიწყო.
-ლიკა დაჯექი და საქმეს ყველაფერს გაგაცნობთ .. ისე არა როგორც შენ გგონია .. გაბრიელს ბრალდება კომპანიის წილის გამო არ წაუყენეს .. მკვლელობაში დებენ ბრალს,მისი ძმის მკვლელობაში ლიკა .. აზზრზე ხარ? ისეთი სამხილები აქვთ,შენ კიარა მსოფლიოს ყველაზე მაგარ ადვოკატსაც კი არ შეუძლია გაბრიელის გამოძვრენა ..
გაიყინა. რაა? ეს რა იყო? გაბრიელი და მკვლელი? - სრული აფსურდი ...
-რაა?
-გაბრიელს ორი წლის წინ ძმა მოუკლეს,ტყუპისცალი .. ორი წელი ცხოველს გავდა,სვავდა,ეწეოდა,წამალს იკეთებდა მოკლედ ცხოვრებას თავი დაანება რა .. თეკლეს მოტაცების გეგმა რომ დავხაზეთ მაგ პერიოდშიც წამალზე იყო,მაგრამ მერე შეეშვა რამ შეუცვალა გონება არ ვიცით (ამათმა არ იციან .. აბა მე მკითხეთ თუ არ ვიცი) - კაროჩე .. დიმა სახლში მის ოთახში იპოვეს მკვდარი,გულში იყო დაჭრილი,გაბრიელი მაგ დღეს სახლში ოცი წუთით შევიდა და მერე ჩვენთან ერთად სვავდა .. ტელეფონი გათიშული ქონდა და იმ ღამეს ვერ დაუკავშირდნენ .. მეორე დილით გავიგეთ ყველამ ყველაფერი .. ოთახში საწოლის გვერდით დიმას გაყინული სხეული ეგდო .. მისგან რამოდენიმე ნაბიჯის მოშორებით იარაღი ეგდო,მაშინ არანაირი ექპერტიზა არ ჩაუტარეს არაფერს,მამამისმა სკანდალების თავი არ მაქო .. პრინციპში გაბრიელიც მაგიტომ შეიცვალა გააგიჟა მამამისმა ჩემი ძმის მკვლელს არ ეძებო .. ასე დაიფარა ეგ საქმე .. და მაშინ ბარიში რომ აიყვანეს გაბრიელი ის იარაღი უპოვნიათ და გაბრიელის ანაბეჭდებიც აიღეს,იმ დედანა..... იარაღს გაბრიელსი ანაბეჭდები აღმოაჩნდა .. - ხმა ჩამწყდარმა ძლივს დაამთავრა ბოლო წინადადება და ხელებში თავი ჩარგო ნიკოლოზმა,სანდრომ გახედა და გააგრძელა - ის სახლი მიატოვეს .. ნუ კი ალაგებდნენმაგრამ დიმას ოთახს არ ეხებოდნენ სისხლიც ისეც ისე ეცხო .. ოთახში ხალიჩაზე შერჩენილი ტალახი იპოვნეს გაბრიელის ფეხსაცმილს ძირის იყო ის ტალახი ... ლიკა დან...ული აქ გაბრიელს ..
ისმენდა ამბავს რომელიც ფილმს უფრო გავდა ვიდრე სინამდვილეს,სასოწარკვეთილი თვალებით უყურებდა ორივეს და ხელებს ძლიერად უჭერდა მუხლებს,არ იცოდა რა ექნეა ან ეთქვა ერთადერთი რაც დარწმუნებით იცოდა იყო ის რომ ახალ გონება ბოლომდე უნდა გაეხსნა და გაბრიელისთვის ეშველა ..
..



№1 სტუმარი Black

Magaria;) dedam ro shvili mokla(ar mjera)eg gamaxsenda:/magram kargiaa:)

 


№2  offline წევრი Nate

საინტერესო ჩანს, აუცილებლად წავიკითხავ smile

 


№3 სტუმარი matata

ვუალა ივსო აქ გაბრიელი არაადამნაშავე ფეხსაცმლის ამბავიც ძაან ჩვეულებრივია რატო არაა გამორიცხული გიგას თუ ვიღაცას გაეკეთებინა ეგ? გაბრიელის ფეხსაცმელი ჩაეცვა სპეციალურად დაეტოვებინა ტალახი ანაბეჭდების გაყალბება ვის არშეუძლია მთავარია მოტივი ქონდეს ადამიანსდა. ხო ესეიგი რაცშეეხება ისტორიას ძალიან კარგია ესე გააგრძელე თავებს თუ გაადიდებ თორე არ დააპატარავო ივსო ✌

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent