შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

თურმე სიზმარიც რეალობად იქცევა (თავი 13)დასასრული


5-04-2016, 16:34
ავტორი LeLa-LeL
ნანახია 2 930

ბოლო დროს თითქმის არავის არ ეცალა მარიამი და ალექსანდრე დანიშნულები იყვნენ და ქორწილისთვის ემზადებოდნენ უკვე ორ კვირაში ქოწილი ექნებოდათ, ნიკოლოზი და ნია კი ბავშვისთვის ოთახს ამზადდებდნენ ნიკოლოზი კი ნიამ გააწვალა სულ რაღაცეები მოუნდებოდა და ნიკოლოზიც უსრულებდა ,ნიას მუცელი დაეტყო, და საყვარელი ორსულიც კი იყო.მოკლედ ყველა ძლიან ბედნიერები იყვნენ ირაკლი და ნინა სურპრიზს უმზადებდნენ ნეფე პატარდზალს ლეილა და ლევანი კი ქორწილის ორგანიზებაშ იყვნენ გართულები.
-ნიაა საყიდლებზე გამყევი კარგი? ალექსანდრეს ხო არ წავიყვან კაცია და ცოტა სირცხვილია (მარიამმა ნიას მობილურზე დაურეკა)
-იქნებ მომიკითხო პატარავ როგორვარ რას ვშვები ამ ქორწილის გამო სულ დამეკარგე .კარგი ხო გამომიარე და წავიდეთ (ნია) მარიამი წავიდა ნიასკენ თითქოსდა იცოდა რომ დათანხმდებოდა, ან როგორ უნდა ეთქვა მარიამზე უარი ის ხომ მისი საუკეთესო მეგობარი იყო.
მარიამმა ნიას გაუარა და საყიდლებზე წავიდნენ, მარიამმა ქალის თეთრეული და კიდევ ბევრი წვრილმანები შიძინა ეხლა კი ჯერი კაბაზე დადგა, ბევრი იწვალეს ბევრი კაბა მოიზომა, ნია კი თავისთვის ეძებდა ისეთ კაბას რომელშიც ჩაეტეოდა.
-აი ისიც ჩემი კაბა (გამოსაცვლელიდან სახე გაბადრული გამოვიდა მარიამი რომელსაც გულ ამოღებული , გაშლილი კაბა ეცვა რომელშიც პრინცესასავით გამოიყურებოდა,) -მარიამ ჩემო გოგოოო „გახსოვდეს რომ შენ ხარ დედოფალი“ (ნია აღტაცებული უყურებდა მარიამს ) -უკაცრავად ეს კაბა შეგვიფუთეთ ამას ავიღებთ, ნია შენ კი მოდი შნთვისაც ავარჩიოთ (მარიამი) ნიას კაბაც აარჩიეს ღია ვარდისფერი გრძელი კაბა რომელიც სწოად და ოდნავ გაშლილად ეშვებოდა დაბლა და ძალიან საყვარელს ჩენდა და მის მუცელსაც უხდებოდა. გოგონები ეხლა ფეხსაცმლის საყიდზლად წავიდნენ მარიამმა კაბის შესაფერისი თეთრი კოხტა ფეხსაც,ელი იყიდა ნიამ კი ბალეტკები ასევე ვარდისფერი .
* * *
სექტემბერი იყო, მზიანი დღე და შემოდგომის სურნელი იგრძნობოდა.მარიამს ტკბილად ეძინა და სიზმრებს მუყვებოდა და აი ისევ ის სიზმარი როცა ნავში იჯდა და წინ ალექსანდრე იყო, ტბაში მიცურავდნენ და ირგვლივ სანთლები იყო მარიამს საქორწინო კაბა ეცვა და ალექსანდრეს სმოკინგი ეს სიზმარი პირველისგან იმით განსხვავდებოდა რომ იქ ალექსანდრე ხელს თხოვდა აქ კი უკვე ერთად იყვნენ.
-მარიამმ დედა ადექი სტილისტები მოვიდნენ შენ გელოდებიან (ნინა)
-კარგი რა დედა რა სტილისტები დმაძინე რა(მარიამი)
-კარგი მაგრამ ეს თეთრი კაბა ვის ჩავაცვათ და ვინ გავაყოლოთ ალექსანდრეს ცოლად? (ქალბატონი ნინა სიცლით ეხვეოდა მწოლიარე შვილს რომელიც რამოდენიმე საათსი სცვისი ოჯახის წევრი გახდებოდა ) მარიამი გიჟივით წამოვარდა ლოგინიდან და აბაზანაში კიარ შევიდა არამედ შევარდა. იქედან მალე გაოვიდა სტილისტებმა ვარცხნილობა გაკეტეს დ მაკიაჟიც და უკვე კაბის ჩაცმაც დაიწყო. ნია ქორწილში ბიჭის მხარეს დაიკავებდა და ალექსანდრეს ერთად მიოვიდოდა მარიამის ოჯაში .მარიამს კი სალომე ეხმარებოდა რომელიც მისი მეჯვარე იქნებოდა დღეს და ნიკოლოზის ქორწილისთვის გამოწერილ კაბას ჩაიცმევდა. ალექსანდრეს მეჯვარე კი გიორგი.
ალექსანდრე წინ უკან დადიოდა გიორგი კი ვერ ჩერებდა რომ მისთვის საყელო გაესწორებინა.
-ალექსანდრე დამშვიდდი გეყოფა ეს რა ნერვოზა სიძეა ტოოო (გიორგიმ სიცილით გადახედა ნიკოლოზს რომელიც თმას ივარცხნიდა სარკის წინ)
-ჩვენ არ გამოგვიცდია და რა ვიცით გიუშ კარგი წასვლისდროა ბიჭებო მალე თორე მრიამი გადაიფიქრებს (ნიკოლოზმა კარები გააღო და გარეთ გასასვლელად მიუთითა ალექსანდრეს) ყველა აღელვებული იყო ყველას უხაროდა მარიამი ნერვიულად მოძრაობდა მანამ სანამ მანქანის ეზოშიშემოსვლის ხმა არ გაიგონა. ოთახიდან გავიდა და დაბლა დაეშვა თავისი კაბით , ყველა მას უყურებდა და მის სილამაზეს აფასებდნენ ალექსანდრეც ცოტაც და გული წაუვიდოდა მარიამის სილამაზის გამო. მზეთუნაავივით ლამაზი იყო. ყველამ დალოცა ნეფე პატარძალია და ჯვრისდასაწერად წავიდნენ, ჯერ რათქმაუნდა ქორწინების სახლში წვაიდნენ ხელი მოაწერეს, შემდეგ ჯვრის მონასტერში წავიდნენ და ჯვარი დაიწერეს იქედან კი ტბაზე გაისეირნეს როცა ალექსანდრემ ხელში აიტაცა მარიამი ნავში ჩასვა და ტბაში შეცურეს უცებ იირგვლივ ბუშტები მიმოიფანტა მარიამი აღტაცებული უყურებდ აყველაფერს და ძალიან აბედნიერებდა ეს ხომ მის ცხოვრებაში დაუვიწყარი დღე იქნებოდა. -„თურმე სიზმარიც რეალობად იქცევა“ და არამარტო კოშმარები იქცევა რეალობად ეს ხომ ზღაპარია (მარიამი)
* * *
ყველა რესტორანში ელოდებოდა წყვილს და აი ისინიც შევიდნენდ ა ხალხის ოვაციებიც დაიმასხურეს საოცრად უხდებოდნენ ერთმანეთს ყველაზე საუკეთესოები იყვნენ.ძალიან კარგად მხიარულობდნენ , ბევრსაც ცეკვავდნენ . მარიამი და ალექსანდრე საცეკვაოდ გაიწვიეს და ვალსის ცეკვა მოითხოვეს, საცეკვაო სცენა გაანთავისუფლეს ბუშტები დამაშხალები გაუშვეს და წყვილს ერთმანეთთან ცეკვის საშუალება მისცეს.
- ყველაზე ლამაზი მყავხარ მარიამ და ეს სილამაზე დღეს საღამოს ვერსად გამექცევა პატარავ (ალექსანდრე)
-გეყოფა ალექსანდრე სირცხვილია (მარიამს ლოყები აუწითლდა )
-კარგი რა მარიამ ცოლქმარივართ უკვე ხელზე დაიხედე ეს სირცხვილი აღარაა (ალექსანდრემ მარიამს ტუჩებში აკოცა და თავიანთ ადგილს დაუბრუნდნენ .) ყველა აღტაცებული იყო წყვილით ,ულოცავდნენ საჩუქრებსაც ჩუქნიდნენ და ბენდიერებას უსურვებდნენ.
-ერთი წუთით ყურადღებას ვითხოვთ (ქალბატონი ნინა) ყველა გაჩუმდა და სმენად იქცა .
-მე და ჩემი მეუღლე ასევე ქალბატონი ლეილა და ბატონი ლევანი რომელბიც შემოგვიერთდნენ გვინდა სურპრიზი გადავცეთ წყვილს რომელებიც ერთი თვით ევროპის სხვადასხვა ქალაქებს მოივლიან და თაფლობის თვეს იქ გაატარებენ . (ნინა) მარიამს და ალექსანდრეს ძალიან გაუხარდათ ალექსანდრემ მარიამს მოევია და ყურში ჩასჩურჩულა . -დღეს ღამე კიარა ერთი თვე ჩემი ხარ (ალექსანდრეს სიცილი აუტყდა და მარიამი ისევ გაწითლდა . -კარგი ხო გოგო რაიქნა გამიცინე ვიხუმრე (ალექსანდდრე) ქორწილი დასასრულს უახლოვდებოდა , ტორტი დაღეს პატარძალმა თაიგული ისროლა რომელიც სალომემ დაიჭირა და სიარულით აღარ იყიო, ფეიერვერკეები გაუშვეს და წყვილი გააცილეს აეროპორტამდე რომელბიც პრველი საფრანგეთში წავიდოდნენ და იქ დაისვენებდნენ.
* * *
უკვე დიდი დრო გავიდა რაც წყვილი დაქორწინებულები იყვნენ ნიას გოგონა შეეძინა რომელსაც ნიკოლოზის დედის საპატივცემულოდ ლინდა დაარქვა. საოცრად საყვარელი და სამაზი ბავშვი იყო ალექსანდრეს და მარიამსაც ასევე პატარა დამიანე ყავდათ და მარიამი პატარა ანაბელზე იყო ფეხმძიმედ. სწავლა დაამთავრეს ბიზნესი ალექსანდრემ ჩაიბარა, მარიამიც ხშირად მიდიოდა მამამისის კომპანიაში და იქ ხელმძღვანელობდა ასევე იყო ნიკოლოზიც მხოლოდ ნია იყო სახლში მართალია განათლებული იყო მაგრამ დიასახლისობა ძალიან უყვარდა მითუმეტეს როცა სახლში უფროსი ქალი არავინ იყო. ყველამ ალექსანდრესთან და მარიამთან მოიყარეს თავი ბავშვები თამაშობდნენ ახალგაზრდები კი ისხდნენ და აუბრობდნენ როცა პატარა დამიანე დედას კალთაში ცაუჯდა. -დედიტო ლოგოლ მიკაქალლლლ (პატარა დამიანემ დედას გაურიმა და მოეხვია.)
-და შენ რაიცი პატარავ რა არის სიყვარული? (მარიამი) -ალვიცი ეს ისე გავიგონე მამა ლო გითქლა მიკაქალო(დამიანე)
-„რა არის სიყვარული? სიყვარული ეს ის გრძნობაა, რომელიც ყველა ადამიანში ცოცხლობს, ეს ისეთი სნეულებაა რომელიც ემდიცინისსაგან განუკურნებელია. სიყვარული იმას ნიშნავს, რომ დღისით და ღამით შენს წინაშე შენი საყვარელი ადამიანის სახე გედგას, გესმოდეს მისი ხმა,ცხოვრობდე მისი ფიქრებით და რაც მთავარია მისი გჯეროდეს. სიყვარულისთვის სილამაზე არაა მთავარი,მთავარია გული გულობდეს და გრძნობა დილის ცვარივით ნაზი და ხასხასა იყოს. პირველი პაემნის წინა ღამით თუ უშფოთველად იძნე და არგიტირია, ესეიგი-არგიყვარს, და თუ არ გიყვარს-ნურც მოატყუებ სიყვარულთან თამაში ხომ, არავის ეპატიება,სიყვარულთან თამაშისთვის სასჯელი არარსებობს თუმცა, ყველაზე დიდი სასჯელი გატეხილი გული,დამცირებული გრძნობდა და მეორედ შეყვარების შიშის გრძნობაა. შექსპირი ამბობდა: „სანამ ვინმეს გულს ატკენდე ,თავად შეიგრძენი თუ რა არის ტკივილი და სამან შეიძლებ ჯერ შეიყვარე“ .“(მარიამი ისე ალაპარაკდა თითქოსდა ვიღაც დიდს ესაუბრებოდა და ფიქრებმაც ჩაითრია) -დედიტო ლას მეფოლოსოფოსობები? სექსპირი ვინიტო ლევანი ბაბუას მამიტო? თუ ბებია ლეიას? (დამიანე) ბავშვის ამ სიტყვებზე ყველას სიცილი აუტყდა და პატარა ლინდაც კი დასცინოდა „ცულელი ქალო „ დამიანეს ეწყინა და დედას გულზე მიეკრო რომ დამშვიდებულიყო...... მათ ბევრი ტკივილი, დაბრკოლება, სიხარული და ბევრი რამ ერთად გადალახეს ამიტომ სიყავრული ყველაზე და ყველაფერზე ძლიერი გრძნობაა ის რომ რა ალბათ ეხლა ყველაფერი სულ სხვაგვარად იქნებოდა.

________
დიდი მადლობა ბავშვებო რომ ჩემს გვერდით იყავით მიყვარხართ ძალიან ესეც დასასრული



№1 სტუმარი ბალუ

ძალიან კარგი ხარ ცუდია რომ დამთავრდა

 


№2  offline წევრი gvanciii kereselidze

Ra magariii iyooo ... guli damwyda rom dasruldAaa
--------------------
G.ke

 


№3  offline წევრი LeLa-LeL

რასვზამტ ბოლო დგეებია ვეგარ ვიცლი კომპიუტერისთვის ამიტომ მგონი ყველაფერი დავწერე

 


№4  offline აქტიური მკითხველი ნარჩიტა

kargi iyo dzalian momeconaa

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent