შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ეშმაკი და ანგელოზი ოცდამეერთე თავი


9-02-2016, 00:29
ავტორი სალი-სალი
ნანახია 3 208

ქორწილიი.. თურმე რა დამღლელი ყოფილა ეს ყველაფერი.წარმომიდგენია ნინი როგორი დაღლილი იქნება თუმცა ქმარი მოუწყობს განტვირთვის ღამეს.სახლის კარი მთელი ძალით შვგლიჯე და ფეხსაცმელები შემოსასვლელში მივვყარე,მასვე მივაყოლე ქურთუკი და ჩემი საძინებლისკენ დავიძარი.სააბაზანოში შევედი სახიდან მაკიაღი მოვიცილე და საწოლში შევწექი.მაინც ვერ მოვისვენე ბანაობის თავი ოდნავადაც არ მქონდა თუმცა ჩემი ამბავი რომ ვიცი ვერ დავიძინებდი.ისევ ზანტად წამოვდექი ფეხზე და წყალი გადავივლე.ამაზე კარგი შეგრძნება ამქვეყნად არაფერია.სასიამოვნოდ ვღიღინებდი წყნარ მელოდიას და ხელიბს სხეულზე უღონოდ ვასრიალებდი.1 საათი ისე ვიბანავე ვერ მოვტვინე.საცვლები სააბაზანოშივე მოვირგე და ოთახში ნახევრად შიშველი გავტანტალდი.თან თმაში ვიზელდი ხელებს თანაც თეძოების ქნევით ვყვებოდი ჩემს თავში დამახსოვრებულ რუსულ მელოდიას.საბანი უცებ გადავაძრე რომ შევწოლილიყავი თუმცა მოიცადეთ ეს რა იყო უკან მივიხედე და დანიელი დავინახე.გალეწილი იყო კართან აზუტული.პიჯაკი მხარზე ქონდა გადაკიდებული და საჩვენებელი თითით იყო ჩაბღაუჭებული.ჰალსტუხი არ ეკეთა და საროჩკის 4 ღილი მოწყვეტილი ჰქონდა.ხელებზე დავხედე სულ სისხლი სდიოდა მაშინვე დამცრა ტანში და ახლა მე ამეწვა მის მაგივრად თითები.თვალებს ძლივს ახელდა და დგომით მითუმეტეს წაქცევის პირას იყოს.
-აქ რა გინდა ან ხელებზე რა დაგემართა?.გაოცება ვერ დავმალე, ხალათი წამებში მოვიცვი და წინ ავესვეტე.
-აბა სხვაგან რამინდა?.ენას ძლივს ატრიალებდა რამის სათქმელად.
-კარგი მოდი აქ.მისი ცალი ხელი მხარზე გადავიდე და ჩემს ლოგინზე წამოვაწვინე.
-მმმ სულ შენი სურნელი ტრიალებს.ისე საყვარლად ჩაილაპარაკა თავი ძლივს შევიკავე ის ღვინნისფერი ტუჩები რომ არ დამეკოცნა.
-კარგი ნუ ბოდიალობ ახლა რაღაცეებს.ფეხსაცმელს იმდენი ვეჯაჯგურე ძლივს გავხადე. სწრაფად გავიქეცი და „აფთიჩკა“ მოვიტანე.ხელები სპირტიანი ბამბით გავუწმინდე და აცრემლებულმა ხელები ძლივს დავიმორჩილე.
-აუ მეწვისს.ხმამაღლა დაიყვირა და ხელი აიქნია.
-გააჩერე ბიჭო ხეელი თორემ ინფექცია შეგეჭრება.ისევ უმისამართოდ აქნევდა ხელებს და აი ცხვირში ისე მწარედ მომარტყა ნაპერწკლები გამომაყრევინა თვალებიდან.ფეხზე წამოვხტი და ნესტოებზე ხელი მივიდე.სისხლიც მალევე წამსკდა და სალფეთქი ავიფარე.ძალიან მტკიოდა და მეწვოდა თუმცა ახლა ეს არ მანაღვლებდა რადგან დანიელი ჩემთან იყო ჩემს წინ იწვა და ისე საყვარლად ფშვინავდა საერთოდ არ გაუგია როგორ მომაძრო კინაღამ ცხვირი.რამდენიმე წუთი გავყურებდი და დებილივით ვიღიმოდი თუმცა მერე ძლივს მოვტვინე ყინულზე გავიქეცი და სააბაზანოში შევარდი წყლით მოვიწმინდე დასისხლიანებული სახე და ყინული ნაჭერში გავახვიე შემდეგ კი ცხვირზე მივიდე. ნიჟარას იდაყვებით დავეყრდენი და თავი დაბლა ჩავხარე, უკვე ვეღარაფერს ვგრძნობდი მთელს სახეზე, ისე გამეყინა თითოეული ნაკვთი...მხარზე ხელის შეგრძნება ვიგრძენი და ფეთიანივით შევხტი თან კიდევ ხელი ავიქნიე ამიტომ უფრო ამტკივდა და ტირილი დავიწყე. ცივ კაფელს მთელი ძალით ავეკარი და დანიელს გავხედე.
-რადაგემართა?.გაოგნებულმა შემომხედა და სახეზე ხელი მოისვა.
-რამომივიდა? ცნობისთვის ცხვირი გამიტეხე, მგონი.ბოლო სიტყვა ჩემთვის ჩავიფრუტუნე და მერე დავიბღავლე ისევ რომ ამტკივდა.
-აა ხო უი ბოდიში.თავი მოიქავა და ჩემსკენ გამოიწია.-მანახე აბა.ყინული მომაშორა და სისხლიან ცხვირს დახედა.ფეხზე ძლივს იდგა თუმცა მაინც მე მივლიდა.ნაჭერი წყლით დაასველა და სახე მომწმინდა.გაყურსული ხმას არ ვიღებდი და თვალებს დაბლა ვხრიდი არ მინდოდა ჩემი ცრემლიანი თავლები დაენახა.ხელისკვრით ამაწევინა სახე და წამოერად თვალი გამიშტერდა..... ტირილი დავიწყე.-აუ კაი რაა ასე ძაან გტკივა?.შეწუხებული ნაჭერს თითქმის არც მადებდა რამე რომ არ ეტკინა.
-ხო მეტკინა ძალიან მეტკინა უკვე რამდენიხანია მტკივა მთელი ცხოვრებაა მტკივა.ჩემი სხვა სახის ტკივილი გამოვამჟღავნე და ქვედა ტუჩი კბილებსქვეშ მოვიქციე ისევ რომ არ ავტირებულიყავი.
-დაბადებიდან ცხვირი გტკიოდეს რა ჩემი ბრალია.ირონიულად მითხრა და ბამბა დაასველა შემდეგ კი ცხვირთან დამადო.
-მე მივხედავ ჩემს თავს.მისი ხელი უკუვაგდე და ბამბა კონფორტულად მოვირგე.
-ვერა ვერ მიხედავ.გვერდით ამომიდგა და ხელი წელზე შემიცურა.
-ვაიმე შემეშვი მეთვითონ მოვახერხებ რამეს.გაბრაზებულმა მისი ხელი მოვიცილე და აივანზე გავვარდი.თვადაბანილი შუა აპრილში მაინც სიცივეა ამ პერიოდში მე კი გიჟივით თავი დავადე და გარეთ გავიქეცი კერძოდ აივანზე.15 წუთი ვიდექი გარეთ ბოლოს ფეხები რომ მიმეყინა საძინებელში შევბრუნდი და რას ვხედავ დანიელი ჩემს საწოლზე წევს და ფშვინავს.თავი გავაქნიე მასთან მივედი შუბლზე ვაკოცე სანათი გამოვურთე და გარეთ გამოვედი.მეორე ოთახში შევედი გაყინულ სწოლში შევწექი და დავიძინე. დილას 7 საათზე გამეღვიძა ამიტომ ჩემს ოთახში შვიპარე მძინარე დანიელს დავხედე და ჩემი ტანსაცმელი მოვიპარე.ისევ იმ ოთახში შევბრუნდი ჩავიცვი და სამზარეულოში გავედი.საუზმედ ბლინები და ნუთელა მომინდა ამიტომ მაღაზიაში გავირბინე პროდუქტები ვიყიდე და ცხობას შევუდექი.1 საათში უკვე ყველაფერი მზად მქონდა მხოლოდ 1 ბლინიღა იყო შესაწვავი და იმას ვეთამაშებოდი.გავიგე როგორ ზანტად ჩამოვიდა დანიელი კიბეებზე და სახლს ზანზარი დააწყებინა.სამზარეულოსკენ შემოუხვია და მაღალ სკამზე შემოსკუპდა.წელზემოთ შიშველი იყო და დაბლა ისევ ის შარვალი ეცვა.
-დილამშვიდობის.ხმადაბოხილმა თვალის სრესვით მითხრა და ბლინებს დაწვდა.
-დილამშვიდობისა.წამიერად გავხედე და უკანასკნელ შესაწვავ ბლინს მივუბრუნდი.
-ცხვირი როგორ გაქვს?.ცხვირთან ხელი მიიტანა და ტელეფონში ჩაძვრა.
-და შენ როგორ გაქვს ხელები?.მისი კითხვა დავაიგნოე და ატყავებულ თითებზე დავხედე.
-პირველი მე გკითხე.ნიშნისმოგებით გადმომხედა და სკამის საზურგეს მიეყრდნო.
-ჯერჯერობით თავისუფლად ვსუნთქავ.წარბები ავათამაშე და ფანჯარაში მის ანარეკლს დავაკვირდი.
-ჯერჯერობით მეც კარგად მაქვს.
-კარგი რა ვერ ხედავ სულ აგიტყავდა რასგიგავს ერთი დახედე.მასთან მივედი და მისი ხელი ჩემს ხელში მოვაქციე.
-უარესიც დამმართნია.თითებზე ძლიერად მომიჭირა ხელები და შეეცადა თავლებში შემოეხედა.
-სად იჩხუბე?.ინტერესით ავხედე და თვალები მოვჭუტე.
-საიდან მოიტანე რომ ვიჩხუბე.
-კარგად გიცნობ იჩხუბებდი შენ.
-ის ვცემე ვნებიანი კოცნა რომ იცის.
-სოსო? გაგიჟდი? რატო?.თვალები გამიფართოვდა.
-მაგ არაა შენი საქმე.ცხვირზე ხელი დამკრა და გაიცინა.
-ცხოველი ხარ.გაბრაზებულმა ერთი გვარიანად შევუღრინე და ტაფისკენ წასვლა ვცადე თუმცე ხელი დამავლო და კედელზე მიმაყუდა.
-კიდე მე ვარ ცხოველი ხო? შენ მიმატოვე და მე ვარ ცუდი ბიჭი ხო? არა ელისაბედ უნდა გაარჩიო ცუდი და კარგი უკვე დიდი გოგო ხარ.ხელი კედელს მიცხო და ისედაც ატყავებული თითები ახლა უფრო დაიზიანა.
-მე ვიცი რის გამოც მიგატოვე და ამას არასოდეს არ ვინანებ.ხმამაღლა დავუყვირე შემდეგ კი მოვცილდი.ტაფასთან მივედი და დამწყვარი ბლინი სანაგვეში ჩავაგდე.

საღამო იყო, მე სახლში მარტო ვიჯექი და ტელევიზორს ვუყურებდი თან კი პოპკორნს მივირთმევდი.კარები უცებ გაიღო და ჩემოდნებით დატვირთული დემეტრე შემოვიდა უკან კი დანიელი მოჰყვა.
-დაკაკუნების შესახებ რამე გსმენია?.მდივნიდან არ ავმდგარვარ ისე გავხედე.
-ჩვენთან რემონტია და 2 კვირით შენთან გადმოვდივართ მე და დანიელი.სახალისო ამბავი მახარა ჩემმა დეიდაშვილმა და ღიმილი სახეზე შემახმა.
-მერე არ მეკითხებით გიშვებთ თუ არა?.
-ჰმ არაა.არხეინად ჩაილაპარაკა და ჩემოდნები მეორე სართულზე აიტანა.რამოდენიმე წუთსი დაბლა ჩამოვიდა და გვერდით მომიჯდა.
-დემე ჩემი სიკვდილი გინდა?.აფსლუკუნებულმა ყურში ჩუმად ჩავჩურჩულე.
-არა შენი სიცოცხლე რომ მინდა მაგიტომ ვშვები ამას.თვალი ჩამიკრა და ლოყაზე წამოერად მაკოცა.მალე გვერდით დანიელიც მოგვიჯდა და ხმაც არ ამოუღია.უღონოდ ვიწექი და ტელევიზორს ვერც კი ვუყურებდი თავბრუ მეხვეოდა და თითქოს ძალა გამოცლილი მქონდა.საშინლად მცხელოდა და თავში სულ ბრახუნის ხმა მესმოდა ერთი ავხედე დემეს და თვალები მივხუჭე.
-უკვე გეძინება ელის?.სიცილით მოვიდა ჩემთან და ლოყაზე მიბწკინა.-მოიცა იწვი, თერმომეტრი სად გაქვს?.ფეხზე წამოხტა და შუბლზე ტუჩები მომადო.
-აი იქ კარადაში ნახე.გვერდითა კარადაზე მივუთითე და ხელი თავზე მივიდე.5 წუთი გავიზომე სიცხე და აღმოჩნდა რომ 40 მქონდა ამიტომ ხელში უცებ ამიტაცა და ოთახში ამიყვანა.ეს იმის ბრალი იყო გაბრაზებული აივანზე რომ გავვარდი მოშიშვლებული და სველი თავით.ორივე თავს დამფუსფუსებდა ნეტა დაგენახათ თავი სამოთხეში მეგონა.ვცდილობდი ბევრი არ მელაპარაკა თორემ რამე წამომცდებოდა.დანიელი ოთახიდან გავიდათუარა დემე მე მომვარდა და ჩემი ხელი დაიჭირა.
-რამე კავშირში ხოარაა იმასთან?.
-არა ყველანაირად კარგად ვარ.
-ელის იქნებ ბოლომდე ვერ განიკურნედა.ნერვიულობდა თან ძალიან თუმცა დანიელმა კარი შემოაღო და მალე შეწყვიტა საუბარი.
-რისგან ვერ განიკურნა?.დანიელმა ის კითხვა დასვა რაც არ უნდა დაესვა ამიტომ მთელი ძალით ამოვიკვნესე და ტირილი დავიწყე.
-დემე ძაან ცუდად ვარ.შევეცადე ყურადღება სულ სხვა რამეზე გადამეტანა და ამ ხერხს მივმართე თუმცა მართლა ძალიან ცუდად ვიყავი.
-აქავარ ელის კარგად იქნები მალე დაგიწევს სიცხე.ჩემი ხელი ტუჩებთან მიიდო და გვერდით მომიჯდა.
2 საათი გავიდა იმის მერე რაც შევამჩნიე რომ სიცხე მქონდა და გამეღვიძა.დემე გვერდით მეწვა და სველი ნაჭერი ხელში ეჭირა.საათს დავხედე პირველს უჩვენებდა თერმომეტრი ჩუმად გამოვაცალე და სიცხე გავიზომე.აღარ მქონდა ამიტომ ღრმად ამოვისუნთქე და დემეტრე კარგად მოვაკალათე.თავი მის გულზე დავადე შემდეგ კი ისევ დავიძინე.შუაღამეს ისევ გამეღვიძა ამჯერად კი 4 საათი იყო.ფეხები ცივ იატაკს შევახე და უსიამოვნოდ შევიშმუშნე.კარი ბრთხილად გავაღე და სამზარეულოში გავედი წყლის დასალევად. ფანჯარა გამოვაღე და მის წინ სკამზე ფეხებაკეცილი მოვთავსდი. ცივი ქარი უხეშად მეცემოდა მოღეღინ მკერდზე და გაშიშვლებულ ფეხებზე მე კი სიამოვნებისგან ღრმად ვსუნთქავდი.ბაგეზე მოულოდნელად გადამირბინა საამურმა ღიმილმა როცა რეცეპტორებმა ნაცნობი სუნამოს და სიგარის სურნელი ამოიცვნეს ამ მომენტში ნაზად დაუბერა ქარმა და წინ გადმოყრილი თმა უკან გადამიშალა.სიცივისგან ტანზე ტაომ დამაყარა .ვიგრძენი როგორ მიყურებდა დანიელი და იღიმოდა ვერ ვხედავდი თუმცა ვგრძნობდი ზუსტად ვიცოდი მე კი კუშტად არც კი ვიძვროდი იმისდა მიუხედავად რომ მს წინ ნახევრად შიშველი ვიყავი..
-რას აკეთებ?.ბოხმა ბარიტონმა გამაწყვეტინა ამ ყველაფერზე ფიქრი.
-ვგრილდები.თვალი არც კი გავახილე ისე ვუპასუხე.
-გრილდები? გოგო შენ რა სულ გაგიჟდი?.
-ხო! ახლა გაიგე?.ირონიას არ ვიცილებდი.
-ისევ სიცხე აგიწევს.ჯიბიდან სიგარა ამოიღო და გააბოლა.
-ამიწიოს.უდარდელად ჩავილაპარაკე და ღრმად შვისუნთქე მაღრჩობელა სიგარის კვამლი.
-ფანჯარას დავხურავ.
-ჯერ ბოლომდე მოწიე და მერე დახურე.
-მაგრამ ისევ სიცხე...სიტყვა გავაწყვეტინე.
-ჯერ ბოლომდე მოწიე.სიტყვა გავაწყვეტინე და თვალი ახლაღა გავახილე.
-როგორც გინდა.ფეხის ტერფები ისევ ცივ მეთლახს შევახე და ტანში ერთიალად დამიარა სიცივემ ამიტომ ფეხის წვერებზე ავიწიე და ისე მივედი ფაჯარასთან ჯერ გარეთ გავიხედე და კორპუსებში იქა-აქ ანთილ შუქებს თვალი მოვავლე და გულში გადავითვალე თითქოს მაინტერესებდეს ვის ეღვიძა,მერე უკან გადმოვიწიე და ღრმად ამოვისუნთქე თითქოს ჰაერი ღრმად შვისუნთქე.ვიგრძენი დანიელი უკან როგორ დამიდგა და ბოლო ნაპასი როგორ დამაბრქვია წაბლისფერ თმაზე. უკან მიტრიალება მინდოდა და მივტრიალდი კიდეც. ჩემთან ისე ახლოს იყო რომ მისი სუნთქვა სახეზე მელამუნებიდა.ხელი ჩემსკენ გადმოწია და სიგარეტის ბიჩოკი ფანჯრიდან მოისროლა.წარბიც არ შემიხრია მისი სიახლოვის გამო თუმცა ვინ ისიც გულში რა ამბები ხდებოდა. მუცელში მთელმა ფლორამ და ფაუნამ დაიწყეს აყვავება მუხლები კი ერთიანად მიკანკალებდა.
-სჯობს დავხუროთ.ხელი ფანჯრისკენ წაიღო და დახურა შემდეგ მიტრიალდა და წასვლა დააპირა თუმცა გაბრაზებულმა წინ გადავუსწარი და კარისკენ წავედი.უეცრად ხელი მაჯაში დამავლო და ცალ მხარეზე გახურებულ მაცივარზე ამაკრო წინ კი თვითონ დამიდგა.
-რას აკეთებ?.თვალებდაჭყეტილმა ავხედე ჩემს წინ მდგად დანიელს.
-რატომ ვერ შევძელი შენი დავიწყება.თითი ნაზად გადამისვა ლოყაზე და თვალებამღვრეულმა დამხედა.
-შენ მგონი გაგიჟდი.
-ასეთიც მიყვარხარ ჯიუტო ქალბატონო.ხელიდან უცებ დავუსხლტი თუმცა მალევე დამიჭირა და მაგიდაზე გადამაწვინა.-შემწვარ გოჭს ვგავარ? ბარემ ბოლოკი ჩამიდე პირში.გაცოფებულმა ავხედე და თავის დაღწევა ვცადე.
-ბოლოკას არა მაგრამ სხვა რაღაცას კი.თქვა თუ არა ჩემს მაღლა მოექცა და მაკოცა.ხელებს იქით აქეთ ვაქნევდი და თავის დაღწევას ვცდილობდი ამიტომ ტუჩზე ძლიერად ვიკბინე და სისხლის გემო გავიგე.-მიწვევ? დიდგულზე ყოფილხარ.ირონიულად ჩაილაპარაკა და ჩემი სხეულის ტუჩებით შესწავლა დაიწყო.ხან ყელზე მკოცნიდა ხანაც ტუჩებზე ხანაც კიდევ მკერდზე გადაინაცვლებდა. ხელებს ბარძაყზე მისვავდა და ჩემი სხეულის დასაკუთრებით ტკბებოდა. ტუჩზე მისი სისხლი დამეწვეთა და ყელამდე გაიკვვალა გზა.ამ გზას მან თავისი ენა გააყოლა და ბოლოს ისევ ბაგეებს მიადგა.ყელზე ყოველწუთას მარსობდა კბილებს და გზადაგზა მიტოვებდა წითელ კვალს.ყველაფრის გაანალიზება რომ შევძელი მხარზე ბრჩხილები გადავუსვი და ფეხზე წამოვხტი შემდეგ კი სააბაზანოში გავიქეცი.წყალი ბრთილად მოვუშვი და ნიჟარას ხელისგულებით დავეყრდენი. სარკეში მალევე მოვავლე ჩემს ანარეკლს თვალი და ერთიანად გავწითლდი.ყელზე ლურჯად მქონდა დამჩნეული მისი ნაკბენები ზოგი ადგილიც კი წითელი ფერითაც იყო მოფენილი. ხელებზე როცა დავიხედე დავინახე ბრჩხილებში ჩამჩნეული მისი კანი და სისხლი.ზოგი საერთოდ მოტეხილი მქონდა და უბრალოდ სისხლით იყო მოსვირლი.ონკანს უცებ შევუშვირე თითები და დაბანა დავიწყე ბოლოს ცივი ხელი ყელზე მოვისვი და გავიცინე. ნეტა რა მაცინებდა? დალურჯებული ადგილები ერთიანად მეწვოდა ტანში კი მჩხვლეტავი არსებები დაცოცავდნენ კარგად ნამდვილად არ ვიყავი მაგრამ მაინც მეღიმებოდა.თავი უცებ სრულყოფილ ქალად ვიგრძენი, ქალად რომელმაც სასურველი მამაკაცის სიახლოვე იგრძნო და კიდევ ერთხელ შეახსენა თავის უტვინო თავს თუ როგორ ძლიერ და გასაგიჟებლად უყვარს დანიელი.


ჩემო ტკბილებო ესეც ახალი თავიი.. მომიტევეთ შეცდომები.. კვლავ ველი თქვენს კომეენტარებს.. ძალიან მიხარია რომ კითხულობთ და განიხილავთ.. მიყვარხართ ძალიანნ..



№1 სტუმარი darina

Nervebi meshleba daniels simartles rom ar eubneba, nu mitanjavt bichs, magram darwmunrbuli var roca gaigebs ufro etkineba guli amdeni xani rom umalavden, mainc sulelia es gogo, tavisi siyvarulistvis ar ibrdzvis.

 


№2  offline წევრი natia-natia

ვაიმე ესგოგო ფამაგიჟებს მე რა

 


№3 სტუმარი Lanuka lanu

Vaime dzn kai iyo.neta male tu gaigrbs danieli simartles.rogor uyvart ertmaneti da rogor uchirt ertmanetis gareshe.mokled gaagrdzele uechveli da veli shemdeg tavs

 


№4  offline წევრი სალი-სალი

darina
Nervebi meshleba daniels simartles rom ar eubneba, nu mitanjavt bichs, magram darwmunrbuli var roca gaigebs ufro etkineba guli amdeni xani rom umalavden, mainc sulelia es gogo, tavisi siyvarulistvis ar ibrdzvis.

natia-natia
ვაიმე ესგოგო ფამაგიჟებს მე რა

წინაზე გოგო იტანჯებოდა ახლა ბიჭიც უდა დაიტანჯოს ცოტათი.. ახლაც ავღნიშნავ იმას რომ ელისაბედი გზააბნეული გოგონაა და ვერ აცნობიერებს რას აკეთებს..
Lanuka lanu
Vaime dzn kai iyo.neta male tu gaigrbs danieli simartles.rogor uyvart ertmaneti da rogor uchirt ertmanetis gareshe.mokled gaagrdzele uechveli da veli shemdeg tavs

როგორ მიხარია რომ ასე მოგწონს ჩემო საყვარელო <3 ყველაეფი დროდადრო მოხვდება..<3

 


№5  offline წევრი aqe123

აუუ გთხოვვ მალეე დადეე რაა ძალუან მაინტერესებსს მომწონს ეს ისტორიაა და ავტორზე ხო ვაფანატებბ გთხოვვ მალე დადეე რააა

 


№6  offline წევრი სალი-სალი

aqe123
აუუ გთხოვვ მალეე დადეე რაა ძალუან მაინტერესებსს მომწონს ეს ისტორიაა და ავტორზე ხო ვაფანატებბ გთხოვვ მალე დადეე რააა

ვაიმე მადლობა ჩემო ტკბილო ავტორსაც აფანატებს შენზე <3 დავდებ ახლავე <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent