შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

პირადი მცველი 6


1-03-2016, 01:15
ავტორი tikliko
ნანახია 3 446

არა რა ეს დემეტრე ვინ ჩემი ფეხებია!უკვე ჩემს კომპანიასთან კონტრაქტის გაფორმებაც გადაუწყვეტია,თან რა უნდა ?ნუთუ ჩემი ჩაძირვა?!ამბიციურობაც ამას ქვია! გული საშინლად მტკივა,მაგრამ ყველაფრის მიზეზი სულ სხვა რამაა.ხვალ ჩემი მშობლების გარდაცვალების დღეა.დღე ,როდესაც მათთან ერთად მეც მოვკვდი.სწორედ ,იმ რთულ პერიოდში შევიცვალე საშინლად და გავხდი გულცივი,ჯიუტი ...სინამდვილეში კი სულ სხვანაირი ვარ.ძლიერი ქალის შიგნით უსუსური და გულჩვილი ქალი იმალება,რომელსაც დაცვა და სითბო სჭირდება.ხვალინდელი დღე მაშინებს .ვიცი ტირილს ვერ შევძლებ ,მაგრამ ვფიქრობ ,რომ ჩემი მოჟამული სახე ყველას დააფრთხობს და ამასთანავე არაფრის თავი მექნება...ელე და ლიზა კარგი გოგოებიარიან მხიარულები და ბავშვურები.მთხოვეს გავყოლოდი საშოპინგოდ,მაგრამ ტანსაცმელზე სიარული ძალიან მეზარება.საღამომდე ანასტასიას ვეთამაშებოდი.ეს ბავშვი მაოცებს 4 წლისაა,მაგრამ ისეთი ლამაზი,სათუთი,მოსიყვარულე და სუფთაა.ამასთანავე ძალიან ტკბილი ლოყები აქვს.სულ ვკოცნი.მგონი ტირილამდე.აწითლებულ ლოყებსა და გამობურცულ ბაგეებში ნამდვილი პატარა ანგელოზია.

კაცი ახლა კარგად გამოთვრებოდა ,მაგრამ რა გინდა?გამოფხიზლებულს თავი საშინლად მტკივა ხოლმე,თან სამუშაო პერიოდში ეს გამორიცხულია.აუუუ,როგორ მინდა ლიმონიი.ისე ძალიან მიყვარს,რომ ვაშლივით ვჭამ,მაგრამ არც ეს ივარგებს.ფბ -ზე შევედი დავათვალიერე არაფერი საინტერესო თუ უხამს მინაწერებს არ ჩავთვლით.ამ ფიქრებში ვიყავი გართული და თვალი ვერაფრით ვერ მოვხუჭე.მოკლედ ძილი გამიტყდა .საწოლშიც ვერ მოვისვენე.სიგარეტი და ცხელი ყავა ძალიან მომინდა.სწრაფად სპორტულები ამოვიცვი.ყავაც გავამზადე და ეზოში გავედი.ნელი სიო ქროდა ,რომელიც თმებს ნაზად მირხევდა და სახეზე მელამუნებოდა.ვგრძნობდი როგორ მეწვოდა ერთი ორგანო,რომელიც ბაგაბუგს მაინც არ წყვეტდა.ახლა უკვე არაფრის მეშინია,რომც მომკლან.იმედი მაქვს ჩემს მშობლემს მაინც ვნახავ.სიცოცხლის გარისკვა ჩემთვის უკვე ჩვეული ამბავია პროფესიიდან გამომდინარე...
სწორედ,რომ მე მათთან ერთად ,მაშინ მოვკვდი,როცა მათი ცივი სხეულები სამუდამოდ მიწას მივაბარე.

-ასე გვიან აქ რა გინდა?!-ნაცნობი ბარიტონით თუ ვიმსჯელებთ ლევანი მომიახლოვდა,რომელიც ჩემს გვერდზე მოკალათდა .ჯანდაბა ...ახლა ამის თავი ნამდვილად არ მაქვს!
-მაპატიე თინა...ვიცი არაფერი მამართლებს ,მაგრამ ბოდიში.ვიცი ჩემი საქციელი ამაზრზენია,მაგრამ თავს ვერ მოვერიე.კიდევ ერთხელ მაპატიე.ბევრი ვიფიქრე და მივდვდი ,რომ დამნაშავე ვარ და არაფერი მამართლებს...
-ბატონო ლევან!ამაზე საუბარი არ მსურს!
-გთხოვ ,თქვენობით ნუ მესაუბრები.რა ვქნა ,რომ თავს ვერ მოვერია ?!...შენი ბრალია.შენ ისეთი ..ისეთი ლამაზი ხარ.ჭკუიდან გადაგყავარ და თავს მერე ვერ ვაკონტროლებ...
-არ გინდა !დამშვიდდი და დაივიწყე.ვფიქრობ ამაზე საუბარი არ ღირს!
-კარგი...იქნებ უკეთესად გავიცნოთ.მე არ მეგონა პირადი მცველის გარდა კომპანია ,,აინესის“ მფლობელი თუ იყავი..
-მშობლების დანატოვარი ძვირფასი განძია,რომელსაც თვალის ჩინივით ვუფრთხილდები.
-ამას ალბათ ის მოწმობს ,რომ ერთერთი წამყვანია კომპანიებს შორის.შესანისნავია....ბაიკსაც მსვენივრად ატარებ .კიდე რააა ისეთი რითაც კიდევ გამაოცებ?
-სხვათაშორის ბევრი რამ....-ამაზე სიმწრით,მაგრამ მაინც ნაზად გამეღიმა.
-ხოოო?იცი ანასტასიას ძალიან მოსწონხარ.სულ შენ გახსენებს .საერთოდ უცხოებთან კონტაქტში ძნელად შედის.შენზე კი უკვე აფანატებს.
-ანასტასია მეც მომწონს.გაგიმართლა ასეთი პატარა ანგელოზი,რომ გყავს.მაპატიე ამას ,რომ გეუბნები ,მაგრამ დედამისი სად არის?
-საპატიებელი არაფერია....მშობიარობას გადაყვა.ვიცი როგორია დედის დაკარგვა ,თითქოს მარჯვენა მოგკვეთეს .მან კი ასეთმა პატარამ უკვე ....არ იცის დედის სითბო,სიყვარული და ჩახუტება.-მთელი გულით ამოიოხრა.
-მართალია......ის დაუცველი ნამდვილი ანგელოზია.....-არ მეგონა ჩემს სახეს მლაშე სითხე კვლავ თუ დანამავდა.ვცდილობდი არ მეტირა,მაგრამ წვეთები უკითხავად თარეშობდნენ ჩემს ლოყებზე.
-რა მხელა თმები გაქვს ,თან წითელი .ბუნებრივია?
-კიი....
-გთხოვ შემომხედე!მოიცა შენ რა ტირი?მოხდა რამე?მაპატიე თუ...
-შენ არაფერს შუაში ხარ.უბრალოდ მშობლებზე საუბარმა ძველი ჭრილობები განმიახლა.თან დღეს მათი გარდაცვალების დღეა...
-გთხოვ დამშვიდდი....-უცებ მომეხვია.ვგრძნობდი როგორი თბილი იყო.მის მკლავებში თავს ძალიან კომფორტულად და დაცულად ვგრძნობდი.ასეთი შვება არასოდეს განმიცდია.მან ნელ-ნელა სახე ამაწევინა.
-რა ლამაზი თვალები გაქვს.-ამ დროს კი მისი ტუჩები ნაზად შეეხო ჩემსას.ნელა მიკოცნიდა ჯერ ქვედა ,შემდეგ კი ზედა ბაგეებს.როცა კოცნა მომთხოვნი გახდა ,ვნების მორევიდან თავი ძლივს დავახწიე.
-იციიიი....უნდა წავიდე!

არ მინდოდა ასე უცაბედად წასვლა,მაგრამ რაღაც არ მასვენებდა და შიგნიდან მღრნიდა,მჭამდა.

უკვე გათენდა ,მაგრამ ადგომა არ მსურდა.ძილი ჩემი სუსტი წერტილია.მახსოვს ჯერ კიდევ 9 -ე კლასში ვიყავი ,როდესაც მთელი კლასი ექსკურსიაზე, კერძოდ კი რაჭაში 3 დღიანზე წავედით და ამ დროს მე კი მთელი გზა მეძინა.არც სასტუმროში დაბინავებისას მომიკლია ძილისათვის.ჩემი გიჟი მეგობრები ერთამბავში გახლდნენ.

დილით ტასო ბაღში წავიყვანე.სახლში მალე დავბრუნდი.ყველა თავის საქმეზე იყო გასული.მომწყინდა...მალე მე და ანასტასია მულთფილმებს ვუყურებდით.ის გულიანად კისკისებდა.უხალისოდ მივირთმევდი შოკოლადს.მჟავე სახით მდივანზე მოვკალათებული ერთ წერტილს უმზერდა ჩემი თვალები....
-თინ, ლა მოგივიდა?
-არაფერი ჩემო პატარა.მოდი დავიძინოთ.უკვე გვიანია ...
-მამას ლო ველოდებიიი...-ანასტასიამ ტუჩები გაბუსხა და სატირლად მოემზადა.
-არ იტირო.მე შენთან დავიძინებ კარგიიი,თან ზღაპრებს მოგიყვები.



დემეტრესთან.


მთელი დღეა დილიდან ნერვები მომითხარა და ვინ?!ვიღაც პირადმა მცველმა .სუფთა ბო****ი.გოგო თურმე მსხვილი კომპანიის მფლობელი აღმოჩნდა!მიკვირს მაგას საქმე როგორ ანდეს!ალბათ,თავისი გარეგნობით მიაღწია ყველაფერი.ჯანდაბა...!ახლა რა ვქნაა?!არაფერია მისი კომპანიიის დაუხმარებლადაც მოვაგვარებ პრობლემებს!ფუ ამის დედა *****ცი.გაბრაზებისაგან მთელი კაბინეტი დავლეწე.მგონი ხელიც გავიჭერი.ახლა ეს მინდოდა?!
-რა უქენი ბიჭო აქაურობას?ტორნადომ გადაუარა?!აჰაჰაა.-(ლექსო)დემეს ძმაკაცი.
-აუუუ,შენი თავი არ მაქვს!-გამოსცრა კბილებს შორის.
-რა გჭირს?ბიჭოო აუ ხელი გაიჭერი ?!წამოდი ექიმთან წავიდეთ!
-არ მინდა !უბრალო ნაკაწრია.
-რაა არის უბრალო ნაკაწრი ესს?!აწიე ერთი ადგილი და დავაი !

უკვე ლექსოსთან სახლში.
-რა გჭირს ?!ამოღერღე!-ლექსომ არაყი დაუსხა ძმაკაცს და გაუწოდა.
-კომპანიაში მაქვს საქმე ცუდად.ვიღაც გამო******ა უმიზეზოდ მიჩივლა.კიდე კაი გამოიძიეს და მოაგვარეს ,მაგრამ ხო იცი სახელი თუ გაგიტყდება იმენა ზედ გა*****ენ.არავის არ სურს მერე შენთან ურთიერთობა.საქართველოში მინდა ფილიალის გადმოტანა.მეთქი გამოვძვრები და რომელიმე ქართულ კომპანიასთან გავაფორმებდი ხელშეკრულებას,მაგრამ ეგ საქმე ჩავარდა.ჯანდაბა !მაგარ შარში ვარ!-დაიღრიალა დემემ.
-დამშვიდდი ძმა!ასე რთულადაა საქმე?!იმ კომპანიასთან რატო ვერააა?
-მაგის მფლობელი ვიღაც ქარაფშუტა გოგოა,მაგრამ წარმოგიდგენია ?საქმე ბრწყინვალედა აქვს.ამასთანავე ლევანის შვილის პირადი მცველი...
-მოიცა ,მოიცა რა პირადი მცველიი?!კაი რა ღადაობ?!-გააწყვეტინა სიტყვა ლექსომ.
-დამაცდიი?!იმ გოგოს ევასება ეგ საქმიანობა და ასე გამოვიდა...სადილზე წამოვროშე მის კომპანიაზე რაღაც და რა ჩამირტყა !იმედიც არ გქონდესო!
-შენი იქაური ამბების შესახებ იცის თუ....
-არა არაფერი!
-დარწმუნებული ხარ?ნუ მერე სცადე იქნებ გამოგივიდეს.რა იცი რა ხდება?მიდი და ნორმალურად აუხსენი და გაარკვიეთ!
-აუ მაგას დახმარება უნდა ვთხოვოო?!
-მეტი გზა გაქვს?შენ სცადე.დანარჩენი კი ვნახოთ.

დალევა ბარში გავაგრძელე .იმასაც კი ვერ ვარჩევდი როგორი გოგო დავკერე.ერთი კარგად მახსოვს სასტუმროსკენ ,რომ დავიძარით.მაგარი კი იყო სე****ი.დილით ყველაფერი მტკიოდა .სახლში კი ასე ვერ მივეთრეოდი .ვინ არ მირეკავდა.უი ჩემს დას და დედასაც დაურეკია .აი მესიჯიც,გავხსენი.
-ხომ იცოდი დედი ,რომ მივდიოდი დღეს დილით შენ კი არ გამაცილე ნაწყენი ვარ შენზე,მაგრამ ხო იცი როგორ მიყვარხარ.გკოცნი და ჭკუით.არ გაუბერო შენებურები!-დედა მწერდა.ფუ როგორ გამოვშტერდი !ალბათ უკვე გაფრინდა .არაუშავს დავურეკავ.ჩემი ტელეფონი ახმაურდა.ოხხხ,ლიზა !ლიზა!შენი წიკვინის თავი არ მაქვს!
-რა გინდა ?!რას მირეკავ?!
-კიდე რა მინდა?!ბიჭო შენ ხო არ უბერავ .დედა დღეს გაფრინდა !ავიკალი შენი ტელეფონი.სად ეგდე?!-აწიკვიდა .ტელეფონი კი კინაღამ შემომეფშვნა.
-შენი საქმე არ არის!საქმე მქონდა .დედას კი დავურეკავ.
-მალე მოდი სახლში!

ეგღა მაკლია ....უცებ გოგომ ამოიზმუვლა.ფული დავუტოვე და სახლისკენ გავწიე.მანამდე ლევანის რესტორანში შევიარე.
-რა შვები ძმაა?!რაღაც ძაან გაბრწყინებული სახე გაქვს.-შევეკითხე .
-ხოოო?
-რაზე ფიქრობბ?მე ბოდიში.უფრო სწორად ვისზეე?
-ამმმმ ....თინაზე....
-ოოოო,რა ქენი უკვე გა***მე ?
-არა ბიჭო,მაგრამ ვაკოცე.
-აჰაჰაჰ,მარტო აკოცეე?!მე კი გუშინ მაგრად გავერთე.
-ჩემი გოგო იცი რა ძაან საყვარელია და ტკბილი ტუჩები აქვს?კიდე...
-დაიცა ,დაიცა .უკვე მიისაკუთრეე?!
-ხო რა იყოო?-შეიცხადა ლევანიმ.
-გაფრთხილებ .იცოდე მაგ გოგო დედას მოგ******ს!დამიჯერე !
-რეებს ბაზრობ!
-მაგიც სხვებისნაირი იქნება.სანამ შეგაყვარა და მახეში გაგაბა თავი შორს დაიჭირე.ისე მართლაც კარგია.გა****და კაცი და მიაგდებდა.
-ნუ ატრაკებ!სულ ნუ გაუბერე .ის მასეთი არ იქნება.მერე რა ,რომ ულამაზესია?!მაინც...
-ვააახ!დავნიძლავდეთ.მაგ გოგოს პირველს მე ვიხ***რ!
-ეეე,ბიჭო ზედმეტები!
-რა იყო გეშინიაა?არ გაინტერესებს რა მამა აბრამის ბატკანიცაა?!დრო მომეცი...
-არ ღირს!
-მოდი დავრწმუნდეთ.რას იტყვი?!
-არ ვიცი ....ასე როგორ?!
-ჰე მიდი დამთანხმდი!ჰა რაზე გინდაა?
-მაცდური წინადადებაა!არ ვიცი არ ვიცი.....მაშ ...მაშინ შენს 30% აქციებზეე .თუ მე წავაგე ჩემი რესტორნების ქსელისას მოგცემ.გაწყობს?
-ოოოო,ჩემი აქციებიი?მანქანა ,რომ იყოსს.
-ჰაჰაჰა,რა მანქანა.რამე უფრო სარფიანი.
-შევთანხმდით.იყოს აქციები,მაშინ მოამზადე დოკუმენტები.წავედი სახლში მაშინ მე.

ვფიქრობ ნაძლევს მე მოვიგებ.მაგ გოგოს კი ნიღაბს ჩამოვხსნი.თან დავტკბები მისი არაჩვეული სხეულით.რასაც ნიძლავის მოგებაც დაემატებაა.მმმმ....

სახლში მისულს ვიკითხე და ისიც შინ დამხვდა.უპს ქალბატონი ოთახშია.ოთახის კარები გავაღე ,მაგრამ იქ არ იყო.ნეტა სადაა?მერე აბაზანიდან წყლის შხეფების ხმა მომესმა.აა ესეიგი ქალბატონი სააბაზანოშია .მაშინ მოვიცდი.უკვე წარმოვიდგინე მისი შიშველი სხეული .მას როგორ ვეფერები და ვეალერსები .მისი ბაგეებიდან წამოსული კვნესის ჰანგები .....ამის გაფიქრებასა და წარმოდგენაზე ნეტარებით გამაჟრჟოლა.



№1  offline წევრი natia-natia

კარგია ნეტა მაგრად სცემოს ეგ დემეტრე

 


№2 სტუმარი მონიკა

ძალიან კარგია მალე დადე და ცოტა დიდი თავები

 


№3 სტუმარი მონიკა

ამდენს რატო
აგვიანებ იმედია დიდ თავს დადებ

 


№4  offline აქტიური მკითხველი terooo

როგორ ვერ ვიტან ესეთ შეთანხმებებს.. როგორ მძულს

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent