შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

თაღლითი და მატყუარა 7


7-03-2016, 18:50
ავტორი teddy))
ნანახია 3 295

-სირცხვილი, ხომ არ არის თითქმის ყოველდღე რომ დავდივარ პროფილაკტიკაში?! რა სირცხვილია, მანქანა ჭუჭყიანდება და შენ გასარეცხად მიდიხარ. თან ყოველდღე ხომ არ დადიხარ?!-ჩემს თავს ველაპარაკები და თან აბაზანიდან ხალათით გამოვდივარ. კარადის კარებს ვაღებ და ლურჯ კაბას ვიღებ. ტანზე ვირგებ და შავი ფანქრით თვალებს სადად ვიღებავ.
-ასეც ასე მზად ვარ!-ჩავილაპარაკე და სადარბაზოში გავდივარ. მანქანის კარს ვაღებ და გაურკვეველ სიმღერას ვღიღინებ. დღეს, რაღაც უჩვეულოდ კარგ ხასიათზე ვარ! სამსახურის წინ ვაჩერებ მანქანას და შენობაში შევდივარ:
-როგორ ხართ, გოგოებო?-ვეკითხები და ჩანთას დივანზე ვდებ.
-დია, ხვალ შეგიძლია წავხიდე შენს მეგობრებთან!-მეუბნება ქალბატონი თამუნა.
-სამსახურიდან მიშვებთ?-უკმაყოფილოდ წარმოვთქვი.
-არა, რას ამბობ! შვებულებას გაძლევ ერთ კვირიანს!-მეუბნება ღიმილით.
-მართლა? ძალიან გამახარეთ!-ვამბობ სიხარულით!-ძალიან დიდი მადლობა!
-კარგი მუშაობის, შემდეგ დაიმსახურე!-მეუბნება და ხელით მანიშნებს, რომ საქმეს მივხედო.

***
პროფილაკტიკაში მივდივარ, ავტომობილის გასარეცხად. ოღონდ ახლა მართლა სჭირდება! ხვალ ყაზბეგში მივდივარ და ჩემი მანქანა უნდა გავაკრიალო!
-მოვიდა, მის მატყუარა!-შესვლისას მესალმება დადა. თუ ამას მოსალმება ქვია!
-მისტერ თაღლითო, თქვენც აქ ხართ?-ვითომდა უკმაყოფილოდ ვიძახი, მაგრამ გულს მაინც უხარია მისი ირონიულობა.
-როგორც ხედავ!-ხელებს შლის. კაფეში თითქოს ცოტა დათბა და ახლა აქ ისევ ისეთია, როგორიც თავიდანვე.
-გამარჯობა, შვილო!-შემოდის ბატონი რეზო.
-როგორ ხართ?-ვეკითხები მე.
-გმადლობ, შენ როგორ ხარ?-მპასუხობს ის.
-კარგად! მანქანის გარეცხვა მინდა, თუ შეიძლება!-ვეუბნები ღიმილით.
-ახლავე, ჩემო გოგო!-მპასუხობს ბატონი რეზო და გადის. ჩემი მობილურის სიმღერა მესმის და მეც ჩანთაში ვძვრები მობილურის საძებნელად. ხელში ვიღებ და ყურთან მიმაქვს:
-ხო, ლელა!
-როგორ ხარ?-მეკითხება ჩემი მეგობარი.
-თაღლითების ღელში, როგორ ვიქნები?!-ვამბობ და თითი ხმამაღალ საუბარზე მეჭირება.
-რაა? მის გევრდით ხარ?-იწყებს ლაპარაკს მე კი ვცდილობ, როგორმე გავაჩუმო.
-ლელა, ესმის! ლელა, გაჩუმდი!-თუმცა ამაოდ.
-რამე ახალი თუ მოხდება მითხარი! იმდღეს გაკოცა, მომავალში სი...-ახლაღა მოვდივარ გონს, რომ ჩემი შემთხვევით ჩართული ხმამაღალზე საუბარი გამოვრთო. სირცხვილისგან მცხელა, სავარაუდოდ ლოყები ამიწითლდა.
-ლელა, მერე დაგირეკავ!-ვეუბნები და მობილურს ვთიშავ. გამბედაობას ვიკრებ და დადასკენ ვიხედები. ირონული მზერით მიყურებს.
-წინადადებას, რომ დაასრულებს მერე მომიყევი რას იტყვის, იქნებ მეც მომინდეს იმის გაკეთება!-ამბობს ის. ლელას სიყვარული უნდა ეთქვა...
-შენზე არ უთქვამს!-ვცრუობ მე.
-არა? კარგი! მეცოდები ამდენი თაღლითის გარშემო, რომ იმყოფები.-სახიდან არ იშორებს ირონიულ მზერას.
-შენ ნუ ნერვიულობ!-ჩავილაპარაკე.
-ნერვიულობა ადამიანზე ცუდათ ისახება!-ამბობს ის.
-ხოდა მითუმეტეს...-ვეუბნები მას. ნეტავ ახლა გავქრე და მასთან არ ვიყო. მრცხვენია!
-მოვრჩი!-ღიმილით შემოდის ბატონი რეზო.
-გმადლობ!-ვეუბნები და დადას ვუბღვერ.-ნახვამდის!-ვემშვიდობები და ჩემს სუფთა მანქანაში ვჯდები.
-რა სულელი ხარ, დია! მობილურს ხელი, როგორ დაგეჭირა?! თან მის თანდასწრებით! ახლა ეგონება, რომ მასზე ვგიჟდები! ასეცაა, მაგრამ...-გაბრაზებული ვძრავ მანქანას.
ხვალ ყაზბეგში მივდივარ. მომენატრება დადა და მისი ირონიული სახე! ნუ ლაპარაკობ სისულელეებს! ფანჯრიდან ვიყურები და სავაჭრო ცენტრთან ვაჩერებ. ხვალისთვის რაღაცეებს ვიყიდი. ავტომობილიდან გადმოვდივარ და ვკეტავ. შენობისკენ მივემართები და პროდუქტების სექციისკენ მივდივარ. ზეთისხილის ვადას ვამოწმებ, როდესაც გვერდიდან ხმა მესმის:
-შენ მაიკოს მეგობარი ხარ, ხომ?-გვერდზე ვიხედები და დადას თანამშრომელს და მაიკოს მეზობელს ვხედავ ანუ გვანცას.
-როგორ ხარ?-ვეკითხები ღიმილით.
-რავიცი, ვარ რა!-ამბობს ისიც.-შენ როგორ ხარ?
-გმადლობ, კარგად!-ვეუბნები მეც.
-უკვე ვიყიდე რაღაცეები და ფული სულ შემომეხარჯა და შეგიძლია სახლამდე მიმიყვანო?!-მეუბნება პირდაპირ. დადაც ისეთივე უზრდელია და თანამშრომლებიც თუ ასეთი ყავდა, არ ვიცოდი! თაღლითს რაღას ვერჩი?! ჩემი გონობაც კი ჩემს წინააღმდეგაა. ერთს ვამბობ, შემდეგ მეორეს! რა თქმა უნდა დადას სასიკეთოდ.
-კარგი მიგიყვან, ოღონდ ჯერ რაღაცეები უნდა ვიყიდო.
-კარგი!-მთანხმდება ისიც და კალათში ზეთისხილს ვდებ. ცოტახანში პარკებით დატვირთული გამოვდივარ მაღაზიიდან და საბარგულში ვდებ.
-სად ცხოვრობ?-ვეკითხები მანქანაში ჩაჯდომისას.
-საბურთალოზე!-ამბობს ის. ცოტა გრძელი გზა მაქვს გასავლელი, მაგრამ არაუშავს! ალბათ მართლა შემოეხარჯა ფული!
-კარგი, წავიდეთ!-ავტომობილს ვქოქავ და ტრასაზე გამყავს.
-დადას იცნობ, ხო? წვეულებაზე დაგინახეთ, რომ ლაპარაკობდით!-მეკითხება გვანცა.
-კი, ვიცნობ!-მოკლედ ვუჭრი.
-საიდან?-არ აჩერებს ენას.
-უბრალოდ ნაცნობები ვართ!-ვეუბნები მას.
-ცოტა უყურადღებო ბიჭია და პირდაპირი!-ამბობს თავისი წვრილი ხმით.
-რატომ?-მაინტერესებს და მეღიმება ისე, რომ გვანცამ არ დამინახოს.
-იმდღეს ვეკითხები, რომელი კაბა ჯობს თქო, გუშინ რომ მეცვა თუ დღეს რომ მაცვია თქო და იცი რა პასუხი გამცა?!-აღშფოთებით იძახის.
-რა პასუხი გაგცა?-ვითომდა ძალიან მაინტერესებს. ვცდილობ, როგორმე სიცილი შევიკავო.
-არ მახსოვსო! და პირდაპირ მაჯახა, რომ მხოლოდ ლამაზებს ვუყურებთო!-იძახის და ვცდილობ ხმამაღლა არ გადავიხარხარო. ასეთი სულელი გოგოები, რატომ არიან?!
-რას ამბობ!-თითქოს და გულის ტკივილით ვამბობ.
-ლამაზი ხო ვარ?-მეკითხება ის. ნეტავ მალე მივიდეთ საბურთალოზე!
-კი, ხარ!-ცუდი გარეგნობის მართლა არ არის. ქერა თმა, ეტყობა რომ შეღებილი აქვს. ყავისფერი თვალები და დიდი ტუჩები. არც ტანი აქვს ცუდი.
-ვიცი და ის საპირისპიროდ ფიქრობს!-წუწუნებს გვანცა.-იცი, ადრე მომწონდა, მაგრამ ახლა იმდენად აღარ! თუ მას არ მოვწონვარ, მე რატომ უნდა მომწონდეს?!-ამბობს ის და თმას უკან იყრის. ვიეჭვიანო? არა, არა! ამაზე ვერ ვიეჭვიანებ! სულელი!
-მოვედით!-ვამბობ მე.
-გმადლოობ!-წელავს სიტყვას.
-არაფრის!-ვპასუხობ და მანქანიდან გადადის. უკანა სავარძლებიდან, თავის ნივთებს იღებს და კაბის სწორებით მიდის სახლისკენ.

***
სადარბაზოში შევდივარ და მანანა დეიდას კარებზე ვაკაკუნებ. რამდენიმე წამში ფეხის ხმა მესმის და კარებს აღებს:
-როგორ ხარ, მანანა დეიდა?-ვეკითხები მას.
-რავიცი დაღლილი, ახლა მოვედი სამსახურიდან! შენ როგორ ხარ? შემოდი!-გვერდზე იწევა ის.
-არა არ მოგაცდენთ! ხვალ ყაზბეგში მივდივარ და არ წამოხვალთ?-ვეკითხები მას.
-მართლა? რა კარგია! სამსახურში გადავრეკავ და ვეტყვი, რომ გამანთავისუფლონ!-გახარებული იძახის ის.-რამდენი ხნით?
-ერთი კვირით!-ვეუბნები მას.
-კარგი, დავრეკავ და ხვალისთვის მოვემზადები!-ამბობს მანანა დეიდა.
-კარგით, მეც წავალ!-ვამბობ და კიბეებზე ავდივარ.
***
დაწოლისას ლელას ვურეკავ და ისიც მალევე იღებს:
-დია, ბოდიში რა! მერე მივხვდი, რომ შენთან ერთად იყო!-იძახის დამწუხრებული.
-კარგი, კარგი არაუშავს!-ვამბობ მე. რა ვქნა ლელა და ნინა ის ადამიანები არიან, რომლებისაგან შეიძლება რაღაც მეწყინოს, მაგრამ მალევე მავიწყდება. ეს ხომ საერთოდ ასეა, საყვარელი ადამიანების მიმართებაში.
-ხვალ მოვდივართ, მე და მანანა დეიდა!-ვეუბნები გახარებული მას.
-რა? მართლა? როგორ მიხარია!-იძახის სიხაულით.
-კარგი გაჩუმდი, ბავშვს შეაშინებ!-ვიცინი მე.
-რა კარგია!-კიდევ ერთხელ იძახის.
-კარგი, ხვალ დილით მოვდივართ და უნდა დავიძინო! მობილურს ვთიშავ და თვალებს ვხუჭავ. წარმოდგენაში კი დადა მყავს.
თაღლითი და მატყუარა 7

--------------------------------------------------------

ძალაინ მახარებთ და მინდა ყველას ვინც კითხულობს, მაფასებს, ყევლას ძალიან დიდი მადლობა გადაგიხადოთ! ველი შეფასებებს, ძალიან სასიამოვნო პროცესია, როდესაც შეფასებებს ნახულობ! სურათზე დიაა გამოსახული! იმედია მოგეწონებათ! გმადლობთ!



№1  offline წევრი mimimimo

ტაკ ტაკ.. რა საყვარელი ყოფილა ჩვენი დია..
ყოჩაღ! ძალიან მომეწონა, მაგრამ დიას წასვლა სვანეთში..
ჰმ.. დადა მომენნატრება.. no wink

რაღაცეები - არასწორია, რაღაც-რაღაცები - სწორია.
კარგია, პაწუკ, ხვალ გელოდები! love

 


№2  offline წევრი teddy))

mimimimo
ტაკ ტაკ.. რა საყვარელი ყოფილა ჩვენი დია..
ყოჩაღ! ძალიან მომეწონა, მაგრამ დიას წასვლა სვანეთში..
ჰმ.. დადა მომენნატრება.. no wink

რაღაცეები - არასწორია, რაღაც-რაღაცები - სწორია.
კარგია, პაწუკ, ხვალ გელოდები! love

dzalian didi madloobaa :* dadac gamochndeba xolme :D svaneti? Yazbegi davwere tu araswori maqvs?! :*

 


№3  offline წევრი მარიამ18

აუ ძალიან კარგიაა,დია და დადა რა საყვარლები არიან :დდდ ველოდები შემდეეგს <3

 


№4  offline მოდერი sopiko

ლელაჩკა უფრო მეტად შემიყვარდაა ♥ ვგიჟდებიო, დადაზე ვგიჟდებიო, მე კიდევ შენზე ვგიჟდები, დია რომ გააგიჟე... ვოტ ტაკ!
დიაკო მომეწონაა ♥

 


№5  offline წევრი mimimimo

teddy))
mimimimo
ტაკ ტაკ.. რა საყვარელი ყოფილა ჩვენი დია..
ყოჩაღ! ძალიან მომეწონა, მაგრამ დიას წასვლა სვანეთში..
ჰმ.. დადა მომენნატრება.. no wink

რაღაცეები - არასწორია, რაღაც-რაღაცები - სწორია.
კარგია, პაწუკ, ხვალ გელოდები! love

dzalian didi madloobaa :* dadac gamochndeba xolme :D svaneti? Yazbegi davwere tu araswori maqvs?! :*

უი, ჰო ყაზბეგი wink მეშემეშალა, მაპატიე.. feel wink

 


№6  offline წევრი teddy))

მარიამ18
აუ ძალიან კარგიაა,დია და დადა რა საყვარლები არიან :დდდ ველოდები შემდეეგს <3

dzalian didi madloba, mariam! Usayvarlesi nervebis chiebi :D <3

sopiko
ლელაჩკა უფრო მეტად შემიყვარდაა ♥ ვგიჟდებიო, დადაზე ვგიჟდებიო, მე კიდევ შენზე ვგიჟდები, დია რომ გააგიჟე... ვოტ ტაკ!
დიაკო მომეწონაა ♥

gmaadlooob, sayvarelooo! Mec vgijdebi shenze, lelaze , dadaze, diaze, baton rezoze, manana deidaze uuux ra mostvliis :D gmadloooob :* dzalian didii madlobaa <3

mimimimo
teddy))
mimimimo
ტაკ ტაკ.. რა საყვარელი ყოფილა ჩვენი დია..
ყოჩაღ! ძალიან მომეწონა, მაგრამ დიას წასვლა სვანეთში..
ჰმ.. დადა მომენნატრება.. no wink

რაღაცეები - არასწორია, რაღაც-რაღაცები - სწორია.
კარგია, პაწუკ, ხვალ გელოდები! love

dzalian didi madloobaa :* dadac gamochndeba xolme :D svaneti? Yazbegi davwere tu araswori maqvs?! :*

უი, ჰო ყაზბეგი wink მეშემეშალა, მაპატიე.. feel wink

araishavs risi bodishii :D <3 esenic chemi istoriidan shemoviyvane ,,mtebs iqit siyvarulia!'' :* :* :*

 


№7  offline წევრი natia-natia

Vov ai dz lamazia isroria kids dz momwons

 


№8  offline წევრი teddy))

natia-natia
Vov ai dz lamazia isroria kids dz momwons

dzalian didi madloba, chemo kargoo! <3 :* :*

 


№9 სტუმარი Black

Chemi teddyko miyvarxar! kargi tavia dzalian<3

 


№10  offline მოდერი bibo

ჩემი თედუნია საკეთესო ხარრ ჩიტო ტკბილო მურბავ და მარწვოოოოოვაპრენ მე შენზე საოცრებავვვ ტორტის დიდზე დიდო ნაჭეროოოო

 


№11  offline წევრი teddy))

Black
Chemi teddyko miyvarxar! kargi tavia dzalian<3

meec miyvarxaar! <3 ugrmesi madlooba! :* :* :*

 


№12 სტუმარი happy

ძალიან კარგიაააა ძალიან გთხოვ მალე დადე ახალი თავიი
მომეწონა ბოლო დონემდე მაგარი ხარ

 


№13  offline წევრი teddy))

happy
ძალიან კარგიაააა ძალიან გთხოვ მალე დადე ახალი თავიი
მომეწონა ბოლო დონემდე მაგარი ხარ

ძალიან, ძალიან დიდი მადლობა! ახლა ვდებ! love

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent