შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ერთად ყველაფერს შევძლებთ!(9)


25-02-2016, 01:01
ნანახია 1 719

ტასო იჯდა მანქანაში და გაშტერებული უყურებდა ერთ წერტილს ფიქრობდდა ყველაზე და ყველაფერზე ..დამიანზე ლუკაზე.ნინაზეც კი...და მამაზე რომელიც ამწამს უზომოდ დააკლდა ფიქრობდა რომ მამა ახლა ცოცხალი რომ ჰყოლოდა ნამდვილად არ იჯდებოდა ახლა ერეკლეს მანქანაში...
ერეკლემ მანქანა გააჩერა და ტასო სწრაფად გადმოიყვანა...თვალების. ახვევას ცდილობდა როცა ტასომ ხელი ჰკრა და გაქცევაა დააპირა ...ამ დროს წინ მანქანა გაჩერდა ტასო დაუფიქრებლად ჩაჯდა მანქანაში მაგრამ იგრძნო თავბრუდ ხვევა და გონების დაკარგვა...
**********
დამიანე უკვე ღელავდა რადგან ტასოს ტელეფონი გამორთული იყო სახლში დაბრუნდა კარი ღია დახვდა...ყველაფერი თითქოს ჩვეულებრივად იყო..მაგრამ დამიანე ხვდებოდა რომ ტასო ასე უპასუხისმგებლოდ არ მოიქცეოდა...სავადმყოფოში დაბრუნება გადაწყვიტა რადგან ენახა ტასო იქ ხომ არ იყო...
იქ მისულს ტასო არ დახვდა ლუკას კი ეძინა ...ამ დროს მისი ტელეფონის ხმა გაისმა...
—რაო დამიან!დაიკოს ხომ არ ეძებ?!(ერეკლე)
—ერეკლე ჩემს დას არაფერი დაუშავო თორემ ვერ გადამირჩები გაიგე..
—დამშვიდდი და ტონი შეარჩიე ... ძალიან სექსულაური და გყავს თავის შეკავა ძალიან ძნელია ..
-არაფერი გესმის არაფერი დაუშავო ერეკლე ტასიას თორემ ჩემი ხელით მოგკლავ რა გინდა მითხარი სად ხარ?
—პირველ რიგში პოლიციას არ შეატყობინო აზრი არ აქ და მეორეც ცოტახანში დაგირეკავ და გეტყვი რა მინდა შემდეგ კი მოხვალ....ახლა კი დროა შენს დაიკოსთან ცოტა გავერთო....
—ერეკლე არ გაბედო არაფეტი დაუშავო გაიაგე...უკვე ყვიროდა დამიანი....ისე რომ დაავიწყდა ლუკას პალატაში რომ იყო...
************
ტასოს დაუფიქრებლად ჩაჯდა მანქანაში მაგარამ უცებ ყველაფერი დაბნელდა.....გონს რომ მოვიდა ნახევარ განათებულ ოთახში აღმოჩნდა ხელფეხშეკრული იწვა საწოლზე ....ვერ გაიაზრა აქ როგორ მოხვდა...ის ხომ ერეკლეს გაექცა..
—რაო პატარავ ჩემგან გაქცევა გინდოდა(ერეკლე)
—შენ...აქ როგორ....მე ...მე ხომ გავიქეცი მანქანაში....
—ჰაჰ.. რა გეგონა მე მარტო ვიქნებოდი? არა პატარავ...დაუფიქრებლად არ უნდა ჩაჯდე სხვის მამქანაში.... მოკლედ აგიხსნი ....შენ ჩემი დაცვის ბიჭების მანქანაში აღმოჩნდა პატარა ტასია ასე როკ ჩემგან თავის დაძვრენა არ გამოგივიდა....
ერეკლე ტასოსოკენ ნელი ნაბიჯებით წავიდა... ტასო შიშმა აიტანა ...სწრაფად დაიხარა და ტასოს ტუჩების დაწვდა მაგრამ გააზრება ვერ მაოასწრო რა მოხდა ტასოს სასწრაფოდ გადაწია თავი გვერძე და მთელი ძალით დარტყა ერეკლეს შეკრული ხელებით...თვითონაც გაუკვირდა ამდენი ძალა საიდან ჰქონდა....
ერეკლე საშინლად გაბრზდა და ტასოს თმაში სწვდა ...
—გაეთრიე ერეკლე ვეკუა აქედან...ნა*****რი ხარ....მომშორდი ცხოველო...
—დაწყნარდი და ისტერიკებს ნუ მიწყობ დროა შენს ძმას გავესაუბროდ
*******
დამიანეს ხმაზე ლუკას გამოეღვიძა...
—დამიან რა ხდება?ერეკლეს რატომ უყვიროდი ის ხოკ ციხეშია ტასოს რა მოუვიდა?
—ლუკა იცი....ერეკელ ციხიდან გაიქცა და ანასტასია გაიტაცა
არვიცი მისგან რა უნდა მაგარამ აუცილებლად ვიპოვი
—არ მეგონა ასეთი ნაბი....რი მამა თუ მყავდა ახლა წავალთ და მოვძებნით ტასოს ახლავე....
—არა ლუკა შენ აქ იქნები არ ხარ კარაგად...
—როგორ ფიქრობ ჩემი საყავრელი ქალი მამაჩემმა გაიტაცა და მე აქ მშვიდად დაველოდები მოვლენების განვითარებას არა არც იფიქრო დამიან !!! ექიმს დაუძახე...
დამიანი მიხვდა რომ ლუკასთან ვერაფერს გახდებოდა ამიტომ ექიმს დაუძახა ყველა პროცედურა მოაგვარეს და მალე ორივე ერთად ელოდა ერეკლეს ზარს
...
******
პატარა ქალბატონო ახლა დავურეკოდ დამიანს შენს საყვარელ ძამიკოს...
—როგორ ხარ ძვირფასო დამიან ხომ არ ნერვიულობ? ირონიით აღსასვე ტონით ლაპარკობდა ერეკლე....
—სად არის ჩემი და როგორ არის და რა გინდა სწრაფად მითხარიიი.
—სისწრაფე არ ვარგა დამიან არა...მე და ტასო აქ მშვენივრად ვერთობით..
—მამა არ გაბედო და ტასოსო არფერი დაუშავო გესმის თორემ ჩემი ხელით მოგიღებ ბოლოს...!(ლუკა)
—ოჰ ძვირფასი შვილი გამიზრდია ქალის გამო მამას მოკლავ?
—შენ მე გამიმეტე ასე რომ შენი მოკვლა არც მე გამიჭირდება...(ლუკა)
—ერეკლე რა გინდა თქვი?(დამიანი)
—ისეთი აარაფერი რასსაც ვერ აასრულებ...უბრალოდ მომეცი მამშენის კომპაანის საბუთები..რომლითაც ჩემი საკუთრება გახდება....
—კარგი მაგრამ უნდა გავიგო რომ ტასო კარგადააა...
—ტასია კარგადაა არაფერს დავუშავებ ცოტას გავერთობით..
ამის გაგონებისას ლუკამ თავი ვეღარ შეიკავა და ერეკლეს რასაც ქვია უღრიალა...
—არაფერი!გესმის არაფერი დაუშავო ანასტასიას თორემ გეფიცები მოგკლავ...არაკაცი ხარ...გაიგე არაკაცი....ახლა კი ტასოს მიეცი ტელეფონი რათა დავრწმუნდეთ რომ კარგადაა...
—ერეკლე ლუკასგან ამას არ მოელოდა ამიტომ ტელეფონი ტასოს ყურთან მიუტანა
—ლუკა...ატირდა ტასია...
—არიტირო პატარავ გთხოვ მალე დაგუხსნი მაგ ნაძირალასგან ....მიყვარხარ ტას...გპირდები მალე გიპოვი და ეგ არაკაცი ვერაფერს დაგიშავებს...ჩემი ხომ გჯერა ტას?
—კი ლუკა...მიყვარხარ....
—დარწმუნდით ხო(ერეკლე)
—ახლა კი კომპანიის საბუთები წამოიღე დამიან ხო მარტო შენ და მოდი ქალაქგარეთ რომ ტყეა იქ...
ამის თქმა იყო და ტელეფონი გათიშა..ერეკლემ და ტასოსთან მივიდა.
—რა პატარა ?მითხარი რით მოხიბლე ესე ჩემი შვილი რომ მეც კი დამიპირისპირდა?!
—ერეკლე შენნაირი ნაძირალა მამის ყოლას ლუკას ურჩევნია არავინ ჰყავდეს რატომ გიკვირს??....და კიდევ ერთი საპირფარეშოში მინდა...
—ადექი...
—და როგორ ფეხები შეკრული მაქ...
—ერეკლემ ტასოს ფეხებზე თოკი შეხსნა შემდეგ ხებზე და ოთახისკენ გაუძღვა
—გაქცევა არც იფიქრო ვერ მოახერხებ...
—არც ვაპირებ ჩემი ძმა მაინც მიპოვის....
ტასოს სასწრაფოდ შევიდა ოთახში და დამალული ტელეფონი ამოიღო ჯიბიდან....გაგზავნა შეტყობინება....და პასუხს დაელოდა..
**********
-ლუკა არ ვიცი რა ვქნა ერეკლემ რომ ტასოს რაიმე დაუშაოს გეფიცები მოვკლავ გესმის
—დამშვიდდი დამიან ის ვერაფერს დაუშავებსსს ანას...
ამ დროს ლუკას სმს მოუვიდა...
—ვინ არის იკითხა დამიანმა როდესაც დაინახა ლუკას გაოცებული სახე.
—რაა?რას გწერს?
_—ლუკა ტასია ვარ ...ერეკლეს სადღაც სახლში ვყავარ გამოკეტილი გთხოვ მოდი და წამიყვანე აქედან ტელეფონის ჯიპიესით მომძებნეთ გთხოვ ლუკა...
—დამიან რა ვქნათ?
—არაფერი ჯერ გიხაროდეს რომ ტასო ჭკვიანი გოგა ტელეფონის დახმარებით მივაგნებთ...
—გამარჯობა მარია როგორ ხარ!?
—...
—მარია რაღაც მინდა გთხოვო მნიშვენლოვანია ....მინდა ტელეფონის მიხედვით დამიდგინო ერთი ადამიანის ადგილსამყოფელი შეძლებ?
—კი დამიანე შევძლებთ ეხლავე გამო.იგზავნე საჭირო ინფორმაცია...
დამიანმა სასწრაფოდ გადაგზავნა ინფორმაცია...და პასუხს დაელოდაა....
ზუსტად 10წუთში ლუკა და დამიანე მიდიოდინენ ტასოს გადასარჩენად.. დამიანმა ლუკას იარაღი მისცა და უთხრა რომ ყოველი შემთხვევისთვის ჰქონოდა....
***********
ტასომ სასწრაფოდ დამალა ტელეფონი და გავიდა ოთახიდან....
ერეკელე ისევ ჩვეულებრივ მდგომარეობაში დახვდა ხელები შეუკრა.თვალები აუხვია და საწოლთან მიიყვანა ...კარი სწრაფად გამოხურა და გამოვიდა...
ცოტანაში ტასო გამაყრუებელმა ხმაურმა გაამოაღვიძა ვიღაც აშკარად ძალიან გამწარებული იყო...ტასო ვერაფერა ხედავდა მაგარმ ლუკას და დამიანის ხმა ამოიცნო ამ დროს კი გასროლის ხმა გაისმა ....ტასოს ძალიან შეეშინდა და ტირილი დაიწყო...ვერაფერს ხედავდა და კიდევ უფრო ღელავდა...ოთახის კარები შემოაღო ვიღაცამ ტასოს სახვევი მოხსნა თვალიდან.... ვერ იჯერებდა რომ ის იქ იყო ასე ახლოს მასთან უეცრად ტასოს პანიკური შიში დაეწყო....

_____
აი შემდეგი თავი ვიცი დამაგვიანდა რისთვის ბოდიშს ვიხდი მაგრამ ვერ შევძელი დაფება...თითოელი თქვენი კომენტარი სტიმულს მაძლევს რომ ვწერო...ველი შეფასებებს



№1  offline მოდერი tsn

რა დროს გაწყვიტე.. ინტრიგანოოო :-D

 


tsn
რა დროს გაწყვიტე.. ინტრიგანოოო :-D

რავუყოთ ინტრიგა საჭიროა
--------------------
romantikosi mwerali

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent