შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

I ____ You (თავი მეათე)


29-05-2016, 21:51
ავტორი khatuna
ნანახია 1 872

(თავი მეათე)

ნიას მოტყუება არ გაუჭირდა სანდროს. ნიას მის მშობლებთან აიყვანა აგარაკზე და თვითონ ვითომ სამსახურის საქმზე დაბრუნდა ქალაქში. ნია სანდროს მოლოდინში იყო ყოველ დღე და საერთოდ ვერ ერთობოდა. ლიკაც ხშირად რჩებოდა მასთან , მაგრამ მაინც ცუდ ხასიათზე იყო. ლიკა ეუბნებოდა შეიძლება არც დაგიბრუნდესო და ყველანაირად ცდილობდა სანდროზე ფიქრები გაეფანტა, თუმცა ნია მაინც ელოდებოდა სანდროს ზარს.
სანდრო და თათია ლოპოტაზე ავიდნენ , ცოტახანში გუგა და სალომეც ესტუმრნენ მათ. იმისდა მიაუხედავად ,რომ თათია ძალიან ნერვიულობდა დემეტრეზე მაინც კარგად ერთობოდნენ. სანდრო ხვდებოდა ,რომ თათია სულ დემეტრეზე ფიქრობდა და ამიტომ სულ ყურადღების ცენტრში ყავდა , სულ რარაცას ეკითხებოდა. სულ სადღაც დადიოდნენ. სანდრომ ბევრჯერ სცადა თათიას ცდუნება თავისი შარმით , მაგრამ არ გამოსდიოდა. ყველაზე დიდი შეცდომა გუგას ლოპოტაზე დაპატიჟება იყო. როგორც კი შეატყობდა სანდროს რომ ცუღლუტობდა მაშინვე არიდებდა გოგონებს. - შენს გარდა ყველამ ჭკუა ისწავლაო.. ხშირად უმეორებდა.
ერთ მშვენიერ დღესაც გადაწყვიტეს გართობა , მაგრამ თათია ძალიან ცუდად გახდა და მოუწიათ უკან დაბრუნებულიყვენენ. სანდრომ თათია საავდმყოფოში წაიყვანა და ცოტახანში მარინასთან აიყვანა სახლში.

- თათია აქ გყავდეს და მეც მალე ჩამოვალ... ეხლა უკან უნდა დავბრუნდე. რარაც საქმეებიც მაქ. არსად არ გაუშვა.. არ შეიძლება ეხლა ამისთვის ბევრი მოძრაობა. დედა და ნათესავები არ მაინტერესებს მე! აქ იქნება და მეც მოვალ მალე.

ეშინოდა მაინც არ წავიდეს იმ ვიღაც ბიჭთანო , მაგრამ იმასც ფიქრობდა ვერ გაბედავსო.. თან ის ბიჭიც ნაწყენი იქნება და შეიძლება არც დაელაპარაკოს თათიასო.
შეეშინდა როცა თათია ცუდად გახდა ,მაგრამ მეორე დღეეს ნიას მიაკითხა და წამოიყვანა. ნიასთან ერთად სხვაგან გადავიდა, ხშირად იცვლიდნენ ადგილს.. აუზზეც დადიოდნენ. ერთხელ რომელიღაც აუზზე ლიკას და დემეტრეს გადაეყარნენ.. დემეტრემ სანდრო და ნია ერთად როცა დაინახა საერთოდ გაგიჟდა.. ძალიან დაიბნა.. თუ ნიას შეურიგდა მაშინ თათია სად წაიყვანაო. ლიკამ ცოტა გვიან შეამჩნია ნია და სანდრო ერთად აუზზე.. რგორც კი დაინახა მაშნვე მათთან მივიდა.
დემეტრე დიდხანს იკავებდა თავს და უყურებდა როგორ ეხვეოდნენ ერთამნეთს ნაი და სანდრო , მაგრამ ვეღარ მოითმინა და როცა გოგოები აუზში ჩავიდნენ სანდროს კითხვები დააყარა.

- ნია შენი შეყვარებულია?
- კი.
- ცოლს გაშორდი?
- რა?!
- ვიღაც გოგოსთან ერთად არ იყავი წვეულებაზე? შენი ცოლი არ იყო ის?
- შენ ჟურნალისტი ხარ?
- არა.
- აბა რაში გაინტერესებს. თუ უბრალოდ დაიბოღმე.
- ჰაჰა. კარგი არაფერს აღარ გეკითხები. - ცოტახანში ისევ რაღაცაზე წაკინკლავდნენ. დემეტრემ თითქოს შენიშვნების მიცემა დაიწყო რასაც სანდრო პრინციპულად ვერ გაუძლებდა.. გოგოებმა მაშინვე გააშველეს.. სანდრომ ნიას ხელი მოკიდა და სახლში დაბრუნდნენ. დემეტრე და ლიკაც მალე წავიდნენ აუზიდან. დემეტრე როგორც კი სახლში შევიდა მაშინვე თათიას დაუმესიჯა.

- გაბრაზებული კი ვარ შენზე.. რო გადამაგდე მაგრამ მაინც მაინეტრესებს სად ხარ? - კარგა ხანს იფიქრა თათიამ რა ეთქვა დემეტრესთვის და მერე ჩვეულებრივად გაუგრძელა ლაპარაკი.
- სახლში ვარ.. სანდროს დედასთან. ბოდიში მაგრამ ვერ წამოგყვები ვერსად..
- კარგი არაუშავს.. ისე გეტყვი .. ეგ შენი სანდრო ორ გოგოს დასდევს და კარგს ვერაფერს მიიღებს..
- რას შვება?
- აუზზე ვნახე ყოფილთან ერთად. ისიც ვიცი შენი თავი რომ გამომგლიჯა ხელიდან. რავი შენთვითონ გადაწყვიტე რას იზავ.. გირჩევნია დროზე უშველო თავს.
- ცოტახანში დაგირეკავ.

თათია ოდნავ ნაწყენი დარჩა.. ვერც გადაწყვიტა რა ექნა.. წაყოლოდა თუ არა დემეტრეს.

***
სანდრო ნიას ეჩხუბა და მარინასთან წავიდა. სულ არ უდარდია ნიასთან ჩხუბი პირიქით მიზეზს ეძელბდა რომ თათიასთან დაბრუნებულიყო. რაც მთავარია გაიგო რომ დემეტრე ლიკას მეგობარია და ასე შემდეგ. ნია რომ არ მოსწონდა ეგეც გაუხარდა. მოკლედ აარვის და არაფერს უთმობდა დემეტრეს. არც ნიას დ აარც თათიას. ორივეს კბილებით იჭერდა. თუმცა ყველაფერი შვილის სიყვარულიდან დაიწყო.. ვერავის დაუთმბდა პატარას. თუ დაფიქრდება სანდრო მიხვდება რომ გოგოებიდან ერცერთი უყვარს.. ორივეს ადვილად დათმობს მაგრამ სანამ მისი შვილი თათიას სხეულში იქნება ვერავინ წაართმევს მას.
სანდრო მარინასთან დაბრუნდა.. თათია სულ არიდებდა თავს, მაგრამ სანდრო მაინც ეტენებოდა. ცოტახანში ნიას გამო დააყარეს ერთამნეთს. სანდრო ვეღარ ითმენდა უნდოდა ბოლომდე ამოეღო ყველაფერი რაც იცოდა დემტრეზე და პირში ეთქვა თათიასთვის, მაგრამ მაინც თავს იკავებდა... მარინამ გააშველა და დააწყნარა ორივე..
საღამოს საქანელა სკამზე მიუწვა თათიას.. ბოდიში არ მოუხდია... თათია ელოდებოდა ბოდიშს მაგრამ თითონაც იცოდა რომ ტყუილად ელოდებოდა სანდროსგან ბოდიშს.. ან რამე მაგდაგვარს... გვერძე რომ მიუჯდა ეგეც გაუკვრიდა , მაგრამ სადაც ლოპოტაზე აიყვანა ესეც არიყო გამორიცხული.
სანდრო ცდილობდა მუცელზე მოფერებოდა თათიას , მაგრამ ხელები უკანკალებდა .. არიცოდა რა შეიძლებოდა მოჰყოლოდა ამას , მაგრამ უფრო სანდროს პრინციპების დათმობა უჭირდა... რაც არუნდა მოხდეს ახლა ეს უნდ აგავკეთო და საერთოდ უნდ ადავავიწყო დემეტრე თრემ ბავშვს წამართმევენო, პატარასადმი უფრო მეტი სიყვარული უნდა გამოვხატოო ფიქრობდა. ძლივს მიიწია თათიასკენ და მარჯვენა ხელი მუცელზე გადაუსვა.. მერე თავი მუხლებზე დაადო. თათია ვერ ხვდებოდა ბოლოს და ბოლოს რა უნდოდა ამ ადამიანს.. ერთი კითხვა აწუხებდა.. ნეტავ თვითონ თუ ხვდება რას აკეთებსო.. ან ვის რას ავნებს ამ საქციელით თუარა ისევ საკუთარ თავსო.

***
24 აგვისტო .. შუადღე.

სანდრო და თათია ექიმთან წავიდნენ.. ექოსკოპიაზე.. უნდა გეგოთ მალე ვინ ირვებნდა სახლში.
გაირკვა რომ ოთხ თვეში პატარა მარიამი ეყოლებოდათ. სანდრომ თავი შეიკავა ემოციების გამოხატვისგან.. გაუხარდა გოგო რომ იყო ბავშვი , მაგრამ ძალიანაც არ აცანცარდა. თათია კი სიხარულისგან მეცხრე ცაზე იყო... ტაშს უკრავდა ხოლმე , ისე უხაროდა.. ერთი სული ქონდა ყველას როდის გააგებინებდა.

- სახელზე რამე პრობლემა ხომ არ გაქვს?
- არა.. მომწონს.
- ძალიან კარგი.. მაინც არ გადავარქმებდი... შენ აშკარად ბიჭი გინდოდა.
- რა მნიშვნელობა აქვს.. ორივე მეყვარებოდა.
- ოჰ.. რავიც მგონია რო არ გაგიხარდა. - არადა სანდროს ეგონა ზედმეტი ემოციები რომ გამოვხატო უფრო ცუდი იქნებაო.
- გამიხარდა თათია.. უბრალოდ ვერ გამოვხატავ.. მეც ხო პატრა ვარ ჯერ და..
- აუუუ... პატარა კიარა უტვინო ხარ. ძალიან გინდა ახლგაზრდა იყო ხო?
- კარგი ეხლა.
- თავის დროზე გეფიქრა. - ხასიათი შეეცვალა თათიას.
- კარგი ხო.. ვიხუმრე უბრალოდ , რამოგივიდა..
- არაფერი. - სანდრომ ისევ გადაატანინა ყურადღება ბავშვზე.
- ბევრ სათამაშოებს ვუყიდი. სულ ჩემთან იქნება. მამიკოს გოგო. - თათიას ეღიმებოდა მაგრამ ისიც გაიფიქრა მემგონი სანდროს დაავიწყდა ბავშვს ასთან რომ არავინ გააჩერებსო. სანდროს ეს არ დავიწყებია.. მაგისთვისაც მიფიქრებდა რამეს.
- მალე გაჩნდეს რა. ვიცი შენი უსაყვარლესი დედიოკო აპირებს რო მომაშოროს ბავშვი გაჩენის მერე , მაგრამ ეხლა მაგ თემაზე არმინდა ლაპარაკი.. უბრალოდ ძალიან ადვილი გონია დედაშენს ეგ საქმე.
თათიას არაფერი უთქვამს.. არც იცოდა რა ეთქვა.. თათიას არუნდოდა ბავშვის და სანდროს დაშორება ერთმანეთისგან და პირიქით გაუხხარდებოდა თუ რამეს მაოხერხებდნენ.
გამოუვალი მდგომარეობა უბრალოდ არასებობს სანდროსთვის და მხოლოდ დემტრეს და ნათიას კიარა მთელს მსფლიოს დუაპირისპირდება მარიამისთვის.. ერტადერთი მიზეზისთვის რის გამოც სანდრო ჯერ კიდევ ცოცხალია...


(მალე დაწერას ვერ ვასწრებ.. მაპატიეთ... მაინტერესებს თქვენი აზრი.)



№1  offline წევრი isterichka123

კარგია გაგრძელე

 


№2  offline წევრი ketia

კარგია ძაან ცოტა გაადიდე გხოვ

 


№3  offline წევრი ketia

აუ როდის დადებ ??

 


№4  offline წევრი Thief Queen

Umagresiaa <3 magrma snador mainc nervbs msuhlis gaaketos archvani an orive gaushvas demtre usayvarlesi arsebaa <3 ai nartla yvelaz emeta dmomwons da tatoastan minda imedia shemxeg tavshi gamiachen <3 usayvarlesbei arian ^_^ sandro da nia iyvnen ertad :Ddd

 


№5  offline წევრი tatukaa

dzalian kargia da gagrdzelebas ar apireb?didixania gelodebit :D

 


№6  offline წევრი gvanciii kereselidze

Ratom agarrr agrdzelebbb.?..???????
--------------------
G.ke

 


№7  offline წევრი ketia

რატო აგარ დებ გაგრძელებას და გთხოვ განაგრდე ანუ უფრო ვრცელი :)

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent