შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩემს ვენებში [8] დასასრული


11-06-2016, 21:13
ავტორი Nude
ნანახია 2 890

შურდულივით გავარდა გარეთ, გულზე ხელმიბჯენილი მირბოდა სანდროსაკენ და ყველაზე საშინელს ელოდებოდა იქ მისული, მაგრამ სურათი სულ სხვანარი იყო. თავის მანქანაზე მიყრდნობილი მომღიმარი სანდრო, ცალი ხელით ეწეოდა, ცალით კი გასაღებს ატრიალებდა წაღმა–უკუღმა. მასთან სწრაფად მიირბინა და კისერზე ხელები მოჰხვია, თავი კი მკერდზე მიადო. მისი შიში არ გამართლდა, რომელიც მთელი აქ ყოფნის განმავლობაში თან სდევს.
– როგორ შემაშინე, შენ, ვერ წარმოიდგენ. – ჯერ კიდევ შეშინებული იყო, ამიტომ მის მონატრებას იკლავდა, მაგრამ როცა გონზე მოვიდა, თითი გაბრაზებულმა მიკრა გულ–მკერდზე და უკან თვალების ბრიალით დაიხია. – ძალიან ცუდი ბიჭი ხარ!
ყველაფერზე ერთად ეფიქრებოდა ანაბელს. გონებაში აზრები ელვის სისწრაფით დაქროდნენ და არ იცოდა, რომელს უნდა მიყოლოდა. საფეთქელზე თითები მიიდო, ჯერ ნაზად დაიზილა, შემდეგ კი, როცა არაფერი შეიცვალა, მაგრამ მიიჭირა. სიმართლე რომ გითხრათ, პირველი, მის გონებაში იკავებდა სანდროსთან დაკავშირებით რისიც ეშინოდა, იმის მერე მხოლოდ დედას სიტყვები უტრიალებდა. ძალიან, ძალიან, ძალიან გამაოგნებელი და უაზროდ სასიამოვნო იყო! ამ კაცმა იცის, რა, როგორ და რანარიად უნდა ქნას, ანაბელის ბედნიერება რომ გამოიწვიოს.
და, ბედნიერება რითი შეიძლება გამოიწვიოს საყვარელმა ადამიანმა?! ყველაზე წვრილმანი დეტალებით, ყველაზე პატარა, სულ, სულ პატარა, მაგმა ამავდროულად ყველაზე დიდით. ყველაზე სულელური შეკითხვაა. ეს, სადღაც იქიდან, გულიდან მოდის და ვერავინ ხვდება, როგორ უნდა მართოს, თუმც, საჭირო მომენტრებში, თვითონ რთავს განგაშის ზარს.
– რამ შეგაშინა? – წელზე ხელი მოჰხვია, მასთან უფრო ახლოს მიწია გვერდულად და თავზე ნელა, მშვიდად, მაგრამ მაინც აფორიაქებულმა აკოცა.
ჯერ კიდევ ვერ გამოდიან ერთმანეთის მონატრების ბურუსიდან. ჯერ კიდევ ენატრებათ ერთმანეთი და პრინციპში, მათი მონატრება სულ გაგრძელდება, არც დამთავრდება.
– ხომ იცი, რამაც. – თავი მხარზე ჩამოსდრო კაცს დამ ის თითებში ახლართა თითები. იგრძნო, თუ როგორ გამოტოვა გულმა რამდენიმე დარტყმა.
– ვიცი, ვიცი. – დაძაბულმა გაუღიმა და წამიერად, ოდნავ აკანკალებული ხელით წაიღო პირისაკენ სიგარეტის ნახევრად ჩამწავარი ღერი.
ყოველთვის ერიდებოდნენ და ერიდებიან დღემდე ამ თემაზე საუბარს, რადგან დიდ ტკივილთან და ცუდ მოგონებებთან ასოცირდება ეს ყოველივე, ამიტომ, ასე სხმამაღლა არასდროს განიხილავენ ამ თემას, უბრალოდ, თავისთვის იციან, რა და როგორ.
– მომენატრეო, არ მითხრა. – გაბუტულმა, ძალიან ჩუმად დაიბუტბუტა ანაბელმა და სანდროს ღიმილი ასე უბრალოდ გამოიწვია.
– მომენატრე, თან, როგორ მომენატრე, ვერ აღგიწერ.
– მაინც, როგორ?
– ხომ გითხარი, მაგის სიტყვებით გადმოცემა შეუძლებელია–მეთქი. – ისე ელაპარაკებოდა, თითქოს მის წინ ორი წლის ბავშვი იდგა, დამარცვლით, ნელა, აუღელვებლად. მასხარა!
– ვაიმე, როგორი ვირი ხარ, შენ არ იცი! – ღიმილით დადო ისევ მხარზე თავი და განაბულმა შეისუნთქა მისი სურნელი, რომელიც სულ ყოველთვის ცხვირში სასიამოვნოდ უღიტინებს.
– სოფიმ შენთან მოკითხვა დამაბარა. – ეშმაკურად გაიღიმა სანდრომ.
– ჩემი ჭინკა! მაგის გაუჩერებელი ტიკტიკი ძალიან მაკლია. – ლაღად გაიცინა და ოდნავ გვერდზე როცაქ გასწია სანდრომ, გაკვირვებულმა აუფახუნა გრძელი და ხშირი წამწამები.
– წამოდი, წაგიყვან და ნახავ. ყველანი აქ არიან. – ავტომობილის კარები გაუღო და მოთავსდა თუ არა გოგონა, მაშინვე თავისი ადგილის დასაკავებლად წავიდა. – ვთქვი თუ არა ანაბელთან მივდივარ–მეთქი, ამეკიდა ყველა. სოფი ისედაც მომყავდა, მაგრამ ამდენ ხალხსაც არ ვაპირებდი, თუმცა დამჭირდება თითოეული მათგანი, – მზაკვრულად ჩაიცინა და ბედნეირს გადახედა, რომელმაც გაიგო ეს სიტყვები, მაგრამ ყურადღება არ მიუქცევია.
მანქანა გაჩერდა თუ არა, კივილით გადახტა ანაბელი და სახლისაკენ გაიქცა. სიცილით გააყოლა თვალი სანდრომ შეყვარებულს, ერთი–ორჯერ თავი აქეთ–იქით გადააქნია, თავისი რუგზაკი აიღო და უკან გაჰყვა.
შუა ღამისას, როცა სოფის ჩაეძინა, გარეთ გავიდნენ ბავშვები, კოცონი დაანთეს, ირგვლივ შემოუსხდნენ და დაიწყეს იდეების ,,ფრქვევა’’ იმის შესახებ, თუ რით შეიძლებოდა დროის გაყვანა. რა თქმა უნდა ბევრი ვერაფერი მოიფიქრეს და უკვე დაშლას აპირებდნენ, როცა თიკომ წამოიყვირა, მოვიფიქრეო.
– რა მოიფიქრე, აბა? – გვერდით მჯდომმა ზურამ ჰკითხა და ყელში ცხვირის წვერი გაუხახუნა.
– გაჩერდი, თორემ დამავიწყდა. – გაიცინა გოგონამ და მასთან ერთად ყველამ, თან ხელი მიკრა მკერზე, მაგრამ ბოლოს მაინც მიუცუცქდა და სხეულზე ვერტიკალურად აეკრო. – მოკლედ, გზა და გზა აგიხსნით, ასე არ შემიძლია. რადგან ოთხი წყვილი ვართ მთლიანობაში, ერთმანეთში ვითამაშებთ. დავიწყოთ, ცოტნეს და ლიზასგან. ლიზა, გვითხარი, ყველაზე მეტად, რა მოგწონს ცოტნეში? ოღონდ, ამ შემთხვევაში, ვიზუალური მხარე უნდა თქვა.
– ყველაფერი. – ცინიკურად გასცა ცოტნემ გოგონას მაგივრად პასუხი და მისი თვალების ცრემლით ავსებაც გამოიწვია. – კარგი, არ იტირო, ჩუმად ვარ, ვსიო!
– არ ვიცი, ალბათ, თვალები. – ისე ჩახედა თვალებში კაცს, თითქოს მის სულში ჩაიხედა.
– გასაგებია. – თქვა ღიმილით თიკომ. – ახლა, შენი ჯერი მოვიდა, ცოტნე.
– მე... ტუჩები! ძალიან მომენატრა, თან! – ეშმაკურად ჩაიცინა და აწითლებულ ლიზას ირონიული გამომეტყველებით შეხედა.
– მე, ჩემ ქმარში მომწონს, ყველაფერი, მაგრამ, ამჯერად თითებს ვიტყვი, იმიტომ რომ ვაფანატებ მის თითებზე. – ლაღად გაიცინა და ზურას მომლოდინე მზერით შეხედა.
– სხვა რა უნდა მომწონდეს, თუ არა, საჯდომი! – გველურად ჩაიცინა კაცმა და ოდნავ მისცხო ხელი უკანალზე.
– არა, რა უნდა ელაპარაკო ამას ახლა! – თავი აქეთ–იქით გადააქნია და ანაბელს შეხედა. – ბელს...
– მე, რა მომწონს სანდროში? – გაიცინა გოგონამ, – აი, ის ლოყა, რომელიც ,,ჩაჩვრეტილი’’ (ამ სიტყვის სწორი ფორმა არ ვიცი) აქვს.
– შენს მკერდზე ვგიჟდები! – თითებული აუსვა და დაუსვა წარბების თამაშით, მაგრამ, როგორც კი ანაბელის გაბრაზებულ და დარცხვენილ მზერას მოჰკრა თვალი, იმ წამსვე გაჩერდა.
– გაბრიელის ცხვირი ისე მიყვარს, ამაზე მეტად, რა ვიცი, რა! – გაიცინა ლილემ და ინტერესით დაელოდა რას იტყოდა გაბრიელი.
– ამჯერად, ჩემ ძმაკაცებთან შედარებით მოკრძალებული ვიქნები და თმებით დავკმაყოფილდები, თუმცა... – ცოლის მხარეს შეტრიალდა, მისკენ მიიწია, ყურში ჩასჩურჩულა და სიცილით მოცილდა.
– ფუ, რა უზრდელი ხარ! – სიცილით გამოუყო ენა ცოლმა და ახლა, ყველამ თიკოს შეხედა მომლოდინე მზერით. – შემდეგი ეტაპი? – მხიარულად იკითხა ლილემ.
– დამ და დაააამმმმ! – ფეხზე გრაციოზულად წამოდგა თიკო, ყველას სათითაოდ შეხედა და ირონიულად თქვა. – ახლა, იმ ადგილებზე აკოცეთ, რომლებიც დაასახელეთ!
მერე, უბრალოდ, ვეღარ ავღწერ იქ რა მოხდა, რა ამბავი დატრიალდა. თიკოს და ზურას, ლილეს და გაბრიელს, პრინციპში, არც არაფერი ანაღვლებდათ, ერთმანეთთან წლები იყო, რაც ცხოვრობდნენ და ყველანაირად გააკეთებდნენ მსგავს რამეს, მაგრამ ანაბელს ესიკვდილებოდა ასეთი რაღაცის გაკეთება. წარმოიდგინეთ, მკერდზე უნდა აკოცნინოს სანდროს, ხალხნო, სანდროს! თქვენ ხვდებით, როგორ გაამწარებს ამის შემდეგ გოგონას? არა, არა, ამას ნამდვილად ვერ დაუშვებს, მითუმეტეს ლიზა. ოოო, ლიზა უფრო ცუდად იყო, ცოტნე კი სულ უფრო და უფრო ახლოს მიიწევდა უაღრესად კმაყოფილი სახით. ბოლოს, როცა მათ შორის ძალიან ცოტა დარჩა მანძილი, სასოწარკვეთილი ლიზა ფეხზე წამოხტა.
– არა, ასე არ შემიძლია და არც გავაკეთებ, მე ყოველ შემთხვევაში, არაფერს ვაპირებ. – ხელები ჰაერში აღაპყრო გაბრაზებულმა და სახლისაკენ წავიდა, თუმცა ცოტნე წინ გადაუდგა და ისე მოულოდნელად დაეწაპა მის ტუჩებს, აზრზე ლიზა კი არა, ვერავინ მოვიდა.
ისეთი ტკბილი იყო ამდენი ხნის შემდეგ კიდევ ერთხელ შეხება, ისეთი ტკბილი, რომ არც ერთ მათგანს უნდოდა მოშორება. მთელი ძალით ეკვროდნენ ერთმანეთს, მანამდე, სანამ ლიზას ცრემლები არ იგრძნო ცოტნემ. ამღვრეული თვალებით შეხედა გოგონას და ცრემლები ცერა თითიც მოწმინდა.
– თუ გიყვარვარ არ იტირო, გთხოვ. მოდი ჩემთან. – ღიმილით მიიკრა მკერდზე გოგონა, ერთი ხელი წელზე მოხვია, მეორე კი თავზე მიადო.
მომღიმალ ბავშვებს გადახედა ცოტნემ, ისიც დაინახა, როგორ დატოვეს წყვილი და გაეცალნენ ტერიტორიას. ხელი უფრო კარგად მოხვია წელზე კაცმა, ჯერ კიდევ ვერ დამშვიდებულ ლიზას და მასთან ერთად ჩაჯდა ჰამაკში. მუხლებზე გადაისვა, თავის მკერდზე მიყრდნობილი და ცას ახედა. თავზე ხელებს მონოტორულად უსვამდა, ეფერებოდა თმებზე, სხეულზე, სახეზე. ყველგან, სადაც კი შეიძლებოდა.
– აღარ ვაპირებ ისეთი ადამიანების გამო დაგკარგო, რომლებიც ამად არ ღირს. მშვენივრად იცი შენ, რომ შეწინააღმდეგებას აზრი არ აქვს, ისედაც ნერვები მაქვს გაგლეჯვაზე, ამდენი დრო ტყუილად რომ დავკარგეთ, მაგრამ მინდოდა დრო მომეცა, დრო იმისთვის, რომ მიმხვდარიყავი ჩემ სიმართლეს, გაგერჩია თეთრი და შავი ერთმანეთისგან. ჩემში ეჭვი აღარასდროს შეიტანო, თორემ ძალიან მეწყინება და არ ვიცი, რამდენად შევძლებ პატიებას. თუმცა, – ჩაიცინა კაცმა, – მე ხო შენზე ვლაპარაკობ, ჯადოქარზე, რომელმაც იცის როგორ უნდა იმანიპულატოროს ჩემთან და ჩემით. მიყვარხარ სიგიჟემდე და ალბათ, იმის იქითაც, რატომ ვერ გებულობ? დავიჯერო, რთულია?!
– არ არის რთული. – პირველად ახედა მთელი ამ ხნის განმავლობაში ცოტნეს და ტუჩის კუთხე საყვარლად ჩატეხა.
– ღმერთო, დამადგა მგონი საშველი. – ცაში მადლიერი სახით სიცილით აიხედა და ხანგრძლივად მიაკრა ტუჩები შუბლზე ბედნიერ ლიზას. – ისე, მე ვიცოდი ამ თამაშის შესახებ. – ეშმაკურად გაუღიმა სახე შეცვლილს და ბოლო ხმაზე ახარხარდა გაავებული გოგონას დანახვისას.

* * *
– მალე გაიღვიძებს, ყველანი მზად ვართ? – იკითხა მეორე დილით აფორიაქებულმა სანდრომ და აქეთ–იქით მოუსვენრად განაგრძო ბოლთის ცემა.
– ყველანი, ყველანი, ოღონდ გაჩერდი, თორემ დამეხვა თავბრუ. უეჭველი ჩაი ასხია ხო იმ ჭიქაში? – სიცილით წამოიძახა ლილემ.
– კი, კი, თვითონ შევამოწმე. – დახედა თიკომ წამიერად თავის ხელში მოთავსებულ თეთრს ჭიქას.
– ვაიმე, მოდის, დაგვერხა. – ნერვიულად გადაისვა თავზე ხელი ზურამ.
– ვსიო, გაჩუმდით. – ჩურჩულით თქვა სანდრომ და დაძაბულმა გაუღიმა მთქნარებით ჩამოსულ გოგონას ზედა სართულიდან.
– დილამშვიდობის.
– დილამშვიდობის.
– აუ, ყავას ვინ მომიდუღებს? – თვალების ფშვნეტით მიუჯდა სანდროს და თავი თვალებ დახუჭულმა დაადო მხარზე.
– დიდი სიამოვნებით გავაკეთებდი, მაგრამ თბილისიდან წამოღება დაგვავიწყდა, მხოლოდ ჩაი გვაქვს. დალევ? – ვითომ მოწყენილმა გადახედა ანაბელს, რომელსაც თვალები ჯერაც არ გაეხილა.
– სხვა რა გზაა. იყოს ჩაი. – დაღვრემილმა უთხრა თხოვნით სავსე თვალებით შეხედა ლილეს. – გამირეთე, რა.
– აჰა, მე დავისხი ახლა, მაგრამ რატომღაც აღარ მინდა, ჩემი დალიე. – სწორედ ის ჭიქა გაუწოდა თიკომ, რომელიც ხელში ეჭირა.
თეთრი,
თითქოს ბეჟი,
ან,
რა ვიცი...
შეიძლება, არც არაფერი.
– კარგი, მომეცი. – ხელი გაუწოდა და ჩაის პირველი ყლუპი გემრიელად გადაუშვა ყელში. – ვაიმე, რა კარგია! – თვალებ მინაბულმა თქვა და თითქმის მთლიანად გადააწვა ისევ და ისევ დაძაბულ ცოტნეს.
სანამ ანაბელმა ბოლომდე არ დალია, მანამდე ხმა არავის ამოუღია, პრინციპში, არც მერე. გაკვირვებული ადევნებდა თვალს დამუნჯებულ მეგობრებს, ბოლოს მხრებს აიჩეჩდა და ისევ ისე გრძელდებოდა. როცა დალევას მორჩა, ისტრიქტურად დახედა ჭიქას, წუთით თვალი გაუშეშდა, გაიყინა თითქოს, შემდეგ კი ასევე ინსტიქტურად გადახედა უაღრესად სერიოზულ სანდროს. ბიჭმა ოდნავ გადახარა თავი მისკენ და მის თავს მიადო.
– შენ შემცვალე, ახლა ჩემს ვენებში ნარკოტიკის მაგივრად, შენ ხარ. შენი ყველა უჯრედი, ნაკვთი. შენ. რას იტყვი გამიძლებ? – ღიმილით ჰკითხა და საფეთქელზე, ძალიან, ძალიან ნაზად მიაკრა ტუჩები.
არ უკოცნია.
არაფერი გაუკეთებია.
ის უთხრა, რაც უთხრა და რაც უნდა ეთქვა!
ისევ და ისევ სიტყვები; ,,ჩემს ვენებში.’’

ჩემს ვენებში [8] დასასრული


***
ახლა, ისე, როგორც არასდროს მჭირდება თქვენი აზრის წაკითხვა.
არაფერს ვწერ, სიტყვები ამ დროს მეფანტება და აზრს კარგავს.
გისმენთ, გელოდებით.
პ.ს ხვალიდან ან ზეგიდან ახალი ისტორიით გიერთდებით, იმედი მაქვს, გვერდში დამიდგებით.



№1  offline მოდერი Nude

okay
ისეთი იყო, როგორიც უნდა ყოფილიყო!
ყოჩაღ.

გმადლობ. love
--------------------
bailey

 


№2  offline წევრი mariako1997

ძალიანნ ძალიან მომეწონაა ^_^^ <3

 


№3  offline წევრი მოიისფრო

"ისევ და ისევ სიტყვები 'ჩემს ვენებში'"!
ერთი წამითაც არ შემპარვია ეჭვი შენში.
დასასრული მიეცი ისეთი, როგორიც სჭირდება ისტორიას.
შენს ისტორიას!

 


№4  offline წევრი kora

რომ იცოდე როგორ ველოდებოდი ამ ისტორიას, მოლოდინს გადააჭარბა, საოცრად თბილი ისტორია იყო მთლიანობაში და დასასრული ულამაზესად აღწერილი. ძალიან მომეწონა, სასიამოვნო ემოციებით დამტვირთა. განსაკუთრებით ბოლო ნაწილმა მომხიბლა და ფოტომ ხომ საერთოდ love მოკლედ, ძალიან მაგარი გოგო ხარ, უკვე შენ ერთგულ მკითხველად ვიქეცი და მოუთმენლად გიცდი ახალი ისტორიით love
--------------------
kira.G

 


№5  offline აქტიური მკითხველი grafo

ა,ისტორია. ბანალურ წინ და უკან სირბილს, ქვეცნობიერთან კამათს და ბევტ მსგავს რამეს მოკლებული ისტორია. მოკლე, კონკრეტული და რაც მთავარია ბედნიერი დასასრული. გმადლობ ასეთი ისტორიისთვის!

 


№6  offline მოდერი Nude

მოიისფრო
"ისევ და ისევ სიტყვები 'ჩემს ვენებში'"!
ერთი წამითაც არ შემპარვია ეჭვი შენში.
დასასრული მიეცი ისეთი, როგორიც სჭირდება ისტორიას.
შენს ისტორიას!

ღმერთო ჩემო, ვგიჟდები შენზე!
kora
რომ იცოდე როგორ ველოდებოდი ამ ისტორიას, მოლოდინს გადააჭარბა, საოცრად თბილი ისტორია იყო მთლიანობაში და დასასრული ულამაზესად აღწერილი. ძალიან მომეწონა, სასიამოვნო ემოციებით დამტვირთა. განსაკუთრებით ბოლო ნაწილმა მომხიბლა და ფოტომ ხომ საერთოდ love მოკლედ, ძალიან მაგარი გოგო ხარ, უკვე შენ ერთგულ მკითხველად ვიქეცი და მოუთმენლად გიცდი ახალი ისტორიით love

ძალიან გამახარე, ძალიან, ძალიან. დიდი მადლობა! love
mariako1997
ძალიანნ ძალიან მომეწონაა ^_^^ <3

გმადლობ. love

grafo
ა,ისტორია. ბანალურ წინ და უკან სირბილს, ქვეცნობიერთან კამათს და ბევტ მსგავს რამეს მოკლებული ისტორია. მოკლე, კონკრეტული და რაც მთავარია ბედნიერი დასასრული. გმადლობ ასეთი ისტორიისთვის!

მეჩვენება? მოგეწონა? ყველაფერს ველოდი, გარდა ამისა.
ბედნიერი ვარ!
გმადლობ ამისთვის.
--------------------
bailey

 


№7  offline მოდერი Nude

nirvana99
მომეწონა. არ იყო შეცდომები, არ იყო ბანალური სცენები, იყო მოკლე და კონკრეტული. მომეწონა!
მაგრამ ვფიქრობ რომ ეს 'მოკლე და კონკრეტული' მოსაბეზრებელია.
ანუ რას ვგულისხმობ, ვფიქრობ რომ ისტორია ცოტა ვრცელი უნდა იყოს და არ სრულდებოდეს სულ ქორწილით და სიყვარულის ახსნით.
ერთხელ თქვი არ მინდა მოსაბეზრებელი იყოსო, თუ რაღაც ასეთი მაგრამ სულ რომ ამ სტილით წერ, უფრო მოსაბეზრებელია.
პატარა თავები და ისედაც პატარა ისტორია.
მიხვდი ხო?
მე ძალიან მომწონხარ, მომწონს ის, რასაც და როგორც წერ, მაგრამ ვფიქრობ რომ ცოტა ცვლილებები უნდა შეიტანო.
ცოტათი დიდი ისტორია, თან როცა ასე წერ, მოსაბეზრებელი სულაც არ არის.
იმედია არ გეწყინება და ამას კრიტიკად კი არა, როოგორც შენი მკითხველისგან, რჩევად მიიღებ<33

რას ნიშნავს მეწყინება, ჩემთვის თითოეული თქვენგანის აზრი მნიშვნელოვანია! დიდი მადლობა შენ! რაც შეეხება ცვლილების შეტანას, ამაზე მუშაობას ხვალ ან ზეგ, შემდეგი ისტორიით დავიწყებ. იმედი მაქვს, იმედებს არ გაგიცრუებ'თ!
--------------------
bailey

 


№8  offline აქტიური მკითხველი grafo

Nude
მოიისფრო
"ისევ და ისევ სიტყვები 'ჩემს ვენებში'"!
ერთი წამითაც არ შემპარვია ეჭვი შენში.
დასასრული მიეცი ისეთი, როგორიც სჭირდება ისტორიას.
შენს ისტორიას!

ღმერთო ჩემო, ვგიჟდები შენზე!
kora
რომ იცოდე როგორ ველოდებოდი ამ ისტორიას, მოლოდინს გადააჭარბა, საოცრად თბილი ისტორია იყო მთლიანობაში და დასასრული ულამაზესად აღწერილი. ძალიან მომეწონა, სასიამოვნო ემოციებით დამტვირთა. განსაკუთრებით ბოლო ნაწილმა მომხიბლა და ფოტომ ხომ საერთოდ love მოკლედ, ძალიან მაგარი გოგო ხარ, უკვე შენ ერთგულ მკითხველად ვიქეცი და მოუთმენლად გიცდი ახალი ისტორიით love

ძალიან გამახარე, ძალიან, ძალიან. დიდი მადლობა! love
mariako1997
ძალიანნ ძალიან მომეწონაა ^_^^ <3

გმადლობ. love

grafo
ა,ისტორია. ბანალურ წინ და უკან სირბილს, ქვეცნობიერთან კამათს და ბევტ მსგავს რამეს მოკლებული ისტორია. მოკლე, კონკრეტული და რაც მთავარია ბედნიერი დასასრული. გმადლობ ასეთი ისტორიისთვის!

მეჩვენება? მოგეწონა? ყველაფერს ველოდი, გარდა ამისა.
ბედნიერი ვარ!
გმადლობ ამისთვის.


ვაიმეე, ძალიან გთხოვთ ნუ გამოგყავარ-თ მონსტრი:))). დიახ, დიახ. ძალიან მომეწონა. ასეთი გადაუპრანჭავი, მოკლე და ზღვარ დაცული ლოგიკურიანი ისტორიები მაკმაყოფილებს მე. გმადლობ კიდევ ერთხელ:*.

 


№9  offline წევრი lilearchvadze:)

ძალიან კარგი იყოო <3

 


№10  offline წევრი im a crazy girl

Zustad is iko rasac shengan velodi agrptovanebulivar ubralod rogori nichieri xar imedi maqvs sheni shemdegi istoriebitac damaintereseb da chemze imoqmedeb<3

 


№11  offline მოდერი Nude

megikeshelava))
ძალიან კარგი იყოო <3

გმადლობ. love
im a crazy girl
Zustad is iko rasac shengan velodi agrptovanebulivar ubralod rogori nichieri xar imedi maqvs sheni shemdegi istoriebitac damaintereseb da chemze imoqmedeb<3

ვაიმე, არც კი მჯერა... გაოგნებული ვარ, ემოციებს ვერ ვიტევ...
--------------------
bailey

 


№12  offline წევრი Serenay

გამაოგნებელია. ძალიან ძალიან კარგი იყო ყოჩაღ!!

 


№13  offline მოდერი sopiko

გეტყვი, რომ ძალიან ვისიამოვნე!
განსაკუთრებით ამ უთბილესი და უტკბილესი დასასრულით... love
ანაბელი და სანდრო!!!
უსაყვარლესი წყვილი!
ღიმილს მგვრიდა მათი ყოველი დიალოგი, ჩახუტება, კოცნა და შეხვედრა...
ის თამაში, რომელიც წყვილებმა ითამაშეს, ბევრ ისტორიაში იყო და ცოტა ცუდად მომხვდა, მაგრამ არა უშავს. თამაში თამაშია! ერთისთვისაც, ორისთვისაც და სამისთვისაც...
რაც ყველაზე მეტად მომწონს შენს ისტორიებში, დახვეწილობაა! გაქვს სიტყვების მარაგი, რომლის კიდეც გაუმჯობესებაც შეიძლება, მაგრამ საკმარისია ყოველ შემთხვევაში, გრამატიკული შეცდომებიც ძალიან იშვიათად თუ შემხვდება და თანაც მისი მნიშვნელოვნობა ისეთ დონეზე არაა, რომ მე ახლა სათითაოდ ჩამოგითვალო, აზრებიც შესანიშნავად გაქვს დალაგებული და მოქმედებებს, გარემოს, გარეგნობასაც ძალიან გასაგებად და კარგად აღწერ...
თუმცაღა სულ მიჩნდება ისეთი შეგრძნება, რომ ისტორიას რაღაც აკლია... მარილი თუ შაქარი, ეს შენ განსაზღვრე. აი, მაგალითად ამ ისტორიაში ისეთი მნიშვნელოვანი ადგილები გამოტოვე, როგორიც იყო ამათი დაახლოების და შეყვარების პერიოდი, ნარკოდამოკიდებულების დაძლევის ''ხანა'' და ხომ ხვდები, არა?
თქვი, რომ არ მიყვარს უაზრო გაწელვებიო... მერწმუნე, მეც არ მიყვარს, მაგრამ ეს გაწელვა არ იქნებოდა... ეს იქნებოდა განვრცობა!
მთლიანობაში კმაყოფილი ვარ შენი ნამუშევრით! კმაყოფილებაზე მეტსაც კი ვგრძნობ...
და მადლობა შენ ამისთვის love

 


№14  offline მოდერი Nude

Serenay
გამაოგნებელია. ძალიან ძალიან კარგი იყო ყოჩაღ!!

ძალიან ბედნიერი ვარ!
sopiko
გეტყვი, რომ ძალიან ვისიამოვნე!
განსაკუთრებით ამ უთბილესი და უტკბილესი დასასრულით... love
ანაბელი და სანდრო!!!
უსაყვარლესი წყვილი!
ღიმილს მგვრიდა მათი ყოველი დიალოგი, ჩახუტება, კოცნა და შეხვედრა...
ის თამაში, რომელიც წყვილებმა ითამაშეს, ბევრ ისტორიაში იყო და ცოტა ცუდად მომხვდა, მაგრამ არა უშავს. თამაში თამაშია! ერთისთვისაც, ორისთვისაც და სამისთვისაც...
რაც ყველაზე მეტად მომწონს შენს ისტორიებში, დახვეწილობაა! გაქვს სიტყვების მარაგი, რომლის კიდეც გაუმჯობესებაც შეიძლება, მაგრამ საკმარისია ყოველ შემთხვევაში, გრამატიკული შეცდომებიც ძალიან იშვიათად თუ შემხვდება და თანაც მისი მნიშვნელოვნობა ისეთ დონეზე არაა, რომ მე ახლა სათითაოდ ჩამოგითვალო, აზრებიც შესანიშნავად გაქვს დალაგებული და მოქმედებებს, გარემოს, გარეგნობასაც ძალიან გასაგებად და კარგად აღწერ...
თუმცაღა სულ მიჩნდება ისეთი შეგრძნება, რომ ისტორიას რაღაც აკლია... მარილი თუ შაქარი, ეს შენ განსაზღვრე. აი, მაგალითად ამ ისტორიაში ისეთი მნიშვნელოვანი ადგილები გამოტოვე, როგორიც იყო ამათი დაახლოების და შეყვარების პერიოდი, ნარკოდამოკიდებულების დაძლევის ''ხანა'' და ხომ ხვდები, არა?
თქვი, რომ არ მიყვარს უაზრო გაწელვებიო... მერწმუნე, მეც არ მიყვარს, მაგრამ ეს გაწელვა არ იქნებოდა... ეს იქნებოდა განვრცობა!
მთლიანობაში კმაყოფილი ვარ შენი ნამუშევრით! კმაყოფილებაზე მეტსაც კი ვგრძნობ...
და მადლობა შენ ამისთვის love

უღრმესი და უდიდესი მადლობა! love
--------------------
bailey

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent