შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შენ ჩემი გახდები?!... (თავი 20)


2-03-2016, 04:04
ავტორი aleqsandra
ნანახია 4 953

-ღმერთო ჩემო რა სულელი გოგოაა, დადა, სად წავიდა ამ კოკისპირულ წვიმაში?! თავისთავზე ოდნავადაც არ ფიქრობს,საერთოდ არ ეცოდება მისი თავი?! შუბლზე სიმწრის ოფლს იწმენდდა ალექსი და გაფაციცებით დაეძებდა ნინუცას.
-და შენ გეცოდება,რატომ ექცევი ასე? ჩამჭრელი კითხვა დაუსვა დადამ.
-შენ ძაალიან კარგად იცი რატომაც ვექცევი ასე.....მე სხვაგვარად არ შემიძლია,ნინომ უნდა იცოცხლოს დათა და გიორგი კი მას არ აცოცხლებენ.......მე თუ მას შევიყვარებ,ვეღარ დავიცავ,ის ჩემგან შორს უნდა მყავდეს,მე მას ცხოვრებას ვერ დავუნგრევ,მან ბედნიერება უნდა იპოვოს....მისი წილი ბედნიერება.....
-ვერ შეიყვარებ?! ნუ მაცინებ,ის შენ გაგიჟებით გიყვარს უკვე რამდენი ჟამია?!....შენი აზრით მისი ბედნიერება სრულყოფილი იქნება შენს გარეშე? მესმის რთული სიტვაციაა,მას ეს ყოველივე ეტკინება,მაგრამ მოდი უთხარი ყველაფერი,აუხსენი,შეეცადე გააგებიოო რატომ მოიყვანე იმ დიდი სიყვარულის გარდა „ვითომ ცოლად“ და აჩუქე ის სიყვარული რომლითაც იწვი... ცოდოა....უეცრად სიტყვა გააწყვეტიაა დადას ალექსმა.
-ახლა ვიპოვოთ მალე და არაკაცი ვიყო თუ არ გაბურღიო მთელი ღამე ტვინი...მე თვითონ დაგიწყებ ლაპარაკს ჩვენს ძმობას ვფიცავ,ოღონდ ახლა გაჩერდი კაი?! მანქანის საჭე მარჯვნივ მიმართა.
ბევრი იარეს თუმცა ვერ იპოვეს ნინუცა,გული ეწურებოდა ალექს.
-სად წავიდა,სად ასეთ ამინდში?საჭეს ძლიერად დაკრა ხელი.
-აბა რა გეგონა,შენ ნ**ში დარბოდი და ის სახლში დაგიჯდებოდა? დადამ ხმამაღლა გადაიხარხარა, თუმცა ნერვიულობა მასაც ეტყობოდა უკვე.
-შენ ვისი ძმაკაცი ხარ ვაფშე?გაღიზიანებულმა უთხრა ალექსმა.
-სიმართლის! მოსწრებულად უპასუხა დადამ.
-მაგ სიბრძნეების ფრქვევას გირჩევნია,თვალები კარგად დაჭყიტოო და ცოლი მომაძებნიოო....ამ საუბარში იყო ალექსი როდესაც მისი მობილურის ეკრანი განათდა,წარწერით „ნინუცა“ ...
-სად ხარ გოგოო,სულ გადაირიეეე?! ალექსმა მობილურში ჩაყვირა და სანატრელი ხმის მოლოდინში გაისუსა...
-მიშველე ალექს! მტირალი იყო ნინუცა.
-რა მოხდა?სად ხარ? ისედაც აღელვებული მთლად გაგიჟდა....
-სახლთან ახლოს.......მიშელე გთხოვ! და გაბმული ზმუილი მოჰყვა მის სიტყვებს...
-ალოოო,ნინ...ნინ...უაზროდ ჩაყვიროდა მობილურს ალექსი....
-რა ხდება ალექს? არ ვიცი მიშველეოო სახლთან ახლოსვაროო და გაითიშა....საჭე უმალ სახლისკენ მიმართა...
-უეჭველი ფეხითააა წასული წვიმის ხმა მკვეთრად ისმოდა...,სახლიდან მეც ფეხით წამოვალ იქნებ ფეხით ვიპოვოო,რაღაც ჭირს დადაა....მიშელეოო ...აღშფოთბას ვერ მალავდა და გამუდმებით სახეზე ისვამდა ხელს ოფლის შესაშრობად.
-კარგი ნუ ღელავ ვიპოვით... დადამ ძმურად დაადო ხელი მხარზე.
********** ***************** **************
მანქანიდან გადმოხტა და სველ ქუჩებში,სირბილს მოჰყვააა....მისი ძაღილი „ნინოოო“ წვიმის წკაპაწკუპის ხმას არღვევდა....რამდნეიმე მეტრი გაიარაა და უკვე მობრუნებას აპირებდა,ხავილით დანაძახი მისი სახელი რომ გაიგოოო,თავიდან ეგონა რომ მოელანდა თუმცა ძახილი რომ განმეორდა მიხდვდა რომ რეალური იყო....იმ მხარეს წავიდა საიდანაც მოესმა,ხეზე მიყუდებული იყოო ნინუცააა,მთლიანად სისხლიანი.
-რა დაგემართა? ეს რა არის? სახიდან სისხლი მოწმინდა და გულზე მიიკრა.
-დათოს დაურეკე....ერთი თქვა და უღონოდ ჩაესვენა ალექსის მკლავებში.
********* **************** *****************
ხელში აყვანილი ნინუცათი აირბინა კიბეები,ყველა მას მიზდევდააა,მაგრამ როდესაც საძნებელშ შევიდა,ერთი თქვა ნაკაშიძემ.
-უნდა გამოვუცვალოოო,გარეთ გადით....ამასობაში ტელეფონიც მოიმარჯვა დაა დათოს დაურეკა.
-ალოო დათო ალექსი ვარ,ნაკაშიძე...სად ხარ?
-სახლშიი ალექს ხომ მშვიდობაა? შეშფოთება დაეტყო ხმაში დათოს.
-ნინო ცუდადაა,არ ვიცი რა ჭირს,ცხვირიდან სისხლი სდის და უგონოდაა,მოდი ჩვენთან რა...
-ახლავე,ეცადე ყინულიანი საფენები დაადო კეფის მიდამოებში და 15 წუთში მანდ ვარ.
-ალექსმაა,სველი ტანსაცმელი შემოაძარცვა გედენიძის სხეულს,მისი მაისური გადააცვა ნინოს და საწოლში ჩააწვინა. ერთიანად კანკალებდა ქალი,სისხლდენაც არ კლებულობდა.
დადამ მოკრძალებით მოაკაკუნა კარზე. შეიძლება.
-მოდი დადა,მოდი....ალექსი მკვდარივით იყოოო...
-ეს რა არი ძმაო,რა ჭირს?! დადამ ნინუცას რომ შეხედა სახეზე აღებეჭდა ტკივილი.
-გგონია,მე ვიციიი...მგონი სიცხეემაც აუწიააა! ხომ ვუთხარი სახლში დარჩითქოოო,ხომ ვევდრეე...რატომ არის ასე ჯიუტიიი,რატომ...მგონი სიცხიდან იწვის ძმაო...
-ალექსსს...მიყვარხარ,არ მიმატოვოოო....ალექს,ჩემო ალექს!....ერთი და იგივე ფრაზებს იმეორებდა მაღალი ტემპერატურის გამო ნინუცა.
-არასდროს,არასდროს არ მიგატოვებ! დაიხარა ერთი კუნცხალი ცრემლიც გადმოაგდოო ნაკაშიძემ და მისი არანაკლებ მდუღარე ტუჩები ქალისას შეახო.
************* ****************** ***************
-დათო რა ხდება ძმაოო? დერეფანში მბოლთისმცემელი ალექსი,მივარდა ოთახიდან გამოსულ ალექსს.
-არფერი,სისხლდენა შეუჩრე,სიცხის დამწევიც გავუკეთე,ალბად დილამდე დაუწევს,სიცხისგან უკვე ბოდავს. ასე სად გაცივდაა ოღონდაც?
-არ ვიცი...ადრეც შევამჩნიე მას ცხვირიდან ხშირად სდის დათო სისხლი რატომ?დათოს თავზარი დასცა ალექსის შეკითხვამ,მაგრამ პირობას ვერ გატეხდააა ურცხვად იცრუაა.
-კაპილარი აქვს დაზიანებული და მაგიტომ.მის სიჯიუტეს კარგად იცნობ და არ მკურნალობს.
-ოხ,მისმა სიჯიუტემ უნდა მომიღოს ბოლო მე!ამოიგმინა ნაკაშიძემ.
-5 დღეა არ მიძინნიაა და სადაცაა აქვე დავეცეე,აქ დავრჩები თუ ნებას მომცემ,რომ რამე ისეთი მოხდეს,ნინიას მივხედავ,მაინც მეშინია...მაგრამ ახლა რომ არ დავიძინო მოვკვდები...თვალების ბლეტით ამბობდა ამ ყოველივეს დათო და თან ამთქნარებდა.
-რა თქმაუნდა არც ვაპირებდი შენს გაშვებას,სასტუმრო ოთახამდე დადა მიგაცილებს.მაადლობა დათო.
-ის ჩემი დაა ნაკაშიძე ნუ გავიწყდება,რა მადლობა?! თუ რამე მაშინვე გამაღვიძე.
-კარგი ძმაო...
************* *********************** ******************* **************
ნინოსთან შევიდა ალექსი და მის წინ საწოლთან ჩაიჩოქა.
-როგორ შემაშინე,მეტჯერ ასე აღარ მოიქცე რაა...თითქოს გაიგოო და აგონიაში მყოფი მოჰყვა ისიც ბოდვას.
-ალექს არ მიმატოვოოო!
- ნინუცას მიუწვა,მისი ცელი ხელში აიღო და ტუჩები შეახო.
არასდროს გქონდეს იმის შიში რომ მე შენ ოდესმე მიგატოვებ,ოცნებითაც არ იოცნებო ამაზე... მე შემიძლია ვიქონიო შიში იმის რომ მიმატოვებ,ოდესმე ჩემგან წახვალ...კარს როცა შემოვაღებ შენი სურნელი არ დამხდება,შენს საოცარ თვალებს ვერ ვიხილავ და შენს ნატიფ ხელებს ვერ მოვეფერები! ახლა მთვრალი ვარ,ხო დავლიეეე,იმ განცდის გასაყუჩებლად რომ შესაძლოა დაგკარგოოო,ახლა მთვრალმა შემიძ₾ია ის გითხრა რასაც ფხიზელი ვერასდროს გეტყვი. მიყვარხარ ნინუც,მიყვარხარ ყველაზე და ყველაფერზე მეტად!შენი ფერები აქვს ჩემსს ცხოვრებას,უშენოდ ვერ ვიცოცხლებ უბრალოდ არ შემიძლია! ეს ყველაფერი ვიცი გტკენს ჩემო ცხოვრებავ,მაგრამ სხვაგვარად არ შემიძლიაა,მე შენ უნდა დაგიცვა საკუთარი სიცოცხლის ფასად! ეს ყველაფერი რომ შენ გაიგო უფრო გეტკინება მერწმუნე! მე ბედნიერი ვიქნები იმითაც რომ შენი გული სსცემდეს თუნდაც ჩემგან შორს! ჩემი შენდამი სიყვარული იმდენად ძლიერიაა,ჩემგან რომ წახვიდე და მიმატოვო მაინც მეყვარები სიკვდილამდე მეყვარები ჩემო სიყვარულო,გული მტკივა,რომ ისეთი იდეალური და სუფთა არ ვარ როგორიც გგონივარ! ბოლო ამოსუნთქვამდე მეყვარები და ვეცდები იპოვო შენი წილი ბედნიერება რომელიც დიდი ხანია დაიმსახურე,მიყვარხარ და მეყვარები მუდამ! ჩემი შენდამი სიყვარულიი მარადიულია და სიკვდილის შემდეგაც გაგრძელდება! ნელა დაიხარა და ტუჩები შეახო,ქალი მხურველე მაგრამ მაინც მთრთოლვარე ღვინისფერ ტუჩებს.
******************** ******************* ******************
დილით თვალები,რომ გავახილე მეგონა,მელანდებოდა,ჩემს გვერდით იყო ჩემი ოცნების მამაკაცი,მის მკერდზე მარდად მოვკალათებულიყავი,ჩემი ხელი ჩაბურჯღნული ჰქონდა მის დიდ ტორში,სითამამე მოვიკრიბე და ჩემი ყველაზე იდეალური და ნანატრი დილის უფრო გაფერადებას შევეცადე,ავიწიე და მის დიდ წითელ ტუჩებს შევახე ჩემი არანაკლებ დიდი ტუჩები,ვიგრენი როგორ ამყვა ისიც კოცნაში და თვალები ვჭყიტე,ტუჩებიც მოვტაცე .მისი ჭაობისფრად მოკაშკაშე თვალები შემომანათა და უფრო გავთბი.
-მაინც მიპოვე ხომ?
-მე შენ სულ გიპოვი! სულ! მითხრა და ხელზე მაკოცა.
-როგორ მიპოვე?
-მაგას რა აზრი აქვს,მთავარია რომ დროზე გიპოვე. როგორ ხარ? ისევ მაკოცა ხელზე და ტანში სასიამოვნო ჟრუანტელმა დამიარა.
-თითქოს მატარებელმა გადამიარაა....ვთქვი და თავი ისევ მის მკერდე მივადე.
-ცოტა ისევ გაქვს სიცხე,დათოს გავაღვიძებ და რამეს მოგცემს დამწევს.
-არ გინდა არ გააღვიძოოო....ჩემთან იყავი,შენ ხარ ჩემი წამალი. მაგრად მოვხვიე მხრებზე ხელი და მისი სურნელი შევისრუტე.
-შემაშინეე....სისხლიანი რომ დაგინახე კინაღამ მოვკვდი.შუბლზე შემახო ტუჩები და თმაში შემიცურა ხელი.
-დაივიწყე არ იფიქრო წარსულზე,ამ წამებით ვიცოცხლოთ,წამში ხომ ასი ბედნიერებაა თუ დაიჭერ....
-გინდა წამი დავიჭიროთ?
-მინდააა... ვთქვი და ტუჩებზე დავაკვდი,მიკვირდა რატომ მაძლევდა ამდენის უფლებას,ეტყობა მართლა გვარიანად შევაშნეე,ვფიქრობდი და თან მოწყურებული ვკოცნიდი.
************** ************* *********************
დათო გავაცილეთ და მეც ავდექი,შხაპი მივიღე და სარაფანი გადავიცვი,სახლში ცხელოდა თუ მე მცხელოდა არ ვიცი,ზემოდან ხალათი შემოვიცვი და დაბლა ჩავედი ალექსი მელოდა ქვევით უკვე.
-წუხელ სიცხემე მე მქონდა ქალბატონოო? ალექსმა ტანსაცმელზე მიმითითააა..
-ჰოოო...მცხელა,თანაც ხომ გაიგე დათომ რა თქვა,ისეირნეოო...
-ეგ კი გავიგე,მაგრამ სიშიშვლე რა შუაშა სეირნობასთან ვერაა....
-ვერც გაიგებ. მხარი ავუქციე და ნუკას მივესალმე.
-დილამშიდობისა,ნუკა...ჩაი დამისხი რა...
-ახლავე ქალბატონო ნინუცააა...
-ჩაი მოვსვი და ალექსის წინ დავჯექი,სკამზე,ნუკამ დაგვტოვა თუ არა და ალექსი მეცა მაშინვე.
-რა გაცვია ეს გოოოგოო?
-სარაფანა.უმალ ვუპასუხე.
-გინდა გამაგიჟო?
-რა არ მოგწონს.
-გიჩანს ყველაფერი ვერ ხედავ?
-არაფერი მაქვს მეტი და აბა რა ჩავიცვაა?! გავბუსე ტუჩები.
-შენ სახლში ხარ გამოკეტილი,მე სამსახურში თან დათომაც გვირჩია ეს და გინდა დღეს გავისირნოთ და თან რაღაცეები ვიყიდოთ? ისე მკითხა,უემოციოდ.
-რა თქმაუნდა,ოღონდ იცი სად ვისეირნოთ?
-სად?ინტერესიანი თვალები მომანათა.
-მცხეთაში,ჯვარზე ავიდეთ...
-ჩვენი გემოვნება ერთმანეთს ემთხვევა გედენიძის ქალო.მიდი გაემზადე...
-რა ჩავიცაა ნაკაშიძევ?
-ყველაფერი მაგ სარაფანის გარდა.
-უტაქტო! მივაძახე და მწარედ ვუჩქმიტე.
-ამ დილაუთენია რას მიმწარებ სიცოცხლეს გოგო!
ენა გამოუყე და მეორე სართულზე ავვარდი.
***************** ****************************************************************
-მგონი მთელი მოლი ვიყიდეთ....ამოვიხვნეშე და ალექს მივეყრდენი,როდესაც საბარგულში ტანსაცმლით სავსე პარკები ჩააწყოო.
-დაიღალეე?
-ცოტა...ყოყმანით ვუთხარი და მკლავზე მოვხვიე ხელი.
-გინდა სახლში წავიდეთ,ისევ სუსტად ხარ...მზრუნველი ტონით მითხრა. როგორ მიყვარდა მისი ეს ხმაა.
-არაა,გაგიჟდი,მე სეირნობა მინდააა ...
-დარწმუნებული ხარ? შენი ხელით თრევა არ მომიწიოს ისევ..
-მწარე! ისევ ვუჩქმიტე და მანქნის კარისკენ გავწიე.
- ფრჩხილები უნდა დაგაჭრა სახლში რომ მივალთ! გამწარებულმა ამოიბურტყუნა ალექსმა.
-ეცადე და „მიაუც“ იცის ჩემმა კლანჭებმა! და მიმიკურობა გავაკეთე კატის.
-გიცდიაა...
-მერწმუნე გამომივააა! გადავიხარხარე და გზას გავხედე.
******************** *****************8 *********************
-ეს ადგილი ჩემი სულის ხსნააა,თქვა და უკნიდან შემომაჭდო ხელები,როგორ მიყვარს აქაურობა შენ არ იცი,აქ ვარ მე და არა ის გამოგონილი პერსონაჟი რომლითაც ვთამაშობ.
-აქ ისეთი გარემოა შეუძლებელია სხვაგვარად რომ მოიქცე,ვუთხარი და მისკენ შევტრიალდი.
ნეტავ იცოდე როგორ მიყვარხარ,ალექს,შენი სუნთქვა მიყვარს..ოდნავ გაუპარსავ წვერზე ხელი ჩამოუსვი და,ოდნავ შევახე ტუჩები,მის ტუჩებს...მინდოდა ეკოცნა,რათა მეგრძნო რომ ეს კოცნა რამეს შეცვლიდა ჩვენში....მან მე თავ დავიწყებით მაკოცა და მივხვდი ეს რაღაც უფრო დიდისკენ მიმაქროლებდა ვიდრე უბრალო სიყვარულია.
-ასე როდის შეგიყვარდი ნინ? ორივე ხელით სახე დამიჭრა და ინტრესით ჩამაკვირდა თვალებში.
-მაშინ 18 წლისანი,რომ ვიყავით და სისხლს,რომ მიშრობდი...
-რა გავაკეთო რომ გადამიყვაროო? ცრემლ ჩამდგარი თვალებით მკითხა.
-არ მინდა რომ გადაგიყვაროო,მე შენ არასდროს გადაგიყვარებ! მტკიცედ ვუთხარი და ხელისგულზე ვაკოცე.
-რომ გითხრა რომ ის ალექსი,მოკვდა,ნარკომანი იყო,მკვლელიც გახდა და ბევრი სხვა ბინძური საქმეც გააკეთათქოოო?!
-მე ისეთ ალექსს ვიღებ როგორიც ხარ,მე მივვხვდი რომ ის კეთილი ალექსი მოკვდა და მისი ნაშთი ათასში ერთჯერ თუ გამოანათებს ხოლმე. ასი კაციც რომ მოგეკლა,მე მაინც მეყვარები ბოლო ამოსუნთქვამდე და სიკვდილის შემდეგაც.
-რა სულელი ხარ,ნინუც,რა სულელი! მითხრა და გულზე მიმიკრა ის,როგორც არასდროს.









ესეც დაპირებული მეოცე თავი.
ველი ბევრ კომენტარებს შოკოლადებო!



№1  offline მოდერი bibo

ვაიმეეეე ცუდდ ვარ გვეგირსა ცოტა სიტკბოოოო ცოტა სიყვარული მაგრამ ვგრძნობ ჩამიმწარებ შემდესში ამ ბედნიერებას რა.....საწაული ხარ საოცრება რაგაც სასწაული იყოოო აი უმაგრესი თავი მნდა ბედნიერები იყვნენნნ და შეაბერდნენ ერთმანეთს იმედიია კიდე არ დიტანჯებიან მურაბავ და მრწყვოოოო love ტორტის უდიდესო ნაჭეროოოოო ვგიჭდები მე შენზეე ჩიტოოო

 


№2  offline მოდერი tsn

ძლიივს.. რა თბილი თავი იყოო ♥♥♥

 


№3  offline წევრი natusia

ძაააააააან მაგარიიი იყოოო ასეე გააგრძელეე და აღარ აჩხუბოო რააა love

 


№4 სტუმარი nini

Srul gaugebrobashii chavvardiiii veraferi ver gavigee

 


№5 სტუმარი lanuka lanu

Dznlivs erti tbili tavi.dzn magari iyo es tavi.daviwvi amati siyvarulit.umagresi xar chemo shokolado.ase gaagrdzele da xshirad dade axali tavebi rom gagvaxaro.vgijdebi shenze da am istoriaze da veli gagrdzelebas male dade axali tavi ar daagviano gtxoooov

 


№6 სტუმარი darina

Ai aseti tkbili tavi jer ar yofila, ertad iseti sayvarlebi arian, imedia isev ar aureven dzlivs shekowiqebul urtiertobas, aleqs ver vugeb iseti suleluri argumentebi moaqvs, am shemtxvevashi sustia sakutari bednierebistvis rom ar ibrdzvis, dadaze vgijdebi ra magari vinmea erti eg eubneba am sulels simartles magram virze, rom shejdeba, es tavi momewona yvelaze metad.

 


№7 სტუმარი maria

შენ და თუკას უეჭველი ამ ორი წყვილის ამბავი სხვადასხვა ადამიანმა გადმოგცათ ან კიდევ შენ გოგოს იცნობ,თუკა ბიჭს ან პირიქით:))))). აფსოლუტურაფ ყველაფერი იგივეა. დაჟრ ამ თავშიც, გეგამაც ასე "გაუჭედა" მოკლეზე და დასცინა. წინა თავში, ხომ თუკას ისტორიის კოპირება მეგონა, ოღონდ ალექსმა ივაჟკაცა და საქმე ბოლომდე მიიყვანა. თუკას ისტორიაში ასე არ იყო:))))).
ის რომ ამ სიტზე ყველა ისტორია ერთმანეთს ჰგავს, არ ნიშნავს რომ ადამიანმა შუბლის ძარღვი გაიწყვიტო. გადახედე აბა სხვა ისტორიებსაც,თითქოს ყველა მართლა ჰგავს ერთმანეთს, მაგრამ ასე აშკარად?! კაი საკუთარ თავს არ სცემ პატივს, ძველ მკითხველს მაინც ეცი პატივი. ეს ისტორია გადაღეჭილი მაქვს მეც და ბევრ სხვასაც თავის დროზე. მაგრამ...ვკითხულობ შენს კომენტარებს და არა,მაინც დასაწყისში რაც ვთქვი იმ აზრამდე მოვდივარ:)))))).

 


№8 სტუმარი Teo...

Dzlivs exirsad sitbo ertmanetis mimart.kargi gogo xar ..male dadevi ra axali tavi.

 


№9 სტუმარი annastacia

maria
შენ და თუკას უეჭველი ამ ორი წყვილის ამბავი სხვადასხვა ადამიანმა გადმოგცათ ან კიდევ შენ გოგოს იცნობ,თუკა ბიჭს ან პირიქით:))))). აფსოლუტურაფ ყველაფერი იგივეა. დაჟრ ამ თავშიც, გეგამაც ასე "გაუჭედა" მოკლეზე და დასცინა. წინა თავში, ხომ თუკას ისტორიის კოპირება მეგონა, ოღონდ ალექსმა ივაჟკაცა და საქმე ბოლომდე მიიყვანა. თუკას ისტორიაში ასე არ იყო:))))).
ის რომ ამ სიტზე ყველა ისტორია ერთმანეთს ჰგავს, არ ნიშნავს რომ ადამიანმა შუბლის ძარღვი გაიწყვიტო. გადახედე აბა სხვა ისტორიებსაც,თითქოს ყველა მართლა ჰგავს ერთმანეთს, მაგრამ ასე აშკარად?! კაი საკუთარ თავს არ სცემ პატივს, ძველ მკითხველს მაინც ეცი პატივი. ეს ისტორია გადაღეჭილი მაქვს მეც და ბევრ სხვასაც თავის დროზე. მაგრამ...ვკითხულობ შენს კომენტარებს და არა,მაინც დასაწყისში რაც ვთქვი იმ აზრამდე მოვდივარ:)))))).


dzalian gtxovt im istoriis saxeli mitxarit ra, sastikad mainteresebs, gtxovt gtxovt gtxovt)))

 


№10 სტუმარი ele ^^

ვაიმეე ტკბილოოო <3 ესრაკარგი იყოო.. გვეღირსა ერთი თბილი თავიი ^^

 


№11 სტუმარი maria

annastacia
maria
შენ და თუკას უეჭველი ამ ორი წყვილის ამბავი სხვადასხვა ადამიანმა გადმოგცათ ან კიდევ შენ გოგოს იცნობ,თუკა ბიჭს ან პირიქით:))))). აფსოლუტურაფ ყველაფერი იგივეა. დაჟრ ამ თავშიც, გეგამაც ასე "გაუჭედა" მოკლეზე და დასცინა. წინა თავში, ხომ თუკას ისტორიის კოპირება მეგონა, ოღონდ ალექსმა ივაჟკაცა და საქმე ბოლომდე მიიყვანა. თუკას ისტორიაში ასე არ იყო:))))).
ის რომ ამ სიტზე ყველა ისტორია ერთმანეთს ჰგავს, არ ნიშნავს რომ ადამიანმა შუბლის ძარღვი გაიწყვიტო. გადახედე აბა სხვა ისტორიებსაც,თითქოს ყველა მართლა ჰგავს ერთმანეთს, მაგრამ ასე აშკარად?! კაი საკუთარ თავს არ სცემ პატივს, ძველ მკითხველს მაინც ეცი პატივი. ეს ისტორია გადაღეჭილი მაქვს მეც და ბევრ სხვასაც თავის დროზე. მაგრამ...ვკითხულობ შენს კომენტარებს და არა,მაინც დასაწყისში რაც ვთქვი იმ აზრამდე მოვდივარ:)))))).


dzalian gtxovt im istoriis saxeli mitxarit ra, sastikad mainteresebs, gtxovt gtxovt gtxovt)))


შენი არასდროს გავხდები ჰქვია ისტორიას, მაგრამ საიტზე წაშლილია. რახან პერიოდულად იშლება ისტორიები. ამიტომ ავტორს მისწერე და გამოგიგზავნის და მიხვდები, რომ ეს ორი ავტორი ერთ რეალობას აღწერენ:)))).

 


№12 სტუმარი annastacia

maria
annastacia
maria
შენ და თუკას უეჭველი ამ ორი წყვილის ამბავი სხვადასხვა ადამიანმა გადმოგცათ ან კიდევ შენ გოგოს იცნობ,თუკა ბიჭს ან პირიქით:))))). აფსოლუტურაფ ყველაფერი იგივეა. დაჟრ ამ თავშიც, გეგამაც ასე "გაუჭედა" მოკლეზე და დასცინა. წინა თავში, ხომ თუკას ისტორიის კოპირება მეგონა, ოღონდ ალექსმა ივაჟკაცა და საქმე ბოლომდე მიიყვანა. თუკას ისტორიაში ასე არ იყო:))))).
ის რომ ამ სიტზე ყველა ისტორია ერთმანეთს ჰგავს, არ ნიშნავს რომ ადამიანმა შუბლის ძარღვი გაიწყვიტო. გადახედე აბა სხვა ისტორიებსაც,თითქოს ყველა მართლა ჰგავს ერთმანეთს, მაგრამ ასე აშკარად?! კაი საკუთარ თავს არ სცემ პატივს, ძველ მკითხველს მაინც ეცი პატივი. ეს ისტორია გადაღეჭილი მაქვს მეც და ბევრ სხვასაც თავის დროზე. მაგრამ...ვკითხულობ შენს კომენტარებს და არა,მაინც დასაწყისში რაც ვთქვი იმ აზრამდე მოვდივარ:)))))).


dzalian gtxovt im istoriis saxeli mitxarit ra, sastikad mainteresebs, gtxovt gtxovt gtxovt)))


შენი არასდროს გავხდები ჰქვია ისტორიას, მაგრამ საიტზე წაშლილია. რახან პერიოდულად იშლება ისტორიები. ამიტომ ავტორს მისწერე და გამოგიგზავნის და მიხვდები, რომ ეს ორი ავტორი ერთ რეალობას აღწერენ:)))).


didi Madloba!!!

 


№13 სტუმარი maria

აჰა, დაიდო საიტზეც ამ ისტორიის თავდაპირველი ვერსია: "შენი არასოდეს გავხდები". და მიხვდება სხვა მკითხველიც, რომ არავინ არავის ტყუილად არაფერს არ აბრალებს!!!

 


№14  offline მოდერი aleqsandra

Aranair komentars ar gavaketeb am temaze,vinaodan adre ukve gavaketee da es savsebit sakmarisiaaa!!!
Es radikalurad gansxvavebulia da amas male ixilavt tqven tvitonac.

 


№15 სტუმარი maria

რა მნიშვნელობა აქვს შენი ფანტაზიიდან გამომდინარე რას როგორ განავითარებ აწი:))))). ფაქტია აქამდე, უამრავი ფაქტი და დიალოგებიც კი დაემთხვა სხვა ისტორიიდან!

 


№16  offline წევრი varduka

სათაურიც მსგავსი.შინაარსიც.გვარიც...მოკლედ ოდნავ შეცვლილი გაქვს თუკას ისტორიისგაან.და ძალიან გთხოვ თვალებში ნაცარს ნუ გვაყრი და ნუ გვაბოლეებ რაა.ამსგავსებ იმას ნუღა უარყოფ რაც ფაქტია.უუფფ!!

 


№17  offline წევრი super

Dzaan magari iko.shemdegi tavi male dade

 


№18 სტუმარი lile

Zogadad ishviata vwer komentarebs,magram axla gadavwyvite chemi piradi azri ara piradshi mivwero istoriis avtors aramed gavasajarovo da tqvenc gagiziarot.
Zogadad am saitze axal avtorebs ver itant! Zvelebi atas nairi xrikebit cdilobt chamoicilot axali warmatebuli avtori.
Zvelebs tqveni mafia gaqvt aq da.is mafiac mere mushaobs tqvenive bizgit axlis chazitvaze!
Sxvisi naxvebi da warmateba ratom unda gshurdes adamians ver vxvdebi?!
Tamara,anastasia akhalkacic da sxva nevric am yovelives msxverplni gaxdnen chvenda samwuxarod 4love.ge-s momxmarebelnoo da amazec dafiqrdit ;-)
rac sheexeba istorias,isic vici da amasac vkitxulob didi interesit axla. Gvari ertia kibatono magram mere ra es akrzalulia?! Ara!
Satauris shinaars tu daakvirdebit gansxvavebulia! Gaiazret mainc!
Wyvilis istoria gansxvavebulad daiwyo da msgavsad vitardeba,magram 99% am saitze istoriebi asea,magram iq ar yoft xolme kudebs!
Sul sxvadasxva miniaturuli movlenebia ganvitarebuli ragac elementaruli faqtebia msgavsi da atexet ambebi,sinamdvileshi ki sul sxva ram xdeba! ;-)
Erti ertshi araa es ori istoria msgavsi da tyuilad nu panikdebit da am gogosac nu izuliebt! Adrec msgavsi shturmi,ha adre ragac ragaceebi ise iyo magram axla xma agar gaqvt gasagebi da gachumdit! Am gpgos sheeshvit da aketet yvelam tqven-yqveni saqme! Erti mkitxvelic ki ar gyavt amitom ufro naklebi mizezebi gaqvt aseti cudi qcevebis suyvelas zvel avtorebsac da am axalsac!
Ar mogwont ar waikitxot,tavi sheikavet xalxis brbod qcevidan! Erti-ertshi mtliani tavi tu iqnena mashin gaiget xma da lanzget ertmaneti!
Am gogosac sheeshvit da sxva axlebsac!
Naxvebis gamo da ragac elementaruli faqtebis damtxvevis gamo nu iqcevit ase da nu mdabldebit zvelic da axali avtorebic! ;-)
Marad tqveni ertguli mkitxveli Milana ;-) :-*

 


№19  offline წევრი natusia

აუუ რატოო აღარ დებ შემდეგ თავს ?

 


№20  offline წევრი Maki

Ici ras getyvi aleqsandra nu aqcev ra yuradgebas nuravis. Tviton moekitxebat. Borot adamians ra dalevs am qveyanaze . Ubralod magari gogo xar da warmatebebs gisurveb . Gaagrdzele es istoria da visac ar mowons gavides ra shemiwuxda guli tqveni utaqto komentarebisgan . Cota tavshekavebuloba ar gawyendat . Ro laparakobt rasac gindat da gachumeba ro ar gewyobadt. Magarixar da tu male dadeb ufro magari iqnebi ..

Me shen gicnob da kargi gogo xar . Amattvis ogond ragac iseti moxdes ro mere tlikini daiwyon amis meti arafeli undat. Ra uazro xalxia ra ! Didi ambavi exa ragaceebi tu daedra. Xalxno cota xo unda gamoswordet... eseti bogma xalxi ratoxart erti vinmem nemsi ro mogadot gaskdebit albat . Magram sanam eg moxdeba me mogklavt yvela kudabzika xalxs ra martla kudabziketi gamimartet aq. :@ :@

 


№21 სტუმარი სტუმარი ანა

ასე მგონია რომ ალექსანდრემ მოკლა ნინოს მამა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent