შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ცისფერთვალება.. თავი 3


28-03-2016, 15:10
ავტორი Teka
ნანახია 1 993

ტელეფონზე მესიჯის მოსვლამ დამაბრუნა დედამიწაზე და წერილი გავხსენი..
"დღეს ექვსზე ფოიეში დაგელოდები..ერთ ადგილას უნდა გამომყვე..და,ხო ლამაზად ჩაიცვი"
"კარგი"მოკლედ მივწერე და ტანსაცმლის შერჩევა დავიწყე.

ჰაჰ,სასაცილოა მე,კატერინა ახვლედიანი ამდენს ვაბედინებ ამ უჟმურს..რატომ?რას აკეთებს ასეთს,რომ აზროვნების უნარს მართმევს?ჰაჰ ოღონდაც ეს არა..შემიყვარდა?ის ხომ გამოუსწორებელი მექალთანეა..ხან ერთი გოგო ჰყავს შემოსმული მაგიდაზე ხანაც მეორე...მაგრამ ტასია? ტასია ხომ მრთალი იყო..დღეს მხოლოდ თავის დაფასებას აქ მუღამი..არ აინტერესებთ ნამდვილი გრძნობები..ვითომ დედოფლებივით თავაწეულები დადიან და რაიცი როდის წამოჰკრავენ ქვას ფეხს..ასეთი ჯმუხობაც არ ვარგა..რავქნა? სამაგიერო არ გადავუხადო? ნუუუუუ...რათქმაუნდა კი...დღეს წყობილებიდან გამოგიყვან ბარნოვო..აი მაცადე...

კმაყოფილმა საათს დავხედე და 4ის ნახევარი იყო..ვაიმე,რა დრო გასულა...სასწრაფოდ გადავივლე წყალი და კარადიდან მუქი ლურჯი კაბა გამოვიღე..ტანზე მომდგარი.."უზურგო" და მარცხენა ფეხზე შეხსნილი..მმ სექსუალურია..ამავე ფერის მაღლები მოვირგე..თმა ავიწიე და მსუბუქი მაკიაჟი გავიკეთე და ფოიეში ჩავედი..
როგორც ჩანს უკვე მელოდებოდა ბატონი დამიანე..კლასიკურ სამოსში შესანიშნავად გამოიუყურებოდაა..მაგრამ ამას ხომ არ შევიმჩნევდი..
-კაატერინა ულამაზესი ხარ..გაოცებულმა ამათვალიერა და ნერწყვი მძიმედ გადაყლაპა..
-ნეტავ იგივეს თქმა შემეძლოს..ირონიულად ვუპასუხე და გასასვლელისკენ წავედი..
-აბაა სად მივდივართ ბოს..
-ახლა არ დაიწყო იაზვობები..არანაირი,ბოს და ასე შემდეგ..უბრალოდ საღამოთი ვისიამოვნოთ..
ამის შემდეგ ხმა არ ამოგვიღია..მანქანა ერტ-ერთ პრესტიჟულ რესტორანთან გაჩერდა..დამიანე გადმოვიდა და მეც დამეხმარა გადმოსვლაში..ხელი ცამკიდა და რესტორნისკენ წავიდა..
-პატარა ბავშვს ვგავარ?
-რა?
-რა და გამიშვი ხელი..მკაცრად მივაყარე დახელი გავაშვებინე..

ბიზნესმენთა კორპორაციულ საღამოზე ამოვყავი თავი..უამრავი ჟურნალისტი..პაპარაცები..ყველა მხრიდან სურათს მიღებდნენ.ღმერთო ნეტა აქედან გამაღწევინა და მეტი არაფერი მინდა..შეკითხვები და ისევ შეკითხვები დამღალა ამათმა აფერისტობამ..დამიანე თვალს არ მაშორებდა..თუმცა ჩემთან არ მოსულა,არც დამლაპარაკებია..ყველა ცემს სილამაზეს უსვამდა ხაზს..მე კი მოჩვენებითი ღიმილი მქონდა აკრული ვითომ და მსიამოვნებდა მათი უაზრო მონაბოდი...წყნარი მუსიკა ვალსის მელოდიამ შეცვალა და ერთი სიმპატიური ყმაწვილი გამოემართა ჩემკენ..
-გამარჯობა,ვიცეკვოთ..გამიღიმა და ხელი გამომიწოდა..
-რა თქმა უნდა..მეც გავუღიმე და სააცეკვაოდ წავედი..დამიანესთვის არც კი შემიხედავს,მაგრამ ვგრძნობდი,ვგრძნობდი მის მზერას..
მე მაქსი..
-უკაცრავად?
-მე მაქსი..შენ რაგქვია..
-კატერინა..
-სასიამოვნოა..ვიმეგობროთ თუ წინააღმდეგი არ ხარ..იცი ახლა შენთან რატომ მოვედი?ჩემ დას გავხარ,რომელიც რამდენიმე წლის უკან გარდამეცვალა..იმდენად გავდი..ვეღარ მოვითმინე და მოვედი..
-ვწუხვარ..კი რატომაც არა ვიმეგობროთ..გულზე მომხვდა მისი სევდიანითვალები..
-ის ბიჭი ვინ არის თვალებით რომ გვჭამს..გაეცინა და ისევ დამიანეს მიაშტერდაა..
-ჩემი უფროსია..
-როგორც ჩანს მოსწონხარ ან უფრო უკეთესი უყვარხარ..
-ალბათ..ახლა რაღაცას გთხოვ და შემისრულე რაა ზამიკო..
-რა ძამიკო დამიძახე..აბა მიდი პატარა რაც გინდა მთხოვე..
მეც ყურში ჩავჩურჩულე..ის კი ცოტახნით მომშორდა და ტანგოს გამაგიჟებელი მუსიკა გაისმა..ვგიჟდები ამ მუსიკაზე და ცეკვახომ..ცეკვა ხომ საოცრებააა...მაქსი ჩემკენ დაიძრა და ხელში ამიტაცა..მთელი გრძნობით ვცეკვავდით..ბოლოს ხელი ზურგზე აასრიალა და დამატრიალა..
მუსიკა მორჩა და აიიი ეშმაკიც გამოჩნდა..დამიანე ანთებული თვალებით მოაბიჯებდა ჩვენკენ და ტვალებიდან ნაპერწკლებს ყრიდა..
-მივდივართ..დროზე..
-კი მაგრამ მე ძალიან არგ დროს ვტარებ..ირონიულად ვუპასუხე და მაქსს თვალი ჩავუკარი..
-ამაზე უფრო გამწარდა ხელი დამავლო და გარეთ გამათრია..მანქანაში ჩამტენა და ადგილს გიჟივით მოსწყდა..
-შენ რა სულ გაგიჟდი?ვეღარ მოვითმინე და ვუყვირე..
-მე კიარა შენ გაგიჟდი გოგო..ვიღაც სი*ს უფლება მიეცი ხელები ეფათურებინა და რომ არ წამომეყვანე ალბათ ლოგინშიც ჩაუგორდებოდი..ამას არველოდი..ასეთ დამცირებას არ ველოდი..მანქანა გააჩერა თუარა გიჟივით გადმოვხტი და კარისკენ დავიძარი..ვიცოდი მომყვებოდა..გავცერდი,მივტრიალდი და ისე გავარტყი ხელი ამეწვა..
-მეორედ..გაფრთხილებ მეორედ აღარ გაბედო და არ მომეკარო..რომელიმე შენი ბო*ი ნუ გგონივარ..ის ჩემი ძმაა..ხო არაბიოლოგიური ძმაა და მინდოდა და ვეცეკვე..შენი საქმე არაა მე რას ვიზამ და სენს კა**ებს მიხედე..არავინ გეტყვის უარს გართობაზე..მე კი შემეშვი..

გამწარებული სევვარდი ოთახში და აბაზანაში შევედი..იქიდან მოთენთილი გამოვედი..საღამურეი გადავიცვი და საწოლში შევწექი..მალევე ჩამეძინა..
რომ გამეღვიძა ღამის ოთხი საათი იყო..ჰმ ძილი გამიტყდა ახლა რა ვაკეთო...უცბათ გამახსენდა ზედა სართულზე არსებული აუზი და კუპალნიკები მოვირგე,პირსახოცი ავიღე და აუზზე ავედი..იქ ისეთი სიწყნარე იყო..წყალში ჩავედი და გავცურე..ჰმმ რაკარგია..ასე მშვიდად ჯერ არ ვყოფილვარ..ცურვით გული რომ ვიჯერე ამოვედი და...ჯანდაბა ამას აქ რა უნდა..
-უკან რას დამყვები..შუბლი სევკარი და წინ ავესვეტე..
-მმ კარგად გამოიყურები პატარავ..
ახლა მივხვდი ნახევრად შიშველი რომ ვიდექი და პირსახოცი ავიფარე..
მისტვის ყურადღება აღარ მიმიქცევია..იქიდანაც გამოვვარდი და ოტახში ჩავედი..შესვლას აპირებდი როცა დამიანემ კედელზე ამაკრო..
-გამიშვი სენრა სულ გაგიჟდი?
-ჩუუუ..და უფრო ამცირებდა მანძილს..ხელი შიშველ ფეხზე აასრიალა და წელზე შემოიდო..მკერდძე მიმიკრა და თვალებში ჩამაშტერდა.ცოტა ხანი ასე მიყურა მერე დაიხარა დ ა ნაზად მაკოცა..ფუ ჯანდაბა რას აკეთებს..უცბათ ავთავისუფლდი მისგან და ოთახში შევვარდი..
ნაგავი,მაგას გონია როგოც ყველას ისე გამომიყენეს..ჰაჰაჰაჰ კიიი იოცნებოს..
უცბათ კოცნა გაახსენდა და ინსტიქტურად დაისვა ცერა თითი ტუჩზე..ფუუ რეებზე ფიქრობ გოგო..შემოუძახა თავს და დასაძინებლად გაეშურა..


ანასტასიასთან..
ორი დღეა რაც კატერინა წავიდა და უკვე მენატრება..მოწყენილობით არვიცოდი რაღა მექნა და ფილმის ყურება გადავწყვიტე..სახლში არავინ იყო ამიტომ მაღაზიაში ჩავედი სასუსნავების საყიდლად..უკან რომ ვბრუნდებოდი ალექსანდრე შემხვდა..უცნაურად იღიმოდა..
-ვაა ტასია როგორ ხარ მოდი წაგიყვან..
-კარგად ალექს შენ..კაიი
მანქანა და ძრა და სხვა მიმართულებით წავიდა,..
-ჰეეეიი მოაბრუნე მე იქით ვცხოვრობ..სკლეროზი გააქ..?
-არ მაქ პატარავ სკლეროზი..
-გადამრევ მეშენ ..სად მივდივართ?
-მოგიტაცე..და გაუღიმა საყვარელ ქალს..
-რააა? შენ რა სულ გააფრინე..რა მომიტაცე..მეღადავები? ფარული კამერააა? ჰაჰაჰაჰა მაგრად ხურობთ..
-ტასიაა..მკაცრად თქვა და ტასიაც გაჩუმდა...აარანაირი ხუმრობა არ არის..მიყვარხაე,სიგიჟემდე მიყვარხარ და ვიცი,რომ იმავეს გრძნობ შენც ამიტომ ვეღარ მოვითმინე შენ ჩემი ხარ..მხოლოდ მე მეკუთვნი..სიოცხლის ბოლომდე მოგივლი.ვიზრუნებ შენზე..ჩემი სიკვარული ხარ პატარავ..ეს ტქვა და მანქანა ლამაზი სახის წინ გაჩერა..
მოვედით..
ტასისა ხმა არ გაუცია გადმოვიდა მანქანიდან და ალექსანდრეს უკან გაჰყვა..სახლში შესულს ულამაზესი სურათი დახვდა..მოკიაფე სანთლები..გაშლილი სუფრა და ჩვენ..
აქ უკვე გრძნობები ვერ დავმალე..მე ის მიყვარდა თავდავიწყებით მიყვარდა..
-მიყვარხარ..ვთქვი და გავიტრუნე..
-მიტრიალებული ალექსანდრე დენდარტყმულივით შემოტრიალდა გოგონას ჩაეხუტა..რათქვი გაიმეორე გთხოვ..
-მიყვარხარ ალექსანდრე მიყვარხარ..
ვსოო სენ უკვე ჩემი ხარ..სამუდამოდ ჩემი...ეს ჩასჩურჩულა ტასიას და ტუჩებზე დასწვდა..საჭმელი ვიღას ახსოვდა..ხელში აიტაცა და საძინებელში აიყვანა..საწოლზე ფრთხილად გადააწვინა საწოლზე და მოწყურებული დასწვდა საყვარელი ქალის ტუჩებს..სიყვარული ვნება..ყველაფერი ერთად იყო მიმოფანტული ოთახში..სასიამოვნო შეძახილები ისმოდა..ორი სხეული ერთმანეთს შეერწყა.ორი სიყვარულით სავსე სხეული,ერთმანეთის სიყვარულით ტკბებოდნენ..ერთმანეთი სიცოცხლეს ერჩივნათ..ბოლოს კი ტკბილად დაეძინათ..


კატერინას ტკბილად ეძინა დილამდე სანამ კარის ხმამ არ გააღვიძა..ფეხზე დაფეთებული წამოხტა და შარვლის ამარა დამიანე შერჩა ხელში..მაისურის გარეშე,აწეწილი თმით და მომღიმარი სახით,შეჰყურებდა კატერინას..
-აქ რაგინდა?გაოცებულმა ჰკითხა დამიანეს..
-მომენატრე ლამაზო..მივიდა და გულში ჩაიკრა..საწოლში შეწვა და ჩახუტებულმა განაგძო ძილი..
კატერინაგაოცებული უყურებდა დამიანეს და გათავისუფლებას ცდილობდა...მაგრამ ამაოდ.დამიანე უფრო და უფრო იკრავდა გულში..

საბოლოოდ დანებდა და გულის თქმას მიენდო.ასე ტკბილად ეძინათ შუადღემდე შემდეგ კი დაფეთებულები წამოხტნენ,როცა გაახსენდათ სამ საათზე არსებული შეხვედრა..გიჟივით დარბოდნენ აქეთ იქით და ტანსაცმელს ეძებდნენ..ტიპიურ ცოლ-ქმარს ჰგავდნენ იმდროს..რომ გენახათ რა საყვარლები და სასაცილოები იყვნენ იმ დროს სიცილისგან მუცელი გეტკინებოდათ.....




გამარჯობააა...იმედია მოგეწონებათ..ბევრი სამეცადინო მქონდა და ნორმალური თავი ვერ დავწერე :/// შემდეგი უფრო კარგი იქნება..მიყვარხაართ..



№1  offline წევრი gvanciii kereselidze

Kargiaa momewona
--------------------
G.ke

 


№2  offline აქტიური მკითხველი ანი ანი

კარგი იყო ძალიან <3 მალე დადე რა

 


№3 სტუმარი Khipati extremia

Ooo dzaan kaia momwons kaia ro male deb mainc

 


№4  offline აქტიური მკითხველი lalita

მომწონს მაგრამ მგონი ძალიან ჩქარობ ისე ანვითატებ მოვლენებს მეტი ემოცია ჩადე .

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent