შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ლუციუსი (9)


18-05-2016, 00:20
ავტორი tatalia
ნანახია 2 026

- მადლობა
(უჩურჩულა ლუციუს და ხელები მეტად მოხვია, მამაკაცმა ჩაახველა და მიანიშნა მოშორებულიყო ... განა უნდოდა უბრალოდ დანარჩენი ოთხი თვალი ანერვიულებდა, დეამინის გახარებული გაბადრული ბედნიერი სახე რომ იქნებ როგორღაც ლუციუსი დედამიწაზე დარჩენილიყო და ვიკის გაკვირვებული მზერა)
- არ მჯერა ლუციუს ?ნუთუ შენში რაიმე რომატიული არსებობს ?? (სიცილით კვდებოდა დეამინი)
- როგორი სასაცილოა დეამინ (ჟანეტი არცერთს აღარ უყურებდა შველით იყო გატაცებული და ბედნიერი ლუციუსის მსგავსი საქციელით)
- წამოდი (დეამინმა ვიქტორიას უჩურჩულა)
- თავი დამანებე რა რატო უნდა წაკოვიდე (წარბები შეკრა გოგონამ)
- ვერ ხედავ რომ ზედმეტი ხარ ? (ისევ ჩურჩულებდა დეამინი)
- რა მომდომებული ხარ დეამინ (ცალი წარბი აზიდა მაღლა ვიკიმ რაზეც მამაკაცს ჩაეღიმა აღარ დაუცდია ხელი მოკიდა და სახლში შეიყვანა)
- ხომ ხედავ შენშიც დევს სიკეთე ლუციუს (ჟანეტი შველის ფერებას მორჩა და თვალი თვალში გაუყარა)
- სიკეთე ? (ცალყბად ჩაეცინა) სიკეთე არამგონია რაღაც მომენტებში ადამიანობა მიბრუნდება ალბათ თორემ მე...
- მოკეტე რა..რატომ ცდილობ იყო ცუდი როცა კარგი ხარ ძალიან კარგი ლუციუს
- ახლა მაბავ ? (ისევ გაეცინა ოღონდ ნერვიულად)
- რაც გინდა ის დაარქვი ... უბრალოდ თავს ნუ აძლევ უფლებას ბოროტმა დაგიმონოს მიეცი შენს სურვილებს უფლება ჰორიზონტს გასცდნენ ლუციუს
(ჟანეტი ცისფერ თვალებს კუპრივით შავ თვალებს ანათებდა და მისი განათებული სამყაროთი ცდილობდა შეეცვალა ლუციუსის ბნელი სამყარო და მგონი ახერხებდა თუმცა რამდენჯერაც ეგონა ეშველეო იმდენჯერ აურია ლუციუსმა...)
- გინდა გავისეირნოთ ?? (ისევ ქალმა გადადგა პირველი ნაბიჯი თუმცა ამჯერად მამაკაცმა კვლავ უკან დაიხია ალბათ არ სურდა რომ შორს შეეტოპა)
- სხვადროს იყოს ჟანეტ, აქვე ახლოს ლამაზი ადგილებია დეამინს თუ სთხოოვ აუცილებლად გაგასეირნრნებთ
- და შენ სად მიდიხარ ? (მანქანისკენ შებრუნებული ლუციუსი შეჩერდა და გაეღიმა)
- უკვე ეჩვიან ცოლს ემსგავსები ჟანეეეეტ (უფრო ვნებიანად გაუღიმა თვალი კვლავ ააყოლა და მანქანა ადგილს მოწყვიტა)
- იდიოტიი ბოლოს მაინც აურია
(თან სიამოვნებდა რომ კაცისთვის ამდენად სასურველი იყო ხან ეგონა რომ ასე იმიტომ უყურებდა რომ უბრალოდ უნდოდა ჟინი ჰქონდა ჟანრტის და მეტი არაფერი ისევ მოიწყინა და გადაწყბიტა მარტოს გაედეირნა)
- ხელი გამიშვი დეამინ (გოგონამ მამაკაცს ხელი გამოგლიჯა და უკან დაიწყო სვლა)
- უაზროდ იქცევი ვიკი, თავიდან მშვენივრად ვიყავით ახლა რაგემართება ?
(ახლა რა ემართება ??არაფერი არ ემართება უბრალოდ სიამოვნებს დეამინთან ყოფნა და აი ამაშია საქმე თავს ვერ აპატიებს იმ გოგონების კატეგორიას რომ მიემატოს მისი სახელი ვინც კაცებს იყენებს ღალატობს და ტოვებს...ემეტი ხომ უყვარს, ძალიან უყვარს თვითონაც იცის რომ დეამინი გატაცებაა მაგრამ რა ქნას რომ სიამოვნებს ეს გატაცება)
- იმიტომ რომ ყველაფერს ართულებ ყველაფერს დეამინ გესმის ??
- არაა არ მესმის და ამიხსენი ვიქტორია რას ვართულებ ??
(დეამინი სევდიანად უყურებდა ქალს თვალებში)
- რას და იმას ართულებ რომ ემეტი მიყვარს რატომ არ გესმის ??შენ კი ცდილობ ჩემს ცხოვრებაში შემოიჩრა.. ცდილობ ყველაფერი რაც დავალაგე ამირიო და გული ვატკინო იმ კაცს ვისთანაც ამდენი ხანი გავატარე..შენ მე არ გიყვარვარ დეამინ არააა უბრალოდ გინდა დედამიწაზე დარჩე უბრალოდ ვიღაც გჩირდება ამისთვის და მე მოგხვდი თვალში ხვდები ?ასე მარტივი არარის...მე ის მიყვარს
- მაგრამ მეც გიყვარვარ ვიკი
- ღმერთოოო დეამინ რა შეუგნებელი ხარ (ხელები მაღლა აზიდა ვიკიმ და მკწყვეტით დაჯდა კიბეზე)
- უბრალოდ შანსი მომეცი ასე რთულია ? (მასთან ახლოს მივიდა და თვალებდახუჩულ გოგონას სახეზე მიეფერა)
- დეამინ ?პრობლემა განა შენ ხარ ??...არაა საუკეთესო ადამიანი ხარ მართლა გეუბნები არც შენი შეყვარებაა რთული უბრალოდ არ მინდა. .უბრალოდ სხვა მიყვარს და უბრალოდ არ მინდა ჩემში შემოგიშვა დეამინ რატომარ გესმის ?ვერ ვატკენ იმ ადამიანს გაიგე რა
- გაგება არ მინდა ვიქტორია ეს შენ მომისმინე ფეხებზე ყველაფერი და ყველა რაც მინდა ისე იქნება მუდამ...ნერვები არ მომიშალო და სანამ მე მოგიყვანე აზრზე თავად მოდი და შეიგნე რომ შენ ჩემი უნდა იყო იმიტომ რომ მე ასე მინდა ვიქტორია და ნუ გამაბაზებ.
- ხეპრეეეე იდიოტო რანაირად მელაპარაკები (სიტყვა არც დაუსრულებია დეამინი რომ ეცა და აკოცა...მიუხედავად იმისა რომ სასწაულად ესიამოვნა ყველანაირად ეცადა არ აყოლოდა კოცნში...ყველანაირად ცდილობდა რომ თვალები არ დახუჩვოდა და ძლიერი ყოფილიყო...ყველანაირად სხვა გრძნობა დაეუფლა, თითქოს ამაღლდა, თითქოს აქამდე არავისთვის უკოცნია და პირველი კოცნა ზუსტად დეამინმა მოპარა...ხელი კრა და გაარტყა)
- დეამინ გულს ნუ მატკენ უბრალოდ გაიგეე რა (ხმას აუწია და ხელები დამუშტა...აი დეამინი კი ნამდვილად კმაყოფილი სახით იყურებოდა და ტუჩებს ილოკავდა)
- მართალია არ მაკოცე მაგრამ ხომ ვიგრძენი როგორ გინდოდა არადა და როგორ ცდილობდი არ გეკოცნა ძვირფასო ?
- რატომ ცდილობ გააფუჩო ყველაფერი დეამინ ? (ნაწყენმა აიბზუა ცხვირი სიფრიფანამ)
- რა უნდა გავაფუჩო რაც არ არსებობს ვიკი ?მეგობრები ვართ ?ძმაკაცები თუ შეყვარებულები ?არაფერი ვართ და ან ჩემი იქნები ან არავისი არ იქნები რა ვერ გაიგე ???? (უკვე მართლა ისტერიკა ეწყებოდა დეამინს იმის გაგონებაზე რომ მის სასურველ ქალს სხვა კაცი უყვარდა...)
- ისევ აურევ და მერე ინანებ მოდი სხვადროს ვისაუბროდ ამაზე ახლა უბრალოდ თავი აიყვანე ხელში კარგი ? (ვიკიმ მისი სახე ხელებში მოიქცია და თვალებში ჩააშტერდა, იცოდა როგორ უნდა დაეწყნარებინა მამაკაცი ისიც დადუმდა და გაისუსა)
............................................................
(ბარში შესულმა სიგარეტის კოლოფი ამოიღო და მსხვილი დიდი სიგარა გააბოლა)
- ვისკი თუ შეიძლება (თითით ანიშნა ბარმენს და იქვე საზოგადოებისგან მკშორებით ორ კაციან მაგიასთან ჩამოჯდა)
- რომელი ბატონო ? (ბოხი ხმით მიმართა მსუქანმა ზდაროვმა კაცმა რომელსაც დაღლილობისგან ოფლი გასდიოდა)
- დაე იყოს ნება ღვთისა (გაეცინა ლუციუს) ირლანდიური მეგობარი (გაურკვეველი ჟეშტი გააკეთა მან და ხელი საფეთქელთან მიიტანა, თუმცა ბარმენი მის ამ საქციელს მიხვდა და გაიცინა, ერთს მეორე მოყვა და მესამე ჩიქაზე უკვე მაღალი გამხდარი თუმცა უცნაური შესახედაობის მამაკაცი მიუჯფა გვერდით)
- ლუციფერ
- მალკოტ
(ერთმანეთს მკვლელი სახეებით შეხედეს შემდეგ კი სიცილი ატეხეს და ერთმანეთს გადაეხვივნენ)
- შე ოხეროო მომენატრე (იცინოდა მალკოტი და თან ლუციუს ვისკს აცლიდა)
- მალკოტ ისევ სხვის ხარჯზე დაიწყე ცხოვრება ? (ახარხარდა ლუციუსიც)
რახდება სააიქიოში (წამიტ დასერიოზულდა მამაკაცი)
- აბა რა გითხრა ლუციფერ, შენს ძმას რომ წაყევი ყველანი ვიცინოდით ხომიცი დემონიმი რა ბავშვია გვეგონა ეს ერთი ხუმრობა იყო შენ მას ჩკუას ასწავლიდი და ბოლო ბოლო გაიგებდა რომ დედამიწა ჩვენნაირებისთვის არარის მაგრამ ზევიდან ახლა ყველაფერი ჩანს ლუციფერ, შენ მოგწონს ყველაფერი აქაური შენ მოგწლნს დედამიწა მოგწონს მისი მტანჯველი და ბედნიერი მხარეები, ყველაზე ცუდი გითხრა ლუციფერ ??შენ მოგწონს ჟანეტი (ამ სახელის გაგონებაზე შეცბა? ვისკის ბოთლს ხელი მაგრად მოუჩირა და ჩაფიქრდა მოეტყუებინა მისი მეგობარი მალკონი და მოეტყუებინა თავიც თუ ბოლო ბოლო ეღიარებინა ეს თავისთვისაც და მეგობართანაც...სანამ ბოთლს შემოფსხვნიდა მანამდე მალკონმა ხელი ხელზე დაადო და გააჩერა)
- მისმინე ლუცი თუ აქ გინდა ყოფნა, თუ ტვლი რომ აქ უკეთესია უბრალოდ დარჩი.. დანარჩენის დედაც ლუციუს, ბრძანებელი აქ თავად არ ჩამოვა შაითანს და მის დემონებს გამოუშვებს თუმცა შენ ყველაზე ძლიერი დემინი ხარ ყველაზე ძლიერი რომელსაც ყავს მეგობრები და ჩვენ აუცილებლად დაგეხმარებით მე შენ დეამინი და შენი ლაშქარი რომელსაც შენი ეშინია თუ უყვარხარ მთავარი არაა, მთავარი ისაა რომ შენთვის შაითანს კი არა ლუციფერ ისინი იმ ქმნილებასაც დაუპირისპირდებიან ვინც ასეთებად გვაქცია ლუცი (ასეც ხდება ხოლმე...არსებობს ცუდი და კარგი...თუმცა ყველა ცუდს ყავს თავისი კარგი მეგობარი, ძალიან ძალიან ცუდსაც კი უნდა გვერდით ვიღაც და აი ამდენი წლის განმავლობაში გვერდიდან ერთი წამითაც არ მოშორებია მალკონი ლუციფერსაც ახლაც კი გარისკა დედამიწაზე დაეშვა და ახლა ეუბნება თუ გინდა დარჩიო ეს ხომ ბედნკერებაა...ბედნიერებაა გყავდეს თუმდაც დემონს გვერდით ადამიანი ვინც არ გაგკიცხავს არ გეტყვის რომ სწორი არ ხარ არ გაგსჯის უბრალოდ ძლიერად ჩაგკიდებს ხელს და მიგახვედრებს რომ შენთანაა)
- მალკონ ჩემი აქ დარჩენით ბევრი რამ შეიცვლება...ჯერერთი ომი მოხდება...ჩვენ და ისინი მეორე ღმერთი მალკონ...ღმერთი ამას როგორ დაუშვებს რომ ბუნების კანონი დაირღვას და მე აქ დავრჩე მალკონ ??
- ლუციფერ ?მაშინ 14 წლის იყავი არც კი იცოდი რას აკეთებდი შენი ძმა 10 წლის იყო საერთოდ ძმაო ამის გამო არ ღირს თავი მკვლელ ადამიანად მოინათლო, შენ დედა დაკარგე ლუციფერ დედა და მე მესმის შენი...გადაწყვიტე დრო იწურება ხომიცი ? 29 თებერვალს ნაკიანი წელიწადია ბოლო დღე...ეს დღე მოგცაღ ბრძანებელმა და იცოდე თუ დარჩენას გადაწყვეთ ჩვენ ვიომებთ შენთვის ძმაო (ამის მერე ორივე დადიმდა და სმა განაგრძეს, ნუთუ მართლა სურდა ლუციფერს დარჩენილიყო დედამიწაზე...შეძლებდა კი დემონი რომელიც საუკუნეა ჯოჯოხეთში ცხოვრობდა ახლა აქ დედამიწაზე დარჩენილიყო და ეცხოვრა ისე თითქოს არაფერი მომხდარა ?ყვარებოდა ადამიანები და ყოფილიყო ის ვინც დიდი ხნის წინ გაანადგურა საკუტარი ხელით ??ნუთუ შეძლებდა)
(გინახავთ ასეთი ადგილი ??სადაც ჩანჩქერი ტყე და სიმწვანე ერთადაა ?სიჩუმე...მყუდროება და ბუნების სილამაზე მეტი რა უნდა გინდოდეს კაცს ??სიამოვნებით იცხოვრება აქ არ წავიდოდა აქედან...ააშენებდა პატარა მყუდრო ხის სახლს და სამუდამოდ მიეკედლებოდა ამ ადგილს, რატომღაც ლუციფერი წარმოიდგინა მისი ცხოვრების მეგზურად, ტანს ზევით შიშველი ზამთარში როგორ შემოდის როგორ შემოაქვს შეშა და ფეჩს ან ტუნდაც ბუხარს როგორ აგიზგიზებს...გაეღიმა, გაზრდიდა შვილებს რომლებსაც არ ეცოდინებოდათ ინტერნეტი, დაცინვა, ტანსაცმლის ბრენდები და ბოროტება...როგორ უნდა ასეთი ცხოვრება)
- სიბნელეში სიარული როგორ გიზიდავს ლამაზო ?
(ნაცნობმა ხმამ გამოაფხიზლა ჟანეტი)
- შეენ ?
- არადა ახლოდან ისეთი ლამაზი ხარ ხანდახან მესმის ლუციუსის რაქნას ?ქალი არ უნახავს საუკუნეა (მისკენ მიწევა დაიწყო კაცმა და ქალი ველურ კატას აემსგავსა)
- შენი არ მეშინია, ოდნავად არ მეშინია...დავიჯერო დეამინზე და ლიციუსზე საშიში ხარ ?არაა არამგონია
(სინამდვილეში კი ძალიან ძალიან ეშინოდა ამ ზორბა კაცის ჟანეტს რომელიც ვნება აშლილი სახით უტიფრად ათვალიერებდა ქალს მისმა ხარხარმა აზრზე მოიყვანა გოგონა)
- ვინა ვინააო ??ლუციუსი და დეამინიო ?? (ხარხარებდა მამაკაცი) ალბათ ლუციფერი ანუ იგივე სატანა და დემონაი ანუ იგივე დემონი გინდოდა ხო გეგულისხმა ძვირფასო ? (სახე დაასერიოზულა და ქალსა და მის შორის მანძილი ძალიან შეამოკლა)
- ჩემთვის გადამწყვეტი მნიშვნელობა არ აქვს მაგას რა ქვიათ (კაცმა აღარ აცადა...ხელი სტაცა და კაბის ქვეშ ხელები აუსრიალა...ქალი არ ყვიროდა სახეში გაარტყა და მისი მოშორება სცადა...ცრემლები გადმოუგორდა...ძლიერად და მომთხოვნად ცდილობდა მამაკაცი მის დამორჩილებას...წითლად კაცის ხელები რჩებოდა ტანზე ქალს, ტირილს უმატა...ვინიცის რა მოხდებოდა რომარა ის...მერამდენედ უნდა გადამარჩინოს ?გაიფიქრა ჟანეტმა და უსაზღვრო ბედნიერება მოანიჩა იმან რომ კაცი ასე მუდამ იცავდა ქალს)
- შაითან... (წამების მერე გააგრძელა ჩუმი და წყნარი ხმით) ხელები მოაშორე
(შაითანი ქალს მოშორდა და ცინიკური ღიმილი აიკრა სახეზე)
- ჯგუფურზე რა აზრის ხარ ?როცა ვმეგობრობდით ამას ხშირად ვაკეთებდით მედაშენ (ისევ გაუღიმა)
- 29 თებერვალი ჯერარ მოსულა იქამდე აღარ დამენახო შაითან თორემ ისეთ დღეში ჩაგაგდებ ჯოჯოხეთში აღარ შეგიშვებენ
(შაითანმა ჩაიცინა და შეტრიალდა)
- და ხო შაითან რამე ხომარ გავკწყდება ?
(შაითანი ერთ წამს დადუმდა...შემდეგ ძარღვები დაეჩიმა და მიხვდა აქ მარტო ლუციფერთან ვერაფერს გახდებოდა ამიტომ დანებდა)
- მაპატიე ჟანეტ (თქვა სიძულვილით და იქიდან აორთქლა)
- ხედავ ?რომ მარტო არუნდა იარო ? (ლუციუსი კარგად დაშორებული მანძილიდან ესაუბრებოდა ქალს)
- მადლობა (ჟამეტმა ამოიჩურჩულა და ისიყო უნდა დაეტოვა ადგილი რომ ცხოვრდბაში პირველად ლუციუსმა წამის მეასედში გულზე მიიხუტა და საფეთქელთან აკოცა)
- უჩემოდ აღარ უნდა იარო თორემ ხომ ხედავ, თუ შენთან არ ვარ რა გემართება
- მომიყვანე ცოლად და დავისვენებთ ორივე (უნდოდა ცინიკურად ეთქვა მაგრამ უცბად მიხვდა როგორც გამოუვიდა და სულ გაწითლდა)
- ჟანეტ..ჟანეტ რა ამბიციური ხარ (მის ტუჩებს ვნებიანად წაეტანა ლუციუსი და პირველად მისცა თავს უფლება დაევიწყებინა ყველა შიში და გაეკეთებინა ის რაც სურდა)




ბოდიშით უამრავი შეცდომისთVის, მობილურით ვწერ ველი კრიტიკას :დდ



№1 სტუმარი lanu

Dzn magaria momwons.veli axal tavs

 


№2  offline წევრი გაიღიმე

უუმაგრესიაა !!!!!

 


№3 სტუმარი ani

რა კრიტიკა რის კრიტიკა., უნაკლოა ადმინ საოცრებაა აგრაააამ ძალიან დააგვიანე რააააააააა recourse მალე დადე ხოლმე...
ამის დასასრული კიდე ვერადავერრ განვსაზღვრე რა lol მალე დადე ვეღარ ვითმენ უკვე wink მაგარი ხარ ძალიაააან

 


№4  offline წევრი remarki

ძალიაან მაგარი ხარ და ძალიან მაგარი ისტორიაა მე პირადად მომწწოონსს love კიარადა შემიყვარდნენ კიდეცც

 


№5 სტუმარი ani

ხო და კიდე სათაური რატო შეცვალე? recourse

 


№6  offline წევრი aNuGi

საუკეთესო! ძალიან მომწონს love
--------------------
"love only comes once. it's moves like the sea. but it's always the same" - twice born

 


№7  offline წევრი tatalia

ტვინი ამერია უკვე ანიი და შემეშალა ლუციუსი დამეწერა :დდ მაპატიე ♥♥ ძალიან საყვარლები ხართ დიდი მადლობა, უბრალოდ საქმე იმაშია რომ წინასწარ დაწერილი არ მაწვს აი ასე კომპიუტერთან ვჯდები და იმ წამს ვიფიქრებ ხოლმე ამიტომ გიგვიანებთ ხანდახან და ბოდიშით ♥♥♥ ხო კიდევ ერთი ჩემი მოთხრობის მსგავს წერს ბევრი და არ გამცვალოთ სხვა ლიციფერებში იცოდეთ :დდდდ დიდი მადლობა და ხვალ დავდებ შემდეგს ^_^

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent