შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სექსუალური ფეხბურთელი (17)


22-05-2016, 23:28
ავტორი LeLa-LeL
ნანახია 2 230

ჩემოდანი ჩავალაგე და ლუკას ველოდებოდი აეროპორტში უნდა შევკრებილიყავით ყველა ამიტომ მე და ლუკა ერთად მივიდოდით,მობილურზე შეტყობინება მომივიდა:
-პატარავ კარები გამიღე (ლუკა) უცებ გავიქეცი და კარები გავუღე,დედა და მამაცც გამოვიდნენ და ლუკას მიესალმნენ ჩემებიც მაცილებდნენ მაგრამ ისინი ცალკე მანქანით მოდიოდნენ რადგან ჩვენი მანქანა აეროპორტში უნდა დაგვეტოვებინა.
-ბარბარე შენი ჩემოდანი სადაა? (ლუკა)
-მაქვეა კარადასთან დევს (მე)
ლუკა შევიდა ოთაში ჩემოდანი გამოიტანა დაბლა ჩავედით და მანქანაში ჩავსხედით,აეროპორტში მალე მივედით გვრიტები იქ დაგვხდნენ ლანას მშობლებიც იქვე იყვნენ . ჩვენი წასვლის დროც დადგა ყველას დავემშვიდობეთ და თვითმფრინავში მოვთავსდით.ცოტა მეშინოდა სიმაღლის მაგრამ როცა ლუკას ვხედავდი ჩემს გვერდით შიში სულ მავიწყდებოდა.
მშვენივრად ვიმგზავრეთ,მშვიდობით ჩავედით, ჩვენებს შევატყობინეთ რომ უკვე დუბაიში ვიყავით და სასტუმროში წავედით.
-აბა ეხლა ნომრებში გავნაწილდეთ და საღამოს შევიკრიბოთ ქალაქში გავისეირნოთ. (გიორგი)
-კარგი ჯერ ნომრები ავიღოთ ცოტა დავისვენოთ თორე მგზავრობამ სულ გადაგვღალა.(ლუკა) გოგონებმა მისაღებში დავსხედით ბიჭები კი ადმინისტრატორთან მივიდნენ ნომრების ასაღებად.მალევე დაგვიბრუნდნენ.
-აუ ლუკა მოომეცი გასაღბი და წავედ ემ დავიძინო თორე ძალიან დავიღალე წასვლისდროს მომაკითხე და გამაღვიძე.(მე)
-არა .მოსვლა არ დამღირდება იმიტო რო მამაჩვენს სამი ნომერი დაუჯავშნიათ ამიტომ მე დ აშენ ერთ ოთახში გვიწევს (ლუკა) ლოყები უცებ ამიწითლდა
-არა ხოარ გაგიჟდი (მე)
-კაი ტო არაფერს გიზავ ნუგეშინია,ნუ თუ შენ გინდაააა..... (ლუკა)
-გაფუჭებულო დროზე წავედით მაშინ დავიღალე (მე) ლუკას მხარზე ვუჩქმიტე და წასასვლელად ვუბიძგე. ყველა ნომრებში გავნაწილდით ,ნომერში როგორც კი შევედი მაშინვე აბაზანაში შევვარდი,ვიბანავე დ აგარეთ გამოვედი ლუკას უკვე ეძნა მეც მივედი და დავწექი.ლუკა გადმობრუნდა და მის მლავებში მომიქცია და გულზ ემიმიხუტა,მისი სურნელით დამთვრალს მალე ჩამეძინა.
როცა გავიღვიძე ლუკა ოთახში არ იყო,ნელა წამოვდექი საწოლიდან და ცემოდნის ამოლაგება დავიწყე,კარადაში ვალაგებდი როდესაც აბაზანიდან ლუკა გამოვიდა რომელსაც წელზე ქონდა მოხვეული პირსახოცი წელს ზემოთ კი შიშველი იყო და სხეული წყლის წვეთებით დანამული ქონდა. სულელივით ვიუყურებდი მის სხეულს.
-პატარავ ვიცი რო სექსუალური ვარ გეყოფა ჩემი ყურება (ლუკა) უცებ გამოვფხიზლდი და მომღიმარ ლუკას შევხედე რომელიც ჩემს საქციელზე იცინოდა.
-სულაც არა შენზე სექსუალური ვარ (მე)
-ეგ თავისთავად შენ გოგო ხარ და კიდეც უნდა იყო (ლუკა) ტანსაცმლის ლაგებას რო მოვრჩი თხელი თეთრი კაბა ავარჩიე და ჩაცმა დავიწყე როცა ლუკამ ჩემკენ გამოაპარა მზერა და მომაშტერდა,წორედ ეს მწველი ზმერა ვიგრძენი და ლუკას გავხედე.
-სულელო შენ რა მიყურებდი? (მე)
-ხო რაა მერე (ლუკა)
-მე შენთვის არ შემომიხედავს და არც შენ გაქვს უფლებ შემომხედო (მე)
-მთელი ცხოვრება ეგრე უდნა გიყურო და ეხლა არ შეიძლება? (ლუკა)
-რაუნდა ქნა? (მე)
-ხო აბა რის იმედი გაქვს რო ჩაცმული ივლი? სულა არა ქალის თეთრეულით ივლი სახლშიც (ლუკა)
-ოხ ეს სულ გამიფუჭდა რა.. (მე) თავის ქნეით ჩამოვჯექი საწოლზე დ აფეხსაცმელს ვიცმევდი,როცა ლუკა მოვიდა და ლოგინზე დამაწვინა,ზემოდან მიყურებდა თვალებში შემდეგ კი ჩემს ბაგეებს დაეწაფა.
-მხოლოდ ჩემია ეს ტუჩები (ლუკა)
-კარგი წავედით გვრიტები გველოდებიან(მე) თემა უცებ შევცვალე ლუკა მოვიშორე და კარებში გავედი,ლუკაც მალევე დამეწია წელზე ხელი შემომხვია და ერთად ცავედით სასტუმროს ჰოლში მხოლოდ ლანას ველოდებოდით რომელიც თმას ისწორებდა.
-აუ ამდენიხანი სადაა ტო გეგონება ვათხოვებდე რა (მიშო )
-ჯერ სადხართ კარგად არგვიცნობთ. (მარიამი ) მარიამმა შემომხედ ადა თვალი ჩამიკრა ორივეს სიცილი აგვიტყდა ბიჭები კი საწყალი თვალებით გვიყურებდნენ,ლანაც მალე მოვიდა,ყველა დავწყვილდით წინ მარიამი და გიორგი მიდიოდნენ,უკან ლანა და მიშო ხოლო ჩვენ ბოლოში ვიყავით . ქალაქი ძალიან ლამაზი იყო უფრო სწორედ ულამაზესი, თავი ზღაპარში მეგონა, უამრავი ტურისტი იყო,ქალაქში გოგოებმა მაღაზიები რომ დავინახეთ არერთი არ გამოგვიტოვებია ყველგან შევედით ბიჭები კი პარკებით ხელში მოგვყვებოდნენ უკან თან რაღაცას ბუთბუტებდნენ,ბევრი ვიარეთ სასტუმროში გვიან დავბრუნდით, ლუკა ძალიან დაიღალა და მალევე ჩაეძნა მე კი ახალი ტანსაცმელებიც მოვათავსე კარადაში გადავივლე და ლუკას მივუწექი უკნიდან მოვეხვიე და ტკბილად დავიძნე,თავი ზღაპარში მეგონა როცა ვხდებოდი რომ 1 თვე მის გვერდით ვიქნებოდი სულ....



№1  offline წევრი xelnaweri wignebi

კარგი იყო გააგრძელე

 


№2  offline წევრი lola123

ველოდები შემდეგს

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent