შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ნიკალაი და კასი(ვახშმის დღე)თავი 4


13-02-2016, 02:23
ავტორი Morning
ნანახია 1 590

- თქვენ ხვდებით,ახლა რას მთხოვთ?(გაოცებული და გაბრწყინებული თვალებით შესცქრეოდა იგი.)
- დიახ,კასი მე თქვენ სიყვარულს გთხოვთ.
- კი,მაგრამ თქვენ ხომ არც კი მიცნობთ დაა...
- კვლავ გავიმეორებ ჩემს სურვილს.მინდა,რომ გაგიცნოთ და თქვენს შესახებ ყველაფერი გავიგო.
- ნიკალაი იცით,მე.. . მეე....
ამის თქმა იყო და ჯოი მოვარდა.განცვიფრებული სახით ყვიროდა ნიკალაის სახელს.ნიკალაიი... ისინი მოდიან.
- ჯოი, ჯოი ჯოი.დაწყნარდი რა ხდება? ვინ ისინი.
ჯოიმ ხელი მოკიდა ნიკალაის და კასისგან რამოდენიმე ნაბიჯით გვერდით გაიყვანა.
- გახსოვთ,ნიკალია გრანერს ჰეროინი,რომ უნდა ეყიდა.ხომ ჩვენ მოვიპარეთთ."ნიკალაი ჩაეჭრა საუბარში"
- არა ჯოი,ჩვენ არაფერი არ მოგვიპარავს.ჩვენ ის უბრალოდ წამოვიღეთ.
- კი მაგრამ,რა ვქნათ ორი მანქანა მოდის ჩვენ კი აქ ორნი ვართ.
- არა ჯოი,ჩვენ ახლა იმაზე მეტნი ვართ ვიდრე შენ გგონია."იმაზე ძლიერი იყო ნიკალაი კასის გვერდით,სადაც ასი კაცი,ის ათასს შეედრებოდა.
მართალია კასიმ ყველაფერი გაიგო,მაგრამ...
-ჯოი რევოლვერი თან გაქვთ?
-დიახ რა საკვირველია.
-გადააგდეთ.სასწრაფოდ გადააგდეთ.
-კი მაგრამ,რატომ? ნიკალაი..
-გადააგდეთ მეთქი ეს დაწყევლილი იარაღი.
ჯოიმაც ამოიღო რევოლვერი და ძირს დააგდო.
-არა ჯოი,ასე არა.ნახეთ..."მოკიდა ხელი რევოლვერს და შოორს ძალიან შორს მოისროლა.ისე შორს რამე,რომ მომხდარიყო და ეს მათი გადარჩენის ერთადერთი
იმედი ყოფილიყო,ვერც კი იპოვნიდნენ."
-ნიკალაი.. აი ისიცნით რა ვქნათ.
-არაფერი დაწყნარდი ჯოი.გავიგებთ რა უნდათ და წავლენ.
თვით გრანერი ჩამოხტა პირველი მანქანიდან და ნიკალაისკენ გაემართა.
-კასი, არ იღელვოთ არაფერზე დაჯექით,ხედს უყურეთ ცოტა ღვინო დალიეთ.აი ჯოიც თქვენ ერთად იქნება,მე კი მალე დაგიბრუნდებით.
-ჯოი მოდი,კასიმ არ მოიწყინოს.
-გრანერ... მოგესალმები.
-ნიკალაი..."ხმამაღალი ხმით დაიძახა მან მისი სახელი"
-გრანერ სჯობს,რომ აქაურობას მოვცილდეთ და ისე დავიწყოთ რაიმე საქმის გარჩევა,ნუ თუ თქვენ რაღათქმაუნდა საქმის გასარჩევად ხართ აქ.
-ნიკალაი იცი.რას გეტყვი? თავი ვინ გგონია.შემოგხვედე ჩვენ თქვენზე მეტნი ვართ ჩემიძლია აქვე დავასრულო ყველაფერი.
ნიკალაი იცინოდა.ხმამაღლა ბოროტულად იცინოდა.თითქოს უნდოდა ეჩვენებინა გრანერისთვის,რომ ის ამ სიტყვებს სულ ტყუილად ხარჯავდა.მაინც არ აშინებდა მისი სიტყვები.
-ჩვენზე მეტნი? სასაცილოა.ჩვენ აქ იმაზე მეტნი ვართ ვიდრე შენ და შენი ეს ძაღლები.
-შეურაცჰყოფისთვის არ მოვსულვარ აქ.თქვენ კი,როგორ მხვდებით.
-არა? არ მოსულხართ?.აბა ეს რა არის.ჯერ არის და დაუკითხავათ მესტუმრეთ.შემდეგ გამარჯობაც არ გითქვამთ.ჩემს სახელს ხმამაღლა ყვირით.
შემდეგ მეუბნებით,რომ თქვენ ჩვენზე მეტნი ხართ და აქვე შეგიძლია ყველაფრის დასრულება.
-ნიკალაი...
-მოიცადეთ,მე არ დამისრულებია ჩემი აზრის გამოხატვა და გთხოვთ როგორც მე,გაცდით თქვენ,ისევე თქვენ მე დამაცადოთ.
-და ეს ყველაფერი არ მივიღო შეურაცჰყოფად ?
-არა,მე უბრალოდ თქვენთან,სასაუბროდ მოვედი.
გრანერი ხედავდა ნიკალაის პირველად პირველად მის ცხოვრებაში ასე ხელგაშლის.თითქოს რაღაც ძალა ქონდეს და არავინ იცისო.ზებუნებრივი დაარქვით ან რაც გინდათ.ფაქტია,რომ გრანერი ფიქრობდა თუ კი მოინდომებს აქ მოსვლას მანანებსო და უკან იხევდა საუბარში.
-სასაუბროდ მოხვედით და თქვენი ეს ძაღლები რაში დაგჭირდათ.
-....."უნდოდა ეთქვა გრანერს შეურაცჰყოფას ნუ აყენებთ ჩემს ხალხსო,მაგრამ ვერ გაუბედა"
-გზაში ათასი ცუდი რამ ხდება,რა იცი რა ხდება."მიუგო გრანერმა"
-მოკლედ,აქ თქვენთვის დიდი დრო არ მაქ.როგორც ხედავთ ქალბატონთან ერთად ვარ.თუ ხედავით ის მიცდის.თქვენ კი მე მაცდენთ.
ამ დროს ჯოი სტარტზე იყო,რამე ზედმეტი მოძრაობა და მეორე რევოლვერიც თან ქონდა პირდაპირ ერთ ტყვიაში სამ კაცს მოკლავდა ნიკალაის გამო.
დიახ ასეთი დავდადებული იყო ჯოი ნიკალაისადმიი.კასიი... კასი კი სვავდა და ფიქრობდა,ნიკალაიზე უკან არც კი შეტრიალებულა. უბრალოდ მანქანის ხმა და მათ საუბარს ისმენდა.სვავდა სვავდა და სვავდა ჯოი მას ყურადღებას ვერ აქცევდა რადგან უფრო დიდი ყურადღება ნიკალაის და გრანერის საუბარზე ქონდა გადატანილი.კასი ამასობაში გამოთვრა.ისე გამოთვრა,რომ თავს უთხრა"ახლა კი ყველაფრის უფლებას მივცემ ჩემს თავს"
-დიდ დროს არ წაგართმევ... უბრალოდ ჩემი ჰეროინი დამიბრუნე.
-თქვენი?"გაოცებული ხმით შესძახა"თქვენიი? რომელი თქვენი ჰეროინი მე თქვენს ჰეროინთან,რა მესაქმება.
-დიახ დიახ,ის ჩემოდანი ჩემი იყო მაღაზიიდან,რომ წაიღო თქვენმა ხალხმა.არასწორად მოიქცნენ არ უნდა აეღოთ.
-თქვენი თუ იყო,მაღაზიაში რატომ იყო,თქვენი ყურადღების გარეშე.ჩემმა ბიჭებმა არა თქვენი,არამედ არავის ჩემოდანი აიღეს და მე მომიტანეს.
-ჩემი იყო... უკვე მეორედ ვიმეორებ
-არა,გამეორება ეს პირველი იყო.თქვენ ეს ერთხელ თქვით.გამეორებით კიი პირველად გაიმეორეთ.
გრანერი ფიქრობდა,ფიქრობდა და იცოდა,რომ მასთან ლაპარაკს ვერ გაწვებოდა.სადმე დაიჭერდა ნიკალაი და ძალიან ძალიან ცუდად წაუვიდოდა საქმე
და მან მოიფიქრა.ულტიმატუმი წამოიყენა ისეთი ულტიმატუმი,რომ ისევ ჯობდა ბევრი ეტლიკინა და ასე გაეშარა თავი საშარეში.
-მოკლედ,მე ჩემსას ვითხოვ და თუ მას ვერ მივიღებ.აი იმ ქალს მოგთხოვთ.
და თითით თავის ხალხს ანიშნა კასიი აეყვანათ
-"აპააც..ბახხ" ეს ორი უცნაური სიტყვა დაიყვირა ნიკალაიმ.არა,არაა და არა. ეს მეორედ აღარც გაიფიქროთ.უბრალოდ წამითაც კი,აზრად ასეთი რამ მოგივათ თავში და ღმერთს ვფიცავ,შემდეგში საერთოდ ვეღარაფერს გაიაზრებთ.
-შეშინებული გრანერის ხალხი,ადგილიდან არ დამძვრალან.ისე საუბრობდა ნიკალაი,რომ საუბრით თავზარს სცემდა მათ.
-ნიკალაი...
-წადით აქედან.მე თქვენი არაფერი მმართებს და აქ მეორედ აღარ მოხვიდეთ.თორემ ასეთ სტუმართმოყვარეობასაღარ გამოვიჩენ.
ეს ის მომენტი იყო,რომ უძლური გრანერი და მისი ხალხი უკან წასვლას აპირებდნენ უხმოდ,ხმის აუმოღებლად.მაგრამმ ამ დროს,კასი წამოხტა და სიმღერით გრანერის მანქანისკენ გაეშურა.
-ჩემი წაყვანა გინდათ?ამით ნიკალაის ხომ აღარაფერი დარჩება თქვენთვის მოსაცემი.ხო და აი მეც,წამიყვანეთ.
-კასი,კასიი მთვრალი ხართ.როდის მოასწარით.დაწყნარდით მე მისი არაფერი არ მმართებს.თქვენ კი ახლა გამოსაძინებლად წაგიყვანთ.
-ნიკალაი ქალბატონმა არჩევანი გააკეთა.
უკვე პიკს მიღწეული ნიკალაი აფეთქდა და გრანერს პირდაპირ სახეში მოსდო.
-თქვენ ჩემი ვერ გაიგეთ.კეთილმოყვარეობა და პატივისცემა,რომელსაც მე თქვენს მიმართ ვიჩენდი,არ დაგინახავთ.ახლა კი,იგემეთ მტერი ჩემი სახით.
მისი ხალხი ჩამოცვივდნენ მანქანიდან თითქოს რომელიმე თავიანთ თავებს რაიმე ზედმეტის გაკეთების უფლებას მისცემდა.ამ დროს კი ჯოი წამოხტა იარაღით.საერთოდ გაცოფებულმა ნიკალაიმ კასი ზურგზე აიკიდა,გრანერს შესძახა.ჩემის სახით მტერი იგემე,ხომ ეს გინდოდა.ჯოი წამოდი.ჯოი ისეთი აღრენილი სახით უყურებდა გრანერს და გრანერის ხალხს,რომ ცალკე მათ არამარტო ნიკალაის,არამედ ჯოისიც ეშინოდათ.
წაიყვანეს კასი დააწვინეს.თბილად მიაფაერს და ნიკალაი ჯოის უყურებდა.ჯოი კი ხვდებოდა რის თქმასაც აპირებდა და...
-ვიცი,ნიკალაი თქვენ მთხოვეთ გადამეგდო იარაღი.
-და სანაცვლოდ თქვენ რა გააკეთეთ?
-გადავაგდე,თქვენივე ხელით არ ისროლეთ ?"უცინოდა იგი"
დამშვიდებულ ნიკალაის,მეტი რაღა უნდოდა.ხომ იცოდა,რომ კასი თბილად იწვა და ეძინა.
-ოხ ჯოი,ჯოიი.როგორი ჯიუტი ადამიანი ხართ.
-ჯიუტი.თუ ეს თქვენს კეთილდღეობას შეეხება,თვით ხარად ვიქცევი ხომ იცით.
დაიწყეს სიცილი.
-ჩუუ..ჩუ,"კლვავ სიცილით უთხრა,სძინავს არ გაიღვიძოს"
-ნიკალაი,ნიკალაი.. ეჰ ხომ გეუბნებოდით ჩემს წინასწარ დასკვნებს.
-ჯოი ნუ თამაშობთ ჩემით.."და კვლავ გაიცინა"
დასხდნენ იქვე ბუხრის წინ,სასმელი დაიდეს და მოკალათდნენ.
საუბრის თემა კი სიყვარული იყო.

მემგონი გავაფუჭეხომ ? თუ... თუ..



№1  offline წევრი natia-natia

საინტერესოა ძაან და მომწონს მალე დადე რა

 


№2  offline წევრი teddy))

,,gabrwyinebuli da gaocebuli tvalebit shecqeroda'' es frcxhilebdi, rom giweria jobs ase dawero personaji rasac ityvis dialogs gaukete tire da mere rasac aketebs sie dawere ai ase magalitad: kargi, gveyo saubari!-danagvlianebulma momigo man.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent