შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მოუხერხებელი გამომძიებელი 7


10-02-2016, 15:08
ავტორი teddy))
ნანახია 3 445

თვალებს ვახველ და საათს ვუყურებ. 9 საათია. დღეს უფროსის ქორწილია. მე და დიანა სილამაზის სალონში ვართ ჩაწერილები და მალევე ვდგები.
-გაიღვიძე?-მეკითხება დედა.
-ხო, დეე! მალე უნდა წავიდე.-ვეუბნები და აბაზანის კარს ვაღებ. სარკეში ჩემს თავს ვუყურებ და ლაშაზე ვფიქრობ. მგონი,ზედმეტათაც კი დაგაბნია მაგ ბიჭმა, სოფია! დღეს ეგეც იქნება ქორწილში. თავს ვაქნევ, რომ ცოტახანი შევწყვიტო ლაშაზე ფიქრი. დიახ, ცოტახანი! აბა სილ, რომ არ ვიფიქრო, ხომ გადავირიე! წყალს ვუშვებ და წყლის წვეთები მასველებს.
***
-სოფიააა!-ყვირის სალონთან მდგარი დიანა.
-ხოო, მოვედი!-ვკოცნი და შენობაში შევდივართ. ორივე ვეუბნებით, როგორი ვარცხნილობა გვინდა და კმაყოფილები ვართ ჩვენი არჩევანით.
-რა ლამაზი გოგო ხარ! მგონი უკვე შეყვარებულიც გეყოლება, გათხოვილი თუ არა.-იცინის ერთ-ერთი მომუშავე.
-არც ერთი და არც მეორე!-ვუღიმი და ჩემს გონებაში ლაშა ამოტივტივდა. სულ გადამრევს!
რამდენიმე ხანში, ორივე სილამაზის სალონიდან გამოვდივართ:
-კარგი, დროებით!-ვემშვიდობები და სახლში მივდივარ.
სახლში მისულს ჩემი პატარა ძმა მეგებება:
-დაიკო, რა ლამაზი ხარ!-მოცინარი მეუბნება.
-გმადლობ, ჩემო საყვარელო!-ლოყაზე ვჩმეტ.
-შეიძლება თმა მოგწიწკნო?-თვალების ფახულით მეუბნება ლუკა.
-ლუკა!-მკაცრი ხმით ვეუბნები.
-კარგი, ხო!-დანებების ნიშნად, სამზარეულოში გადის. მე ჩემს ოთახში მივდივარ და ახალ კაბას ვათვალიერებ. მართალია, უცბად გადავწყვიტე ეს კაბა, რომ მეყიდა, მაგრამ ძალიან ლამაზია. ტანზე ვირგებ და სარკეში ვიხედები.
-თვალს მოგჭრი, ლაშა ამილახვარო!-ვამბობ და სიცილს ვიწყებ.
რამდნეიმე ხანში, სახლიდან გამოვდივარ და დიანა და თავის შეყვარებული მანქანით მაკითხავენ. დიანას შეყვარებულსლ ვესალმები და მობილურს ჩანთაში ვიდებ.
-რა ლამაზი ხარ!-მაქებს დიანა.
-გმადლობ, შენც! გეშიონოდეს იმან არ მოგიტაცოს!-ვიცინი და საჭესთან მჯდომ ბექასკენ ვანიშნებ. დიანაც მყვება სიცილში და ქორწინების სახლთან მანქანას აჩერებს. სიძესთან და პატარძალთან მივდივართ და ვულოცავთ. ძალიან ლამაზი, პატარძალია! გვერდზე თვალებს ვაცეცებ და ლაშას ვხედავ, რომელიც მე მიყურებს. მაგრამ ლაშა ამილახვარი, როდის მიყურებდა, ირონიული სახის გარეშე?!
შენობაში შევდივართ და ცერემონია იწყება. ლაშა გვერდზე მიდგება და მეც უნებურად მისკენ გამირბის თვალები. წელზე ხელს მხვევს და ვცდილობ გავაშვებინო, მაგრამ არ გამომდის. ხტუნაობა, რომ დავიწყო აქ მყოფი ხალხის ყურადღებას მივიქცევ. ამიტომ ჯობს, ისე ვიყოთ, როგორც ვართ. თუმცა, არ მოგატყუებთ მსიამოვნებს ასე ყოფნა. ხელს აწერენ და სვეტიცხოველში მივდივართ, სადაც ჯვარს იწერენ. სანთელს ვანთებ და ვლოცულობ. რა სილამაზეა!
***
რესტორანთან მანქანა ჩერდება და გადმოვდივართ:
-რა ლამაზი პატარძალია, არა?-მეკიტხება დიანა.
-ხო, ძალიან ლამაზი გოგოა!-ვუღიმი და რესტორანში შევდივართ. თანამშრომლები ერთად ვჯდებით და გვერდზე ვიხედები, სადაც ლაშა ზის ბიჭებთან ერთად. ისიც იხედება და თავს ვაბრუნებ. ღვინის ჭიქას ხელს ვკიდებ და ცოტას ვსვავ.
სიმღერები ირთვება და ყველა ფეხზე ვდგავართ. ,,ლამბადა" ჩაირთო და დიდი სიამოვნებით ვიცეკვებდი, მაგრამ ცეკვა არ ვიცი. ვიღაცა ხელს მკრავს, მაგრამ ვიგრძენი, რომ ეს ვიღაცა ლაშაა და ცენტრში ვხდები. მარტო მე ვარ და ყველა მე მიყურებს, ალბათ სანახაობას ელოდებიან. გასვლა მინდა, მაგრამ ხალხს წრე შეუკრიათ. ასე ყოფნას მგონი ჯობს რაღაც ვქნა და უცბად მუსიკას ტანს ვაყოლებ და ფეხებს წინ და უკან ვწევ. არ ვიცი, ეს ლამბადას ცეკვაა თუ უცხოპლანეტების ცეკვა, მაგრამ რაც არის არის. ლაშას, მუქარით სავსე თვალებით ვუყურებ და ის ჩემს ცეკვაზე იცინის. ხელებს წინ ვწევ, შემდეგ ფეხებს მონაცვლეობით ვდგავ წინ. ძალიან მრცხვენია. ჩემი სახე ალბათ, სირცხვილისგან ძალიან ხურს და ხალხს ვუყურებ, რომელიც ჩემს სიმთვრალეს აბრალებენ და ჩემი ცეკვის შემყურე, იცინიან. როგორც იქნა, მთავრდება და წრეც იშლება. მე აივანზე გავდივარ და მინდა ლაშა მოვკლა. უკან ვიყურები და ცემსკენ მომავალ ლაშას ვხედავ. მოკვლას თუ არა სილას მაინც გავარტყავ.
ხელს მაღლა ვწევ და ჰაერში მიშეშდება ხელი. ჩემს ხელს ვუყურებ, რომელიც ლაშას ჰყავს შეჩერებული.
-ძალიან კარგად ცეკვავ.-თვალს მიკრავს ის.
-ჩემს თავს ვერ დავაბრალებ, შენი დამსახურებაა!-ირონიით ვამბობ.
-ტანის მოძრაობა განსაკუთრებით მომეწონა!-მეუბნება ის.
-მე კი მინდა, რომ მოგკლა!-მუქარით ვეუბნები.
-უჰ, შემეშინდა.-მსახიობურად იცხადებს და გულზე ხელს იდებს.
-მისმინე! შენ...-წინადადების დასრულებას არ მაცლის და ტუჩებზე მეტაკება. მე ის ვიგრძენი, რაც წინაზე, მაგრამ ახლა უფრო გაორმაგებულად. მე გამოძიება გადავწყვიტე, მან კი ჩემი დაბნევა.
------------------------------------------------------
ძალიან დიდი მადლობა! ველი თქვენს შეფასებას, ჩემო საყვარლებოო!



№1  offline წევრი natia-natia

კარგიამარა პატარაა

 


№2  offline წევრი teddy))

natia-natia
კარგიამარა პატარაა

გმადლობ! love

სურათი შემიცვალეს და ამ თავს არ შეეფერება ეს ფოტო და ამ ფოტოზე არც ლაშაა დ არც სოფიაა love

 


№3  offline მოდერი bibo

Vaime cudad var sicilisgan ai kinagam gadavbjirdiii :D debilivit mecineba magari tavi iyo vgijdebi ahenze chemi tkbili gogoooi :* tavebi gazarde ra ar myopnis uceb mtavrdeba.vgijdebi me shenze murabav shaqaroo meshokoladeb mebrozeuleb mevashlatameb mekivebi me shen :*

 


№4  offline წევრი kiko

აჰაჰჰაჰა :დდ აღარ შემიძლია :დდდ ოხ ლაშა ლაშა რა :დდ ძაან კაია მაგრამ ცოტა უფრო დიდები რო დადო კარგი იქნებოდა love love

 


№5  offline წევრი teddy))

bibo
Vaime cudad var sicilisgan ai kinagam gadavbjirdiii :D debilivit mecineba magari tavi iyo vgijdebi ahenze chemi tkbili gogoooi :* tavebi gazarde ra ar myopnis uceb mtavrdeba.vgijdebi me shenze murabav shaqaroo meshokoladeb mebrozeuleb mevashlatameb mekivebi me shen :*

ასეთი თბილი როგორ ხარ?! როგორ მახარებს შენი კომენტარები და შენი თბილი სიტყვებიი ^_^ შენ ხარ, მართლაც, რომ შაქარი და შოკოლადი! love

kiko
აჰაჰჰაჰა :დდ აღარ შემიძლია :დდდ ოხ ლაშა ლაშა რა :დდ ძაან კაია მაგრამ ცოტა უფრო დიდები რო დადო კარგი იქნებოდა love love

გმადლობ საყვარელო! ოხ, ლაშა ლაშააა lol love

 


№6  offline მოდერი sopiko

სად მიპოვე ეს ბიჭი, გოგო? lol შენ არ იცი როგორ მახარებს ეს კომედიური გამოსვლები, სახეზე ღიმილს რომ მგვრის ხოლმე. რა საძაგელია ლაშა და თან რა საყვარელი... თავმომწონე, ამაყი, თავმოყვარე, შეუგნებელი! სოფია როგორია? ჩემ–ნა–ი–რი! შენ როგორი ხარ? უკარგესი, უსაყვარლესი და ნი–ჭი–ე–რი! ყოველ შემთხვევაში თუ დაიხვეწები და ხელსაც გაიწაფავ, ბევრად უკეთესად დაწერ. მაგალითად: ვსვავ არასწორეა, რადგან მთავარი ფორმა არის ''სმა'', სწორია ''ვსვამ''. დროები რომ ჩამოაყალიბე, ეს კარგია. აბა, შენ იცი!

 


№7  offline წევრი teddy))

sopiko
სად მიპოვე ეს ბიჭი, გოგო? lol შენ არ იცი როგორ მახარებს ეს კომედიური გამოსვლები, სახეზე ღიმილს რომ მგვრის ხოლმე. რა საძაგელია ლაშა და თან რა საყვარელი... თავმომწონე, ამაყი, თავმოყვარე, შეუგნებელი! სოფია როგორია? ჩემ–ნა–ი–რი! შენ როგორი ხარ? უკარგესი, უსაყვარლესი და ნი–ჭი–ე–რი! ყოველ შემთხვევაში თუ დაიხვეწები და ხელსაც გაიწაფავ, ბევრად უკეთესად დაწერ. მაგალითად: ვსვავ არასწორეა, რადგან მთავარი ფორმა არის ''სმა'', სწორია ''ვსვამ''. დროები რომ ჩამოაყალიბე, ეს კარგია. აბა, შენ იცი!

shen xxaar yvelaze sayvarelii! Gmadlob! Aucileblad gavitvaliwsineb! :*

 


№8 სტუმარი matata

კარგია ძალიან რაღაც ჩასწორებებს შევიტანდი ფორმებში მეტი არაფერი ცოტა თუ გაადიდებ თორე

 


№9  offline წევრი teddy))

matata
კარგია ძალიან რაღაც ჩასწორებებს შევიტანდი ფორმებში მეტი არაფერი ცოტა თუ გაადიდებ თორე

gmadlob, matata! :*

 


№10  offline წევრი kiko

დღეს დადებ? თუ ისტორიის წიგნში ჩავეფლო?

 


№11  offline წევრი teddy))

kiko
დღეს დადებ? თუ ისტორიის წიგნში ჩავეფლო?

dges istoriis wigni sjobs :D

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent