შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უცნობი სარკეში //3//


16-04-2016, 20:15
ავტორი ივინე
ნანახია 3 005

შეჯახების შედეგად კინაღამ წაიქცა უცნობის ხელებს,რომ არ დაეჭირა.
თავი მაღლა ასეია.და უკვე ნაცნობ მევანე სფეროებს წააწყდა, ეს ის ბიჭი იყო ლინდას თავგადასავლიდან
-ბოდიშით ვერ დაგინახეთ და მგონი საპირფარეშოც ამერია, მოიცა მოიცა შრნ ის გოგო არ ხარ უფროსწორად იმ გოგოს მეგობარი საშინლად დაბნეული.სიფათით რომ მოძრაობს ხოლმე?
-არაუშავს, კი ის ვარ! უკაცრავად უნდა წავუდე.
ბიჭს გვერდი აუარა და მამის პალატისკენ წავიდა.


დილით სახებზეთითრბის ეხება იგრძნო და ქუთუთოები ერთმანეთს დააშორა, თავზე ლინდა ადგა და ხელში კონვერტი ეჭირა.
-ლილუ კარგი რა ასე ხომ შენც ავად გახდები! მოდი ახლა რაღაცას, მაგრამ ჯერ კაფეში ჩავიდეთ და რამე ვჭამოთ გეხვეწები რა..
ლილეს ხმა არ ამოუღია თავი დაუქნია და უკან გაჰყვა.
თითქოს მხოლოდ ახლა მიხვდა როგორ შიოდა და თან ძალაც არ ჰქონდა სალათი შეუკვეთა და ლინდას მიუჯდა გვერდით, ლინდამ რათქმაუნდა ყველაფერს თავისი საყვარელი ნამცხვარი ამჯობინდა და თვალრბ გაბრწყინრბული შეუდგა.დაგემივნებას.
ეს სიტუაცია, რომ არა ლილე აუცილებლად დასცინებდა და თან ეტყოდა "ამდენს ნუ ჭამ თორემ შენი ქმარი შენ კი არაგწევს ხელში შენ თვითონ აწევ მას"
-მოკლედ ლილიტო ბინა გავყიდე და დედას გეფიცები. თვალები დააწყნარე თორემ მეშინია, ნუ გამიბრაზდები შენ ჩემი ერთადერთი ხარ და კიდევ სამკაულების გაყიდვის ამბავი გავიგე რის გამოც გაგლეჯვის ღირსი ხაარ მხოლოდ მე ვიცი რამდენად ძვირფასი იყო უს შენთვის და თოკოსთვის, მაგრამ რას ვიზამთ რაც არის არის ასე და ამგვარად ამ წამს თოკოს საოპერაციოდ ამზადებენ და აი ნახავ ეგ სიმპატიჩნი ყმაწვილი ისევ ჩვენს გვერდით იქნება.
როგორ უდოდა ეყვირა, ეღრიალა, ეტირა და ეს ბედნიერება გამოეხატა.
უეცრად წამიხტა ფეხზე და ლინდას კალთადი ჩაუხტა ყურში კი ათასი მადლობა უჩურჩულა.
-შენ ხაარ ჩემი ანგელოზი და იმედი, შენ რომ არ მყავდე არ ვიცი რა მეშველებოდა მიყვარხარ!
-ჰოოი და საოცრება შენ ახლა თქვი, რომ გიყვარვარ? სასწაული პირდაპირ თვით ყინულის დედოფალმა სიყვაარული ამიხსნა.
იცინოდნენ ბედნიერები იცინოდნენ და მათ საუბარს და სიცილს გაღიმებული სახით უსმენდა უკან მჯდომი ყმაწვილი, რომლის ჭაობისფერები ტკივილს მოეცვა, რადგან მისი საყვარელი ადამიანი მართალია გადარჩენილიყო, მაგრამ ინვალიდის სავარძელს მიჯაჭვოდა.


ოპერაციამ წარმატებით ჩაიარა, უფროსწორედ ყველას ასე ეგონა სანამ გამოფხიზლებული თორნიკე უშუქობას და ფეხებში ძალის არ ყოფნას გააპროტესტებდა.
ისე მოხვდა რომ ის დაბრმავდა და თან წელს ქვემოთ მოწყდა ლილე მოკვდა და იმ წამს დაკარგა ყვრლაფერმა ფასი მამის ცრემლები, რომ დაინახა.


-მამი მისმინე გაივლის ესეც გაივლის და თან აუცილებლად!
მტკიცე ჩანდა ლილეს ხმა, მაგრამ თორნიკე თავისი მზის თვალებს ვერ უთურებდა, რომელშიც არცერთი სხივი.არ კრთოდა.
-მამი ლილე ოღონდ შენ არ იდარდო და მე კარგად ვიქნები, ოღონდ შენ.იყავი კარგად.
-გეფიცები დედიკოს და. მარის სყლს გეფიცები დამუნახავ!
ეს თქვა და გამწარებული შეგლიჯა ექიმის კარები.
-ეს უსამართლობაა თქვენ ხომ თქვით, რომ ყველაფერი კარგად უქნრბოდა. გოგონას ტონის კონტროლი უკვე ძალიან უჭირდა.
რაღაც გამოსავალი ყნდა იყოს რაღაც შანსი რამდენჯერმე ზედიზედ გაუმეორა ექიმს.
-მისმინეთ, შეუძლებელია გვცოდნოდა თუ რა იქნრბოდა ოპერაციის შემდეგ, შანსს რაც შეეხება მომავალ კვირაას საქართველოში ჩამოდის პროფესიონალი რომელსაც შეუძლია მამათქვენს გავლის საშუალება მისცეს,
მაგრა იპერაცია ძაალიან ძვირი დაჯდება. და ახლა თქვრნ ამ საბუთრბს თუ ხელს მოაწერთ ის ექიმი სწორედ მამათქვენს გაუკეთებს.ოპერაციას.
-რა ჯდება?
-50000
-ეს თანხა ერთ კვირაში სად უნდა შევაგროვო?
-ვწუხვარ მე სხვა არაფერი შემიძლია.
-ხელს მოაწერს, უეცრად გაისმა ოთახის ბოლოდან წამოსული ხმა ლილე შეტრიალდა და იქ ისევ ჭაობისფერთვალებას გადააწყდა.
მთელი ამ დროის განმავლობადი ტატო უსმენდა გოგონას აღელვებულ საუბარს და მიხვდა, რომ ახლა თან თავის მეგობარ საეხმარებოდა და თან ამ გოგოსაც.
-გოგონა ორი წუთით გამომყები.თუ შეიძლება.
ლილე გაკვირვებული უყურებდა ტატოს და უკან მიჰყვრბოდა.
-მე ტატი მქვია, ტატო ფილფანი.
დაჯექი რაღაცას მოგიყვები და გთხოვ ნუ გამაწყვეტიებ ბოლომდე მომისმინე და მერე მიპასუხე.
ლილემ თანხმობის ნიშნად თავი დაუქნია და ტატომაც დაიეყო მოყოლა.
-მოკლედ გუშინ ჩემი ერთი მრგობარი ავარიაში მოჰყვა და ძლივს გადაარჩინეს დღეს გავიგეთ, რიმ ვეღარასდროს ვეღაარ გაივლის, ამიშ შემდეგ გადაწყვიტა აქედან ციტა ხნით სვანეთში წავიდეს სულ მარტო და დამხმარეს ვეძებთ, შენ თუ აახლა ამ შემოთავაზებაზე დამთანხმდები ოპერაციის ხარჯებს მე დავფარავ, მაგრამ შრვადგენთ ხელშეკრულებას რომლის მიხედვითაც შენ ერთი წლისს განმავლობაში მოგიწევს იყო მასთან ერთად სვანეთში და რაც აარ უნდა მოხვდეს ვერ წახვალ სამსახურიდან, ასევე არ გექნება უფლება ზედმეტი კითხვებით შეაწუხო, ხან და ხან სამარედაც კი იქცრვი თი ის მოინდომრბს დაა ამას პლიუს მისი მოვლა მხოლოდ შენ მოგიწევს, ნუ მითურებ ეგრე საცოდავად დაბანას თვითონაც მოახერხებს.
რააც შეეხება მამაშენს იმდენს გადაგიხდით, რომ მასაც აუყვანო დამხმარე და მშვიდად იქნრბი მაგ მხრივ, წახვალთ მხოლოდ მაშინ როდესაც მამაშენს ოპერაციას გაუკეთებენ.
ისე ცნობისთვის ჩემი მეგობარი 25წლის არის და ბიჭია
-იმიშ გააზრება რომ ერთი წელი მამისგან და ლინდასგან შორს უცხო ბიჭთან ცხოვრება მოუწევდა საერთიდ არ ესიამოვნა, მაგრამ რა ექნასხვა გზა არ იყო.

ექიმის კაბინრტში შევიდა და ქაღალდებს ხელი მოაწერა, ის კი არ იციდა ამიშ შემდეგ სარკეში გამოსახულრბა უფრო ბუნდოვანი, რომ გახდებოდა.



№1  offline წევრი lagvilava lagvilava

Dzan magaria magram tavebi dzalian moklea da gazarde ra gtxov, dzan momwons

 


№2  offline წევრი khatia khatia

ვავვ მაგარრიია
--------------------
we dont need makeup to look beatiful
კიკელა კიკელა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent