შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ის... ნაწილი 8


14-03-2016, 23:21
ავტორი amordzali
ნანახია 1 967

მზის სხივებმა მომანათა და გამეღვიძა , ნახევრად მოჭუტული თვალებით საათს დავხედე 12 სრულდება,ამდენ ხანს დიდი ხანია არ მძინებია, ღამის კადრები ამოტივტივდა და სიზმარი მეგონებოდა ,რომ არა იატაკზე ჭიქის ნამსხვრევები. უცნაურია მაგრამ რაღაც შიშის შეგრძნება არ მაქვს მგონი კმაყოფილი ვჩანვარ, იქნებ ეს მე მეჩვენება მარტო და ჩემი წარმოსახვაა, მაგრამ არაა არაა ბევრი უცნაური ფაქტია რაც ამ მოსაზრებას უარყოფს.უკვე აღარ ვიცი რა ვიფიქრო გოგონების ზარები იყო შემოსული გადავრეკე და ვუთხარი რომ სიმშვიდე იყო საძილე აბები დავლიე და მეძინა, მოვატყუე და ფანჯარა გამოვაღე.
რა კარგია ოდნავ გრილი ჰაერი, უშაქქრო ყავის შეგრილებული ყლუპები სიამოვნებით მოვსვი თვალები დავხუჭე.ჰაერზე გასვლა არ მაწყენდა ეზოში მანქანის კარს ვაღებდი როდესაც მხარზე ხელის შეგრძნება ვიგრძენი და ძალიან შეშინებული შევხტი,გაფითრებულს კოკა შემრჩა.
-ემილი
-უკომენტაროდ მივბრუნდი და მანქანის კარი გავაღე
-ემილი გთხოვ, მითხრა და ხელი მომკიდა მკლავზე
-მის შეხებაც კი ტვინში მასხავდა სიბრაზე უხეშად ვკარი ხელი და კარები ცხვირწინ მოვუჯახუნე,მუსიკას ბოლომდე ავუწიე და არ მემსოდა რას მეუბნებოდა გასაღები მოვარგე და მანქანა სწრაფად მოვწყვიტე ადგილიდან.
მუსიკის ჰანგები ირეოდა მანქანაში,გოგონებს გავუარე დღე მათთან ერთად გავატარე საღამოს დამითანხმეს კლუბში წავსულიყავით,სახლში გავივლი მოვწესრიგდები და შენთან ვარ 10 ზე ვუთხარი ტასის და ვაკოცე ,
ძალიან მშვიდად და კმაყოფილი ვარ დღეს და რაც მთავარია არ მეშინია, მანქანაში სიმღერებს ბოლო ხმაზე ვყვები,სიამოვნებით ვათვალიერებ ოდნავ შებნელებულ ქუჩებს,და აი აინთო მწვანე და სიჩქარეს ვუმატებ,გვერდით სავარძელზე მობ დევს ხმა არ მესმის ვხედავ როგორ ირეკება დავხედე კოკა რეკავს არ დაე რეკოს გავიფიქრე და მუსიკას ხმა კიდევ ავუწიე,და აი სარკეში ისევ ის ის მზერა ისეთია სხეული გამეყინა შევხტი და მოულოდნელად საჭე ვეღარ დავიმორჩილე,სავალი გზის ნაწილიდან გადავედი და ვცადე ბორდიულს ავარიდო მაგრამ მახსოვ მხოლოდ ის რომ დარტყმა იმდენად ძლიერი იყო მხოლოდ ატომობილი რამდენიმე ბრუნის მახსოვს....
კარგად ხარ? კითხვა მესმის ვერ ვხედავ, ხელზე შეხება ვიგრძენი თვალები გავახილე,თეთრხალათიანი მადგას თავზე,
გადარჩენილი ხარ სასწაულად მითხრა და გამიღიმა, მანქანან რამდენიმე ბრუნი გააკეთა და თავდაყირა გაჩერდა,ასე სწრაფად მიმდინარე რაზე ფიქრობდი? საყვედურნარევი ხმით მკითხა
-ის ის ამოვილუღლუღე
-რამეს მეუბნები მითრა და მომაჩერდა
რამდენიმე საათის შემდეგ უკეთ ვიყავი პოლიციამ დამკითხა და პალატა დატოვა
შეშინებული ჩემი მეგობრები აცრემლებულები მომჩერებოდნენ და მეფერებოდნენ, კოკა მიმღებში იყო და მე მისი ნახვა არ ვისურვე.
პოლიციამ ჩემი მონაყოლი სისულელედ მიიჩნია, თავი ძაან დაარტყი ალბად გაიფიქრებდა უეჭველი, არც ექიმებს ეგონათ სიმართლე,ჩემი გაწერა არ მოახდინეს და დამპირდნენ მეორე დღეს გაგწერთო,პალატაში მარტო დარჩენილი ვცდილობდი ექთანი დამეყოლიებინა,და სიგარეტი მოეტანა
-არ შეილება გოგონა აქ მოწევა, ტან უნდა იწვე და ვერ ადგები
-ძალიან გთოვ კარგად ვარ გავალ ცოტახანს ვეხვეწებოდი
-არა მკაცრად მომიჭრა, დაისვენე მითხრა და კარი გაიხურა
ბოლო შემოწმების მერე ტკბილი ძილი მისურვა და გავიდა,ცოტა ლოდინის მერე წამოვდექი და პალატიდან გამოვედი,დერეფნის ბოლოს არავინ ჩანდა უხმაუროდ გავიარე და კიბეზე დავეშვი,მობილურს დასცქეროდა დაცვა უხმდ მივუახლოვდი
-უკაცრავად სიგარეტს ეწევით? ვკითხე როცა დაბნეულმა შემომხედა
-კი მითხრა და ამათვალ ჩამათვალიერა
-მომაწევინე რა თორემ გავგიჟდები,ექთანს გამოვეპარე
-გოგონა პალატაში იქნებ დაბრუნდე,მითხრა და ეცადა უკან გავებრუნებინე მაგრამ მე მაინც ჩავაცივდი და კენტის ღერს ღრმა ნაფაზი დავარტყი
-მადლობა ვუთხარი და დავემშვიდობე, უხმოდ ავედი და ჩემს პალატას მივუახლოვდი დაბეჟილი სხეული საწოლზე მოვათავსე და თვალები დავხუჭე.
არ მინდა ნემსი, ხმამაღალი კომენტარი გავაკეტე კარის ხმაზე დაარც კი გამიხედავს,ხმა რომ არავინ გამცა თვალი გავახილე,კარი ოდნავ შემოღებულია არავინ ჩანს,კარებს მიღმა კი გამჭვირვალე კარის მცირე მონაკვეთში ისევ ის ,ჩემს ხმაზე მალევე მორიგე ექტანი და ექიმი შემოვიდა, აღელვებული რასაც ვუყვებოდი არავინ მისმენდა,დამამშვიდებელი გამიკეთეს და უკვე დილით გამეღვიძა,გამომწერეს და ჩემი ვიზიტი გადაწყდა ფსიქოლოგიურ კლინიკაში მას შემდეგ როცა სახლში მისულს აბაზანის სარკე დამსხვრეული დამხვდა.
აი ასე, ზოგმა ჩემს წარსულს აბრალა, ზოგმა რას მოკლედ ჩემი ცოტახანს კლინიკაში მოთავსება გადაწყდა,დამშვიდების და მეტი დაკვირვებისთვის.ვუყურებ ოთახს და რა უნდა ვაკეთო აქ, ვფიქრობ,მოკლედ ამიხსნენს ექიმებმა სიტუაცია და დასვენების მერე სადილის დროს სამზარეულოში შემიძღვნენ,ზერელედ მოვათვალიერე ადამიანები და სალათს წვენი მივაყოლე.
არადა აქ ადრე მეგონა გიჟები იწვნენ,ასე სულაც არაა აქ რეაბილიტაციას გადიოდნენ და სადილის მერე რამდენიმე გამესაუბრა კიდეც გავიცანი,ეზოში ვიყავით,მოგვიანებით კი თერაპიას დავესწარი,შემდეგ ფსიქოლოგი მესაუბარა ძირითადად ბავშვობით დაიწყო ჩემი გაცნობა და უკვე 10 სთ ისთვის ახალ ნაცნობებს ღავემშვიდობისა ვუსურვე და ოთახში შევედი.

რატომღაც იმედი მაქვს მშვიდად დავიძინებ,წვიმდა მიყვარს შხაპუნა წვიმა.. ელავს და ჭექს აბა ემილი მშვიდი ძილი ვუთხარი საკუთარ თავს და სასწრაფოდ გავიხადე მაისური,მუცელზე დავწექი და სხეულში დასვენება ვიგრძენი არ მინდა ფიქრი უბრალოდ ძილი მინდა თავლები დავხუჭე და რამდნეიმე წუთში ჩამეძინა
საშინელმა ქუხილმა გამაღვიძა, ელვა ანათებდა ოთახს, ფანჯარა ოდნავ შემოხსნილიყო და გრილი ნიავი უხეშად მიბერავდა,წამოვდექი და ფანჯარა ჩავკეტე,ისევ საწოლში მოვეწყე და მალევე ჩამეძინა,ჯერ შუაღამე გადასული არ იყო, რომ სიევ გამეღვიძა წვიმას გადაეღო და ოთახში ცხელოდა,წამოვდექი და ფანჯარა ისევ შემოვხსენი გრილი ჟანგბადი დაუკითხავად შემოიჭრა,როგორ მეძინება გავიფიქრე და და ბარბაცით მივედი საწოლთან,და გავშეშდი ის... ის ისევე მიყურებს როგორც ყოველთვის,კართან დგას სადღაც ჩემს პირდაპირ და მიყურებს დაჟინებით,რა გინდა? რა ? თითქმის ყვირილით მივმართე და შეშინებული საწოლს ავეკარი ,ის ისევე მიყურებს მახსოვს როგორ ავიფარე შიშველ სხეულზე ზეწარი და მოხედვისას ის იქ არარ იყო კარი ოდნავ შემოღებულიყო და დერეფნის შუქის ზოლი შემოდიოდა,რამდენიმე წუთში ექთანი შემოვიდა ჩემს ხმაურზე და როცა აკანკალებული ტირილით ვუყვებოდი ექიმს დაუძახა, ახლავე ნემს გაგიკეთებს და დამშვიდდები,ნუ გეშინია აქ ვარ მითხრა და ექიმს დაუძახა.
ოთახში შუქი აანთეს წამალი მომცეს და ნემსის გასაკეთებლად ექთანმა შპრიცში სითხე აიღო,მე თვითონ უთხრა ექიმმა და მომიახლოვდა,
-დამშვიდდი კარგი აქ ვართ დაგეძინება მალე,ემილი გქვია ხომ მკითხა და ნემსი გამოართვა ექთანს
-აკანკალებულმა თავი უხმოდ დავუქნიე
ექიმმა ნემსი გამიკეთა და თავზე ხელი გადამისვა, ყველაფერი კარგად იქნება,მოულოდნელად ნიკაპზე ხელი მომკიდა და თავი ამაწევინა,თვალებში ჩამხედა,შევხედე და მის თვალებში ჩემს თვალებს ვხედავდი,ჩემი ფერის თვალები აქვს იშვიათი ფერია ეს , ასეთი ფერის ლურჯი თვალები , ვაკვირდები მე მას, ის მე ჩემი ფერის არაა ეს ჩემი თვალებია ასე მგონია სარკეში საკუთარ თვალებს ვუყურებ...



№1  offline წევრი difference

თუ კარიდან შედის ესეგი მოჩვენება არუნდა იყოს wink

 


№2 სტუმარი მიკა

ფანჯარა შემოვხსენი რა უბედურებაა?:დდ გავაღე უნდა თქვა. მაგარი დებილური ფინალი ექნება,გული მიგრძნობს:)

 


№3  offline წევრი amordzali

მიკა
ფანჯარა შემოვხსენი რა უბედურებაა?:დდ გავაღე უნდა თქვა. მაგარი დებილური ფინალი ექნება,გული მიგრძნობს:)

შეგიძლია არ წააკითხო :) მადლობა კორექტრების შეტანისთვის

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent