შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ბედნიერების ჩარჩოები 7


2-04-2016, 16:21
ავტორი შარლატან
ნანახია 1 677

გიორგი: ჩემს კაბინეტში ვიჯექი ირაკლი რომ შემოვარდა და ტელევიზორი ჩართო.რა გჭირს რა გიჯივით შემოვარდი ან რატო რთავ ტელევიზორს შეხედე და მიხვდები.ვუყურებდი საინფორმაცის და ყურებს არ ვუჯურებდი და თვალებს უტიფრად აცხადებდნე რომ გიორგი ჩოხელი როგორც იქნა შეყვარებულია და ვისზე?! ცნობილი ბიზნესმენის ქალიშვილზე .სწრაფად გამოვრთე ტელევიზორი და ყვირილი დავიწყე რა ხდება რა სისულელები მესმის, დაწყნარდი! სწორედ ეგ მაინტერესებს ვინაა ის გოგო სურათში შენთან ერთად? ეხლა არ თქვა მონტაჯიაო.მონტაჯი არა მაგრამ არც ჩემი საცოლეა ეხლავაე გარკვიე გამავრცელებელი წყარო მოვითხოვ ბოდისი მოიხადონ არასწორი ინფორმაციის გაშუქებისთვის.გიო ვინარი აღარ იტყვი ანუკი ხურცია ლევენ ხურციას შვილი გუშინ რომ იცეკვა რესტორანში ხო გახსოვს ეგ გოგოა ,უბრალოდ ერთმანეთი მანამდე გავიცანით და ეხლა რომ შევხვდით ცოტა გავისეირნეთ მერე სახლამდე მივაცილე.იცი თეკლას და ხო გახსოვს სტრასბურგის კონფერენცია? ღადაობ? არ რას ვღადაობ ეგრეა ამის დედაც არმაქვს უფლება ღამით თბილისში გავისეირნო მეგობართან ერთად? კაი ხო დამშვიდდი არ იციამ ჟურნალისტების ამბავი ოგონდ საჭორაო მიეცეთ და ეხლავე გავრკვევ გამავრცელებელს. ირაკლი გავიდა მე მოწყვეტილი ჩავჯექი სავარძელში ტელეფონი ამოვიღე და ანუკის მივწერე ბოდიში მოვუხადე და ვთხოვე თუ ვინმე კომენტარს მოსთხოვდა არაფერი ეთქვა.მალე აწკრიალდა ჩემი ტელეფონი დავხედე უცხო ნომერი იყო;-გისმენთ!
-ბატონო გიორგი ტელევიზიდან გაწუხებთ,თქვენთან ინტერვიუ გვინდა დღევანდელ სიუჟეტთან დაკავშირებით.
-რომელ სიუჟეტზე მელაპარაკებით პაპარაცის გადაღებულ პოტოზე ცრუ ტეკსტი რომ დადეთ?
-ანუ აღიარებთ რომ ის ფოტო ნამდვილია? და ვინ არის ის გოგო სურათზე?
-პოტო ნამდვილია , სურათზე ანუკი ხურცია და ისი ჩემი კარგი მეგობარია.გუშინ ჩვენ უბრალოდ გავისეირნეთ ღამის თბილისში.ესა ჩემი განცხადება და მეტი აღარ შემაწუხოთ. ბოლოს ჯობია თქვენმა ტელევიზიამ ბოდიში მოხადოს ცრუ ინფორმაცისთვის! ტელეფონი გავუთიშე. ვერაფერს დავუდე გული საღამოთი განერვიულებული გამოვედი სამსახურიდან და სახლს მივაშურე.ვიცოდი ესენი დიდხანს არ გაჩერდებოდნე და რაღაც უნდა მომეფიქრებინა.
სახლში მისულმა ვისკი გადმოვიღე და სმა დავიწყე .სასმელმა კიდევ უფრო გამიმძაფრა მოგონებები და ტკივილა ისე ისეთი სიმძლავრით იჩინა თავი.საცოლე ამოტივტივა გონებაში და გამეცინა.10 საშინელი წელი გაიდა მათი დაკარგვიდან და ჭრილობა ჯერ ისევ ისე მტკიოდა.ყოველ დღე როცა პატრა მარიამი ფოტოს ვუყურებდი გონებაში ვხატავდი თუ როგორი იქნებოდა ეხალ.ერთხელ ვცადე ახალი ურთიერთობის დაწყება მაგრამ არფერი გამომივიდა. გამახსენდა ანუკის პირველი გაცნობა და მისი ცეკვ,.სახე გამიბრწყინდა მისი სახის გახსენებისას .რაღაც სხვანაირად ამაფორიაქა ამ პატრა გოგომ. ახალი სხივი შემოიტანა ჩემ ცხოვრებაში . ვუყურებდი მას და ჩემი თავი მახსენდებოდა ზუსტად მის ასაკში, მეც ასეთი პირდაპირი და შეუპოვარი ვიყავი.არვიცი ამ გრძნობას რა ერქვა მაგრამ, ვიცოდი რომ მასთან ყოფნა და სიახლოვე მაბედნიერებდა.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent