შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

I ____ You (თავი მეხუთე)


6-05-2016, 21:31
ავტორი khatuna
ნანახია 1 974

ალექსანდრე ბაგრატიონი დალხენილი ცხოვრებით არასდროს გამოირჩეოდა იმისდა მიუხდავად , რომ მამა ყოველთვის ანებრივებდა და სანდროს სიტყვა მის ოჯახში ყველაფერს ნიშნავდა. ყველაფერი ჰქონდა რასაც მოისურვებდა, მაგრამ მაინც ყველაფერზე წუწუნებდა, ყველაფრით უკმაყოფილო იყო. სკოლაში ყველა მისი ზეგავლენის ქვეშ იყო მოქცეული. ბევრი მეგობარი ყავდა თუმცა "ნამდვილი" არცერთი. ყოველთვის ყურადღების ცენტრში იყო და ეს ძალიან მოსწონდა. ცოტახანში ესეც მობეზრდა. ოჯახში გამოაცხადა რომ მისი პოპულარულობა მამის დამსახურება იყო და თავისით არაფრის გაკეთება შეეძლო. ამის გამო დეპრესიაში ჩავარდა.. დედა ერთხელაც არ ასულა სანდროს ოთახში.. თავის დროზე ვერაფერს გახდა და ახლა დამშვიდებას არც აპირებდა.. უნდ აისწავლოს სიტუაციიდან გამოსვლაო და საერთოდ ეს აზრი რომ გაუჩნდა კარგიაო. მამა სანდროს ოთახთან ათენებდა ღამეებს. სანდროს პატარა და ყავდა, ის იყო ყველაფერი სანდროსთვის.. თუმცა სანდროს ცვალებადი ხასიათის გამო ბავშვს ხშირად არ ანდობდნენ. ხანდახან არც თითონ ისურვებდა ხოლმე დასთან ერთად ყოფნას. ყველაფერში ხელს მიშლისო. ცოტა რომ წამოიზარდნენე სანდროს ყველაფერმა გადაუარა. ისევ მამიკოს ბიჭი დაირქვა და თავ აწეული დაიწყო სიარული. ისეთი ამაყი გახდა რომ დასაც არ იკარებდა. არაფერში ეხმარებოდა. სანდრო აარსდროს ფიქრობდა იმაზე რომ მალე გაიზრდებოდა და მოუწევდა საკუთარი ცხოვრებისთვის თითონვე მიექცია ყურადღება, ყოველთვის მამა ვერ დაეხმარებოდა. ტკბებოდა თითოეული წამით.. ერთობოდა როგორც ყველა ჩვეულებრივი თინეიჯერი. გოგოების კოლექციას აფართოებდა და პრობლემებს მის ოჯახს გადააბარებდა ხოლმე. ცხოვრება არ არის ისეთი როგორი ჩვენ გვინდა რომ იყოს. საკუთარი კეთილდღეობა ჩვენთვითონვე უნდა შევიქმნათ მაგრამ ყოველთვის იქნება ის რასაც ვერ შევცვლით, რაც არუნდა გავაკეთოთ მაინც მოხდება ის რაც არგვინდა და დაგავკარგვინებს ყველაფრის სურვილს.
ცოტახანში სანდრო და მამამისი ავარიაში მოყვნენ. მამის სიკვდილის მომსწრე გახდა სანდრო თუმცა ერთი ცრემლიც არ ჩამოვარდნია. მომაკვდავ მამას ამხნევებდა.. დღეს არ მოკვდებიო. თითონაც მძიმედ იყო , მაგრამ მხოლოდ მამაზე ფიქრობდა. ხელით მამის მაჯა ეჭირა და ფეთქვა სიამოვნებდა. როცა სანდროს თითებმა გულის ცემა ვეღარ იგძნეს.. მაშინ ყველამ თავი მოიყარა შემთხვევის ადგილას , სანდრომ რაღაც გაიფიქრა და ცრემლები წამოუვიდა - ახლა ხომ თქვენი დახმარება არაფერში მჭირდებაო.!
მამას სანდროს ბევრი მეგობარი მიყვა.. არ დაიხოცნენ მაგრამ სანდრო მიატოვეს.. ანუ სანდროსთვის დიახოცნენ. სულ რომ ეხვეწათ სანდრო მათ მის ცხოვრებაში აღარ დააბრუნებდა. დარჩა მხოლოდ გუგა.. ადამიანი რომელსაც სანდრო არასდროს უჯერებდა.. არასდროს იზიარებდ ამის აზრს და ყოველთვის ზურგს აქცევდა ხოლმე. გუგა არც არაფერს დახამებია და ამიტომაც შემორჩა სანდროს ამდენ ხანს. გუგას ისიც აკმაყფილებდ არაც ჰქონდა და სანდროსთვის დახმარება ერთხელაც არ უთხოვია. სანდრო ტკივილმა ძალიან შეცვალა.. თუმცა დღემდე სჯერა რომ ფულით ყველაფრის გაკეთება შეუძლია. სამყაროსადმი დამოკიდებულებაც არ შეუცვლია.. ისევ თავის გონია ყველაფერი და მოამბეზრებელი ჟურნალისტებიც მოსწონს.. უფრო წორად ის მოსწონს მათ ყურადღებას რომ არ აქცევს. ერჩივნა მამამისი ყოფილიყო ყველაფრის მმართველი მაგრამ უფროსობასაც კარაგდ ითავსებდა. კიდევ ბევრი გარდატეხა მოხდა ალექსანდრეს ცხოვრებაში და ერთ - ერთი იყო ნია. ნია გამოჩნდა თუ არა სანდრომ ყველაფერი დიავიწყა გარშემო. დამ ისე დატოვა და უცხოეთში წავიდა სასწავლებლად ,რომ სანდროს ერთი წამითაც არუღელვია მასზე. ცდილობდა ნიასთვის თავი შეეყვარებინა. ნიას სანდროს ნაირი ადამიანები აღიზიანებდნენ. მაგრამ მაინც შეუყვარდა , რადგან სანდრომ ცხვრებაში პირველად გამოავლინა მის დადებითი მხარეები ნიასთან. ნიამ ყველაფერი გააკეთა იმისთვის რომ სანდრო გამოეფხიზლებინა და სამსახურში დაებრუნებინა თუმცა სანდრო "სიყვარულით იყო დაბრმავებული" ნელ ნელა იბრუნებდა თინეიჯერულ სახეს.. ისევ ერთობოდა ამჯერად ნიასთან ერთად. გუგას არცერთმა სიტყვამ არ გაჭრა.. მართალია ნია გუგამ გააცნო სანდროს მაგრამ არ ელოდა სანდროს ასე გაგიჟებას.. გუგა ყოველდღე უმერებდა ,რომ ნია ვეულებრივად შეიძლებოდა ისეთი ადამიანი გამხდარიყო რომელებმაც სანდროს ძალიან გაუცრუეს იმედები.. სანდროს ეს საშინლად აღიზიანებდა თუმცა გუგასთან კამათს აზრი არ ქონდა.. სანდრო ისევ ჩაფლავდებოდა.. ამიტომ თავისას აგრძელებდა. გუგა დიდი ლექციებითაც აბეზრებდა თავს სანდროს თუმცა შედეგი ვერაფერმა გამოიღო. ყოველთვის ქონდათ ლაპარაკი ნდობის ფაქტორზე. სანდრო ხომ ყევალს ბავშვივით ენდობოდა და ეგონა რომ მართლა რამეს წარმოედგენდა და იმიტომ დასტრიელბდა ყველა თავს. ნიამ ზურგი არ შეაქცია სანდროს თუმცა ბოლოს მაინც დატოვა. ამას ნიას ვერ დავაბრალებთ , მაგრამა რუნდა დადო თავი ადამაინის სიყავრულზე თუ მის გამოსწორებას არ შეეცდები და არ მოუსმენ მის პრობლემებს. არც სანდროს არუნდა ემტკიცებინა რომ ნია ყველაზე მეტად უყვარდა. რათქმაუნდ აუყვარდა მაგრამ ყველაზე მეტად არა. ეგრე სანდროს ყველა გოგო უყვარდა. როცა კლუბში თათია დაინახა ვის ახსოვდა შენი ნია. სიმთვრალემ სითამამე მისცა და თათაიც ჩააგდებინა ხელში. არც თათია ყოფილა იმ იმედით რომ ცხოვრების მეგზური იპოვნა თუმცა ასეთ დასასრულსაც არ ელოდა.
ნიასთან დაშორებაც ამიტომ არ განიცადა დიდად სანდრომ. დაშორების შემდეგ დაავიწყდა ნიასთან გატარებული ყველა წამი და ახალი მოტივით შეუდგა სხვა გოგოს მოძებნას გულის გადასაყოლებლად. ნიას არც დაუბრუნებდა.. არც ნაი დაიბრუნებდა სანდროს თუმცა ერთამნეთი ძალიან ენატრებოდათ. ყველა მივიწყებული წამი ნიასთან შეხვედრის შემდეგ ისევ გაახსენდა სანდროს. ბარში ნახა ნია თავის გრძელ ცხვირა დაქალთან ერთად. ნიამ ისეთი არაფერი თქვა თუმც ალიკამ დაგესლა სანდრო. ყველაფერზე წამოაძახა ცოლ-შვილი. სანდრომ ლაევე დატოვა იქაურობა და სახლში დაბრუნდა. ყველთვის როცა სახლშ ბრუნდებოდა მის ძაღლი შეეგებებოდა ხოლმე არც სანდროს გულს უხარებდა... თუმცა სახლში შესვლას ვერ იტანდა.. დედა დაგხვდებოდა რომელიც სანდროს ფიქრით ვერაფერში ეხმარებოდა მას და "ცოლი", რომელიც არ უყვარს თან ორსულად არის. თათია სულ უცინოდა მაგრამ მიმიკებს ვერ უცვლიდა სანდროს. მარინამ ტვინი გაბურღა იმით რომ მადლიერი უნდა ყოფილიყო თათასი და სანდროსთან ჩხუბი მოუვიდა.
სანდრო წავიდა.. დათვრა , ვისთან ერთად სვავდა არც ახსოვდა.. ორი დღის შემდეგ დაბრუნდა სახლში, მარინა ჩეულებრივად დახვდა.. თითქოს არც უნერვიულია იმაზე რომ ორი დღე სახლში არიყო სანდრო. სანდრო მოწესრიგდა და დივანზე წამოწვა , მარინა მიახლოვდა გვერდზე რომელიღაც ცნობილი ჟურნალი მიუგდო და უკან გაბრუნდა. სანდრომ მასზე დაწერილი კარაგდ შელამაზებული სტატიები რომ წაიკითხა სიცილი აუტყდა. მართლა ეცინებოდა.

- რა გაცინებს? ვერ იაზრებ რამიხდა და რა დააშავე ხო? მესმის ფეხებზე გკიდია ყველა შენი ახლობელი მაგრამ საკუთარ თავს რას ერჩი? სულ იმას ვფიქრობ ,რომ მოვიდა დრო ამ ცხოვრბას შეხედო ისე როგოირც არის და გაითავუსო ის რო მარავინ არაფერში დაგეხმარება. შენ მხოლოდ საბაბს აძლევ ყველა რომ შენზე საშინელებები წერონ. მარტო შენ არ გაკლია ადამიანები რომელიც გიყავრს...

სანდრომ არ გააგრძელებინა ხელით ანიშნა გაჩერდიო და გარეთ გავიდა. მიხვდა მამამისზე დაიწყებდნენ ლაპრაკს და გარეთ გამოსვლა ამჯობინა. სიგარეტს მოუკიდა და ძაღლის სახლტან რომმივდა დაინახა თათია როგორ უყრიდა საჭმელს ძაღლს. თათიას დანახვაზე სიგარეტი ჩააქრო და ახლოს მივიდა.

- აღარ გეშინია?
- არა. ძალიან საყვარელია.
- ხო. კარგია.
- გეჩხუბა მარინა დეიდა?
- დეიდა? ჰაჰა..
- კარგი ნუ დამცინი.
- ხო მეჩხუბა.
- არაუშავს მალე გადაუვლის. დედაა მაინც და შეეშინდა რო არ მოხვედი სახლში. იცი რგორ ნერვიულობდა?
- ვიცი.. ვიცი.
- შეგიძლია მოწიო მე შევდივარ. დავრჩებოდი მაგრამ მგონი მარტო გირჩევნია ყოფნა.
- მარტო მირჩევნია.

***
გუგაც ძალიან ნერვიულობდა სანდროზე.. სამსახურში არც დადიოდა თუმცა მარინასგან გაიგო, რომ არც სახლში გამოჩენილა. მერე ჟურნალებიც გადაათვარიელა და... განუწყვეტლიც ურეკავდა ტელეფონზე მაგრამ გათიშული ქონდა. მერე თითონ სანდრომ დაურეკა გუგას. მოუყვა ყველაფერი და ისიც უთხრა რომ ნიას შეხვდა ბარში. გუგას არ გახარებია ეს ფაქტი.. სანდროსთან რომ დაამთავრა ლექციები, ნიას დაურეკა და ბარში დაუნიშნა შეხვედრა.
გუგა და ნია დიდი ხნის მეგობრები არიან. ასე რომ ვთქვათ საუკეთესო მეგობრები არიან თუმცა ლიკა მაინც ქალია და უფრო ესმით ერთმანეთის. გუგას მარტო ნიასთან უნდოდა საუბარი თუმცა ლიკა მარტო მაინც არ დატოვებდა მათ. როგორც სანდროს ვერ იტანს ლიკა ისე გუგასაც.. მხოლოდ იმიტომ ,რომ სანდროს ძმაკაცია და ერთამნეთისგან ვერ ანსხვავებს. გუგამ არაფერი უთხრა ნიას სანდროს რომ დაკარგული იყო თუმცა ნიამ უკვე იცოდა დათრობის ამბავი. ნიას არუნდოდა იმაზე ლაპარაკი რომ სანდროს შეხვდა შემთხვევით თუმცა გუგამ ყველაფერი მოაყოლა და რჩევებიც მისცა.. რჩევები რომელიც ორივეს გამოადგებდა. ცდილობდა სანდრო არ დაეცვა ნიასთან თუმცა მაინც ისე გამოუვიდა თითქოს სანდრო გადაიღალა ყველასგან.

- სანდროს დასვენება სჭირდება. მარტო ყოფნა. მორალურად ყველასგან მარტო ყოფნა. არასდრს დუაფასებია რაც ჰონდა და არც ახლა აფასებს. ისე გაგიშვა თითქოს არაფერი. არც შენს შემორიგებაზე მოიკლა თავი იმიტომ , რომ ათასი რაღაც უტრიალებს თავში და გადაწყვეტილებებს დაუფიქრებლად იღებს. სულ ყველა ფეხებზე ვკიდივართ.. თავის თავი ადარდებს მხოლოდ და რაღაც ძალიან დიდი პასუხისმგებლობა რომ დაეკისრება მერე დააფსებს ყველა ჩვენთაგანს და მიხვდება რამდენს ვაკეთებდით მის სწორ გზაზე დასაყენებლად. ინანებს რომ არფერში დაგვიჯერა. პასუხიმგებლობა კი მისი შვილი იქნება. ახლა შეიძლება საერთოდ არ ფიქრობს ამაზე, მაგრამ ბავშვი რომ გაჩნდება , მამას რომ დაუძახებს უკვე სხვანაირად იფიქრებს სანდრო. თათია ცხოვრებას გააგრძელებს და მის ოცნებებს აისრულებს. სანდროს დარჩება შვილი რომელსაც უნდა მოუაროს და არუნდა აგრძნობინოს ბავშვს რომ დედას და მამას ცუდი ურთიერთობა აქვთ. მამის გარეშე ცხოვრება ყველაზე კარგად ესმის სანდროს. ასე რომ არ ყვარებოდა მამა არც შვილს მიაქცევდა ყურადღებას, თუმცა ერთადერთი ადამიანი იყო ზურა ვისაც სანდრო უჯერებდა. სანდრო უფრო მეტად გაანებივრებს თავის შვილს. მოკლედ.. ჯობია ყველამ სანდროს გარშემო იპოვოს საკუთარი გზა. აღიარე რმ სანდროსთან გატარებული წლები უბრალოდ დაკარგე. სანდროს არუყვარს არავინ.. არც იცის სიყავრულ რა არის. დამიჯერე გამოფხიზლდება... ჩვენ დრო მივცეთ და ძალიან ნუ გავკიცხავთ. თუ გიყვარს და გინდა რომ სწორ გზაზე დადგეს მაშინ არუნდა დაუბრუნდე. სანდროს საკუთარი თავი სჭირდება.

***
თათია სანდროს ვერ უგებდა.. არიცნობდა სანდროს და შესაბამისად ვერც გაუგებდა. ცდილობდა კარგ ხასიათზე დაეყენებინა ხოლმე, თუმცა უფრო აღიზიანებდა სანდროს. სანდროსადმი ინტერესი დღითიდღე იზრდებოდა თუმცა ორჯერ ემტად მცირდებოდა ხოლმე როცა ტელეფონში "მწვანეთვალებას" ნომერს ნახავდა. მისი ნახვის სურვილი ქჰონდა ყოველთვის , მაგრამ ერთამნეთს ისევ ბედისწერა თუ შეახვდრებდათ ისევ. ერთი კითხვა სულ აწუხებდა, - რა უნდოდა ბიზნესმენების შეხვედრაზე მწვანეთავლებას. სანდროს ვერ კითხავდა და ოცნებას აგრძელებდა.. გაღიმებული ისევ მოიწყენდა ხოლმე, როცა ახსენდებოდა იმ ბიჭმა ხომ იმიტომ გაადაარჩინა რო მორსუალდ იყო და შეეშინდა, შეიძლება ორსულად რომ არ ყოფილიყო მწვანეთვალებას არც გაერისკა მისი გადარჩენა. რომც შეხვდნენ ერთმანეთს, გაპრანჭვას როგორ დაუწყებდა ორსული ქალი. მთელი ცხოვრების დეტალებს კი ვერ მოყვებოდა. ემოციურობის გამო ხშირად ტიროდა თათია, ამბოლოდროს ყოველ განაწყენებაზე ტირილს იწყებდა და სულ არ უფრთხილდებდოა ორსულობას. ორსულობის გამოც კი ტიროდა ხოლმე. ხანდახან კი ძალიან უნდოდა გაეჩინა და დედა გამხდარიყო. ბევრი ნერვიულობის გამო თათიას მუცელი ხშირად ტკიოდა..

***
31 ივლისი. საღამო.

თათიას მუცლის ტკივილი არ უჩერდებოდა.. დიდი ხანი არც უთხრა მარინას რომ მუცელი ძალიან ტკიოდა. როცა ვეღარ გაუძლო ტკივილს მარინას უთხრა და საავადმყოფოში წავიდნენ. დიდი ხანი სინჯავდა ექიმი.
მარინა სანდროს ურეკავდა.. მაგრამ სანდრო თათბირზე იყო და ტელეფონს ვერ პასუხობდა...

(მაინტერესებს თქვენი აზრი)



№1  offline წევრი khatuna

ბოდიში სურათისთვის არვიცი რატო ადებს..

 


№2 სტუმარი tamuna

Mainteresebs gagrdzeleba iqneb gamofxizldes sandro da shexedos tatias adamianurad<3

 


№3 სტუმარი lalal

აუ არმოუსჰალო მუცელი რა :( ისედზანკაია

 


№4  offline წევრი isterichka123

Nu agvianeb margia ase gagrdzele

 


№5 სტუმარი nino

კაია <3. შინაარსიანია რაღაცები, ლიქე ჩემგან ^^

 


№6  offline წევრი gogincha

არ არის ცუდი, თუმცა ძალინ ბევრჯერ გაქვს სახელები ნახსენები წინადადებებში, არ არის საჭიროა ამდენჯერ სანდრო სანდროს წერა და სხვა პერსონაჟების სახელების :) და შეეცადე რომ უფრო მეტად გადმოსცე და გაშალო ემოციები პერსონაჟების, რათა უფრო კარგად გავიაზროთ მათი ტკივილი თუ სიხარული :) წარმატებები

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent