შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული და ტკივილი (9თავი)


5-06-2016, 09:14
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 2 137

-თიკო ეზოში მივდივარ და არ წამოხვალ? (სანდრო)
-არა იყოს არ ვარ ხასიათზე.
-მიდი გთხოვ. როლიკებით მივდივარ და ვიკატაოთ.
-არ მინდა მეთქი რომ გითხარი ვერ გაიგე?
-ისევ ნაწყენი ხარ ჩემზე არა? თიკო ვიცი რომ დედაზე ღელავ და განიცდი იმ ფაქტს რომ ვეწევი. მაპატიე რომ ესე მოხდა მაგრამ მიდი წარმოიდგინე თავი ჩემ ადგილზე. შენი აზრით მე არ განვიცდი.? ვერ გამოვხატავ იმას რასაც ვგრძნობ, მაგრამ ჩემი გრძნობები და გულისტკივილი არაფერს ნიშნავს? მაპატიე.
-სანდრო, სანდრო. მოდი ჩემთან. რატომ ხარ ასეთი სულელი? შენზეც ვღელავ და დედაზეც. მეცოდება რომ ამდენს მუშაობს და ჩვენ ვერაფრით ვეხმარებით. თან ვხვდები რომ მამაც ენატრება.
-ვიცი მეც ძალიან მეცოდება. მამამ რომ სახლიდან არ წასულიყო და სხვა ცოლი არ ყოლოდა ყველაფერი სხვაგვარად იქნებოდა. მაგრამ რას ვიზამთ. ცხოვრება რას გვიმზადებს ვინ იცის? კარგი არ მოდიხარ საკატაოდ?
-კი წამოვალ ოღონდ გამოვიცვლი. დამელოდე კარგი?
=კარგი დაგელოდები მანამ მეც გავემზადები. ალო გისმენ.
-პრივეტ სანდრო როგორ ხარ?
-პრივეტ ნიკუშ კარგად. შენ როგორ ხარ?
-მეც რავი ვარ ნელ-ნელა. საით ხარ?
-ეხლა გამოვდივართ მე და თიკო როლიკებით საკატაოდ. შენ სად ხარ?
-მე და ბიჭებიც გარეთ ვართ და გნახავ თუ გინდა?
-კაი ბაზარი არაა. ხოარ გიყიდიათ?
-კი გვაქ და მოგცემ ბაზარი არაა.
-კაი აპა დროებით ნიკუშ.
-რა უნდოდა ნიკას სანდრო?
-არაფერი უბრალოდ მკითხა სად ხარო და მე ვუთხარი მე და თიკო როლიკებით საკატაოდ გამოვდივართთქო.
-გასაგებია და რაზე უთხარი ხოარ გიყიდიათო?
-ჩუ გოგო დედამ არ გაიგოს და ესეთი სახით ნუ მიყურებ, თორე ასე მგონია რაღაცას ჩამარტყამ.
-დარტყმა კიარა ერთი გემრიელად უნდა დაგჟეჟოს კაცმა და მერე მაინც ისწავლი ჭკუას.
-აუ რამდენს ტლიკინებ რომ იცოდე. კაი დე წავედით ჩვენ.
-კი მაგრამ სად მიდიხართ? ჩემთვის რომ არაფერი გითქვამთ?
-როლიკებით ვიკატავებთ ცოტა ხანი და მოვალთ.
-კარგი ჭკვიანად და არ დაიღამოთ.
-აი ბიჭებიც. ბარო როგორ ხართ?
-რავი არაგვიშავს შენ რაშვები? პრივეტ თიკო როგორ ხარ?
-არამიშავს. სანდრო მგონი მე აქ ზედმეტი ვარ, გავიკატავებ და რომ მორჩებით დამიძახე.
-კარგი. ნიკა რამდენი იყიდეთ?
-მე მითხარი სანდრო რამე?
-ხო აპა აქ სადმე სხვა ნიკას ხედავ? რა გჭირს?
-არაფერი უბრალოდ რაღაცაზე ჩავფიქრდი. რა მკითხე?
-ო ღმერთო ჩემო ნიკა რა მაგარი გემოვნება გქონია.
-რა გემოვნება? რას გულისხმობ ვერ ვხვდები.
-აუ კარგგი რა. შენ გონნია ვერ ვხვდები? დავინახე როგორ გააყოლე თიკოს თვალი როცა წავიდა.
-აუ კარგი რა. რა სისულელეებს ლაპარაკობ. მე თიკო არ მომწონს.
-მართალია არ მოგწონს. მგონი გიყვარს. ამას მალავდი?
-რა ვმალავდი თქვენ კარგად ხართ? მე თიკო არ მიყვარს. ბოლოს და ბოლოს ჩემი კლასელია.
-ხოდა კლასელი რომაა და ყოველდღე რომ ნახულობ სკოლაში სწორედ მაგიტომ შეგიყვარდა.
-აუ ხო კარგი, კარგი გნებდებით. მიყვარს თიკო, მაგრამ მაგრამ იცოდე სიტყვა არ დაგცდეს არსად, მან ეს არ უნდა გაიგოს. განსაკუთრებით შენს გასაგონად ვამბობ სანდრო.
-ეე. მე რა შუაში ვარ?
- შუაში კიარა თავში ხარ. შენი დაა და იცოდე სიტყვა არ დაგცდეს თორე ვერ გადამირჩები.
-თუ შენი პირით არ ეტყვი მაშინ იძულებული ვიქნები მე ვუთხრა.
-მართლა??? თუ მაგას ეტყვი მეც ვეტყვი რომ ეწევი.
-აუ რა შემაშინე. ისე ეგ უკვე იცი რომ იცოდე. ასე რომ მოსაფიქრებლად ორ დღეს გაძლევ. თუ არ ეტყვი მაშინ მე ვეტყვი.
-ხო კარგი დავფიქრდები მაგრამ შენ რაღაცაში უნდა დამეხმარო.
-ეე. ჩემგან რაღა გინდა?
-რადა თიკო შენი დაა და უკეთესად იცნობ და იქნებ როგორმე კითხო ნიკა ხომ არ მოგწონსთქო? და დამეხმარები.
-კარგი პრობლემა არაა მაგრამ გახსოვდეს ორი დღე გაქვს მოსაფიქრებლად.
-აუ სანდრო რაშვები არ მოდიხარ?
-კი ეხლავე. აპა კარგად ბიჭებო. ნიკა დაფიქრდი. აპა რაშვები ხოარ მოგწყინდა მარტო კატავი?
-არა. სანდრო ნიკა ასეთი სახით რატომ მიყურებდა?


ბავშვებო თუ მოგწონთ ისტორია გთხოვთ კომენტარები არ დაიშუროთ. მიყვარხართ



№1  offline წევრი niino

კარგია..მომწონს,მაგრამ ძაან ბავშვურია რაღაცნაირად..გაზარდე რა თავებიიი...

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent